Opelclub Fórum
x10xe chyba P0335 - snimac polohy kluk. hriad. + VÝSLEDOK!!
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Apr 22, 2010 7:42 pm    Predmet: x10xe chyba P0335 - snimac polohy kluk. hriad. + VÝSLEDOK!! Odpovedať s citátom

Moze sa dostat motor (X10XE) do nudzoveho rezimu pri odchadzajucom cidle klukoveho hriadela? (chyba: P0335 incorrect RPM signal). Cidlo mam vymenene za nove (FACET). Pred vymeou nebolo mozne po zdochnuti motora nastartovat. Klaicky pripad vadneho spominaneho cidla. Po vymne vsetko OK. Po 9tich mesiacoch chyba PO335, ale auto sa sprava inak. Otacky nie je mozne dosiahnut vyssie ako 3800, a v kopci cca do 2800 auto taha, potom sa dusi, a cosi cvaka pri poistkovej skrinke. Kontrolka motora nezasvietila pocas jazdy, ale chybu napriek tomu zaznamenalo (testovane a mazane priebezne na OP-COMe). Po nastartovani dlhsie svieti kontrolka motora (cca o 3-4 sekundy ako zvycajne). Obcas na neutraly kolisu otacky (cca rozmedzie 200 +-).
Je mozne, ze je opat cidlo vadne? Alebo to bude nieco ine, vzhladom na to ze to cidlo nema nabehane viac ako 8Tkm? Pripadne mu mohla uskodit voda? Pred par dnami sa umyvalo auto(kompletne umytie), ci kdesi nenatiekla voda ... ale problem vznikol na 4ty den po umyti, takze tuto moznost vylucujem.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::


Naposledy upravil bukelo dňa Št Apr 29, 2010 3:03 pm, celkom upravené 1 krát
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Št Apr 22, 2010 7:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

nemyslim si, ze by bol nudzovy rezim bez svietiacej kontrolky.
ak mas pocit, ze je auto v nudzovom rezime, vyskusaj dat na neutrali 5000.
nemalo by to byt mozne

to cidlo je napojene kablom ?
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Apr 22, 2010 8:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

na neutraly nedam viac ako 3800ot/min. ked aj podrzim na tych docasnych max. otackach, kontrolka ani tak nezasvieti. Proste citit pri tom obmedzeni, ze auto ma naviac, ale nepusti cosi otacky naviac.
Cidlo je napajane kablikom ... pristup k nemu je z klasickeho pohladu na motor uplne nulovy ... skontrolovat to neviem, treba zdvihak, aby som sa zmestil pod auto a dokazal prestrcit do pol motora ruku, kde sa nachadza to cidlo ... viac menej tam pokaze byt nema co, bud ide, alebo nie. Najviac sa obavam ze chybu hodilo ze je to toto cidlo, ale predpokladam, ze to bude cosi ine ... ale co?
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Apr 22, 2010 8:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no a aby som nezabudol: lambda ma OK hodnoty - teda ako pred tym, vaha vzduchu taktiez, knock step je min 10- ako pred tym na neutraly, baterka OK na 14 voltov pri nastartovani, chladiacej zmesy OK, oleja snad tiez (pri studenom motore som opat nebol), nic extra na prvy pohlad na motore nie je napadne (ziadna zavrznuta macicka v remeni, ani ziadna ina prekazka).
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Št Apr 22, 2010 8:44 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

bukelo Napísal:
na neutraly nedam viac ako 3800ot/min. ked aj podrzim na tych docasnych max. otackach, kontrolka ani tak nezasvieti. Proste citit pri tom obmedzeni, ze auto ma naviac, ale nepusti cosi otacky naviac.
Cidlo je napajane kablikom ... pristup k nemu je z klasickeho pohladu na motor uplne nulovy ... skontrolovat to neviem, treba zdvihak, aby som sa zmestil pod auto a dokazal prestrcit do pol motora ruku, kde sa nachadza to cidlo ... viac menej tam pokaze byt nema co, bud ide, alebo nie. Najviac sa obavam ze chybu hodilo ze je to toto cidlo, ale predpokladam, ze to bude cosi ine ... ale co?


po vymazani sa kedy objavi chyba ?
je aktivna uz pred startom alebo hned po studenom starte, bez pohnutia sa autom z miesta ?
bez pohnutia sa auta su uz otacky obmedzene na 3800 ?

vyskusaj odpojit cidlo kluky pri beziacom motore. zasvieti kontrolka ?

s odpojenym cidlom nastartujes ?

s odpojenym cidlom vacky (ak ho motor ma) vies nastartovat ? objavi sa aj za takychto okolnosti chyba 0335 ?

medzi cidlom kluky a vacky je nejaka kontrola v RJ motora

este k tomu cidlu - dolezite je ze signal z neho ide kablom do RJ. to su tie ozuby na remenici alebo zotrvacniku. je tam predpisana medzera a ten kabel musi mat nejaku kvalitu.
cital som tu uz nieco o rozpadnutej izolacii a podobne
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Apr 22, 2010 9:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

- Chyba sa objavi po dosiahnuti 3800 otacok. Kym drzim do tejto hranice, vsetko je OK.
- Chybu zapise aj bez pohnutia autom, ak dam otacky na 3800.
- Ano, otacky na neutraly, pri stojacom aute su max 3800,viac neda, dosiahnutim tejto hranice zapise chybu. Bez zasvietenia kontrolky motora. Kontrolka motora pri zapnuti zapalovania svieti (nie je problem v ziarovke).
- corsa sa s odpojenym cidlom sprava tak, ze motor zdochne, a nie je mozne nastartovat - skusane pri prvej vymene.
- s odpojenym cidlom klukoveho hriadela nie je mozne nastartovat. - skusane pri prvej vymene.
- s odpojenym cidlom vacky je mozne nastartovat - sice na dlhsi pokus, ale chyti - skusane pri prvej vymene cidla kluk. hriadela.
- cidlo kluky ani cidlo vacky neviem z "live data" zistit (nie je taka moznost), ako su prepojene v RJ netusim.
- k izolacii - teoreticky to moze byt aj tym.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Št Apr 22, 2010 9:40 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ked odpojis cidlo vacky, tak motor ide cisto podla cidla kluky. a cidlo vacky nemoze ovplyvnut vyhodnocovanie cidla kluky. hodnotu RPM ma potom cisto z z cidla kluky
otazka je, ze ci takto tiez bude zapisovat chybu 335
uz iba pozriet, kedy chyba p0335 vznika
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Pi Apr 23, 2010 7:20 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Dnesne rannajsie zistenie:
Pozrel som kolko je oleja. Bolo tak, ze mierka mala ponorenu len spodnu cast, presne po prve zuzenie, tak som tam dolial pol litra oleja co som mal doma, cca je v strede, kus som pootocil vahu vzduchu, aby konektor nebol oprety o plastovu krytku v ktorej idu nejake kable do motora na lavo od hlavy valcov. Nastartoval.
Otacky stabilne, po zahriati motora tiez stabilne, tah auta v poriadku. Startoval som s vymazanym chybovym kodom, kontrolka motora po nastartovani ihned zhasla, neostala svietit na par sekund ako vcera pri startovani tepleho motora.
Dnes rano som nemal cas cakat, kym sa auto zohreje, tak poobede skusim dalsi test, na uplnom zohriati motora skusit prekonat spominane kriticke otacky, najprv na neutraly, potom pocas jazdy. Uvidime, kazdopadne sa mi to zatial javi, ako velmi podivuhodna zalezitost - presne ako pri probleme s cildom prvy krat. Zastrajkovalo, potom sa na cas umudrilo, a potom odislo totalne.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Pi Apr 23, 2010 7:49 am    Predmet: Odpovedať s citátom

su 2 chyby p0335. odlisne popisom. tak potom napis text, ktory vycitala diagnostika a ci je aktivna alebo len zapisana
jedna je, ked sa objavi problem so signalom pri behu motora

druha sa zapise hned pri zapnuti zapalovania a zmaze sa po starte
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Pi Apr 23, 2010 8:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

P0335 Incorrect RPM Signal - Not present... a za tym v zatvorke som mal 8. U mna sa chyba pri zapnuti zapalovania nezapisuje - ani sa nezapisovala nikdy (aspon ju nevidim vo fault codes). Vychadzajuc z tychto dokazov, predpokladam, ze nabehne pocas behu motora (pravdepodobne tepleho, ked dnes rano na motore, ktory nemal este 90° problem nevyskocil pri otackach 3800, ani dokonca nad!).
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Pi Apr 23, 2010 4:20 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

dalsie dnesne zistenie:
pokial je motor studeny, vsetko je ok, ide pekne, otacky su dosiahnutelne v celom rozsahu. Ked sa uz motor zohreje, tak to hodi chybu, kontrolka motora ani nezasvieti, a otacky je mozne dosiahnut uz len do 3800. Pri dalsom starte uz kontrolka motora uz ani neostane svietit pocas 3-4 sekund ako vcera. Na neutraly taktiez nedosiahnutelne otacky nad 3800. Na neutraly obcas kolisu otacky, a padaju az tak, ako by siel motor zhasnut, potom sa rozhybu a ustalia. Zatial vsak motor nezhasol.

Skusil som postupne poodpajat na neutraly (stojace auto na parkovisku):
1. Odpojit vahu vzduchu: motor sa spraval rovnako ako pred odpojenim, svietila kontrolka motora.
2. Odpojil som potenciometer skrtiacej klapky: motor sa spraval rovnako ako pred odpojenim, otacky padali postupne, avsak nedusilo az tak, akoby siel motor zhasnut.
3. Odpojil som krokovy motorcek, otacky ostali zvysene na cca 1100, svietila kontrolka motora
4. Odpojil som lambdu, kontrolka motora zasvietila, po par sekundach zhasla, motor sa spraval rovnako ako pred odpojenim.

Pri kazdom jednom z odpojenych cidiel boli otacky limitovane na 3800.

Tak neviem, zeby predsa to odchadzajuce cidlo klukoveho hriadela?
Na ziadnom zo zahranicnych forach nemali takyto problem, vzdy s touto chybou bolo to tymto cidlom, ale priznaky boli ine ako mam ja. Presnejsie tie, ktore som mal prvy krat aj ja, ze zhasinal motor.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Apr 29, 2010 3:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vymenené čidlo otáčok kľukového hriadela za Bosch BO 0261210151. Po výmene chyba nenaskočila, auto stabilne drží otáčky na neutrály, dosahuje maximalne otacky pri ustálenej prevádzkovej teplote motora.

Poučenie na záver: Vždy meniť čidlá za originálne, alebo aspoň za značku, ktorá pre GM dodáva komponenty pre daný typ motora. (overené na nejednom čidle)
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Št Nov 25, 2010 8:11 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ola chcem sa opytat na tuto chybu, riesim teraz 1,7 diiizla. Trozsku som zmateny, ako je mozne,ze auto s touto chybou ide bez problemu? Jedine co, tak vyhodi kontrolku. Dalsia otazka je kde vlastne to cidlo je? Bude niekde pod starterom?
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Nov 25, 2010 10:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Autodata hovoria (pri pohľade spredu), vpravo dole. Ale je to dosť nejasné. Rolling Eyes
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Št Nov 25, 2010 10:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Musim odchytit Bukela ten to bude vediet, aj ked ma 1,2
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Nov 25, 2010 10:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Nemyslím. Benzín to bude mať na druhej strane.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Št Nov 25, 2010 10:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak uz to potom zostane, len na mne aby som to nasiel. No co som pozeral tak na rychlo tak na kluke od rozvodov nebol. E tech mi vyhadzuje, ze ma byt pod starterom, lenze tam by mal byt leh halov snimac tak mam zmatok
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Nov 25, 2010 10:47 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Hallov, nehallov, keď je dole, tak je na kľuke. Wink
http://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=14185&postdays=0&postorder=asc&start=100
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Št Nov 25, 2010 10:52 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vdaka, teraz sa uz len modlit aby sa touto vymenou chyba odstranila.
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Pi Nov 26, 2010 5:25 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Snimac vymeneny, chyba odstranena Dancing je hned pod starterom.
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku 1, 2  Ďalší
Strana 1 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group