|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Jún 13, 2010 1:46 pm Predmet: |
|
|
a aky mas podtlak na vakuovej vyveve? zvikne to robit ak je opotrebovana tak pri malej zatazi sa to sem tam stane _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
tulenko Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.07.2008 Príspevky: 57 Bydlisko: bj
|
Zaslal: Ne Jún 13, 2010 3:35 pm Predmet: |
|
|
to ja neviem aky tam mam podtlak.chcelo by to zrejme zmerat.a ta vyveva sa da vymenit alebo to uz potom cele turbo _________________ astra 1.9cdti 88kw |
|
Návrat hore |
|
|
laci98 Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.03.2010 Príspevky: 30 Bydlisko: Modra
|
Zaslal: Št Mar 10, 2011 3:17 pm Predmet: |
|
|
Ozivujem tuto temu. Uvedene spravanie sa same vytratilo a motor slapal vyborne. Ale po niekolkych tisic kilometroch sa to zopakovalo. Potom asi 2 az 3-tisic kilometorv zle, a potom sa to znova same opravilo. Takto sa to strieda za posledny rok asi 4-krat. Ale jednu vec som si vsimol, vzdy sa to tak pokazi v momente ked natankujem. Hned len co sa pohnem z beznivej pumpy, uz motor chodi zle. Nie je to samozrejme po kazdom tankovani. Ale tak asi po kazdom 8. _________________ Opel Vectra (C) Caravan, 1.9 CDTi, Z 19 DTH, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: Št Mar 10, 2011 9:29 pm Predmet: |
|
|
a čo palivový filter? _________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
laci98 Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.03.2010 Príspevky: 30 Bydlisko: Modra
|
Zaslal: Pi Mar 11, 2011 10:17 am Predmet: |
|
|
Palivovy filter bol meneny asi pol roka pred tym nez sa mi prvy-krat ten problem objavil, takze to asi tym nebude. A navyse sa problem vzdy sam odstrani, napr. uz dnes sa mi auto zda zivsie, aj ked to nie je este na 100% - zrejme mu trocha pomohlo prevetranie s jazdou hore kopcom a vysoke otacky. Na inych forach som este nasiel indicie:
- ze ci nie je zanesene ovladanie lopatiek turba s premenlivou geometriou
- ci nemam zaneseny snimac tlaku v sacom potruby (ten vraj v servise kontrolovali a je ok)
- ci mi nahodou nepomoze prostriedok na viazanie vody
V kazdom pripade som si vsimol, ze ked je motor zdravy, tak turbo zabera pri nizkych otackach (povedzme 1700) - pri plnom plyne do kopca to vydava chvilku taky brutalny kovovy zvuk, potom okolo 2100 otacok nachvilu prestane tah a zase pokracuje. Ten prelom ja asi miesto kedy sa meni variabilita lopatiek turba (ale neviem ako to presne vlastne funguje ). No a teraz som si vsimol, ze to taha od tych 2100 a chyba mi vlastne to co sa odohrava pred tym, teda ako keby sa ta variabilita klapiek nemenila. V kazdom pripade podtlak na ovladanie turba je funkcny, otazne je ci to niecim v tom turbe aj pohne. Chapem dobre, ze to vakuove ovladanie turba v podstate ovlada len tu variabilitu lopatiek? Hovorim o tom co je na tomto videu: http://www.youtube.com/watch?v=7v94DGI2h7I&feature=player_embedded#
Da sa to nejako overit ci sa to ovladanie nejako nezasekava? _________________ Opel Vectra (C) Caravan, 1.9 CDTi, Z 19 DTH, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
texno_lover Strieborný užívateľ....
Založený: 21.03.2010 Príspevky: 384 Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
|
Zaslal: Pi Mar 11, 2011 4:39 pm Predmet: |
|
|
ja som vycistil EGR, šlapalo to 400 km v pohode, teraz zase nemá ťah pri nízkych otáčkach . . . a zvláštne tak isto sa mi tá chyba prejavila teda aspoň prvý krát tak že som natankoval idem z pumpy a auto prestalo ťahať... u mňa po rannom štarte počuť z motora akési strielanie, ako keď sa niekde robí tlak a potom zrazu niečo prerazí a je dobre , toto sa opakuje par krat po štarte ... _________________ Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika |
|
Návrat hore |
|
|
laci98 Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.03.2010 Príspevky: 30 Bydlisko: Modra
|
Zaslal: Ne Mar 27, 2011 10:34 am Predmet: |
|
|
Minuly tyzden mi vycistili sensor tlaku v sacom potrubi (na moju poziadavku) a auto zacalo chodit vyborne (lepsie ako ked som si myslel ze auto chodi uz dobre). Tiez mi menili tesnenie pod EGR ventilom, pretoze mi obcas prepustalo a citil som v kabine dym. No ale dnes sa opat sem tam prejavil slaby vykon pri nizkych otackach.
Napada ma, ci ten sensor nemoze byt nejaky nacaty, obcas funguje dobre obcas nie, je to mozne? _________________ Opel Vectra (C) Caravan, 1.9 CDTi, Z 19 DTH, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Mar 27, 2011 11:09 am Predmet: |
|
|
málo vzduchu _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
laci98 Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.03.2010 Príspevky: 30 Bydlisko: Modra
|
Zaslal: Ut Mar 29, 2011 9:48 am Predmet: |
|
|
Malo vzduchu, to je mozne. Ale co moze byt teda dovodom? Chybne cidlo v sacom potrubi? _________________ Opel Vectra (C) Caravan, 1.9 CDTi, Z 19 DTH, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
astradriver Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.03.2008 Príspevky: 56
|
Zaslal: Ne Apr 10, 2011 9:47 pm Predmet: |
|
|
mam tento isty problem ktory sa tu popisuje, vyzera, ze to je dost bezne nanestastie. Som zvedavy co to sposobuje u mna, zajdem do servisu. |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Apr 10, 2011 9:57 pm Predmet: |
|
|
príčin može byť viacej _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
astradriver Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.03.2008 Príspevky: 56
|
Zaslal: Ne Apr 10, 2011 10:02 pm Predmet: |
|
|
rozumiem signum. Ako hovorim, uvidim co to je u mna. Tieto diesle to je nejake krehke cele... |
|
Návrat hore |
|
|
laci98 Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.03.2010 Príspevky: 30 Bydlisko: Modra
|
Zaslal: Po Apr 11, 2011 9:22 am Predmet: |
|
|
V servise mi povedali, ze to moze byt aj opotrebovanym zotrvacnikom, ktory mi pekne vybruje ked stlacim do polovice spojku (ma nabehanych 180 000 Km). Co vy na to? Vraj sa mi moze zeseknut v nejakej zlej polohe, tak prave vtedy sa mi prejavy problem s nizkym vykonom pri nizkych otackach. _________________ Opel Vectra (C) Caravan, 1.9 CDTi, Z 19 DTH, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Apr 13, 2011 8:30 pm Predmet: |
|
|
laci98 Napísal: |
V servise mi povedali, ze to moze byt aj opotrebovanym zotrvacnikom, ktory mi pekne vybruje ked stlacim do polovice spojku (ma nabehanych 180 000 Km). Co vy na to? Vraj sa mi moze zeseknut v nejakej zlej polohe, tak prave vtedy sa mi prejavy problem s nizkym vykonom pri nizkych otackach. |
nemyslím si ,že by to mohlo byť zotrvákom _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
vectra ccc 2005 Nový užívateľ...
Založený: 22.05.2011 Príspevky: 1 Bydlisko: tpoľčany
|
Zaslal: Po Máj 23, 2011 12:17 am Predmet: |
|
|
mne sa toto stalo nedávno. pri nizkom prevodovom stupni vobec motor netahal. ked bola zaradena 4,5,6 auto islo v pohode. alebo ma obcas dalo do nudzoveho rezimu,ked bol motor studeny.svietila aj kontrolka motora.(emisie) presli sme par kilometrov na nudzovom,motor sa zohrial a po nastartovani uz auto islo normalne. precistili sme sanie,aj EGR ventil,ten sme dokonca vymenili a nepomohlo. ani v opli na chybu neprisli. nakoniec to bola škrtiaca klapka. motorček ju otvoril ale uz sa nezatvorila uplne. tak sme ju vymenili a auto ide v pohode. |
|
Návrat hore |
|
|
laci98 Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.03.2010 Príspevky: 30 Bydlisko: Modra
|
Zaslal: Po Máj 23, 2011 9:32 am Predmet: |
|
|
Skrtiacka klapka to je ta cast sania, kde su v sani 4 klapky, ktore su ovladane motorcekom? Alebo to je nieco uplne ine? _________________ Opel Vectra (C) Caravan, 1.9 CDTi, Z 19 DTH, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: Po Máj 23, 2011 7:36 pm Predmet: |
|
|
škrtiaca klapka je na pravej strane bloku sánia, ešte pred výriv. klapkami, vedie do nej taká gumová hadica
_________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
laci98 Pravidelný užívateľ...
Založený: 22.03.2010 Príspevky: 30 Bydlisko: Modra
|
Zaslal: Ut Máj 24, 2011 9:12 am Predmet: |
|
|
Vdaka za vyborny obrazok. Inac bol som asi pred mesiacom v servise (u v inom, nie v autorizovanom, kde mi rok nevedeli pomoct). Precistili mi este raz EGR ventil, vymenili niektore hadicky, lepsie ich ponasuvali a popritahovali SK paskami a musim povedat, ze uz mesiac to auto taha ako nove. V kazdom pripade ak sa mi problem este raz objavi, idem rovno po skrtiacej klapke, s tou doteraz nikto nic veru nerobil.
Caka ma este vymena zotrvacnika (185.000Km nabehanych) a spojkovej sady spolu s hydraulickym loziskom - pekna palka to bude ... _________________ Opel Vectra (C) Caravan, 1.9 CDTi, Z 19 DTH, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: Ut Máj 24, 2011 9:47 pm Predmet: |
|
|
keď ju dáš dole,tak pod ňou sú kruhové kanáliky a jeden, čo je prepojený s EGR ventilom a tie bývajú veru riadne za..... _________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
Tralala083 Nový užívateľ...
Založený: 09.08.2010 Príspevky: 12
|
Zaslal: St Máj 25, 2011 8:09 pm Predmet: |
|
|
Ahoj, mam Z19DTH 2005 tiez. Presne ten isty problem som mal asi pred pol rokom. Po tankovani sa mi vobec nechcel rozbehnut. Presnejsie hocijak som tlacil na pedal len uplne pomali zrychloval. Az do 2000 otacok asi, ked naskocil, a vsetko uplne super islo. Na dalsi den som sa objednal do servisu, ale auto rano nenastartovalo a musel som to odtiahnut. V servise sa na to pozreli, ale vobec na nic neprisli. Taktiez mi pomali odchadza turbo, ale nevraveli, ze by to bol problem zatial.
Co my vysvelili bolo, ze ked som tankoval, tak som mal naftu uz len na asi 50km, a netankoval som do plna, len asi 10 litrov. A pri tankovani sa mi mohol dostat vzduch do motora, preto sa nespametal. Po asi 2 dnovej odstavke auto funguje, a odvtedy sa to ani neukazalo. Asi 2x za poslednych 3 rokov som nechal nech klesne hladina nafty na uroven, ked uz svieti kontrolka, a raz sa stalo toto.
Nemal si prave aj ty skoro uplne prazdnu nadrz? _________________ Vectra C, 2005, 110kW |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|