Opelclub Fórum
tlak v nádržke chladiacej kvapaliny - asi klakol motor
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ZAFIRA, SINTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Ne Jún 05, 2011 5:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

To máš pravdu, ale ty motory nejsou tak odlišné, takže ta shoda bude víc než 95 %.
A celou dobu tady píšu o tom ventilu.
Franticek6 udělal pokus, který to potvrdil, navíc vyrobil chybu P1590-4 rozpojeným konektorem. Z toho vyplývá jedno.
Buben psal tu samou chybu, takže nejsou zkratované dráty, ale přerušené vinutí toho ventilu.
Bez toho nastartuješ, na to to nemá vliv.
Pokud by byl nějaký okruh ve zkratu nebo naopak přerušený, jednotka si s tím poradí, okruh vede jako vadný, omezí proud pro tu vadnou větev a vyhodí to do poruchy. To pak najdeš v diagnostice.
Začal bych od píky a sice kontrola nafty u vstřiků.
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Po Jún 06, 2011 6:28 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Znova jsem si přečet, co ti zdechlo a za jakých podmínek. Odvolávám tu kontrolu nafty, jak jsi tu psal, tak nafta stříká z trubek.
Ale všiml jsem si jedné věci, ty 3 spálené pojistky. Zaměřil bych se na to, odkud jsou, co jistí. 3 pojistky už je dost a 25A...
Možná pak najdeš ten problém se smradem po hoření.

No a protože jsi na mrtvém bodě, tak až půjdu kolem Zafiry, odpojím žhavící relé.

EDIT: Šel jsem kolem Zafiry a odpojil relé. Co se dělo? Svítí kontrolka elektroniky. To je pochopitelné. Ale to na startování při těchto teplotách nemá vliv. Chytla na brnk.
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Buben
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.07.2007
Príspevky: 378
Bydlisko: Beluša

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 1:44 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tak som odpojil ten ventil podtlaku a nič, káble som premeral a prúd po otočení kľúčika tam je, ale ventil je asi zapečený, lebo keď som ho mal vonku bez šťavy tak bol otvorený a mal by byť zatvorený.
_________________
OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 8:18 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak to je určitě špatně. Bez napětí je zavřený. Ale to neřeší startovaní Sad
Ještě se dá zkusit jedna věc, teda k tomu ventilu. Změř odpor vinutí, je asi 25-30ohmů. Připoj na 12V , není jedno jakou polaritu, měl by caknout. Jestli cívka není přerušená a elektromagnet cvaká, zkus něčím vystříkat vnitřek toho místa, kde se připojují hadičky. Je tam pístek, který může mít nalepený nějaký sajrajt a pak to nezavře.
Zrovna tak neuškodí vytahat podtlakové hadičky, napojit na injekční stříkačku a ponořit do technického benzínu, stylem natáhnout, vytlačit je takhle pročistit. Někdy pronikne olej z vakuové pumpy a přicpe je to.
Ale stále to neřeší, proč auto nechytne Confused
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 1:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ja tu vidim tieto otazky

1. je vstrekovacie cerpadlo v poriadku - je skuska "nafta strieka" dostatocna ?

2. ma motor kompresiu ? vsak "rozvody" boli rozhodene

3. nie je naftovy system zavzdusneny - co tak dat naftu samospadom

4. nebolo by lepsie Sintru odtiahnut k nasim osvedcenym odbornikom

na kompresiu naftoveho motora je je aj nejaky taky test, ze sa postavi dole zo svahu na 2. prevode, a musi tam drzat, a kazdych 10-20 sekund sa kusok pohnut. pohladajte si to na internete
minimalne ked date 2 Sintry vedla seba, mozete porovnat
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 1:31 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

franticek, tvoja Sintra naozaj v lete nestartuje bez zhaviaceho "rele" ?
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
franticek6
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2007
Príspevky: 1871
Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 3:48 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

juraj túto otázku sme už riešili, za studena štartuje ťažšie a vyhodí chybu a svieti kontrólka
_________________
Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - -
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
franticek6
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2007
Príspevky: 1871
Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 3:53 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

alzafir píšeš o solenoidoch, ak by neboli napr. aj hadičky popripájané alebo zásuvky na nich odpojené tak motor naskočí tak či tak, len nepôjde do otáčok.
Ja typujem na zavzdušnený palivový systém cez spiatočku do nádrže.

Napr. moja Sintra po výmene palivového filtra keď zavzdušním systém tak nenaskočí ani na 10 x, musím jej pomôcť.
_________________
Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - -
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Buben
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.07.2007
Príspevky: 378
Bydlisko: Beluša

PríspevokZaslal: St Jún 08, 2011 11:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ako by sa to stalo za jazdy?
_________________
OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 4:57 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja by som skorej povedal ,že je vstrek. čarpadlo v háji
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
franticek6
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2007
Príspevky: 1871
Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 6:54 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Radko ale nemá žiadnu chybu čo by tomu nasvedčovala len 1590(4).
_________________
Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - -
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 6:59 am    Predmet: Odpovedať s citátom

franticek6 Napísal:
Radko ale nemá žiadnu chybu čo by tomu nasvedčovala len 1590(4).

žial niekedy ani žiadnu chybu nevypíše a pritom .......
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Buben
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.07.2007
Príspevky: 378
Bydlisko: Beluša

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 10:33 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ako to teda zistím?

inak to auto nemám ako dostať do servisu ani v Žiline a ani v Trenčíne
_________________
OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 7:49 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak se to konečně pohnulo Very Happy
Několik stránek nesmyslného řešení chyby P1590, pak nějakých čidel.... To jsem psal hned, že s tím žádný solenoid ani ten ventil , co způsobuje P 1590 nemá co dělat. Franticek6 to asi úplně nepochopil, o tom ventilu jsem se rozepsal, jestli by třeba NÁHODOU nešel rozchodit, ale nemá to vliv na start motoru, to jsem psal vždy.
Jestli to je zavzdušněné, a může být, nepoteče nafta z povolených vstřiků. Ale ani to není jistota, že je to je odvzdušněné. Nafta se sice dostane až ke vstřikům, ale než se jimi protlačí, to trvá. Naráží na vzduchový tlak ve válci při zvedání pístu.
Bohužel je platná i varianta mrtvého čerpadla, a jak psal Signum, nemusí to podchytit ani jednotka , i když to není obvyklé.
Nevidím to než naložit na plošinu a odvézt do servisu, či spíš k někomu, kdo tomu fakt rozumí.
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Št Jún 09, 2011 8:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

alzafir Napísal:
Tak se to konečně pohnulo Very Happy
Několik stránek nesmyslného řešení chyby P1590, pak nějakých čidel.... To jsem psal hned, že s tím žádný solenoid ani ten ventil , co způsobuje P 1590 nemá co dělat. Franticek6 to asi úplně nepochopil, o tom ventilu jsem se rozepsal, jestli by třeba NÁHODOU nešel rozchodit, ale nemá to vliv na start motoru, to jsem psal vždy.
Jestli to je zavzdušněné, a může být, nepoteče nafta z povolených vstřiků. Ale ani to není jistota, že je to je odvzdušněné. Nafta se sice dostane až ke vstřikům, ale než se jimi protlačí, to trvá. Naráží na vzduchový tlak ve válci při zvedání pístu.
Bohužel je platná i varianta mrtvého čerpadla, a jak psal Signum, nemusí to podchytit ani jednotka , i když to není obvyklé.
Nevidím to než naložit na plošinu a odvézt do servisu, či spíš k někomu, kdo tomu fakt rozumí.

Moja reč Thumb Up
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
franticek6
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2007
Príspevky: 1871
Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)

PríspevokZaslal: Pi Jún 10, 2011 10:58 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja som to správne pochopil Wink , potreboval som zistiť z čoho tá chyba vyplýva, som z Bubenom v tel. kontakte a podľa toho čo mi posledne povedal, to typujem na palivový systém počnúc nádrž a končiac filtrom (zasr.té), ale keď dorieši tento problém ozve sa.
_________________
Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - -
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Buben
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.07.2007
Príspevky: 378
Bydlisko: Beluša

PríspevokZaslal: Pi Jún 10, 2011 2:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tt potrebujem sa dostat do nádrže, vybrať z nej všetko čo tam je a dať novú naftu (ak by som to šiel teraz točiť, som presvedčený že by som naťahal do motora len bordel). Takže chcem začať od nádrže cez filter až po čerpadlo a vetreky, končiac pri prepadoch.

potom sa ozvem čo som zistil, je možné že prídem na to, že brácho nenatankoval naftu ale benzín. Smile

a ako som už písal, to auto je hlavne na robotu, obávam sa, že odviesť ho do servisu ako je napr. MaH Trenčín by celú záležitosť nenormálne predražilo. (píšem z vlastnej skúsenosti, párkrát som tam musel ísť s Astrou.
_________________
OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Pi Jún 10, 2011 2:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

franticek6 Napísal:
J potreboval som zistiť z čoho tá chyba vyplýva,


No jo, ale to jsem tam o pár řádků výš dost zevrubně popsal Very Happy

To Buben, teda jestli v tom byl benzín, asi čerpadlo udělalo pápá Confused
No držím palce, aby to byla nějaká prkotina Wink
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Pi Jún 10, 2011 11:54 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

daj naftu samospadom, namiesto hrania sa s nadrzou.
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Buben
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.07.2007
Príspevky: 378
Bydlisko: Beluša

PríspevokZaslal: Po Jún 13, 2011 6:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

iurai Napísal:
daj naftu samospadom, namiesto hrania sa s nadrzou.



AKO?
_________________
OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ZAFIRA, SINTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Ďalší
Strana 7 z 9

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group