|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Buben Strieborný užívateľ....
Založený: 22.07.2007 Príspevky: 378 Bydlisko: Beluša
|
Zaslal: Ut Máj 31, 2011 7:21 pm Predmet: |
|
|
Je tu teda niekto, kto by sa na to vedel ochotne za drobnú útratu pozrieť a dať to do porádku? Auto stojí v Beluši pri ZŠ. _________________ OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS
Naposledy upravil Buben dňa St Jún 01, 2011 8:44 am, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Ut Máj 31, 2011 7:32 pm Predmet: |
|
|
Nové čidlo otáčok kľuky mám, nosím ho v aute. _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
alzafir Strieborný užívateľ....
Založený: 15.09.2010 Príspevky: 164 Bydlisko: Ostrava
|
Zaslal: St Jún 01, 2011 8:39 am Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
vsak to nie je ventil, ale signal otacok kluky! |
A na to jsi jak přišel?
Zmiňuje pouze chybu P1590, ale to není čidlo kliky, ale ventil posílení podtlaku. _________________ Zafira 2,2DTi 2005 |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: St Jún 01, 2011 10:32 am Predmet: |
|
|
Ventil posílení podtlaku (solenoid ?), lebo podtlakové čerpadlo nemá žiadne čidlo ani nič podobné. _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
|
Návrat hore |
|
|
alzafir Strieborný užívateľ....
Založený: 15.09.2010 Príspevky: 164 Bydlisko: Ostrava
|
Zaslal: Št Jún 02, 2011 3:24 pm Predmet: |
|
|
Tak se pořád nějak motáme v bludném kruhu
Já pořád vycházím z chyby P1590, a to je chyba elektromagnetického ventilu pro posílení podtlaku. A najdeš ho tak, ( ale pozor, tohle je popis ze Zafiry), že půjdeš po podtlakových hadičkách od vakuové pumpy. Když stojíš před motorem, pumpa je umístěná vpravo na hlavě motoru. Z pumpy vedou hadičky přes gumové téčko, a ta co popisuju vede doleva kolem víka ventilů až k solenoidu turba. Tady je další téčko a z něj je napojený ten ventil posílení podtlaku. Je to malý váleček, kovový, vedou do něj 2 hadičky podtlaku a elektrický konektor. Prostě celé je to schované za váhou vzduchu na podběhu.
Ale to nevyřeší problém startování. To je jen špatný ten ventil. Ten na nastartování vliv nemá. Jestli ti diagnostika nehlásí chybu vačky ani kliky, tak hledej jinde. Zaměř se na kabeláž, co kde "hořelo" _________________ Zafira 2,2DTi 2005 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 2:06 am Predmet: |
|
|
ono chyba 1590 na Zafire moze byt nieco uplne ine ako na Sintre _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 7:22 am Predmet: |
|
|
juraj také tušenie mám aj ja _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 1:04 pm Predmet: |
|
|
ja som na to prišiel čo je P1590 (4), celé doobedie diagnostikovania a skúšania a odpájanie všemožných čidiel na mojej Sinte, foto doplním hneď. _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 1:14 pm Predmet: |
|
|
Po odpojení tohoto senzoru ktorý vypadá ako Map mi vyhodilo P1590(4) a problém môžeme riešiť, ale keďže Buben spomína smrad zo spálených káblov tak potom už len ísť hľadajúc po drôtoch od tohoto senzoru.
Len som ešte nevyskúšal či mi ide naštartovať Sintru za studena lebo motor má ešte pracovnú teplotu. _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 1:16 pm Predmet: |
|
|
Vyzerá to, ako senzor tlaku v sacom potrubí. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 1:18 pm Predmet: |
|
|
Bez toho solenoidného ventilu auto na 100% naštartuje _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 1:19 pm Predmet: |
|
|
S podtlakom _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 1:20 pm Predmet: |
|
|
na 2,2kách píše túto chybu skoro každému _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 1:23 pm Predmet: |
|
|
To neva dôležité je, že vieme o čo ide _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
Buben Strieborný užívateľ....
Založený: 22.07.2007 Príspevky: 378 Bydlisko: Beluša
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 3:37 pm Predmet: |
|
|
je to ako liečba smrtelnej choroby, aj posun je pozitívny _________________ OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS |
|
Návrat hore |
|
|
alzafir Strieborný užívateľ....
Založený: 15.09.2010 Príspevky: 164 Bydlisko: Ostrava
|
Zaslal: Pi Jún 03, 2011 6:07 pm Predmet: |
|
|
Bingo!!!
Našli jste ten ventil posilovače podtlaku
Takže teď už je třeba postoupit v hledání dál a oprostit se od toho ventilu. Jak jsem několikrát psal a Signum potvrdil, bez tohoto ventilu zcela jistě nastartuješ.
Jen pro info, ten ventil, a to už jsem tu taky někde psal, je po zapnutí klíčku trvale otevřený, není řízen impulsy. Tzn že se časem spálí a je trvale zavřený. Podtlak přes něj neuteče.
Ano, potvrzuju názor Signuma, na 2,2kách je to běžná závada. Co můžu potvrdit, po výměně je zátah auta plynulejší. Ale dá se jezdit bez toho.
A ještě k těm chybám, Opel má nějaký sezmam chyb.
Jestliže chyba P1590 je, tak je jedno, jestli za Sintře nebo Zafiře. Výklad je stejný. Např P0400 je obvykle chyba EGRu ( záměrně píšu obvykle). A je jedno jestli na Astře, Vectře Zafiře... Prostě to je ta chyba. _________________ Zafira 2,2DTi 2005 |
|
Návrat hore |
|
|
Buben Strieborný užívateľ....
Založený: 22.07.2007 Príspevky: 378 Bydlisko: Beluša
|
Zaslal: Ne Jún 05, 2011 8:31 am Predmet: |
|
|
no tak to je super, díki Franto, cením si ochotu rozobrať si funkčné auto. Neskúsil si len tak náhodou štartovať bez toho relé?
Inak ja stále neštartujem. _________________ OPEL ASTRA G 1,4 16V EDITION 100 ,ex
BMW 525 tds limusine 143PS ,ex
FORD Focus 1,6 16V Champion X 100PS
Alfa Romeo 145 1,6 16V 120PS ex
OPEL SINTRA 2,2 TD (Chevrolet Venture)
VW BORA 1,6 100PS |
|
Návrat hore |
|
|
franticek6 Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2007 Príspevky: 1871 Bydlisko: Liptovske Sliace (SK) ,Hausmening (A)
|
Zaslal: Ne Jún 05, 2011 9:58 am Predmet: |
|
|
Ako si písal bolo cítiť spáleninu, ostáva Ti len hľadať zhorené káble.
Alebo ma napadla ešte jedna vec, zober multimeter a premeraj koncovku na tom čidle či ide prúd a ak áno tak potom vytiahni hadičky a spoj ich spolu a potom vyskúšaj naštartovať, a ako som Ti bol už spomínal, štart nabíjačku a štart sprej _________________ Sintra 2,2 dth r.v.99 ->RK-372-AU,, 7,0/100km
Skype : franticek6
http://www.franticek6.salem.sk/index.php
- - DIAGNOSTIKA OPCOM - - |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ne Jún 05, 2011 2:02 pm Predmet: |
|
|
alzafir Napísal: |
Jestliže chyba P1590 je, tak je jedno, jestli za Sintře nebo Zafiře. Výklad je stejný. Např P0400 je obvykle chyba EGRu ( záměrně píšu obvykle). A je jedno jestli na Astře, Vectře Zafiře... Prostě to je ta chyba. |
sada chyb je pre kazdy druh motora aj auta ine, dokonca aj rocnik.
aj ked 95% kodov moze byt rovnakych. totizto kody do P1000 su predpisane normou, preto budu sediet aj na inu znacku
Tu mame Sintra X22DTH a ty mas Zafira Y22DTR
problem tu bol v chybe dokumentacie u Opla (TIS), a ta sa dostala aj do Autodata, napr. _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|