|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: So Júl 04, 2009 11:06 pm Predmet: |
|
|
a to kde a ako zistim??? _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Júl 05, 2009 8:30 am Predmet: |
|
|
na vstrekovacej rampe je taky kruhovy podtlakovy ventil ktory je prepojeny do skrtiacej klapky ak tam v tom prepoji citit benzin tak je zle _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
Nadzi Strieborný užívateľ....
Založený: 09.06.2009 Príspevky: 161
|
Zaslal: Ne Júl 05, 2009 11:38 am Predmet: |
|
|
no tam tusim je citit benzin vsade okolo tej rampy a neviem ci aj vtej rampe nom to by treba niako viacej vidiet alebo posudit niekto kto sa tomu viac rozumie....
ja vam asi zavolam a niako sa dohodneme _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Júl 07, 2009 4:49 pm Predmet: |
|
|
ok _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
janovectra76 Nový užívateľ...
Založený: 31.05.2009 Príspevky: 8 Bydlisko: Reading, UK
|
Zaslal: Ut Júl 28, 2009 7:43 am Predmet: |
|
|
zdravim po dlhej dobe.... po vymeneni cidla vacky a kluky sem tam zadrhava ak nahle zoslapnem plynovy pedal ako keby isla na 3 valce, rano som si vyblikal chybu a vypisalo mi to 0100.. moze to byt EGR ventil? 1.8 16V benzin ecotec.... dakujem Jano reading UK |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Ut Júl 28, 2009 2:02 pm Predmet: |
|
|
Môže toho byť trošku viac - momentálne niečo podobné riešim aj ja... Samozrejme, môže to byť EGR, ďalej zapaľovací modul, u X18XE1 aj riadiaca jednotka... Aký motor máš v aute? Viem, že 1.8, tie boli 3... Skús sem dať jeho kód... _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
janovectra76 Nový užívateľ...
Založený: 31.05.2009 Príspevky: 8 Bydlisko: Reading, UK
|
Zaslal: Ut Júl 28, 2009 4:25 pm Predmet: |
|
|
sevas marek jo to X18XE a mam aj klimu dnes som ho trochu vycistil ERG ale dosiel mi brake stop tak bezim kupit novy lebo na tom piestiku alebo ako to mam nazvat je ste trochu usadeniny vyzera to ako kamen alebo karbon neviem ale este trochu trha no myslim ma lepsi tah, aj by som tu vlozil nejake foto aky to masm motor ale neviem ako, ak chces napis sem svoj email a ja to zaslem.... |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Aug 23, 2009 11:43 am Predmet: |
|
|
A to trha po vycisteni EGR? _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
jouzsi Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2008 Príspevky: 60
|
Zaslal: So Nov 21, 2009 1:55 am Predmet: |
|
|
Čaute, vyskytol sa mi taký problém na vectre c s motorom Z19DTH, že mi svieti kontrolka motora a po napojení na počítač mi vypísalo ako chybu: Proud recirkulace vyfukovych plynov (na kód a presné znenie chyby sa už nepamätám). Chyba sa vymazať nedala, mechanik si tipol, že bude problém s EGR ventilom, hoci ten pred mesiacom bol vyčistený, takže s ním nesúhlasím moc. Na prečítanie všetkých príspevkov v tejto téme som nemal čas, dúfam, že mi bude vedieť niekto poradiť. Ďakujem moc vopred |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Nov 21, 2009 8:53 pm Predmet: |
|
|
zial nemame cas ani my _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dusan1 Strieborný užívateľ....
Založený: 28.03.2008 Príspevky: 161 Bydlisko: Trstena
|
Zaslal: Ne Nov 22, 2009 12:18 pm Predmet: |
|
|
môže to byt AGR ak si vela jazdil može ho znova zaniest ja to mam stale zanesene _________________ ASTRA G CARAVAN Y 17 DT 55kw 11/2000 |
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Ne Aug 08, 2010 12:38 pm Predmet: |
|
|
ja som este EGR necistil vobec _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
nicko2005 Nový užívateľ...
Založený: 17.06.2009 Príspevky: 16
|
Zaslal: St Sep 29, 2010 7:42 am Predmet: |
|
|
Mayo Napísal: |
macil Napísal: |
V Elite niečo cez 1600,-. Ale najskôr prečisti a vyfúkaj vzduchom konektory, jednak od čidla kľukovky a tiež od čidla vačky, keďže často si ich RJ pletie. |
Ahoj všetci.
Chvíľu som mal s čidlami pokoj, ale vyzerá to, že predsa budem musieť s tým dačo robiť.
Po prečistení konektorov a nastriekaní sprayom bol chvíľu kľud, ale po nejakej dobe sa mi znova objavili tieto chyby:
0335 Nesprávny signál čidla otáčok kľukového hriadeľa A
0340 Nesprávny signál čidla vačkové hriadeľa
Ako som predtým písal, mal som len 0335. Ale nejaké vážne problémy to nerobilo.
Teraz je to horšie, motor nejde vytočiť cez 4500ot., správa sa to, akoby tam bol obmedzovač, hneď od naštartovania stále svieti kontrolka motora a dokonca sa mi stalo, že pri stlačenom plyne spadli otáčky na nulu, prestalo to ťahať, ale tachometer naďalej ukazoval aktuálnu rýchlosť, motor bežal, lebo som sa ho snažil okamžite naštartovať za behu, ale hneď som zistil, že naštartované stále je.
Dnes to dokonca nechcelo ťahať cez nejakých 2-2500ot., potom to zrazu akoby "pustilo" a odrazu to išlo aj vyššie.
Tá kontrolka nezhasne ani pri vypnutí motora a znovunaštartovaní. Predtým to fungovalo.
Viete mi na základe toho povedať, ktoré z tých čidiel to je? Musia to byť nutne obe?
Môj tip je, že to bude skôr čidlo otáčok kľukového hriadeľa, nakoľko si myslím, že otáčkomer je nejako kontrolovaný týmto, mám pravdu?
Nerád by som menil všetky diely zbytočne a mám obavu, že takto to bude fungovať v Opli. Radšej by som to dal vymeniť kamarátovi, ale musím vedieť čo.
Poraďte prosím.
Dííík. |
je to na 100 percent cidlo klukovej hriadele ja som mal taky isty problem s otackamy a s vykonom , dal som to na diagnostiku a vihodilo mi chybu toho cidla, vymenil som to a bolo vsetko ok. |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: St Sep 29, 2010 2:44 pm Predmet: |
|
|
Chodíš s krížikom po funuse. Problém, na ktorý reaguješ, je už 2,5 roka a 6 strán dozadu vyriešený. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Opelko Pravidelný užívateľ...
Založený: 31.01.2010 Príspevky: 44 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Pi Jan 27, 2012 12:38 pm Predmet: nereaguje na pedál |
|
|
Ahojte, tak sa znova hlásim o radu.
Počas jazdy a po prejdení hrboloch na ceste (možno náhoda...neviem ? ) sa mi rozsvietila kontrolka motora a auto prestalo reagovať na stlačenie pedálu. Na volnobeh motor bežal ako bežne ale po stlačení pedála vôbec nereagoval, žiadny náznak zvýšenia otáčok. Po vypnutí naštartuje na brnk, ale ide len na volnobeh a svieti kontrloka. Doteraz som nemal žiadny problém, výkon a tak....stalo sa to odrazu. Viete mi poradiť aspoň približne, že na čo sa mám zamerať ? Ja viem, treba ho napichnúť, lenže auto zostalo v inom meste a ja sa pýtam predbežne o radu. Je to VB motor X20DTL. Ďakujem Vám. _________________ VeBe X20DTL r.v.1997 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Jan 27, 2012 1:43 pm Predmet: |
|
|
to neznie dobre.
da sa autom pohnut a ist na volnobeh ?
treba zistit cisla kodov diagnostikou a napisat ich sem. _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
buci_vectra Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.04.2009 Príspevky: 7280 Bydlisko: Košice
|
|
Návrat hore |
|
|
Opelko Pravidelný užívateľ...
Založený: 31.01.2010 Príspevky: 44 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: So Jan 28, 2012 1:58 pm Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
to neznie dobre.
da sa autom pohnut a ist na volnobeh ?
treba zistit cisla kodov diagnostikou a napisat ich sem. |
Presne ako píšeš, autom sa dá pohnuť na 1. či spiatočke ale len na volnobeh... na pridávanie "plynu"nereaguje a kódy budem vedieť najskôr pondelok možno utorok...musím niekoho zohnať čo príde k autu a napichne ho (nepoznáte niekoho v Lučenci ?). S tiahlom to pravdepodobne nebude mať nič spoločné. Inak keď ma ťahali a auto bolo naštartované tak kontrolky (až na tú s motorom), svetlá, brzdy všetko bolo ok. _________________ VeBe X20DTL r.v.1997 |
|
Návrat hore |
|
|
Opelko Pravidelný užívateľ...
Založený: 31.01.2010 Príspevky: 44 Bydlisko: Rimavská Sobota
|
Zaslal: Ut Jan 31, 2012 9:05 pm Predmet: |
|
|
...tak auto "akože opravené" ale nie som o nič múdrejší a navyše stále neistý kedy sa to znova objaví, pretože jediné čo chlapík urobil je že vymazal chybu a auto odrazu ide...uvidíme dokedy a samozrejme mi nevedel povedať kód chyby (ja som s ním nebol), iba že diagnostika vypísala približne : zlý signál na škrtiacu klapku alebo poloha plynového pedálu a povedal že to bude chyba pravdepodobne v káblovačke....takže tak _________________ VeBe X20DTL r.v.1997 |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ut Jan 31, 2012 9:26 pm Predmet: |
|
|
problém bude v zatečenej RJ motora _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|