|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Názor na minirecenziu |
Výstižné! |
|
69% |
[ 9 ] |
Si úplne mimo! |
|
30% |
[ 4 ] |
|
Celkom hlasov : 13 |
|
Autor |
Správa |
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 12:44 am Predmet: Minirecenzie áut |
|
|
Keďže som za posledný mesiac dosť jazdil v týchto autách, podelím sa s vami o pár postrehov v podobe plusov a mínusov (schválne nehodnotím všeobecne známe skutočnosti ako veľkosť kufru). Všetko sú to benzínové motory a POZOR! - je to silne subjektívne
CORSA B, r. 2002 1,0 12V, 2-dverák:
+ veľký uhol otvorenia dverí
+ ľahké ovládanie, malé sily pri riadení
+ živé auto (do takej 60ky)
+ malá spotreba
+ dobré pruženie
+ jednoduchá údržba
+ dorbý výhľad
- lacné plastové prevedenie, nepresné spracovanie
- málo komfortnej výbavy
- natiahnuť si bezpečnostný pás od B-stĺpika môže viesť k fraktúre chrbtice
- slabý ťah vo vyšších rýchlostiach
- nestabilita vo vyšších rýchlostiach
- zlá stabilita v zákrutách (so sériovými gumami)
- takmer žiadna odozva od riadenia
- chaotický motorový priestor
ASTRA H, r. 2008, 1,6 16V 80KW easytronic:
+ solídne spracovanie interiéru + exteriéru (až na tvrdé plasty vo dverách)
+ výborné presné komunikatívne riadenie
+ pri bežných rýchlostiach tichý motor
+ možnosť aktivovať veľa vecí cez CAN-bus
+ výborné brzdy
+ dobrá stabilita v zákrutách
+ veľmi nízka spotreba (priemer 6,7)
+ uprataný motorový priestor
- palubák má príliš malé písmo (GID)
- tvrdý podvozok, odfiltruje iba malé nerovnosti
- takmer žiadne odkladacie miesta v interiéri
- vo vyšších otáčkach hlučný motor
- pri zapnutej klíme slabý ťah v nízkych otáčkach
- nemá teplomer chladiacej kvapaliny
- ovládanie BC cez rádio (ak nie je multifunkčný volant)
VECTRA B, r. 1997, 2,5l, automat:
+ pekný interiér, kvalitné mäkké materiály (až na lakťovú op.)
+ výborný motor, má v každej situácii dosť sily a je pomerne kultivovaný
+ jemne radiaci automat
+ zámky na dverách s plastovým hákom, dvere sa veľmi komfortne zatvárajú, ešte lepšie ako na Astre H
+ rýchlo sa pohybujúce elektrické okná
+ dobre drží (nenakláňa sa) v zákrutách
+ výborné svetlá (číra optika Valeo)
+ vďaka kolmejšiemu prednému sklu dobrý výhľad dopredu
- komplikovaná technika naprataná v malom priestore vzbudzuje obavy
- brzdový pedál má zlý uhol, mužská noha stláča aj konzolu
- silu motora musí jazdec kompenzovať silou bicepsov (volant)
- tvrdá lakťová opierka
- zle vyriešené vyhrievanie sedadiel
- ovládanie okien na nepraktickom mieste
- teplý nápoj v pohári v držiaku pohárov mätie klímu
- otáčanie volantom ide relatívne ťažko, auto možno aj preto pôsobí v serpentínach ťažkopádne
- tvrdý podvozok a keď vravím tvrdý, tak... mi ešte stále zuby cvakajú
- zlý výhľad dozadu (hatchback)
- pri cúvaní v noci sa 3. brzdové svetlo odráža od okna a oslepuje
- rádio nemá poriadne basy
- mriežky ventilácie sa samovoľne prestavujú
- displeje kúrenia sú nasmerované na opierku
- keď svieti slnko, palubák je nečitateľný
- ovládanie palubáku je oproti iným Oplom pootočené o 90 stupňov, čo je aj nelogické s ohľadom na ovládanie tempomatu
OMEGA r. 2001, 3,0 manuál:
+ veľkorysý interiér
+ kvalitné spracovanie int.+ext.
+ vynikajúco odhlučnená kabína dáva pocit istoty, vodičovi sa tep nezvýši ani pri >200kmh rýchlosti
+ výborné audio
+ komfortná výbava fungujúca podľa očakávaní
+ jazdné vlastnosti sú na také veľké auto excelentné, nakláňanie v zákrutách takmer žiadne
+ komunikatívne riadenie bez akýchkoľvek vplyvov pohonu
+ ľahko radiaca prevodovka so synchronizovanou spiatočkou
+ mnoho odkladacích priestorov
- skrinka pred spolujazdcom nie je chladená, namiesto nej sa chladí rádio
- veľkosť auta je hendikepom v meste
- spojkový pedál vyžaduje na stlačenie značnú silu
- pedále nie sú v rovine, ale smerom k plynu klesajú
- plasty na dverách majú tendenciu zhadzovať vrchnú vrstvu
- nepraktická manipulácia so zadnou roletkou
- málo hákov v batožinovom priestore na zavesenie niečoho
- svetlá sú slabé na to, že sú to xenóny
- kvôli šírke kabíny môže trpieť vzťah s partnerkou
- pomalé a hrkotavé elektrické okná
BMW 525i E39, manuál:
+ výborný hliníkový podvozok, diskomfort pri prejdení prekážky nestúpa s rýchlosťou, ako je zvykom
+ perfektná ovládateľnosť a odozva riadenia
+ dobré brzdy (až na ručnú)
+ veľmi kultivovaný, dynamický a úsporný motor
+ logické ovládanie auta
+ kvalitné materiály v interiéry
+ predimenzované súčiastky skrz celé auto
+ nehrdzavejúci výfuk
+ CAN bus, centrálne riadenie všetkého možného
+ možnosť zavrieť vzduch do kabíny z volantu
+ otváracie zadné okno (Touring), plynové vzpery v strope neprekážajú pri nakladaní
- nízke auto = ťažké nastupovanie
- nízke auto = zlý výhľad
- nízke auto = problém pri zjazďovaní obrubníkov
- ručná brzda je neúčinná a nie je s tým možné takmer nič urobiť
- úzky batožinový priestor
- audio nemá basy (13 cm repro)
- pomalé elektrické okná
PEUGEOT 307, r.v. 2004, 1,6 16V 110PS, manuál:
+ subjektívne výkonný motor
+ dobre čitateľný palubák
+ pomerne pekný interiér
+ podvozok je veľmi odolný
+ ľahko ovládateľné auto (spojka, riadenie)
- riadenie je preposilované
- hlučný motor
- niektoré dielce sú nekvalitné a nie je náprava (napr. spojenie výfuk-zberné potrubie bude vždy vŕzgať tak ako aj spojka, zadné pneu sa vždy budú veľmi opotrebovávať, zadné kotúče bŕzd sa vždy budú nerovnomerne odierať apod.)
- slabý ťah a vysoká spotreba vo vyšších rýchlostiach
PEUGEOT 308, r.v. 2009, 1,6 16V VTI 125 PS, automat:
+ krásny interiér, luxusne spracovaný (až na výplne dverí), chróm.. robené s citom pre estetično
+ človek má pocit, akoby sedel v aute o 2 triedy lepšom
+ výborný výhľad z auta
+ brzdy ako na F1
+ dokonalé odhlučnenie motora
+ jemnúčko radiaca automatika
+ filtrovanie nerovností - niečo neskutočné, nemám slov
+ denné svetlá ako štandard a silné stretávačky
+ veľmi prehľadný návod k autu
+ celonerezový výfuk
+ mnoho odkladacích priestorov a hákov v interiéry
+ výškovo nastaviteľné sedadlo spolujazdca
- spotreba (mesto 9)
- ovládanie tempomatu popierajúce všetky štandardy
- ovládanie na volante je v skutočnosti pod volantom ála Renault
- audio nemá basy
- palubák s úplne drobným písmom a ťažkopádnym ovládaním, s krívajúcou logikou
- výplne dverí z tvrdého plastu
- niektoré automatické funkcie (upozornenia, ktoré sa permanentne zobrazujú na displeji) pijú krv
- chaotická logika displejov rádia a palubáku
- dvere sa otvárajú pod malým uhlom
- kapota nemá plynové vzpery
- relatívne ťažko prístupný a malý kufor
- veko kufra vystrelí tak vysoko, že zaručene trafí strop garáže
- nemožnosť v svetlách použiť LEDky, ba ani v parkovačkách _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Št Máj 24, 2012 7:48 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 6:42 am Predmet: |
|
|
Na hlasovanie si tam dal málo kategórií - ja osobne s veľmi veľa vecami súhlasím, no s niektorými absolútne nie... Ako hlasovať ? _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 10:01 am Predmet: |
|
|
marek1512 - pokojne vyjadri svoj názor, kritizuj, diskutujme.
Hlasovanie je len orientačné. Ak Ťa text presvedčil aspoň na 51%, daj, že "Výstižné". Ale ak je to 50:50 nedávaj nič a radšej mi napíš.
Pridávam ďalšiu minirecenziu, tentokrát dízel
OPEL ZAFIRA A, r.v. 2002, 2.0 dízel 74KW, manuál:
+ vysoký posed, dobrý rozhľad, ľahké nastupovanie
+ vysoký batožinový priestor
+ nízka spotreba (7l priemer)
+ variabilita interiéru
+ prehľadná prístrojovka, všetko poruke
+ krátke previsy karosérie, dobrá manévrovateľnosť
+ robustná náprava, znesie necitlivé prajazdy obrubníkov a pod.
+ vzhľadom k hmotnosti auta a výkonu motora - slušný ťah
+ mnoho odkladacích priestorov a to aj pre 3. rad sedadiel
+ odspodu kompletne zakrytý motor
- radenie rýchlostí (hlavne 1 a R) vecou šťastia, je nepresné a radiaca páka je príliš hlboko
- kultúra chodu motora je mizerná
- ak sa dokašle napr. nejaké ložisko, ani to v tom hluku nejde zistiť
- motor sa zohrieva veľmi dlho
- prístup k niektorým dôležitým komponentom motora je veľmi zložitý (napr. k žhavičom, k remeňu alternátora)
- odhlučnenie kabíny iba priemerné
- pruženie je veľmi tvrdé, nekomfortné
- brzdy nie sú dosť účinné
- plasty v interiéri sú málo odolné, šúpu sa a to aj na takých miestach, kde by to málokto čakal (okolo rádia)
- auto je krátke, pri použití 3. radu sedadiel nemá nikto v aute dosť miesta na nohy
- auto je úzke, 3 ľudia v strednom rade cestu pretrpia, pokiaľ to nie sú deti alebo 40-kilové modelky
- klíma a distribúcia vzduchu je riešená tak, že v 3. rade sedadiel je buď príliš zima alebo príliš teplo
- krátky batožinový priestor
- nenastaviteľný volant (u tohto konkrétneho auta) stojaci kolmo ako v kamióne _________________
Naposledy upravil Kajo dňa Po Sep 28, 2009 1:14 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 11:53 am Predmet: |
|
|
ja ak môžem moje hodnotenie už k hodnotenému pri mojich potrebách (životných,finančných, logických, ...)
CORSA B, r. 2002 1,0 12V, 2-dverák: (v mojom teste CORSA B r. 1999, 1.0 12V, 2-dverak)
+ veľký uhol otvorenia dverí (Potvrdzujem, na stiesnených parkoviskách občas problém vystúpiť osobe s výškou cca 190 cm)
+ ľahké ovládanie, malé sily pri riadení (Ak je vozidlo vybavené EPS tak o to ľahšie - problematické/zlýháva posiľovač na starších ročníkoch)
+ živé auto (do takej 60ky) (Ono je živé aj do stovky, ale otáčky treba držať cca od 2500-3500, radiť na vyšší prevodový stupeň má rada na 4000ot/min.)
+ malá spotreba (Potvrdzujem - u mňa dlhodobá(od januára 2009- september 2009) (80% mesto studené štarty/jazda 6km, 20% okresky/dialnice), štýlom plná/plná -> prejdeté km na tankovanie - cca 6l/100)
+ dobré pruženie (len so seriovými z načkovými tlmičmi - STarline sú ok, ale sú tvrdšie, a auto ma tendenciu poskakovať...na nerovnostiach)
+ jednoduchá údržba (ako čo ... ale v podstate áno)
+ dorbý výhľad (Pri najnižšej výbave s rovnými spatnými zrkadlami, veľký mŕtvy uhol - pár krát sa mi tam schovala aj dodávka (typ Jumper/Ducato, ...))
- lacné plastové prevedenie, nepresné spracovanie (najmä blednutie plastov - lemy blatníkov/nárazníky. pôvodné úchyty sa zvyknú lámať / odstávajú lemy)
- málo komfortnej výbavy (Vzhľadom na triedu, do ktorej patrí Corsa (z roku 93-00) absolútne nevýznamné)
- natiahnuť si bezpečnostný pás od B-stĺpika môže viesť k fraktúre chrbtice (Pri osobách s nižžším vzrastom možno, pri umiestnenej sedačke v tretej zarážke od zadu bez problémov - aspoň nemám stĺpik pri líci)
- slabý ťah vo vyšších rýchlostiach (Vzhľadom na priekopnícky motor v danej triede, objem, a výkon pochopiteľné)
- nestabilita vo vyšších rýchlostiach (najmä na nerovnostiach, dialničných "prehupoch", mostných dilatáciách, vyjazdených koľajách, ...)
- zlá stabilita v zákrutách (so sériovými gumami) (v závislosti od rýchlosti, a stavu povrchu cesty - aj u mňa kedy ako...)
- takmer žiadna odozva od riadenia (nechápem, o čo tu ide...riadenie je dosť presné - aj bez posiľovača)
- chaotický motorový priestor (bezpredmetné, až na umiestnenie autobatérie pod odkvapovú lištu pod predným oknom - v mojom motorovom priestore je vedľa olejového filtra, nad ľavým svetlometom smerom ku kabíne dostatok miesta - nechápem, prečo to inžinieri od opla neumiestnili tam - obdobne ako má napr. Vectra B)) _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 1:10 pm Predmet: |
|
|
bukelo - len vysvetlím tú odozvu od riadenia.
Posilňovač na Corse Ťa úplne odizoluje od vonkajšieho sveta.
Nezistíš, na akom povrchu si a aké odstredivé sily pôsobia.
Je tam samozrejme aj veľa iných faktorov, ktoré vodič vníma cez volant. Niekto to môže považovať za výhodu. Mne tie info chýbajú.
Inak máš pravdu.
Ten chaotický motorový priestor, to je síce iba estetická záležitosť, ale človeka to zarazí, keď vidí, že to odflákli. To sa týka vedenia kabeláže a hadíc napríklad a umiestnenia komponentov. S minimálnym úsilím to mohli upratať. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 2:03 pm Predmet: |
|
|
Kajo: môže byť, ... môj testovací model nemá posiľovač, asi preto mi to nebolo jasné. _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 2:35 pm Predmet: |
|
|
a co tak napisat mini recenziu na vectru 2.2 DTi? aby som mohol aj ja porovnat a podelit sa so skusenostami _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
Komo Strieborný užívateľ....
Založený: 19.03.2007 Príspevky: 2924 Bydlisko: Komjatna [RK]
|
Zaslal: Po Sep 28, 2009 2:38 pm Predmet: |
|
|
lubo22 Napísal: |
a co tak napisat mini recenziu na vectru 2.2 DTi? aby som mohol aj ja porovnat a podelit sa so skusenostami |
Mozes napisat ty, mozno sa chyti niekto dalsi.. _________________ VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
|
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Ut Sep 29, 2009 9:50 pm Predmet: |
|
|
takze pridam ja minirecenziu. nemozem to poravnavat ako Kajo lebo na nicom som nikdy v zivote nejazdil. napisem len svoj nazor mojej vectry 2.2 DTi
+ dobra spotreba moj priemer 6l na 100km
+ polohovatelny volant
+ vyskovo nastavitelne sedadla
+ pohodlne sedenie, male bocne vedenie sedadiel nedrzia dobre telo v zakrutach
+ odkladacie priesotry
+ v pohode audio na to ze je to seriove mam 8repro
+ pekny interier obcas nieco zavrzga
+ silna a ucinna klimatizacia
+/- vykon motora, ked jazdim sam ide slusne ale ak uz je auto plne straca tah
- hlucny motor
- dlhe zohrievanie motora
- v rychlostatiach nad 100km brzdy niesu dost ucinne
- zly vyhlad do zadu _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 7:23 pm Predmet: |
|
|
lubo22 - vďaka za minirecenziu. Chcem sa Ťa spýtať - rád by som ju použil na moju stránku http://www.testujeme.sk - ak by Ti to nevadilo. Ak by si teda dovolil a môžem byť taký smelý, mohol by som použiť nejaké Tvoje fotky?
Potrebujem tú stránku rozbehnúť a každá recenzia mi pomôže. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
MIRO LONDON Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1954 Bydlisko: London GB
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 8:31 pm Predmet: |
|
|
A mne hoši ktorý napíšete recenziu na moju žirafku háááá? _________________ OPEL ZAFIRA 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH - 110 kw/150k- 2008 ex |
|
Návrat hore |
|
|
tomi1583 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 29.04.2009 Príspevky: 1940 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 8:32 pm Predmet: |
|
|
MIRO LONDON Napísal: |
A mne hoši ktorý napíšete recenziu na moju žirafku háááá? |
co nenapises nejake klady azapory sam ak ich vobec najdes (tie zapory som mal na mysli) _________________ Opel Astra G 1,8 16V 85kw CDX sedan rv.1998(Limo)
Skoda Favorit Sport Line - KO
. už tri tankovania začína sa to podobať realite |
|
Návrat hore |
|
|
MIRO LONDON Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1954 Bydlisko: London GB
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 8:44 pm Predmet: |
|
|
A tak zopár záporov sa vždy nájde,ako napr.absencia bazéna,aj keď jej naložím na 400 km trase 150-180km/h non stop,tak aj tak mi pľuha jedna spriemeruje 1 800 km jazdu na 5.2-5.6l/100 km......
ak sa k tomu dokopem, zavesím tu potom nejakú recenziu na moju ďáblicu,len sa bojím,že bude až moc podozrivo pozitívna _________________ OPEL ZAFIRA 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH - 110 kw/150k- 2008 ex |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 8:45 pm Predmet: |
|
|
Máš nové auto, je to pochopiteľné _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
MIRO LONDON Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1954 Bydlisko: London GB
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 9:12 pm Predmet: |
|
|
Aké nové ? stará 11 mesačná šunka to je,a na krku už láme 33 tis.kilometer _________________ OPEL ZAFIRA 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH - 110 kw/150k- 2008 ex |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 9:20 pm Predmet: |
|
|
miro, a pred zafcou si mal ake auto? _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 9:25 pm Predmet: |
|
|
MIRO - mňa by zaujímalo, či tie neduhy, ktoré som vytkol Zafire A, či už sú u Bčky vyriešené. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
MIRO LONDON Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1954 Bydlisko: London GB
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 10:25 pm Predmet: |
|
|
Buky,
z každého rožku trošku,škoda,zafira A,občas sa vozíme s chlapcami do práce na Mitsubishi Trojan...
OPEL ZAFIRA A, r.v. 2002, 2.0 dízel 74KW, manuál:
+ vysoký posed, dobrý rozhľad, ľahké nastupovanie
+ vysoký batožinový priestor
+ nízka spotreba (7l priemer)---moja zatiaľ 6.2l
+ variabilita interiéru
+ prehľadná prístrojovka, všetko poruke
+ krátke previsy karosérie, dobrá manévrovateľnosť
+ robustná náprava, znesie necitlivé prajazdy obrubníkov a pod.
+ vzhľadom k hmotnosti auta a výkonu motora - slušný ťah--veľmi slušný
+ mnoho odkladacích priestorov a to aj pre 3. rad sedadiel
+ odspodu kompletne zakrytý motor
- radenie rýchlostí (hlavne 1 a R) vecou šťastia, je nepresné a radiaca páka je príliš hlboko---odstránené,len 1.,ide zaradiť trochen ztuha,ale zvykol som si
- kultúra chodu motora je mizerná--pradie ako švajciar
- ak sa dokašle napr. nejaké ložisko, ani to v tom hluku nejde zistiť
- motor sa zohrieva veľmi dlho---zohreje rýchlejšie
- prístup k niektorým dôležitým komponentom motora je veľmi zložitý (napr. k žhavičom, k remeňu alternátora)
- odhlučnenie kabíny iba priemerné--až veľmi dobré
- pruženie je veľmi tvrdé, nekomfortné--pološportový podvozok
- brzdy nie sú dosť účinné---až veľmi účinné
- plasty v interiéri sú málo odolné, šúpu sa a to aj na takých miestach, kde by to málokto čakal (okolo rádia),---zatiaľ ništ,všetko ako nové
- auto je krátke, pri použití 3. radu sedadiel nemá nikto v aute dosť miesta na nohy--posun k lepšiemu,až na tretí rad
- auto je úzke, 3 ľudia v strednom rade cestu pretrpia, pokiaľ to nie sú deti alebo 40-kilové modelky
- klíma a distribúcia vzduchu je riešená tak, že v 3. rade sedadiel je buď príliš zima alebo príliš teplo---neviem o tom,repektíve nikto nič také nespomínal
- krátky batožinový priestor ---nezdá sa mi,plne postačuje
- nenastaviteľný volant (u tohto konkrétneho auta) stojaci kolmo ako v kamióne---nastaviteľný v dvoch smeroch _________________ OPEL ZAFIRA 1.9 CDTi 16V Sport Z19DTH - 110 kw/150k- 2008 ex
Naposledy upravil MIRO LONDON dňa St Nov 18, 2009 9:33 am, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 11:19 pm Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
lubo22 - vďaka za minirecenziu. Chcem sa Ťa spýtať - rád by som ju použil na moju stránku http://www.testujeme.sk - ak by Ti to nevadilo. Ak by si teda dovolil a môžem byť taký smelý, mohol by som použiť nejaké Tvoje fotky?
Potrebujem tú stránku rozbehnúť a každá recenzia mi pomôže. |
ok dovolim ti a co vsetko potrebujes? _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Nov 17, 2009 11:30 pm Predmet: |
|
|
Potrebujem len pár fotiek auta (cca 5) - zvonku, motor, interiér...
Stačí v priemernej kvalite.
Môj mail je:
kajo@infopres.sk
Mám uviesť autora?
Dik _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|