Opelclub Fórum
DETONACNE CIDLO...???

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TIGRA, SPEEDSTER - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Dejv86
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 19.12.2006
Príspevky: 78

PríspevokZaslal: Po Mar 05, 2007 8:29 pm    Predmet: DETONACNE CIDLO...??? Odpovedať s citátom

No bol som prave u mechanika s tigi a ten zvuk co sme tak dlho rozoberali, ze to ide od kolesa a tak.... to vobec nejde od kolesa ani od kompresora na servo ani klimu ani alternatora ale priamo z motora... Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
Zevraj to bude detonacne cidlo...Mate s tym niekto nejake skusenosti??? Rolling Eyes Zevraj sa mi dostava do valcov chudobna zmes... Rolling Eyes A vydava mi to taky cvendžavy zvuk... Embarassed
Poradte niekto ak viete + aj cenu co by to mohlo stat...??? Alebo mi hodte link... CAKAM NA POMOC A SPASENIE!!!POMOOOC PROSIIIM!!!
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Lea
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 09.01.2006
Príspevky: 1618
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Po Mar 05, 2007 9:22 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

problemy so snimačom detonácie som mala istý čas aj ja, už som to tu niekde volakedy spomínala... mne svietila kontrolka motora, auto sa chovalo samozrejme čudne... v servise mi hned chceli menit snimač, ktorý stal cca 3000,- + robota... ale kedže kontrolka mi raz svietila a raz nie... podla toho, na akej hrbolatej ceste som šla... usudila som, že je problem len v nejakom kontakte na tom snimači- a aj tak bolo, chybala len podložka pod snimač za 50.- a problem sa vyriešil... a ušetrila som cca 3500.- daj potom vedieť, ako si skončil nakoniec Ty... Wink
_________________
BMW 330d r.v 2006 full výbava, 231 koníkov...OPEL SINTRA 2,2 GLS r.v. 1999, 104kw, motor X22XE, Made in USA -identické s Chevrolet Transport... moje 2.EX (3/2005-9/2008)