|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
popol Anonymný
|
Zaslal: Ne Feb 25, 2007 12:10 pm Predmet: Svieti kontrolka ABS |
|
|
OD kedy mam auto doma s opravy tak mi stale svieti kontrolka ABS,pred tym mi vobec nesvietila,moze to bit tym ze ospojovali baterku? |
|
Návrat hore |
|
|
spidy Strieborný užívateľ....
Založený: 02.04.2006 Príspevky: 433 Bydlisko: Trnovec nad vahom
|
Zaslal: Ne Feb 25, 2007 4:11 pm Predmet: Re: Svieti kontrolka ABS |
|
|
popol Napísal: |
OD kedy mam auto doma s opravy tak mi stale svieti kontrolka ABS,pred tym mi vobec nesvietila,moze to bit tym ze ospojovali baterku? |
čo konkretne ti robily na tigre?? _________________ 1)opel astraf 1,8 16v gsi motor x18xe rv:93
2)opel astraf 1,8 16v motor c18xel rv:95 |
|
Návrat hore |
|
|
spidy Strieborný užívateľ....
Založený: 02.04.2006 Príspevky: 433 Bydlisko: Trnovec nad vahom
|
Zaslal: Ne Feb 25, 2007 4:15 pm Predmet: Re: Svieti kontrolka ABS |
|
|
popol Napísal: |
OD kedy mam auto doma s opravy tak mi stale svieti kontrolka ABS,pred tym mi vobec nesvietila,moze to bit tym ze ospojovali baterku? |
čo konkretne ti robily na tigre?? _________________ 1)opel astraf 1,8 16v gsi motor x18xe rv:93
2)opel astraf 1,8 16v motor c18xel rv:95 |
|
Návrat hore |
|
|
spidy Strieborný užívateľ....
Založený: 02.04.2006 Príspevky: 433 Bydlisko: Trnovec nad vahom
|
Zaslal: Ut Feb 27, 2007 10:31 am Predmet: |
|
|
2popol tak som niečo ponuril a našiel som toto http://www.opel-tigra-cz.com/forum/viewtopic.php?t=3478 či ti to pomože neviem ale určite ta posune dalej _________________ 1)opel astraf 1,8 16v gsi motor x18xe rv:93
2)opel astraf 1,8 16v motor c18xel rv:95 |
|
Návrat hore |
|
|
dedo.miki Strieborný užívateľ....
Založený: 29.03.2007 Príspevky: 364 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Mar 30, 2007 7:18 pm Predmet: |
|
|
Ked ti svieti ABS tak sa dá načítať z riadiacej jednotky závada.Ak nemáš možnosť tak vychádzame z praxe.Tu sa väčšinou stáva to že stratí okruh niektoré z čidiel na koleso.To sa stáva po prelomení drôtu a následnému prerušeniu okruhu ,čo rozsvieti kontrolku.Tieto čidlá sa dajú skontrolovať jednotlivo.Po napojení voltmetru sa po zatočení s kolesom musí objaviť(vytvorí sa napätie)napätie 0,02V.Dá sa merať aj prechodový odpor či má čidlo prechod.Ale meranie voltov je presnejšie na určenie závady.Ak neukáže voltmeter aspoň0,02V pri otáčaní kolesa (na zdviháku)tak je vadné čidlo.Nedáva impulz do riadiacej jednotky.Ak opravovali niečo v okolí kolesa mohli poškodiť niektorý vodič vedúci k čidlu. _________________
http://turista-miki.szm.com/turista-miki.html |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|