|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jún 06, 2012 10:16 pm Predmet: Načo slúžia voľnobežky na moderných dízlových motoroch? |
|
|
ODPOVEĎ _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Komo Strieborný užívateľ....
Založený: 19.03.2007 Príspevky: 2924 Bydlisko: Komjatna [RK]
|
Zaslal: St Jún 06, 2012 10:31 pm Predmet: |
|
|
Kajo, skus to zhrnut na par riadkov, cez ten google translate sa to fakt neda citat a ja po Nemecky viem len neslusne veci _________________ VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
|
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jún 06, 2012 11:12 pm Predmet: |
|
|
Moderné dízláky majú kvôli vysokej kompresii nerovnomerný chod, neustále spomaľujú a zrýchlujú.
Výkonné alternátory sú zas odprevodované veľmi do rýchla.
Tieto dva faktory vedú k veľkému namáhaniu remeňa, napínača a alternátora.
Keď sa na dízlaku zasekne voľnobežka, alternátor sa zvyčajne rozsype po 20-30 tisíc km.
Zaseknutá voľnobežka sa spozná podľa kmitania napínača, remeňa a podľa brumu. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Št Jún 07, 2012 8:21 am Predmet: |
|
|
brum-brum? _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|