|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Št Júl 23, 2009 2:26 pm Predmet: |
|
|
Ty brdo...Pekne...A ja ze sa budem mat s cim hrat.....
Musim si kupit stareho Kadeta nejakeho alebo daco takeho...Nech sa mam v com rypat po vikendoch.. _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Dec 11, 2009 7:44 pm Predmet: |
|
|
Ohľadom môjho už spomínaného klepania: dnes som navštívil starého dobrého mechanika, ten popočúval odborným uchom a predbežná diagnóza znie: klzne ložiská na kľuke.
Veľmi ma to nepotešilo, no kedže motor ide stále rovnako, vážne to nie je(myslím a dúfam)
vraj je na to tiež nejaká prísada do oleja, ktorá by to mohla teoretikcy trocha ztlmiť _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Dec 11, 2009 7:56 pm Predmet: |
|
|
dulo - ja viem tak, že ak je problém s ložiskom na kľuke, nie je možné udržať tlak oleja.
Dobre, dajme tomu, že zatiaľ je to iba na začiatku.
Potom si však myslím, že problém je iba s jedným ložiskom.
Zvuk som počul a je to pomalý zvuk.
Možno by pomohlo dať oversize ložiskové misky.
Asi sa časom nevyhneš tomu, aby sa niekto pozrel odspodu do motora.
Zatiaľ prejdi na olej, ktorý zaručuje väčšiu minimálnu hrúbku olejového filmu, hovorí o tom norma ACEA (musíš vygoogliť). _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Dec 11, 2009 8:53 pm Predmet: |
|
|
Vdaka Kajo,
práve som dotelefonoval so Signumom, ten skonštatoval predbežne, že by to neriešil. Aspon zatial. Zvuk na nezhoršuje, motor šľape. _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ne Júl 04, 2010 10:01 pm Predmet: |
|
|
Aby som túto tému trocha oprášil, klepanie spôsobuje dvojhmotný zotrvák.
Podľa všetkého ho vymením za klasický aj s celou spojkou z toho istého motora, ktorý však bol vo Vectre _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Júl 04, 2010 10:22 pm Predmet: |
|
|
Tak to je teda sila, že 2hmotový zotrvák odíde na benzínovom motore.
Na dízloch sa to stáva, keď sú podtáčané.
Ozaj, nenecháš ten nový zotrvák odľahčiť a vyvážiť???
Veď sám vieš, že je zbytočne ťažký pre USA.
BTW, ja tam má klasický zotrvák a motor šliape ako elektromotor.
Nechápem zmysel 2hm. z. na 6 valci. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ne Júl 04, 2010 10:28 pm Predmet: |
|
|
No, ja som mu dopomohol
Ale v každom prípade, je tam zbytočne, to je pravda.
Neviem, či aj vo Vectre je taký zbytočne ťažký, zistím _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ne Júl 04, 2010 10:56 pm Predmet: |
|
|
Otázka teraz znie: Zháňať zotrvák dajme tomu z 2,5-ky, ked aj tam je použitý dvojhmoťák, alebo tam dať klasický???
Klasický mám, aj s komplet spojkou z Vectry, motor ten istý _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Júl 05, 2010 6:44 pm Predmet: |
|
|
jasne ze klasiky lebo dvojhmotak ked sa moze pokazit tak to aj urobi! _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Po Júl 05, 2010 6:46 pm Predmet: |
|
|
To som chcel počuť _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Júl 05, 2010 6:49 pm Predmet: |
|
|
ok to som rad ze som mohol vyjadrit svoj nazor a este to bolo aj uspesne _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Po Júl 05, 2010 7:21 pm Predmet: |
|
|
no neviem ci je to rozumne davat klasicky zotrvak _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Po Júl 05, 2010 7:23 pm Predmet: |
|
|
Prosím upresniť _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Júl 08, 2010 8:12 pm Predmet: |
|
|
nis sa toho neboj je to uplne ok ved pri pokazenom dvojhmotaku ti ako opravnu sadu poslu klasiku. Nevidim jeden dovod preco by to tam nemohlo ist ved tam ani nieje nejaky velky rozdiel vo vykone a kazda spojka ma vykonnostnu rezervu _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Št Júl 08, 2010 8:52 pm Predmet: |
|
|
Zajtra sa to bude prehadzovať, dám vedieť, ako to skončilo _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Pi Okt 01, 2010 7:23 pm Predmet: |
|
|
ani som nedal vedieť, ako to dopadlo.
Sedieť to sedí, ale je to hlučnejšie, ako dvojhmoťák, ktorý teda zháňam.
Ale podme k aktuálnej problematike:
Chystám sa na výmenu rozvodov a popri tom aj výmenu hydrozdvihátok na jednej strane valcov.
Je veľmi zložité dať dole vačky a potom ich znova dať naspať tak, aby všetko správne fungovalo?
Na čo konkrétne si dať pozor, prípadne, čomu sa vyhýbať? _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Okt 01, 2010 10:18 pm Predmet: |
|
|
Vymeniť aj simmering vačkovky.
Zaaretovať ozubené kolesá (piest 1 v HÚ).
Sňať staré rozvody, dať dole ozubené koleso (overiť, či skrutka na kolese nemá opačný závit), ložiskové misky povolovať opatrne a postupne.
Pri skladaní pred dotiahnutím ložísk tieto natrieť olejom. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|