Opelclub Fórum
Motor Y26SE
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Št Júl 23, 2009 2:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ty brdo...Pekne...A ja ze sa budem mat s cim hrat..... Confused Laughing

Musim si kupit stareho Kadeta nejakeho alebo daco takeho...Nech sa mam v com rypat po vikendoch.. Laughing Laughing Laughing
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Pi Dec 11, 2009 7:44 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ohľadom môjho už spomínaného klepania: dnes som navštívil starého dobrého mechanika, ten popočúval odborným uchom a predbežná diagnóza znie: klzne ložiská na kľuke.
Veľmi ma to nepotešilo, no kedže motor ide stále rovnako, vážne to nie je(myslím a dúfam)
vraj je na to tiež nejaká prísada do oleja, ktorá by to mohla teoretikcy trocha ztlmiť
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Dec 11, 2009 7:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

dulo - ja viem tak, že ak je problém s ložiskom na kľuke, nie je možné udržať tlak oleja.
Dobre, dajme tomu, že zatiaľ je to iba na začiatku.
Potom si však myslím, že problém je iba s jedným ložiskom.
Zvuk som počul a je to pomalý zvuk.
Možno by pomohlo dať oversize ložiskové misky.
Asi sa časom nevyhneš tomu, aby sa niekto pozrel odspodu do motora.
Zatiaľ prejdi na olej, ktorý zaručuje väčšiu minimálnu hrúbku olejového filmu, hovorí o tom norma ACEA (musíš vygoogliť).
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Pi Dec 11, 2009 8:53 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vdaka Kajo,
práve som dotelefonoval so Signumom, ten skonštatoval predbežne, že by to neriešil. Aspon zatial. Zvuk na nezhoršuje, motor šľape.
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Ne Júl 04, 2010 10:01 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Aby som túto tému trocha oprášil, klepanie spôsobuje dvojhmotný zotrvák.
Podľa všetkého ho vymením za klasický aj s celou spojkou z toho istého motora, ktorý však bol vo Vectre
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Júl 04, 2010 10:22 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak to je teda sila, že 2hmotový zotrvák odíde na benzínovom motore.
Na dízloch sa to stáva, keď sú podtáčané.
Ozaj, nenecháš ten nový zotrvák odľahčiť a vyvážiť???
Veď sám vieš, že je zbytočne ťažký pre USA.
BTW, ja tam má klasický zotrvák a motor šliape ako elektromotor.
Nechápem zmysel 2hm. z. na 6 valci.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Ne Júl 04, 2010 10:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No, ja som mu dopomohol Embarassed
Ale v každom prípade, je tam zbytočne, to je pravda.
Neviem, či aj vo Vectre je taký zbytočne ťažký, zistím
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Ne Júl 04, 2010 10:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Otázka teraz znie: Zháňať zotrvák dajme tomu z 2,5-ky, ked aj tam je použitý dvojhmoťák, alebo tam dať klasický???
Klasický mám, aj s komplet spojkou z Vectry, motor ten istý
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 6:44 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

jasne ze klasiky lebo dvojhmotak ked sa moze pokazit tak to aj urobi!
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 6:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

To som chcel počuť Wink
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 6:49 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ok to som rad ze som mohol vyjadrit svoj nazor a este to bolo aj uspesne
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Signum
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 02.05.2007
Príspevky: 4787
Bydlisko: Galanta

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 7:21 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no neviem ci je to rozumne davat klasicky zotrvak Question
_________________
mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel***
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 7:23 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Prosím upresniť
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Júl 08, 2010 8:12 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

nis sa toho neboj je to uplne ok ved pri pokazenom dvojhmotaku ti ako opravnu sadu poslu klasiku. Nevidim jeden dovod preco by to tam nemohlo ist ved tam ani nieje nejaky velky rozdiel vo vykone a kazda spojka ma vykonnostnu rezervu
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Št Júl 08, 2010 8:52 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Zajtra sa to bude prehadzovať, dám vedieť, ako to skončilo
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Pi Okt 01, 2010 7:23 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ani som nedal vedieť, ako to dopadlo. Embarassed

Sedieť to sedí, ale je to hlučnejšie, ako dvojhmoťák, ktorý teda zháňam.

Ale podme k aktuálnej problematike:

Chystám sa na výmenu rozvodov a popri tom aj výmenu hydrozdvihátok na jednej strane valcov.

Je veľmi zložité dať dole vačky a potom ich znova dať naspať tak, aby všetko správne fungovalo?

Na čo konkrétne si dať pozor, prípadne, čomu sa vyhýbať?
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Okt 01, 2010 10:18 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vymeniť aj simmering vačkovky.
Zaaretovať ozubené kolesá (piest 1 v HÚ).
Sňať staré rozvody, dať dole ozubené koleso (overiť, či skrutka na kolese nemá opačný závit), ložiskové misky povolovať opatrne a postupne.

Pri skladaní pred dotiahnutím ložísk tieto natrieť olejom.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group