|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Št Júl 02, 2009 8:39 pm Predmet: Trhanie a nasledne skapanie motora |
|
|
Cafte chalani. potrebujem poradit. Mam dost vazny problem. Ked idem autom trasu nad 30km tak auto zacne vynechavat a strasne to trha celym autom. Ak vyhodim rychlost, tak auto hned zdochne. Samozrejme na diagnoze OP-Com neni v motore ziadny chybovy kod. Samozrejme zapalovacie sviecky su nove, zapalovacia lista je nova, EGR ventil novy-stary s funkcneho auta-, palivovy system kontrolovany, pal filter novy. Uz som bezradny , precital som tu vsetko ale nic som nenasiel. Prejavuje sa to iba u zohriateho motora a ak autozacne trhat vzdy po vyradeni zdochne. Prepacte ze som zalozil novu temu ale nic taketo som tu nevidel.Auto je astra G 1,6 16V 210000km Kod Z16XE. Diky _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
waldos Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 23.06.2009 Príspevky: 2075 Bydlisko: Sered
|
Zaslal: Št Júl 02, 2009 8:57 pm Predmet: |
|
|
Nazdar
Skus pozret skrtiacu klapku,ci neni zanesena, podobne priznaky ked ti to scipne ma aj RJ ze pomaly odchadza. _________________ Opel Astra G 1.4 16V 2002
VW Golf 3 1.9 TDI - ex
Skoda 120L - ex
弗拉基米爾
http://www.waldos.salem.sk/
|
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Št Júl 02, 2009 9:17 pm Predmet: |
|
|
Klapica je vycistena. Tiez ma napadlo ze ked sa ta Rj pomaly nahrieve na tom bloku motora , ci sa jej nieco nepaci po zohriati. No neviem . _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
waldos Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 23.06.2009 Príspevky: 2075 Bydlisko: Sered
|
Zaslal: Št Júl 02, 2009 9:27 pm Predmet: |
|
|
peto105L Napísal: |
Klapica je vycistena. Tiez ma napadlo ze ked sa ta Rj pomaly nahrieve na tom bloku motora , ci sa jej nieco nepaci po zohriati. No neviem . |
Tie RJ odchadzali, dost sa ich menilo, ale su borci co to vedia opravit _________________ Opel Astra G 1.4 16V 2002
VW Golf 3 1.9 TDI - ex
Skoda 120L - ex
弗拉基米爾
http://www.waldos.salem.sk/
|
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: Pi Júl 03, 2009 11:26 am Predmet: |
|
|
Opravovať to je hotová pakáreň. Z Poľska kúpiš novú za 250 EUR. _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Pi Júl 03, 2009 6:23 pm Predmet: |
|
|
To akoze vazne je v hajzliku ta RJ? To sa takto prejavovalo? neblbla by stale , keby bola zla? S polska sa da zohnat nova ci starsia s ineho auta? _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: So Júl 04, 2009 8:02 am Predmet: |
|
|
Nemusí byť KO. Ak máš doma OP COM, tak sa mrkni v Live datach:
1) teplotu motora po zohriatí
2) hodnotu podtlaku
3) hodnotu teploty nasávaného vzduchu
4) aké otáčky ukazuje snímač kľukového hriadeľa
Hodnoty si porovnaj v stave keď motor ide OK a v stave keď zdochýna.
Závada môže byť aj mechanická (pridierajúce ventily, vstrekovač, palivové čerpadlo).
V RJ býva problém v prepojkách medzi samotným plošákom a pinmi konektora, ktoré tepelnou rozťažnosťou zmenia nepatrne svoju dĺžku a dôjde k prerušeniu obvodu. Ale v tomto prípade by boli uložené chybové kódy v pamäti RJ. Určite sú machri čo to vedia opraviť, ale myslím že ani oni nedávajú 100% záruku vydarenia opravy. Jednak je tam veľmi málo priestoru a origo sú tie prepojky nie pájkované ale akoby bodovo privarené http://www.mrserv.de/index.php?option=com_content&task=view&id=63&Itemid=33 .
Poliaci predávajú nové RJ. Ja som kupoval túto http://www.allegro.pl/item621956853_centralka_komputer_opel_z14xe_z16xe_z16se_y16se.html .
A po zdochnutí sa dá opäť naštartovať aj keď je teplé alebo musíš čakať na ochladnutie? Závada sa prejavuje pravidelne alebo len náhodne? Zdochne aj keď zošliapneš pedál? _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: So Júl 04, 2009 9:44 am Predmet: |
|
|
JJ OP Com mam.
Teplota po zohriati OK
Hodnota podtlaku asi v sacom potrubi ze? ta je OK
teplota nasavaneho OK
Otacky kluk Hriadela -ani neviem ci ich OP Cop vie - ale asi ano ked pises o tom KUKnem
Zavada sa prejavuje tak ze Ked idem dlksiu dobu teda Zilina da Povazskej Bystrice cca 25Km tak pred povazskou uz je motor dobre zohriaty- nie te by skor nebol, ale potrebuje nejaku dobu-tak zacne pri povoleni plynu a jemnom udrziavani rychlost bez zrychlovania strasne trhat. fakt na to ze idem na 5tke tak trha statocne. Akonahle pridam plyn prestane. ak vyhodim v tomto rezime rychlost hned dochne. Motor ide normalne nsatartovat ale v zapati ak nepridas zdochne zas. Na ochladnutie nemusim cakat. Zavada pravidelne po prejdeni cca tejto vzdialenosti so 100% istotou. Chybova pamat samozrejme uplne prazdna. ale robi to ja neviem 5 minut potom prestane a uz ide zase OK aj ked jazdu neprerusim. Dik za kazdu radu.
Este ma napada Daju sa RJ oplu flashovat? neni tam trebars nejaky chybny soft? _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: So Júl 04, 2009 9:56 am Predmet: |
|
|
RJ vieš dať naprogramovať, no ak je z nej dáka súčiatka na "odchode", tak ti to nepomôže... Myslím, že tu je dakde aj článok o starnutí EPROM pamätí... _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: So Júl 04, 2009 11:08 am Predmet: |
|
|
V Live datach si daj požadované a skutočné otáčky, prípadne skús sledovať akú má odozvu jemné pridávanie plynu na pohyb klapky.
Čo keby si skúsil na skúšku RJ motora niečím tepelne odizolovať? Ak by si mal Z14XE tak by som Ti na skúšku mohol požičial RJ motora. _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: So Júl 04, 2009 12:49 pm Predmet: |
|
|
no budem kukat vsetky live data ci na nieci pridem. Nad tepelnou izolaciou RJ popripade nejake chladenie vzduchom som uz zvazoval. Ak nepridem na nejaku nezrovnalost v tych dodnotach cidiel alebo akcnych clenov tak ju budem musiet odizolovat. A na tom inzerate s toho polska kukam ze ti riadiacky su zamenne? konkretne Z14XE, Z16XE, Z16SE, Y16SE, je to mozne? _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: So Júl 04, 2009 1:22 pm Predmet: |
|
|
Áno, tie motory používajú rovnaký typ HSFI-2.1. Do RJ sa potom nahrá potrebný softvér podľa WIN čísla a spáruje sa s imobilzérom. Na nahratie softu ale potrebuješ niekoho kto má prístup k SPS a potrebné hardvérové vybavenie ( https://www.gme-infotech.com/info/tis.html#sps ).
Napr. tá moja stará RJ by sa dala použiť aj v tvojom aute, ale musela by sa spárovať s Tvojím imobilizérom a musel by sa nahrať do nej soft pre Z16XE čo nie je lacná záležitosť. _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Ut Júl 07, 2009 7:50 pm Predmet: |
|
|
No tak nasiel som strelene zvody . Je tam 10cm prasklina priamo cez stred vrchu katalizatora nalavo od lambda sondy.Som sklamany s opla ze takuto vec nemaju osetrenu v Rj a ze to lambda sondy nevedia ocekovat ze je tam moc kyslika. Otazka znie ci tento problem moze sposobovat hore uvedene problemy Co na to poviete? _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Ne Aug 16, 2009 12:50 am Predmet: |
|
|
No tak dneska to bol uz iny brutus. Som v koncoch ,,,to auto uz nechce chodit. skace a trha tak brutalne ze sa s tym uz fakt neda chodit. ja uz neviem co s tym...........tretie kolo srotovneho _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
Smoke642 Nový užívateľ...
Založený: 15.06.2009 Príspevky: 16
|
Zaslal: Ut Aug 18, 2009 11:27 am Predmet: |
|
|
Tak tie zvody to neboli? Ja mam rovnaky problem az nato ze to nie je este v takej miere...beham na tom dalej...a ked to uz fakt zacne moc trhat tak na chvilu zastanem (tak jednu cigu, aby som sa ukludnil a aj auto), a potom to prejde... Inac ja som tam nasiel prasknutu trubicu od vzduchoveho filtra co ide po tu klapku, len sa mi nepodarilo zohnat novu, tak som len tuto zalepil...mohlo by to robit aj to? |
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: So Sep 05, 2009 12:59 pm Predmet: |
|
|
Zdarec. No tak sa hovori ze na posrateho aj hajzel spadne, a spadol. Isiel som zo ZA do LM a v Lm uz hotovo. Po ceste pocas kotrej som isiel skakajuci a trasuci sa, mi ako zazrakom v cieli asi 50m od miesta B skapal motor a uz ani tuk. Uz sa nedal vobec nastartovat. skusal som startovat asi 10min potom som sa na to vykaslal s tym ze ked auto vychladne tak vzdy islo v pohode az kym sa nezohrialo.Teraz nie ,studene neslo tak isto nastartovat az po nejakej chvili prehovarania nastartovalo. Motor skakal jak ozivot, isiel vyskocit von a volnobeh samozrejme neudrzal. Pri tejto prilezitosti sa konecne rozsvietil aj check engine. Nejako som to odkrutil domov a po diagnostike chyby P0400(0C),P0130(02),P0300,P0303,P0304 a P0400(0B). Po tomto som vyhodil EGR ventil a ten zaseknuty v uplne otvorenej polohe-podotikam ze auto problem vobec nastartovat- nasilu som ho zavrel nahodil s5 do auta a auto bez problemov nastartovalo. Samozrejme egr je v tejto dobe uz zaslepeny. kupil som si pifco v plechovke a s plechovky vystrihol tesnenie. V kutiku duse som dufal ze bude po problemoch. Nasledne cesta 40km a auto po 25km zase skace jak koza ale aspon ide nastartovat ked motor zhasne, volnobeh neudrzi a pokial je pod plynom tak je vsetko v poriadku pokial je motor v ustalenych otackachtak trha po vyradeni hned zhasina.
Pokial ma niekdo nejaky napad vzhladom aj na chybovy kod , budem velmi vdacny za kazdu radu. dikes _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: So Sep 05, 2009 3:41 pm Predmet: |
|
|
Pozri, či to zaslepenie z plechovky od piva nie je prepálené. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
tomi1583 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 29.04.2009 Príspevky: 1940 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: So Sep 05, 2009 3:50 pm Predmet: |
|
|
To Macil nieco na tom bude bo ventil ked otvara mohlo kludne aj prebit ten horuci kus plechovky
samo ze podla toho ako to vystrihol
(kks to je napad by ma nenapadlo) _________________ Opel Astra G 1,8 16V 85kw CDX sedan rv.1998(Limo)
Skoda Favorit Sport Line - KO
. už tri tankovania začína sa to podobať realite |
|
Návrat hore |
|
|
peto105L Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 40 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: So Sep 05, 2009 8:57 pm Predmet: |
|
|
Nie nie. Tesnenie je dobre. To som kontroloval. kedze tam je to tesnenie tak tade neprudi horuci vzduch s vyfuku a je to pomerne daleko od vyfuku tak to neprepalilo. _________________ Astra G 1,6 16V 74kW, Z16XE ,Tmavomodra metla , r.v.2003 |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: So Sep 05, 2009 9:01 pm Predmet: |
|
|
Motor neni zakarbonobany?Hlavne Z14XE s tym maju dost velke problemy...Pridieraju sa im potom ventily.
Dosledok podtacania motora. _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|