Opelclub Fórum
Hrkanie (v katalyzátore)

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
karbi
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 23.02.2009
Príspevky: 19
Bydlisko: Senica

PríspevokZaslal: Ne Jún 21, 2009 5:06 pm    Predmet: Hrkanie (v katalyzátore) Odpovedať s citátom

Zdravím opeláci Wink . Minule som bol dávať šprinty s kamarátom na letiskovej dráhe. Po ceste naspäť som nechtiac zapadol v kope blata. Asi 5 minút som sa snažil vyhrabať. 5 minút na 5000 otáčkach. Nepomohlo ani rozjazd na spojke (na klepáka). Po 5 minútach striedavého dopredu-dozadu hrabania sa mi podarilo dostať von, no bohužial som zistil že mi tam (ževraj v katalyzátore) niečo hrkoce. Dal som to počúvnuť mechanikovi, a povedal že mám niečo s katalyzátorom. Totiž keď pridám plyn napr. na 4000 otáčok a pustím (teraz už mi to hrká aj počas pridávania, nie len pri púšťaní), tak mi tam začnie niečo hrkať, ako búchanie ložiskovej guličky v kovovej trubičke (tak to je silné prirovnanie). Auto jazdí dobre, nič sa mu nestalo, ťahá ako má, len ten hrkajúci zvuk je otravný. Nevie mi niekto poradiť čo tomu može byť a či sa s tým niečo dá robiť (nemyslím drahú výmenu ale lacnejšiu opravu) ??
_________________
Opel Astra G-čko Combi 1,6, 16V, r.1998, červená, ABS, 4x ABG, el. okná, el. speťáky, vyhrievané sedačky, 15" elektróny MAM W2 Black, Angels eyes, no proste mašinka + sound - PIONEER (a čoskoro JBL) Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Komo
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 19.03.2007
Príspevky: 2924
Bydlisko: Komjatna [RK]

PríspevokZaslal: Ne Jún 21, 2009 6:37 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak, niesom v tom sam Smile