|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Rumcajz Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.05.2007 Príspevky: 41 Bydlisko: Martin, SR
|
Zaslal: Ut Jún 09, 2009 9:15 pm Predmet: MV6 x30xe... poruchy... |
|
|
zdravim.. skusim to v s skratke..
.. problem so štartérom.. sem tam ide naprazdno, nepretočí motorom
.. kedže má za sebou 300 tis km tak aj automat je už off.. na 4ku preradí už len s problémami a keď preradí, strašne trhne celým aftom ( asi lamela, vymena oleja nepomohla )
.. a perla nakoniec.. asi pred mesiacom som išiel a došiel.. klepkanie v motore až nakoniec stratil výkon.. podľa všetkého zničene ojničné ložisko a následne ventili atď ( podcenil som výmenu oleja )
tak neviem čo s ňou.. rozpredať alebo zakopať ??
mám ju tri roky, stála ma 120tis v super stave a 220tis km, povedal som si, nič iné ako do benzínu a oleja neinvestujem..
viac už nejdem vypisovať.. ak niečo niekto tak rád odpoviem..
ináč totálna spokojnosť
adios _________________ 3 x c20ne ( daewoo espero, r.v.96 )
1 x x30xe ( opel omega MV6, r.v. 98 ) |
|
Návrat hore |
|
|
Komo Strieborný užívateľ....
Založený: 19.03.2007 Príspevky: 2924 Bydlisko: Komjatna [RK]
|
Zaslal: Ut Jún 09, 2009 9:48 pm Predmet: |
|
|
No vsetko zalezi na tebe. Kazda oprava stareho auta je nerentabilna. _________________ VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
|
|
Návrat hore |
|
|
Ergo_sum Bronzový užívateľ...
Založený: 02.04.2009 Príspevky: 99 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jún 10, 2009 10:44 pm Predmet: |
|
|
Komo Napísal: |
No vsetko zalezi na tebe. Kazda oprava stareho auta je nerentabilna. |
A to ako preco Ked mas stare auto tak uz v podstate nestraca hodnotu lebo ziadnu nema... Je lepsie podla teba splacat kazdy mesiac splatku na leasing a vidiet ako tvoje auto starne a straca hodnotu? Ak na to mas kup nove v hotovosti, ak nie kup starsie a daj mu v ramci tvojich moznosti maximalnu starostlivost. _________________ Opel Astra Caravan 1,4 1996 X14XE a ine... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Jún 16, 2009 12:06 am Predmet: |
|
|
Ozubenie zotrváku alebo pastorok štartéra je v ťahu, to je maličkosť, pokiaľ nemáš 2hmotový zotrvák, čo asi nemáš.
Prevodovku treba z vraku - je to tiež risk, ale mohlo by to vyjsť.
Motor - problém treba identifikovať a nechať spraviť tie ložiská.
Ak je inak OK. Lebo motor z vraku môže mať iné problémy.
Pokiaľ je koaroséria a iné veci OK, nevyhadzuj to auto. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Komo Strieborný užívateľ....
Založený: 19.03.2007 Príspevky: 2924 Bydlisko: Komjatna [RK]
|
Zaslal: Ut Jún 16, 2009 9:06 am Predmet: |
|
|
Ergo_sum Napísal: |
Komo Napísal: |
No vsetko zalezi na tebe. Kazda oprava stareho auta je nerentabilna. |
A to ako preco Ked mas stare auto tak uz v podstate nestraca hodnotu lebo ziadnu nema... Je lepsie podla teba splacat kazdy mesiac splatku na leasing a vidiet ako tvoje auto starne a straca hodnotu? Ak na to mas kup nove v hotovosti, ak nie kup starsie a daj mu v ramci tvojich moznosti maximalnu starostlivost. |
Vsetko zalezi na tom, ci si chce to auto nechat, alebo nie. Moze sa rozhodnut, ci zacat sypat peniaze do tohto auta, alebo si kupit nieco novsie (nemusi byt nove) a pokracovat tam. Ked sa raz zacne starsie auto sypat, tak jednu vec opravis a dalsia sa ti ukaze. _________________ VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
|
|
Návrat hore |
|
|
Manta Strieborný užívateľ....
Založený: 05.02.2007 Príspevky: 1245 Bydlisko: Ba
|
Zaslal: Ut Jún 16, 2009 6:28 pm Predmet: |
|
|
Ono zalezi od toho v akom stave su ostatne veci na tom aute, motor si mozes ciastocne zgeneralkovat a automat sa da zohnat za slusnu cenu v dobrom stave a podla mna ta to nebude stat ani polovicu toho co si dal za to auto ked si ho kupoval. Ak to urobis tak motor vydrzi dalsich par 100 tis. a prevodvka ak dodrzis stav oleja a dobre vycistis a utesnis predvolic ktory je na lavej strane prevodovky vpradu tak vydrzi dlho. _________________ Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
www.opelmanta.sk |
|
Návrat hore |
|
|
Rumcajz Pravidelný užívateľ...
Založený: 29.05.2007 Príspevky: 41 Bydlisko: Martin, SR
|
Zaslal: Ut Jún 23, 2009 10:52 pm Predmet: |
|
|
sak to, v prvom rade musim rozobrat motor ze co konkretne odislo, ak len loziska tak je to v poho, ale ked aj klukovka a ventili tak auuu
.. prevodovka a starter je pri tom smeť
.. inac afto je v perfektnom stave interier aj funkcnost
.. horsia je karoseria, dvere, a zacne aj slusne kvitnut
ale kedze nemam vobec cas okolo toho behat tak teraz oddychuje a asi aj dlhsie bude
.. idem kuknut motor zospoda a uvidim co mu je.. ak je to co pisem vyssie tak ju celu ROZPREDAM a basta..
adios _________________ 3 x c20ne ( daewoo espero, r.v.96 )
1 x x30xe ( opel omega MV6, r.v. 98 ) |
|
Návrat hore |
|
|
Rado Bystriansky Pravidelný užívateľ...
Založený: 04.01.2010 Príspevky: 32 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Jan 08, 2010 9:50 pm Predmet: |
|
|
no mám podobný problém s motorom - začalo tam niečo cukať (má to súvislosť s otáčkami a robí to hlavne pri zohriatom motore). Povedali mi že asi simeringy na ventiloch - viete mi prosím Vás niekto poradiť? čo urobiť, koľko to môže stáť a kde to zohnať? Ďakujem za odpoveď _________________ opel omega x30xe automat, r.2000 |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Jan 08, 2010 11:53 pm Predmet: |
|
|
Simeringy na ventiloch - tie, keď sú zlé motor žerie cez ne olej, z výfuku sa dymí pri brzdení motorom.
Popíš chybu lepšie! _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Rado Bystriansky Pravidelný užívateľ...
Založený: 04.01.2010 Príspevky: 32 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Jan 09, 2010 12:06 am Predmet: |
|
|
olej mi menili pred 3 týždňami, od vtedy som najazdil cca 2.000 km a dnes večer som kontroloval hladinu oleja - nedzá sa mi že by mizol..
či pri brzdení motorom dymí som si nevšimol, ale zdá sa mi že všeobecne dymí viacej - neviem to ale posúdiť.
jedná sa o klepot, alebo skôr cvakanie, ide to z vnútra motora, niekedy je to tichšie, inokedy hlasnejšie _________________ opel omega x30xe automat, r.2000 |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Jan 09, 2010 9:31 am Predmet: |
|
|
mne tiež jemne klepe, Kajo počul, vyzerá to byť na klzné ložisko na kľuke _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Jan 09, 2010 3:23 pm Predmet: |
|
|
dulo, mne sa to s tým klzným ložiskom stále nejak nezdá.
Samozrejme, najlepšie by bolo zhodiť olejovú vaňu.
Zatiaľ môžme len tipovať.
Ja teda tipujem čerpadlo oleja _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: So Jan 09, 2010 3:37 pm Predmet: |
|
|
dobrý nápad, polemizovať môžme do nekonečna . Pravdu povediac, v priebehu budúceho týždňa chcem zájsť za mechanikom a dohodnúť sa na tom, že vaňa pôjde dole a zistíme, čo to tam robí neplechu _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|