Opelclub Fórum
EGR CHEATER
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - ELEKTRO
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Júl 20, 2009 4:51 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

a ako to dopaldo?
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
marek1512
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.04.2008
Príspevky: 1654
Bydlisko: UK

PríspevokZaslal: Po Júl 20, 2009 8:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Teo Napísal:
a ako to dopaldo?


Ešte som sa k tomu nedostal... Som pracovne maximálne vyťažený...
_________________
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
ffeerroo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 02.03.2008
Príspevky: 56
Bydlisko: Rožňava

PríspevokZaslal: Ut Aug 11, 2009 9:09 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Vyskusal to uz niekto?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Aug 23, 2009 11:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

este stale nic?
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
rambojack
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 11.11.2009
Príspevky: 1

PríspevokZaslal: Ne Nov 15, 2009 10:42 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Zdravím vespolek!
Mám Vectru B - motor x18xe1.
Udělal jsem si tento EGR cheater http://www.z22se.co.uk/forum/viewtopic.php?f=86&t=5891&p=1128057#p1128057 , vyzkoušel a zatím jediný přínos je, že kontrolka ECU po nastartování asi na vteřinu zhasne, ale poté se zase rozsvítí.
Jak poznamenal vikieso, zkoušel jsem proměřit i vývody egr v motoru, ale zdá se, že je to vše jak má být.
A - zem nebo +12V - spínání relé.
B - zem
C - myslím něco jako výstup co jde zpět do ECU
D - +5V
E - +12V - druhý pól relé.

Když sem obvod proměřil, tak se zdá vše OK(dle mých znalostí elektro). Zapojil jsem ho jak je uvedeno výše k PC zdroji a napětí mezi C-B bylo +2,7V při seplém relé a + 1,5V při vyplém.

Nevím ale v jakých relacích se má pohybovat na EGR ventilu, hodil by se nějaký prospekt jaký ten EGR má úrovně napětí požadovaný..

Diagnostika mně vybliká chyby 1405 - poškození EGR a 0403 - napětí na EGR příliš vysoké nebo nízké. A to bez ohledu na připojení k cheateru nebo k rozbitému EGR.

Za každou radu či pomoc budu vděčný, díky Michal
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marek1512
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.04.2008
Príspevky: 1654
Bydlisko: UK

PríspevokZaslal: Ne Nov 15, 2009 10:58 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Žeby ECU? Think
_________________
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Forman1993
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 09.01.2010
Príspevky: 2

PríspevokZaslal: So Jan 09, 2010 10:12 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Caute. Kto ma zaujem o tento pripravok? SOm schopny a ochotny to vyrobit...Kolko z vas by malo zaujem? Nech viem, kolko suciastiek mam nakupit...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
vikieso
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 26.05.2007
Príspevky: 1098
Bydlisko: Handlova

PríspevokZaslal: So Jan 09, 2010 11:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ale bacha ak si ho neskusal tak pri skladani sa neoklam na konektore
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ne Jan 10, 2010 11:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

no to je sice pekne ale vedlajsi ucinok je ovela horsi ako to ze to nesignalizuje poruchu na kontrolke. EGR totiz pocas celej doby chodu motora ucinne znizuje teplotu v spalovacom priestore u benzinu na cca 650 a dieslu na cca 450 stupnou cim zabranuje tvorbe emisii a ked sa to nedeje dochadza k nadmernemu zatazeniu na piest a kruzky nakolko musia odvadzat vacsie teplo a tym aj starnutie oleja znizenie jeho zivotnosti a atd... neviem ci to stoji za to oklamat elektroniku.....HMM? Rolling Eyes
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
TSteinar
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.01.2008
Príspevky: 642

PríspevokZaslal: Ne Jan 10, 2010 10:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

a ked ho zaslepis, tak tiez to bude mat takyto dopad na motor? chcem dat odstavit EGR
_________________
OPEL Vectra B 2.2 16v 108 kW 2001
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marek1512
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.04.2008
Príspevky: 1654
Bydlisko: UK

PríspevokZaslal: Ne Jan 10, 2010 10:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Správný dotaz. Ako bude znižovať teplotu po zaslepení? Think
_________________
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 12:19 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Nijako. Je predsa jedno ako ho odstavíš.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
marek1512
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.04.2008
Príspevky: 1654
Bydlisko: UK

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 7:53 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Len ma to trošku zaskočilo, že sa táto informácia objavila až teraz - teda aspoň pre mňa je to nové... Lebo pri zaslepovaní som o niečom podobnom ešte nečítal...
_________________
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
lubo098
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.09.2008
Príspevky: 1260
Bydlisko: LV

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 9:19 am    Predmet: Odpovedať s citátom

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2009120602
_________________
vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 9:50 am    Predmet: Odpovedať s citátom

To je známe už dávno a myslím, že aj tu sa to už pred časom spomínalo.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 10:09 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Teo: velmi trefna poznamka
ja som este s EGR ziaden problem nespozoroval, tak ho nepotrebujem odstavovat
ani simulovat RJ motora funkcny ventil, aby kontrolka nesvietila
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 9:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

marek1512 Napísal:
Správný dotaz. Ako bude znižovať teplotu po zaslepení? Think

nijako to je nedostatok toho zaslepenia -najcastejsie odvarene kruzky co zeru olej
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 9:30 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

To by mohlo platiť pri dízloch. Pri benzínoch je nárast teploty zanedbateľný.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Teo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 19.01.2008
Príspevky: 5072
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 9:32 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

no ak myslis tych cca 200stupnou ze je zanedbatelnych tak potom ok. Mam s tym dost skusenosti co to pri dlhodobom odstaveni dokaze Sad
_________________
Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Jan 11, 2010 10:09 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pokiaľ neide o twinport, tak EGR pripúšťa maximálne 10% spalín z celkového objemu nasávaného vzduchu, aj to len v niektorých režimoch. Ako to teda majú ošetrené motory, ktoré EGR nemajú?
Napríklad C18XE oproti X18XE? Sú to takmer identické motory, dokonca C18XE má aj prírubu, na ktorú sa v prípade motora X18XE EGR montoval. Ako sa dosahuje v Prípade motora C18XE nižšia teplota spaľovania, keď má dokonca oproti motoru X18XE vyšší výkon?
Ja sa Teo nechcem hádať. Máš neporovnateľne viac skúseností ako ja, ale niektorým tvrdeniam, bez patričnej argumentácie a vysvetlenia, mám problém uveriť.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - ELEKTRO Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Ďalší
Strana 6 z 7

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group