|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
Zaslal: St Okt 17, 2012 9:03 pm Predmet: |
|
|
Problém môžeš mať práve v tom module, čo sa zasúva na sviečky. Má svoju životnosť a po nej sa porúča... U X18XE1 býva aj problém s ECU. Bordel urobí aj lambda sonda, čidlo teploty chladiacej kvapaliny a váha vzduchu. V tvojom prípade by som začal sviečkami a zapaľovacím modulom. Skús sa dohodnúť s niekým z fóra čo má tiež X18XE1 či ti modul na pár minút nepožičia. _________________ Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Okt 18, 2012 1:56 am Predmet: |
|
|
ako pisal marek.
sviecky sa menia preventivne, podla konstrukcie po 20t alebo 60t km
trhanie v nizkych otackach pri vacsom plyne je casto problem iskry - zapalenia zmesi.
comu celkom nerozumiem je, ze to robi len pri zahriatom motore ...
robi to trhanie aj pri plnom plyne ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Kakarotto Pravidelný užívateľ...
Založený: 05.04.2007 Príspevky: 38 Bydlisko: Nova Bana
|
Zaslal: Št Okt 25, 2012 8:33 pm Predmet: |
|
|
ano robi to aj pri plnom plyne - skratka ked je motor zohriaty tak pokial udrzujem rychlost po rovine tak to ide OK ale ked zatazim motor co znamena ze pridam tak zacne trhat alebo ked idem do kopca tak tiez musim trochu zosliaponut plyn a trha to a je jedno ci tam pedal do polky alebo az na podlahu stale to robi ale pridem na 2000ot - napriklad dnes to bolo uz od cca 1800ot tak ako by do mna nabural nakladiak zozadu proste auto vystreli a ide uplne pekne...
zauimave je ze kolega ma opel astra 1.4 presny kod motora a typ neviem ale je to nejaka 97rv tak ma presne tento isty problem
neviete mi povedat kolko mnoze stat ten modul co sa nasuva na sviecky? a este mam jednu otazku prosimvas cital som tu na fore o nefunkcnej kostre vedenej s ECU do vahy vzduchu poradte mi prosim ako to mam odmerat a ktory to je kabel ja som vycital ze je to zlty kabel ja som ho dnes meral ale nemal som zapnuty kluc v zapalovani tak neviem ci som to meral spravne ale nenameral som uplne nic takze bud som to meral zle alebo ta kostra je fakt nefunkcna _________________ VECTRA 1.8i 16v , 85kw , 1999
VECRTA 2.0i GL , 85kw , 1991 |
|
Návrat hore |
|
|
Kakarotto Pravidelný užívateľ...
Založený: 05.04.2007 Príspevky: 38 Bydlisko: Nova Bana
|
Zaslal: Ut Okt 30, 2012 5:05 pm Predmet: |
|
|
neviem najst nikoho s okolia s takym otorom neviete o niekom kto ma x18xe1 najlepsie stredne slovensko rad by som tu listu vyskusal prehodit a vyskusal to.... kurnik nova lista stoji okolo 220e popripade ak by som ju kupoval viete mi odporucit znacku vyrobcu? _________________ VECTRA 1.8i 16v , 85kw , 1999
VECRTA 2.0i GL , 85kw , 1991 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Okt 30, 2012 8:38 pm Predmet: |
|
|
vyskusaj odpojit vahu vzduchu a nastartovat tak studene auto.
mozno to bude jazdit divne, otazka je, ze ci to trhanie nezmizne.
potom druhy pokus. az ked budes mat motor zahriaty, vypni ho, odpoj vahu vzduchu a skus tak jazdit.
tie problemy len pri zahriatom motre by mohli suvisiet s riadiackou.
x18xe1 je asi v kazdej Vectre B po 1999 a v uplne kazdej Astra G.
taku listu ti niekedy pozicaju aj na vrakovisku _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Kakarotto Pravidelný užívateľ...
Založený: 05.04.2007 Príspevky: 38 Bydlisko: Nova Bana
|
Zaslal: St Okt 31, 2012 11:31 am Predmet: |
|
|
na druhu stranu to ze to od 2000 ot prestane mi skor pride ze uz je v niecom vacsi tlak alebo neviem co a uz to ide ok. Za chvilku idem vyskusat tu listu na sviecky som nasiel predsalen niekoho tak idem za nim prehodit pojazdit a uvidim potom dam vediet ci to bolo ono. _________________ VECTRA 1.8i 16v , 85kw , 1999
VECRTA 2.0i GL , 85kw , 1991 |
|
Návrat hore |
|
|
Kakarotto Pravidelný užívateľ...
Založený: 05.04.2007 Príspevky: 38 Bydlisko: Nova Bana
|
Zaslal: St Okt 31, 2012 3:34 pm Predmet: |
|
|
takze konecne problem odstraneny robila to zapalovacia lista vyskusal a rovno som aj kupil pouzivanu za 40e auto ide ako med dakujem vsetkym za rady a dufam ze to pomoze niekomu dalsiemu _________________ VECTRA 1.8i 16v , 85kw , 1999
VECRTA 2.0i GL , 85kw , 1991 |
|
Návrat hore |
|
|
cikcikcik Nový užívateľ...
Založený: 12.08.2012 Príspevky: 12 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Pi Dec 07, 2012 6:27 pm Predmet: |
|
|
Ahojte
Tak u mna je to tiez s tym skubanim za studena ako by to islo na tri valce ale ked prepnem hned aj za studena na plyn tak ziadne skubanie nie je a auto fici. Ked sa auto zahreje a prepnem na benzin tak skubanie necitim a auto ide ako besne. Takze sviecky rampu a ostatne veci by som asi nechal tak a hladal niekde inde napr. palivova sustava? poradi niekto Pal. filter som menil vcera. |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: So Dec 08, 2012 3:55 pm Predmet: |
|
|
Vstrekovače. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
cikcikcik Nový užívateľ...
Založený: 12.08.2012 Príspevky: 12 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Pi Dec 14, 2012 6:02 pm Predmet: |
|
|
Ahojte. Tak som skusil pozriet sviecky - su ok, pozrel som sitko v nadrzi - ok, vycistil som skrtiacu klapku- ok, prekontroloval teda pozatlacal vsetky konektory na motore a stale nic. Kamarat mi poradil aby som si kupil aditivum na precistenie vstrekov. Kupil som a aplikoval podla navodu. Na druhy den som nastartoval tak na 25 krat a to som uz drzal starter kym to nanaskocilo. Takze som pre istotu isiel natankovat benzin asi 25 shell Vpower. Auto uz startuje lepsie ale to trhanie pocas jazdy stale trva. Vo vysokych otackach sa mi zda ze auto ide v poriadku. Vyblikal som len poruchy vstrekovacov ale to je normalne kedze mam aj splynovac. Kamos mi to dal na diagnostiku a okrem tych vstrekovacov tam ani on nic nenasiel. Ale diagnostika pri nastartovanom aute nam ukazovala ze lambda sonda dava tak okolo 4000mV a sem tam ta hodnota skoci tak na 50mV. Ma s tym niekto skusenosti ci to tak ma ukazovat a ak nie preco takyto stav RJ nevyhodnoti ako chybnu lambdu. Dakujem za rady co s tym. |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Dec 14, 2012 7:19 pm Predmet: |
|
|
Zle zapojený plyn, lambda pravdepodobne ok. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
marosko031 Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.09.2011 Príspevky: 59 Bydlisko: Palarikovo
|
Zaslal: Pi Dec 14, 2012 7:27 pm Predmet: |
|
|
Ahoj,no neviem ci je porucha vstrekovacov normalna chyba ktoru ma diagnostika vypisovat....ja mam taktiez plyn a chyby nevypisuje ziadne... _________________ Opel Vectra B facelift,1.6 16V LPG |
|
Návrat hore |
|
|
cikcikcik Nový užívateľ...
Založený: 12.08.2012 Príspevky: 12 Bydlisko: Zilina
|
Zaslal: Pi Dec 14, 2012 7:40 pm Predmet: |
|
|
marosko031 Napísal: |
Ahoj,no neviem ci je porucha vstrekovacov normalna chyba ktoru ma diagnostika vypisovat....ja mam taktiez plyn a chyby nevypisuje ziadne... |
Na tom aute jazdim uz 2 roky a taky problem som nemal. Po prepnuti z benzinu na plyn my vzdy svieti kontrolka motora. Plyn mam pridavany do sania a nie na vstreky. Riadenie prepinania plynu mam na zaklade otacok, ak otacky stupnu nad 2000ot/min a trocha povolim plyn. pedal tak sa auto prepne na plyn. A pripominam ze aj ked za studena prepnem auto na plyn tak to skubanie tam neni. Objavi sa vzdy len na jazde na benzin. Dik za reakcie. |
|
Návrat hore |
|
|
DJNorbee123 Nový užívateľ...
Založený: 16.11.2012 Príspevky: 19 Bydlisko: Vlčany
|
Zaslal: Št Feb 14, 2013 12:06 pm Predmet: |
|
|
ahojte. mam Vectru C 1.6 16V (2003).
cca 7-8 mesiacov mavam taky problem, ze ked idem trocha rychlejsie (120-140 km/h) alebo ak mam vyssie otacky (okolo 3000-3500/min), tak pri brzdeni alebo pri radeni zacne auto trocha cukat.... pri volnobehu vysvitne cervena kontrolka tlak oleja a auto samo od seba zdochne!
minuly tyzden (8.2.) mi auto zacalo uz aj pri mensich otackach a mensej rychlosti (50-70 km/h) cukat!
siel som do servisu... technik mi povedal, ze je zly EGR ventil...vymenili mi ho za novy.
Auto islo ako ma, vsetko bolo OK.
Dnes som nan trocha sliapol na dialnici (120-130kmh), troska som ho prehnal..... no a ked som prisiel na benzinku hodil som neutral a zasa cervena kontrolka tlaku oleja... auto zdochlo....
uz si neviem rady preto sa obraciam na vas, ze ci neviete co by to asi mohlo byt....
Vopred vam dakujem. _________________ Opel Vectra C 1.6 16V (2004) |
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: Št Feb 14, 2013 3:19 pm Predmet: |
|
|
skus napichnut na diagnostiku najskor _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|