Opelclub Fórum
Astra J - Turbo
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
palix
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.02.2008
Príspevky: 401
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: Ut Feb 05, 2013 11:32 am    Predmet: Odpovedať s citátom

A mal si nový Auris, alebo starý? Lebo čo som čítal, tak 1,6-ku hodnotia ľudia celkom dobre.

K turbomotorom... Minule som kdesi čítal názor, že autá sú dnes robené tak, aby vyhoveli daným emisným normám pri merané, aké je teraz zaužívané. Vraj ak by sa všetky merania preniesli viac na skutočnosť, tak dnešné motory nie sú zďaleka také úsporné. Platí to vraj hlavne u turbomotorov.

K Japoncom... V podstate sa im neoplatí vyvíjať tak na rýchlo nejaké turbomotory (ako napr TSI) a pokaziť si povesť super kvality. Oni majú tie motory tak premakané, že ak niekto chce spoľahlivosť a auto na dlhší čas (napr 10 rokov), tak si radšej kúpi japonskú atmosféru, ako nemecké turbo. Je tu istota, že u toho japonca sa motor nepokazí.
Ak si vezmeme, že napr nový Civic 1,4 jazdí papierovo v meste za 6,5 litra, tak to je super auto a premakaný motor + dobre zvolená prevodovka. Má pritom parametre cca ako Astra G 1,4. Také auto by mi možno aj stačilo, ale chcelo by to vyskúšať ho v bežnej premávke. teraz jazdím za cca 8l a 6,5 by bolo pekné číslo. Ale je to reálne?
Len Civic je asi ťažší a mohol by ísť na istých úsekoch ciest horšie ako Astra G 1,4.
_________________
Opel Astra Classic 2, 1,4 Twinport, r.v. 2007
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Jay
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.09.2012
Príspevky: 19
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Feb 06, 2013 7:35 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Auris mal asi 2-3 roky, takze ten stary. Neviem ci to nahodou nebola este verzia pred faceliftom. ALe co som pisal je len moj subjektivny nazor, mozno ty by si ho chvalil. Ja len mam rad, ked mam vykon pekne od spodu, kedze ja jazdim dost uvolnene, malokedy prejdem cez 3000 otacok.

Inak mas uplnu pravdu co sa tych emisii tyka. Vsetko je to robene aby bola na papiery co najmensia spotreba a emisie. Jednak lebo sa to dobre predava a potom, vyrobca ma dane emisne kvoty pre celu flotilu... je to cele len o peniazoch.

A tiez s tebou suhlasim aj co sa japoncov tyka... spolahlivost motor je bez pochyb. Akurat atmosfericke 1.4ky su velmi zradne, to si treba vyskusat pred kupou. 1.4 od Renaultu je hotova katastrofa, 1.4 od skody, nissanu su tiez slabe. Ale ked sa jedna o Civic to neviem, znama ma 1.4ku ale v starsom asi 5 rocne. A stale ho chvali, ten iVTEC to zachranuje. Ked ma viezla som mal pocit ako by to bola 1.6 alebo 1.8. No v ostatnych pripadoch by som minimalne porovnal 1.6 vs 1.4 ak sa da. Lebo 1.6ky maju vsetko co treba podla mna... je to dobry kompromis medzi vykonom aj spotrebou.
_________________
Astra J, 1.4T
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
palix
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.02.2008
Príspevky: 401
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: Pi Feb 08, 2013 10:57 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Práveže papierovo je 1,4 Civic asi ako Astra G 1,4 , ale spotrebu má super (papierovú-mesto). Na druhej strane Astra G 1,4 (66kW) ide podstatne lepšie ako Fábia 1 1,4 (50kW).
Možno Honda ide dobre v nejakom režime. Ale u Hondy je práve VTEC tým, čo je na tých motoroch to najlepšie.

V ďalšom aute by som bral 1,6-ku, lebo tie dnešné majú aj dobrú spotrebu, aj výkon a deti rastú =hmotnosť sa zvyšuje. Jedine Honda Civic by ma donútila uvažovať o 1,4-ke , lebo má neskutočnú papierovú spotrebu v meste (6,5 l) a ak by to bola pravda, tak skoro ideálne auto pre mňa (jazdím 90% roka v meste). Ale predtým by som si to ešte preveril.
_________________
Opel Astra Classic 2, 1,4 Twinport, r.v. 2007
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
palix
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.02.2008
Príspevky: 401
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: Pi Feb 08, 2013 12:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Práve dnes som narazil na krátky test nového Aurisu... Prepáčte, že to sem dávam (na Opel fórum), ale nedalo mi, keď sme o nej písali...
Redaktor hodnotil jeho jazdné vlastnosti a motor perfektne:
Kód:
http://auto.sme.sk/c/6695457/test-toyota-auris-zmenila-kurz-k-soferovi.html

Ja by som o presne takejto 1,6-ke veľmi rozmýšľal...
_________________
Opel Astra Classic 2, 1,4 Twinport, r.v. 2007
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Jay
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.09.2012
Príspevky: 19
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Feb 11, 2013 10:38 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ked mam pravdu povedat, ako clovek ktory ma titul z oboru dynamiky vozidiel a diplomovku robil u Prodrive UK (oni stavali a prevadzkovali Subaru WRC team okrem ineho), tak v sucasnosti je uplne jedno ake vozidlo si v danom segmente kupis...

Vsetky vozidla su na takej urovni, ze v normalnych prevadzkovych podmienkach medzi nimi nie su objektivne rozdiely, iba subjektivne.

Nastavenie podvozku, zvolene zavesenia, riadenie, brzdy... vsetko ma tak nastavene limity, ze za normalnych podmienok ich len velmi tazko dosiahnut. Dokonca aj so spolahlivostou to je podobne, nepoznam moderne auto, ktore by bolo vyslovene nespolahlive ci kazove.

Dokonca keby sme auta v jednom segmente porovnali na elementarnej urovni vzorcov, grafov a cisiel, tak vsetky krivky su rovnake alebo podobne. A preco to je? pretoze vsetky auta sa nastavuju na zaklade rovnakych parametrov. Kazda jedna automobilka si vyberie vzor a na zaklade jeho nastavi svoje vozidlo, napr. v tejto triede to je Golf.

Nech si hovori kto chce co chce, hocijaka recenzia je len subjektivny dojem z auta. Ci sedis v Astre, Golfe, Aurise alebo Ceede, rozdiel medzi nimi najdes iba vo svojich osobnych preferenciach. Mne osobne sa paci Astra a hlavne interier v porovnani s ostatnymi. Ale keby som chcel praktickejsie auto,s lepsim vyhladom a s praktickejsie navrhnutym interierom poviem Golf, ak by som chcel auto, pri ktorom mozem kludne spavat a nemusel sa bat ze mi ho ukradnu tak Cruze... atd atd.

Odpovedz si na nasledujuce otazky:
Kedy si naposledy mackal palubovku ze z akeho makkeho plastu je?
Kedy si naposledy rezal zakrutu tak, ze auto bolo na suchom asfalte nedotacave?
Kedy si mal naposledy plyn na podlahe?
kedy si mal naposledy brzdu na podlahe?
Kedy si naposledy isiel maximalnou rychlostou?

Toto su otazky ktore sa riesia vo vacsine "recenzii" co z toho je nam, spotrebitelom v realnom svete, potrebne? NIC...

Takze najlepsie je ked si vsetky vyskusas najlepsie v priebehu jedneho dvoch dnov a ktory sa ti bude najviac pozdavat tak ten ber.

Rozdiel by si najsiel len vo vrcholnych verziach... napr. Golf GTI, Civic TypeR, Astra OPC a pod. Pri tychto sa pouzije zaklad ale podvozok a motor je individualne nastaveny.

Takze nech si zvolis hocico ako rodine auto, mozes byt spokojny ze si si dobre zvolil, pretoze sa ti hlavne bude pacit ako vyzera, ako jazdi, proste bude to auto pre teba. JE uplne jedno co povie nejaky Jozko, Palko, ze napr. focus ma lepsie riadenie, golf lepsie brzdy a pod. to su len ich osobne nazory.

Najlepsie auto je take, ktore sa paci a vyhovuje tebe... ostatne ta nemusi trapit Wink
_________________
Astra J, 1.4T
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Feb 11, 2013 11:07 am    Predmet: Odpovedať s citátom

V mnohom súhlasím, ale v mnohom vôbec.
Toto (nižšie) nie je pravda!
"Dokonca aj so spolahlivostou to je podobne, nepoznam moderne auto, ktore by bolo vyslovene nespolahlive ci kazove."

Tlak na znižovanie výrobných nákladov a zaistenie odbytu dielov vedie u niektorých automobiliek často k poddimenzovaniu komponentov.
To ukáže až čas, že?
Sú tu na fóre ľudia, ktorí pracujú v prvovýrobe (genaro, Bruno...) a tí by Ti vedeli rozprávať, ako sa veci vyrábajú. Ako Dacia a Kia tlačia na vstupnú cenu dielov, ako sa na sedadlá používa pena, ktorá sa časom zdeformuje a pod.
Opel (a iní) zas robí inú sviňačinu a to, že napr. nedostaneš kúpiť chybný komponent, ale musíš kúpiť celý modul.
Príklad - Astra G ovládanie klapky cirkulácie vnútroného vzduchu.
Pokazí sa súčiastka za pár centov, ale kúpiť musíš za 140 eur (aktuálna cena) celý modul.
Čo horšie, Opel pri náhradných dieloch iba málokedy upraví dizajn (je to veľmi smutné, že to musím napísať, ale najväčší konkurent vw diely modifikuje).
Pozor, toto nie je zamerané proti Oplu, ktorý mám rád pre iné veci.
Len konštatácia k rozprave o tom, ako sú autá, čo sa spoľahlivosti týka rovnaké.

"Kedy si naposledy mackal palubovku ze z akeho makkeho plastu je?"
- to robím skoro stále, včera ma neuveriteľne prekvapil Yaris, zvláštny materiál. Proste sa rád dotýkam

"Kedy si naposledy rezal zakrutu tak, ze auto bolo na suchom asfalte nedotacave?"
- pravda, na suchom asfalte sa do takej situácie nedostávam. Ale teraz v zime denne na vlhkom/senhu! A to je dôležitejšie, ako na suchu. Na suchu dobre drží aj Škoda 105L. Ale čo ak je v zákrute olej, ľad, sneh?
O to ide, 99% času má dobré podmienky a zrazu sa niečo stane a Teba to rozhodí len kvôli tomu, že auto je nevyvážené, tak to nie.

"Kedy si mal naposledy plyn na podlahe?"
- podľa toho, kde práve jazdím. Ak sa predieram medzi dedinami, tak pri každom predchádzaní. V meste skoro nikdy a na diaľnici, keď sa pripájam.

"kedy si mal naposledy brzdu na podlahe?"
- v BA častejšie, ako by si si myslel, možno 2 x do týždňa má ABS prácu. Myslím na suchu.

"Kedy si naposledy isiel maximalnou rychlostou?"
- podľa toho, s akým autom jazdím. Transportér tam má maximálku skoro vždy, keď ho vezmem na diaľnicu, Omega Peugeot a iné nikdy

To len tak na zamyslenie, neber to osobne, s mnohými myšlienkami súhlasím, hlavne s tou koncovou časťou Wink
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Po Feb 11, 2013 11:07 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Jay v podstate s tebou suhlasim. Az na jeden bod, tj. Brzdy. Aj ked su vsetky nastavene tak, aby splnali to, co od nich normy cakaju. Su konstrukcne lespsie brzdove systemy a horsie.
Tymto sa dostanem k tvojmu bodu, "kedy si mal na posledy brzdu na podlahe" Kedze tato situacia moze nastat kedykolvek. A nieje jedno ako rychlo zastanes. No auta sa podla brzd nekupuju.

Boa Kajo je jaky spisovatel, zas ma predbehol.
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Feb 11, 2013 11:19 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Thumb Up
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Jay
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.09.2012
Príspevky: 19
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Feb 11, 2013 8:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

o tom som hovoril chlapi, ze vyber auta je subjektivna zalezitost.

aj napriek tomu ti musim kontrovat Kajo.

Uplne s tebou suhlasim co sa tych suciastok tyka. Neviem sice o tom, tolko co chlapi co s tym robia, ale myslim, ze je to globalny problem kazdeho vyrobcu, kazdy sa snazi vyrabat za co najmenej a predavat za co najviac... to je vidiet na vsetkom co sa dnes predava Sad to uz je raz kapitalizmus.

No reagoval som na palixa, ktory uvazuje o kupe noveho auta a tam minimalne do 3-4 rokov nie je rozdiel v spolahlivosti, nie pokial je o auto starane.

To s plastmi... no, ja ti neviem, ja nic nemackam, ani ma to nikdy nenapadlo, mozno raz zo zvedavosti, ale inak nemam dovod.

Na rezani zakrut sme sa v podstate zhodli.A ked je mokro a sneh, tak skor zalezi na tom co mas obute na rafikoch a aky si sofer. BMW na starych barumkach bude furt horsie ako fabia na novych Continentaloch.

No z casti mas pravdu, musim uznat, jedna sa o spravanie auta na limite... toto z pohladu vodica urcuje tzv hybnost okolo vertikalnej osi auta. Inymi slovami ked je vacsia hmota blizsie k tazisku auto reaguje prilis prudko na volant... ak je hmota daleko od taziska, auto reaguje pomaly. Ale to uz som moc v detailoch, to ignorujte...

Vzhladom nato co pises, tak jazdis dost dynamicky...tak v tom je medzi nami rozdiel... ako som hovoril ja som skor kludny sofer... a osobne nevidim dovod preco davat v realnom zivote plyn na podlahu, bohuzial nemam 200+ koni, takze ziadny efekt mi to neprinesie a predbieham ked mam cas a priestor.

No a na zaver brzdy... tak ako hovoril Lubec brzdy su navrhnute tak aby splnili normy... cize realne rozdiely sa daju dosiahnut bud lepsimi pneu alebo upgradom na nieco lepsie. Daj 10 aut od 10 vyrobcov s rovnakymi pneu a zastavia rovnako. Rozdiel bude mozno tak na okruhu, ale to nie je bezna situacia.
_________________
Astra J, 1.4T
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Feb 11, 2013 8:59 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Pekne argumentuješ Wink
To je dobrá debata. Ani nemám moc čo dodať.
Snáď tie brzdy, sú autá, kde sú brzdy od výroby predimenzované, aj Vectra B mávala aj s 2 litrom skoro 300mm kotúče, pričom niektoré Vectry C s väčším výkonom a väčšou hmotnosťou mali menšie kotúče.
Neviem, či sa dokonca neupustilo aj od tandemového posilňovača.
Aha - a teraz povieš, že si mal na mysli 3-4 ročné autá.
Tak nič, ale aj tam by sa možno našli výnimky.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Po Feb 11, 2013 9:59 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kajo brzdy niesu len o velkosti kotucov. Je to aj o pomere posilovaca,HBV a ostatnych komponentov.

Co sa tejto vety tyka: Daj 10 aut od 10 vyrobcov s rovnakymi pneu a zastavia rovnako.

Ja tvrdim, ze kazde ostane stat inde.

Ale uz sme sakra deleko od temy.
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Jay
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.09.2012
Príspevky: 19
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ut Feb 12, 2013 8:15 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Wink k tym brzdam pri starsich autach s tebou suhlasim. Davnejsie boli vyrobcovia ktory davali lepsie brzdy na svoje auta ako konkurencia a nie len brzdy, proste boli lepsie auta a horsie.
Ja si myslim, ze inzinieri mali viac priestoru na realizaciu v minulosti ako dnes.

Typicky priklad by som uviedol ruske stroje a nie len auta, vsetko mali predimenzovane a vsetko drzalo. Motor spaloval vsetko co malo aspon trocha alkoholu. A dnes staci ze je trocha vody alebo spiny v palive a uz je zle.

No a potom k tomu pustili ekonomov a vsetko islo do prdele! Vsetko je dimenzovane na cykly a potom sa to proste rozpadne.

Ja osobne mam radsej stare auta, poctivy kus stroja, kde sa clovek este musel ucit soferovat a citil/pocul co auto robi... ked som isiel 120 na MB, tak som mal usmev od ucha k uchu, lebo som mal pocit, ze coskoro prekrocim hranicu rychlosti zvuku. Ked som si vedel v garazi opravit auto bez PC... Sad

A sice nerad diskriminujem ale sere ma, ze dnesne auta su take lahke na obsluhu... potom to vyzera tak, ze bars aka pipka na superluxusnom SUV robi ramena na ceste a pritom si ho nevie ani natankovat Evil or Very Mad a bars aky soplak robi frajera na "bavoraku" az kym niekoho nezabije...

Skola smyku by mala byt povinna pre kazdeho! alebo aspon by si to mal kazdy vyskusat mimo cesty a nie spoliehat sa na elektroniku.

ospravedlnujem sa, zly den... Wink
_________________
Astra J, 1.4T
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
f_fabregas4
Site Admin, Opelclub Member
Site Admin, Opelclub Member


Založený: 04.09.2010
Príspevky: 2973
Bydlisko: Poprad

PríspevokZaslal: Ut Feb 12, 2013 12:39 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

kašlite na to Smile máte pravdu, vo všetkom. a čo píše papier, je vec sama o sebe. keď vidím v automagazíne pri 1,36t aute s 2.0 benzínovým motorom a kombinovanou 5,7l/100km, mám chuť sa smiať. hovorím o novom SKYACTIV od mazdy. proste neexistuje. ako ten motor vyzerá papierovo skvelé. ľahučký, tichučký, úsporný, výkonný. aká je realita? CX5 s automatom čistá hrôza. možno by to chcelo reparát a previezť sa znova. spotreba okolo 9l/100km(jazdené po okolí ako predvádzačka nie čisto mesto, beriem, že môže "trošku" skreslovať, ale aj tak je to trošku viac ako 6l/100km), výkon dá sa povedať sa neukázal, pretože automat radil dosť rozpačito, najprv to nevládalo, v dedine radil myslím až do 5ťky a točilo to 1200ot/min a spotreba sa pohybovala okolo 6l/100kn na rovinke pri 55km/h, trebalo do toho ťuknúť a preradil na 4ku a už to malo o liter menej okamžitú spotrebu a potom som chcel skúsiť dynamiku, tak buď ten automat točil málo a nevládal ako som si predstavoval a potom som pritisol pedal nižšie a zase preradil nad 5000ot/min a revalo to akoby mal vyletieť ten motor von a pravdupovediac som sa bál čo mi na to predajca povie. proste dosť rozpačito na mňa tá mazda pôsobila. ale to bolo tak od veci dosť no Smile

k tým turbomotorom. bejvávali kusy, ktoré vedeli jazdiť za oveľa menej ako atmosféry ak im človek rozumel, ale keď im človek osolil, tak to lietalo aj na raz toľko. v nejakom článku sa to písalo, len presne neviem o akom objeme a motore hovorili, ale myslím že VW group. a ten článok samozrejme nenájdem Very Happy bolo to už dávnejšie. a ja zase nemám pocit, žeby mi to nejako lietalo dohora, keď tomu vypálim.

a k téme
- užívaj si auto a nerieš somariny. ručná zaberá tak ako bola nastavená a pokiaľ nedobre brzdí, tak vtedy to rieš. z nejakého dôvodu bola tak nastavená.
-kopanec nepríde, no auto ti určite zrýchľuje dynamickejšie ako bez turba. ja som sa vozieval zo začiatku a v podstate od malička len na slabších atmosférach. potom prišla turbína a mierne ma zaskočil ten nárast výkonu okolo 2000ot/min keď zoplo turbo. kopanec nebude, pretože tlačí 200Nm od 1850-4900ot/min. nie je to zase tak veľa, ale ani málo, ale každopádne je motor vyladený pekne.
- to pískanie nerieš. pretože ja normálne pri pritsnutí plynu počujem ako dúcha turbo. počuť to u všetkých áut. a pokiaľ sa o neho staráš, nie je dôvod, aby hvízdalo tak, že oznamuje ukončenie svojho života, jedine, žeby si chytil vyslvoene vadný kus. také jemné pískanie počujem od nova aj ja. ale treba poriadne počúvať.
-na kontrolku kašli. mne to tiež pýta pri 1900ot/min vyšší prevodový stupeň, ale to by mi padli otáčky pod 1500ot/min a pod 1500 zásadne nechodím. niekedy poslúchnem a tak si to hodím, napr. v meste na dlhšej rovinke si to potiahnem na 55-60 a dám 4. ináč sa snažím jazdiť radšej ponad 2000ot/min

a písal si, že si bol v PP servise. ja som tam spokojný, aj keď niekedy tiež spravia somarinu. ale skoro sused je tam riaditeľ, takže asi aj preto sa správajú normálnejšie. ale so OPEL servismi je problém po celej európe nebodaj po celom svete (samozrejme iné značky týkajúce sa OPLA alebo GM).
a ak si priamo z PP, tak sa môžeme stretnúť, podebatovať a poskúšať, ak niečo nie je jasné. Wink
_________________
Real identity: Robo Twisted Evil
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Jay
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.09.2012
Príspevky: 19
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Ut Feb 12, 2013 6:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

AMEN
_________________
Astra J, 1.4T
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Lubec
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 17.08.2010
Príspevky: 5170
Bydlisko: Bardejov SK

PríspevokZaslal: Ut Feb 12, 2013 6:31 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Fabre to tu zas zabil Yellow_Colorz_PDT_03
_________________
VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen"
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
f_fabregas4
Site Admin, Opelclub Member
Site Admin, Opelclub Member


Založený: 04.09.2010
Príspevky: 2973
Bydlisko: Poprad

PríspevokZaslal: St Feb 13, 2013 8:58 am    Predmet: Odpovedať s citátom

možem aj po kúskoch napísať Smile
vieš čo mi dalo roboty to tu prečítať doteraz? a minimálne polovica z toho sa netýkala astry Smile
_________________
Real identity: Robo Twisted Evil
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group