Opelclub Fórum
2,0 dti zly start...

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Joxerus
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.01.2013
Príspevky: 10

PríspevokZaslal: Po Feb 04, 2013 5:53 pm    Predmet: 2,0 dti zly start... Odpovedať s citátom

Nove cerpadlo, nove gumicky pod traverzi, cely palivový system prečisteny nový filter, rano štart na brk po par sekundach skape a nejde netočit spustim ho dole kopcom chyti na brnk už som na nervy z toho poprosim o radu... a ešte jedna vec ako sa odvzdušneje palivový system... dakujem
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
lubo22
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.04.2009
Príspevky: 4321
Bydlisko: trstena

PríspevokZaslal: Po Feb 04, 2013 8:11 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

pada ti nafta..

skus to natocit a hned mu trosku pridat plyn. takto som to robil ked sme menili palivovy filter a vtedy auto nezdochlo
_________________
Vectra C cierna
Vectra C modra ex
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Joxerus
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.01.2013
Príspevky: 10

PríspevokZaslal: Po Feb 04, 2013 9:05 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Len nechcem poskodit cerpadlo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Bruno
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 01.03.2007
Príspevky: 9867
Bydlisko: Bojnice

PríspevokZaslal: St Feb 06, 2013 8:37 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ako pise lubo Wink

nastartovat a drzat plyn
_________________
Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
janooo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 10.02.2012
Príspevky: 40

PríspevokZaslal: St Feb 06, 2013 9:30 am    Predmet: Odpovedať s citátom

pozri este na filter, na gumicku na nom a nejdu ti lahko koncovky do filtra??? a system neodvzdusnis len tak lahko treba pobehat z autom........
_________________
Zafira Y20DTH
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
zippi
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 05.04.2011
Príspevky: 163
Bydlisko: NR

PríspevokZaslal: St Feb 06, 2013 9:32 am    Predmet: Odpovedať s citátom

odvzdusnit sa da, hladaj na ceskom astra g forum, tam je na to navod
original na to sluzi cerpadlo ktore sa prida do spatnej vetvy a pripoji sa na baterku, nechas bezat par minut, potom nastartujes a tiez nechas behat par minut...
_________________
Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Bruno
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 01.03.2007
Príspevky: 9867
Bydlisko: Bojnice

PríspevokZaslal: St Feb 06, 2013 10:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Not talking .... no budem oponovat : pri vymene palivoveho filtra - teda vlozky pri X20DTH/DTL treba po nastartovani drzat plyn , je pekne "vidiet" ako spali naftu pred a po vymene filtra , treba to drzat pod plynom!!! ... samozrejme ak su problemy so startovanim uz davnejsie , treba tento problem riesit /padanie nafty, prepady.... /
ale ak je vsetko OK - a teda ide len a LEN o vymenu filtra , staci to drzat v otackach .


PS: 100 000 km na X20DTH , vymena prev. kvapalin , filtrov atd vzdy po 15 000 km a cca 400 000 km najazdenych na dizlakoch Wink
_________________
Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Joxerus
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.01.2013
Príspevky: 10

PríspevokZaslal: So Feb 09, 2013 3:59 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

janooo Napísal:
pozri este na filter, na gumicku na nom a nejdu ti lahko koncovky do filtra??? a system neodvzdusnis len tak lahko treba pobehat z autom........


no toto neviem mechanik mi to robil takže neviem
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Joxerus
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.01.2013
Príspevky: 10

PríspevokZaslal: So Feb 09, 2013 4:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Bruno Napísal:
Not talking .... no budem oponovat : pri vymene palivoveho filtra - teda vlozky pri X20DTH/DTL treba po nastartovani drzat plyn , je pekne "vidiet" ako spali naftu pred a po vymene filtra , treba to drzat pod plynom!!! ... samozrejme ak su problemy so startovanim uz davnejsie , treba tento problem riesit /padanie nafty, prepady.... /
ale ak je vsetko OK - a teda ide len a LEN o vymenu filtra , staci to drzat v otackach .


PS: 100 000 km na X20DTH , vymena prev. kvapalin , filtrov atd vzdy po 15 000 km a cca 400 000 km najazdenych na dizlakoch Wink


no premýslam vymenit tie prepadove hadicky a kupil som druhu vectru tak budem hadice palivove ešte meniť
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group