|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
lubo098 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.09.2008 Príspevky: 1260 Bydlisko: LV
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 8:29 am Predmet: |
|
|
kajo co je vytrhnute z kontextu?? ved ta citovana veta zacina
NA KRATKE VZDIALENOSTI
a vobec si nemyslim ze 7,2 je na najmodernejsi dizlovy motor krasna spotreba, za to jazdia aj tvoje V6tky po BA nie?
ta palubovka je ako z trojrocnej laguny neviem co je na tom uplne mimo a BMW podobnu robi este dlhsie.
co myslis preco zvolili oznacenie GT?lebo to evokuje v ludoch sportak pre nic ine a ked si myslis, ze na to aby auto malo spotrove vlastnosti staci viacprvkova predna naprava, tak uz chapem tvoje rozcarovanie z celkom dobre vyvazenej tigry.
407 2.0 HDi ma kolega, jazdi podobne trasy ako ja spotrebu ma skoro 8 litrov.nieje to ekojazdec ale ani pretekar.
ja osobne nevidim dovod kupit si zlozity motor, ked to iste a este ovela viac, mi ponukne jednoduchy.keby som jazdil prevazne dialnice urcite by som mal doma nemecky trojlitrovy dizel v tomto predsudky nemam, ale uznaj ze tento 2,2 HDi terno nebude pretoze kto si kupuje dehta tak koli spotrebe nakoniec nedavno si to tu pisal aj ty v slabej chvilke.
urcite mas mensi strach ze ti nieco odyde na na tvojom hladkom dizli ako na TDI.s takym TDI ako mas ty jazdim a teda nieje to zle(v porovnani s fabkou 2),ale ani vynikajuce, je to proste dodavka, ten turboefekt je fajn na pocit ale inak na nic, nachvilu ta pritlaci do sedacky a konec zrychlovania.nepomoze kvaltovat hore ani dole, len drzat pedal na podlahe a cakat v kopci to iste, nepomali ale ani neprida.to iste robi golf takze to nieje len o transporteri.v tomto ma HDi navrch a 2,0 dci od renaultu este viac.ten by si mal skusit, ma charakteristiku ako benzinovy motor ale hadaj aku spotrebu, spravne este vacsiu aho 2,0HDi .
mne je jedno na co auto jazdi, ci budem tankovat naftu, benzin, alebo plyn, jednoduch dizel ked sa ma chovat trochu rozumne musi byt na nom nasrofovanych 100 kg nezmyslov,ja mam rad jednoduche a funkcne vecy. _________________ vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 10:27 am Predmet: |
|
|
"A grand tourer (Italian: gran turismo) (GT) is a high-performance luxury automobile designed for long-distance driving."
Odkaz na spotrebu 407 HDi 2.0 136PS
Odkaz na spotrebu 508 HDi 2.2 200PS
A teraz to porovnaj s tým, s čím jazdíš Ty, kľudne na spritmonitore.
Môžeš dať link, som zvedavý, čo je väčšie "terno"
Neber to osobne, ale uznaj, že som musel takto argumentovať, lebo písať po fóre dojmy je jednoduché, ibaže taká argumentácia nemá úroveň.
A ešte - nehovor mi, že ak jazdíš so 180 koňovým TDI (AXE), že to prestane zrýchľovať a citujem "konec zrychlovania.nepomoze kvaltovat hore ani dole, len drzat pedal na podlahe a cakat v kopci to iste, nepomali ale ani neprida". To je taká somarina, že sa až server resetuje.
A som s Tebou zajedno v tom, že tiež mám radšej jednoduchšie a funkčné riešenia. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
zippi Strieborný užívateľ....
Založený: 05.04.2011 Príspevky: 163 Bydlisko: NR
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 1:42 pm Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
mick04- to je veľmi zjednodušený pohľad.
Je diskutabilné, či väčšie emisie vypúšťa dízel či benzín. |
tu nie je co na diskusiu, ano benzin ma viac CO2 ale ten nie je skodlivy
staci si pozriet nabulku euronoma
ostatne emisie su nizsie a menej nebezpecne, benzin v tomto smere jasne vyhrava
najvacsi problem je regulacia, teda uprava cien paliv (cez dane), nutenie automobiliek robit akoze usporne auta atd. atd.
a to napr sposobilo ze automobilky za posledne roky zamerali na vyvoj dieslov a nie benzinu _________________ Astra G Caravan 2.0DI 60kW X20DTL r.v.98 (ABS, man. klima, el. okna, tempomat) |
|
Návrat hore |
|
|
lubo098 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.09.2008 Príspevky: 1260 Bydlisko: LV
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 2:48 pm Predmet: |
|
|
Kajo s dovjlitrovou benzinovou vectrou som jazdil rovnaku spotrebu ako 2,0 HDi.zhodnot sam co je jednoduchsi motor.
kolko koni ma ta T5 netusim, je to 5 valec 2,5l 4motion a je to tak ako som pisal.alebo mam inu predstavu o zrychlovani ako ty, alebo to ma inu prevodovku, alebo neviem.....
GT podla googla fakt vsetko pohodlne dialnicne koraby. high-performance luxury automobile sedi, ale designed for long-distance driving no neviem. _________________ vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera... |
|
Návrat hore |
|
|
AReYco Strieborný užívateľ....
Založený: 23.08.2011 Príspevky: 1142 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 2:54 pm Predmet: |
|
|
aj mňa celkom prekvapila spotreba dvojlitrovej vectry. Bál som sa, že to bude oveľa viac. Aj som raz skúsil natankovať za 50€ Shell V-power extra plus, ale výsledok som už nekotroloval. Pocit z jazdy však úplne rovnaký...mám aspoň batoh zato, ale viac to tankovať nebudem _________________ Opel Vectra B 2.0i 16V 100kw 1996 - Zobraziť fotogalériu
Ex: Opel Corsa B (1996) 1.2 33kW - Zobraziť fotogalériu
Nezabudnite kuknúť aj moje stránky: AndySynak.com a endy.sk
Naposledy upravil AReYco dňa St Jan 30, 2013 2:56 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
mick04 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1224 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 2:55 pm Predmet: |
|
|
Kajo: HA HA HA, píšem v hádankách, už som ťa vytočil?
Tak musí tam mať väčšie turbo, ako jednoduché HDIčka ta 508čka, kolko to turbo tlačí barov tomu HDI, nechcem vedieť kolko by človek zacvakal za nové turbo keď sa napr. zadre, ďalšie náklady navyše. _________________ Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX |
|
Návrat hore |
|
|
lubo098 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.09.2008 Príspevky: 1260 Bydlisko: LV
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 3:01 pm Predmet: |
|
|
mick 2,0 HDi tlaci 1,2 bar tak pri tej 2,2 to bude zaujimavy tlak _________________ vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 3:03 pm Predmet: |
|
|
2,5ka TDI môže byť aj 65kW, 74kW aj 96kW a aj 128kW.
Ak je tam 4-kolka a niektorá slabšia motorizácia, tak to môže byť cítiť.
Moja 128kW 400Nm ide ako strela, výkon musí byť na 2ke obmedzený kvôli prevodovke, aj tak pokojne urobí 100ku za 11 sekúnd a max. je 210 (nechal som zrušiť obmedzenie na 190).
Nie zlé na 2,5 tonové auto.
Žiadna turbodiera, odkedy som nechal flešnúť rj novým softom, ťahá ako besná do 5000, je úplne jedno či je kopec alebo rovina a je jedno, aký stupeň tam je, vôbec jej nedochádza dych, až pri nejakých 180 cítim, že zrýchľuje pomalšie, urobím video.
A kopec kamošov ten motor čipuje na 280 koní a 600 Nm, ale to ja nemám rád, píšem to len pre zaujímavosť.
Výkon dízla sa dá hnať do riadnych extrémov.
Keďže je to pumpadýza, teda to nemá klasické čerpadlo a ani CR čerpadlo, motor je spoľahlivý, u tohto auta sa skôr stávajú veci v súvislosti s veľkými Nm, odchádza prevodovka, ustrihne sa poloos a pod.
V tomto aute má dízel opodstatnenie, si predstav, že je plne naložené 3450 kg + ťahá 3 tonový príves, dať do pohybu 6,5 tony je už riadna námaha.
Je to vlastne náklaďák, aj kolesá sa doťahujú na 240 Nm a pod. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 3:09 pm Predmet: |
|
|
lubu:
GT - gran turismo
gran = veľký
turismo = výlet, turistika
Neviem, ako si prišiel na to, že sa tým myslí nejaký "šport".
mick - kdeže, ale s tým skútrom to bola blbosť riadna.
Ja Ti poviem tak, jazdím s HDičkom v P307 a ja som taký človek, že dodržujem predpisy okrem rýchlosti, na tú kašlem, čo už so mnou.
Som pripravený za to pikať.
No a ja držím napr. BA-BB 180 stále, spotreba vtedy ide na 7.
No, a čo chcem povedať? Že 99% prípadov ma nikto za celý čas nepredbehne, zato ja predbieham bavoráky, našlapané tuningové stroje, ktoré by mohli ísť 250, ale nejdú, prečo asi?
Sem tam sa nájde niekto, kto to proste neznesie, predbehne ma a o 5 km som pred ním.
Ak má moje HDi výkon skútra a nikto neprejde cezo mňa, taký skúter mi stačí, pretože aj tak som s ním skôr TAM.
_________________
Naposledy upravil Kajo dňa St Jan 30, 2013 7:39 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 3:12 pm Predmet: |
|
|
mick04 Napísal: |
Tak musí tam mať väčšie turbo, ako jednoduché HDIčka ta 508čka, kolko to turbo tlačí barov tomu HDI, nechcem vedieť kolko by človek zacvakal za nové turbo keď sa napr. zadre, ďalšie náklady navyše. |
To je hypotetické, ale zistím.
Ty tam máš tiež turbo a tiež má obmedzenú životnosť.
Je to kurvítko v oboch prípadoch.
Ale v P508 má aspoň chladenie vodou s dochladzovaním. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 4:37 pm Predmet: |
|
|
Kajo, Kajo, zase tie tvoje "strely" a "ťahá ako besná"
Nezavádzaj verejnosť, zase ti uveríme, že si bol nakupovať autá v pekle
K téme: Otcova Omega bola kúpa z núdze, potreboval auto na prácu, nebolo nič rozumné v ponuke.
Po repase čerpadla a následnom nastavení ide auto horšie, má vyššiu spotrebu.
Jasné, asi to nietko neurobil práve najlepšie....
ale auto kvôli tomu stálo 2 týždne, stálo to kopec peňazí, samotné nastavenie čerpadla nespravíš len tak doma....
takže ten diesel má podľa mňa opodstatnenie bud v autách nad 3,5T a v lokomotívach.
Po mojich osobných skúsenostiach vravím, že osobne si diesel dobrovoľne pre moje potreby tak skoro určite nekúpim (jedine veľmi dobrá kúpa s následným dalším predajom)
Mám čo-to odjazdené s TDi-čkami od VW (cca 20 000km). Nemám rád ten motor.
Ako písal Lubo, ťahá to iba chvíľu, ked obehuješ, musíš štyri krát kvaltovať, aby to aspoň trocha šlo, klepe to, hučí to, smrdí to....
a preto tvrdím, že benzín s LPG je jednoducho lepším riešením pre peňaženku _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
lubo098 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.09.2008 Príspevky: 1260 Bydlisko: LV
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 5:21 pm Predmet: |
|
|
kajo klikni na
aj pre google GT evokuje sportove auto.
ps: to cim jazdim ja sa v spotrebe radi do kategorie velmi uspornych nakladakov _________________ vectra uz je prec, ostala zena, dva psy a dcera... |
|
Návrat hore |
|
|
Redline Strieborný užívateľ....
Založený: 04.10.2008 Príspevky: 727
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 6:59 pm Predmet: |
|
|
dulo Napísal: |
Ako písal Lubo, ťahá to iba chvíľu, ked obehuješ, musíš štyri krát kvaltovať, aby to aspoň trocha šlo, klepe to, hučí to, smrdí to.... |
S timto absolutne nesuhlasim.
Nikdy som nemusel kvaltovať o sto šesť aby som obehol max. o 1.stupeň podradim. Na benzinoch o koľko ? 2-3 stupne aby to bolo svižne ?
Ako som pisal nikto sa asi ešte z vas neviezol v novych dizloch.
1,6TDi CR pri voľnobežnych otačkach ani nerozoznaš, že či to ide na benzin alebo naftu.
Huči to vobec. Chcel by som vidieť benzinovy motor pri dialničnom tempe 130-140 ako huči a potom ťa preveziem v superbe 130-140 kde je ešte klasika PDčko. Ten kľud ťa po 10km uspí. _________________ Opel Vectra B X18XE (1998) - ex
Škoda SuperB 1,9TDi (2009) |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 7:11 pm Predmet: |
|
|
Ale, no tak, dulo, zas viem, čo mám
Maximálka:
http://www.youtube.com/watch?v=z6aRrkuK2t0
A tu je zrýchlenie 0-100 za 10:
http://www.youtube.com/watch?v=xo9erI8xXPQ
(máš pocit, že to prestáva ťahať v nejakých otáčkach? Ja teda nie. Tiež prosím upriamiť pozornosť na ten "strašný" rachot dízla - či pri zrýchlení alebo pri maximálke. Skúste to porovnať s Vašimi benzínmi, časy sa zmenili chlapci )
Inak na dodávku to fakt ťahá parádne a je smiešne, ako to provokuje niektorých vodičov malých áut, je to také úbohé, keď sa začnú porovnávať s dodávkou.
Ale chcem Ti povedať, že ma to mrzí s tým čerpadlom, že to nejaký babrák zle nastavil.
Niečo Ti pripomeniem, ako si hovoril, ako parádne tá dízlová Omgea ťahá a aká je tichá, že meníš názor na dízle.
A zrazu, po zlej skúsenosti s mechošom sa Ti nejako názor zmenil
Ten motor, čo máte vy v Omege sa dával aj do E34 525tds a do E39 525, tam boli nejaké malé zmeny.
Mal som kamoša, ktorý mal tú E34tds a ja som mal vtedy Omegu X20XEV.
Zrýchlenie na chlp rovnaké, kapota pri kapote!
Takže ten bmw dízel nie je zlý motor podľa mňa, len sa v ňom musí vŕtať ten, kto mu rozumie.
A čo bude teraz s Omegou?
K tomu benzínu s LPG, áno, je to veľmi lacné vozenie.
A relatívne komfortné.
Nemám nič proti tomu, ale zastávam názor, že LPG si skôr či neskôr vyberie svoju daň.
Kamarát má LPG už roky, ďalší tiež, ďalší má dielňu na LPG atď.
Každý z nich vie a počíta s tým, že odídu lambdy, katy, možno ventily a tesnenie pod hlavou, benzínové čerpadlá.
Majú to skrátka tak spočítané, že sa im to vyplatí.
Ja som na LPG spravil snáď 100.000 km.
Ale už to nechcem, vadí mi krátky dojazd na LPG, oštara pri tankovaní a dlhé tankovanie, smrad LPG, komplikácie pri údržbe motora, lebo tam pribudne kopec hadíc a káblov a potom mi vadí to riziko, o ktorom všetci hovoria že nie je, vadí mi pocit, že nosím v aute stlačenú horľavinu, vadí mi to, že to nadmerne tepelne namáha motor, že sa musí chodiť každý rok na TK, že sa nemôže parkovať v garážach a pod.
To všetko mi spôsobovalo taký diskomfort, že keď som sa toho zbavil, bol som normálne rád.
edit: Redline presne si to vystihol, nepoznajú to, tak to považujú za zlé. Taký rasizmus.
edit2: tu je trochu čipnutý AXE motor:
http://www.youtube.com/watch?v=Ah-rw-Nb67M _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Kimi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.01.2006 Príspevky: 2841 Bydlisko: Diviacka Nová Ves
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 7:31 pm Predmet: |
|
|
ako malí chlapci
kazdý si hudie svoje zo svojho pohľadu
škoda že keď poviem A tak nepoviem aj B _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 7:41 pm Predmet: |
|
|
A takto sa tesia chlapci s funkcnych dieselov. To su nad auta. ( ale len do casu ) _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 7:43 pm Predmet: |
|
|
Však počkaj Ľubo, keď oživím Tigru a zmeriam zrýchlenie, prestaneš sa Ty smiať
(podotýkam BENZÍNOVÚ Tigru) _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Lubec Strieborný užívateľ....
Založený: 17.08.2010 Príspevky: 5170 Bydlisko: Bardejov SK
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 7:44 pm Predmet: |
|
|
V takej lentilke konkurenciu nevidim. Ja mam rodinne auto. 3dverak uz viac nechcem. _________________ VeBe X25XE - Phoenix
VeBe X25XE Sport - rozobrata na organy
VeBe X16XEL Caravan - ex
,,Opel wir leben autos...Aber nur ein bisschen" |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 7:51 pm Predmet: |
|
|
Má 4 dvere, ale za štvrtými je motor. Ee pardón, motorček.
Vlastne je tam divoký Tiger, beštia. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
lubo22 Strieborný užívateľ....
Založený: 14.04.2009 Príspevky: 4321 Bydlisko: trstena
|
Zaslal: St Jan 30, 2013 8:04 pm Predmet: |
|
|
asi tak radost citat a nikto nepopusti
najlepsi motor je elektromotor mame v dielni uz davno niekolko a zevraj novinka ach jaj _________________ Vectra C cierna
Vectra C modra ex |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|