Opelclub Fórum
Prebíjanie alternátora

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - ELEKTRO
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
galo333
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 06.07.2009
Príspevky: 65
Bydlisko: Orava

PríspevokZaslal: Ut Jan 22, 2013 7:53 am    Predmet: Prebíjanie alternátora Odpovedať s citátom

Zdravím Vás páni

Obdobie mi teraz akosi nepraje a moja Astrička ma stále akési komplikácie. Ale pekne odzačiatku. Najskôr ma auto sem tam občas niekde nechalo že mi naraz stiahlo bateriu a po krátkej jazde a opôtovnom štartovaní už nenabehlo tak som kúpil novú beterku, lebo pôvodná bola už dosť stará. Po zkúpení auto v pohode štartuje nemá žiadny problém ale začalo mi akosi sťahovať svetlo v interieri a pri voľnobehu počuť zvláštny chod motora okolo alternátora. Minule sa mi už stalo že mi počas jazdy zhasli svetla a budiky spadli na nulu. po chvíli znova všetko nabehlo. urobilo to tak dva krát tak som zastavil odstavil motor a znova naštartoval a už je to v pohode ale to svetlo mi stahuje stále. tak som bol na diagnostike a tam našlo chyby ktoré s tým vraj nesuvisia ECN 007071 a ECN 050074. chyby boli vymazané ale svetlo stahuje stále. Potom bola preberana baterka a vraj alternátor prebíja. Na palubáku hodnota dobijania skáče od 13,2 do 13,8 pri voľnobehu, ale skáče to dosť intezívne. Potreboval som súrne ešte teraz isť na nom do roboty tak som to riskol s tym že to snad vydrži a za dva týždne ho dám urobiť. Došiel som v pohode ale pred cieľom mi zasvietilo ABS a nefunguje. Pri opetovnom štartovaní aj v ine dni ABS stale svieti. palubák zas ukazuje chybu ECN 050074

Potrebujem radu čo s tým. Idem vymeniť cely alternátor len by som potreboval zistiť presný typ bez toho aby som ho vyberal a kde by som ho mohol splašit za dobru cenu. Čo sa mohlo stať s tým ABS a s akým rizikom na tom jazdím. Snažím sa ho tu použivať čo najmenej a potrebujem aby zašlo domov - 120 km a dovtedy musím zohnať nový alternátor aby sa to vymenilo. Dajte páni nejaké typy prosím

Diky moc

Galo

Astra 1,7 CDTI 59KW Z17DTL 2005
_________________
Astrička H 1.7 CDTI 2005 Z17DTL
Vectra 1.8 benzín 1998 - (našich)
Škoda 120 1984
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
marwi
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 10.01.2009
Príspevky: 553

PríspevokZaslal: Ut Jan 22, 2013 7:59 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Ahoj. potrebujes alternator s vakuovou pumpou, original je tam znacka Hitachi, kedze motor je japonec Isuzu. Najlepsie je kupit 100A. Robia sa aj 70A. Pravdepodobne tam mas aj volnobeznu remenicu. To zistis tak, ze nevidno skrutku od pohladu remenice, ale je tam kryt. Vela stastia. Lepsie riesenie je dat urobit kompletny repas origo alternatora, ako kupit nieco neznackove....
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
galo333
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 06.07.2009
Príspevky: 65
Bydlisko: Orava

PríspevokZaslal: Ut Jan 22, 2013 8:08 am    Predmet: Odpovedať s citátom

A číslo toho alternatora by som potreboval aby som ho vedel kuknut a objednať. Dá sa to nejako zistit pomocou vin kodu alebo nejak tak?
_________________
Astrička H 1.7 CDTI 2005 Z17DTL
Vectra 1.8 benzín 1998 - (našich)
Škoda 120 1984
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
marwi
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 10.01.2009
Príspevky: 553

PríspevokZaslal: Ut Jan 22, 2013 8:17 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Vsade kde predavaju alternatory ti poradia, ak povies typ auta a to ze potrebujes alternator s vakuovou pumpou( podla typu auta by to mali vediet, ale vies ako to chodi, nie vsade predavaju suciastky aj ludia ktori vedia ako auto funguje) Very Happy
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
bonbon
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 09.04.2010
Príspevky: 58
Bydlisko: Stará Turá

PríspevokZaslal: Ut Jan 22, 2013 7:58 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Prave som riesil repas alternatora na svojom aute. Mal som podobne napätie pocas chodu ako ty co znamena ze nedobija dobre a nie ze prebija. Malo by byt 14-14,5V aj pri zapnutych spotrebicoch. Uz sa mi to prejavovalo pri rannych tazsich startoch kedy pomalsie tocilo motorom a pritom preblikovala kontrolka ABS. Ten zvuk moze vydavat (remenica). Mna vysiel repas 90 EUR, s tym ze mechanik dostal alternator do ruky, bez demontaze a montaze z auta. Vymenene lozisko, regler s uhlikmi, tie boli uz totalne kratke. Po repase vyzeral ako novy, a pekne dobija ako ma. Ako sa tu uz pise, je lepsie dat zrepasovat ako kupovat novy original prip. nejaku nahradu.
_________________
OPEL ASTRA G CARAVAN 1,4 16V 66kW + LPG
X14XE r.2000
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - ELEKTRO Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group