|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
MajklNajt Strieborný užívateľ....
Založený: 18.07.2009 Príspevky: 377 Bydlisko: BB
|
Zaslal: So Jan 12, 2013 6:36 pm Predmet: Montaz spatneho zrkadla |
|
|
Zravim vsetkych,
mam taku otazku ohladne montaze zrkadla na elektricky nastavovaci mechanizmus. Hlavné uchytenie je gulovy klb v strede (modra farba). Ten ide v pohode zacvaknut.
Problem mam s zacvaknutim klbov (cervena farba) ktore reguluju sklon zrkadla. Tie totiz nie su na pevno ako stred, ale preskakuju po zavite az uplne dole a tam sa to zacvaknut uz neda, lebo su uplne vnorene dnu. Skusal som ich zboku, cez medzeru popri zrkadle pridrzat, ale moc to nejde, pretoze na zacvaknutie treba vyvinut dost velku silu.
Nakoniec sa mi nove zrkadlo podarilo prasknut a z garaze vychadzalo dost nepeknych nadavok. Musim kupit nove..
Neviete o nejakom sposobe, akym sa to da zacvaknut? Diky
Dodatok: Sorry, netrafil som sekciu. Prehodte to do interier/exterier. dik
Presunuté
Mod. _________________ Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Po Jan 14, 2013 1:21 pm Predmet: |
|
|
Je to jednoduche, Ked budes mat sklo zrkadla uchytene v tom gulovom klbe, tak si zozen pomocnika, ktory bude drzat tlacidlo pre nastavovanie polohy zrkadla. Najprv zatlaci na to 4 polohove tlacitko tak, aby horny uchyt bol vysunuty na maximum, nastav si tam to sklo zrkadla aby to tam akoby zapadlo, len primeraj a drz, kamarat nech stale drzi tu polohu na tlacitku (bude to rapkat, tak sa nezlakni) a sucasne zatlac na zrkadlo, na to miesto, kde to ma zaklapnut. Neboj sa pritlacit, nezlomis to. Len netlac inde ako proti tomu vysunutemu uchytu (inak opat puknes sklo zrkadla). Pre bocny uchyt to iste opakuj, len drz tlacitko v inej polohe, aby bolo to bocne vysunute na maximum. Budes teda najprv drzat tlacitko v dolnej polohe, aby siel horny uchyt von na maximum, a potom budes drzat tlacitko v lavej polohe, aby siel pravy uchyt von na maximum. _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
MajklNajt Strieborný užívateľ....
Založený: 18.07.2009 Príspevky: 377 Bydlisko: BB
|
Zaslal: Ut Jan 15, 2013 9:36 am Predmet: |
|
|
Skusal som to presne tak ako pises, na tom prasknutom zrkadle a vysledok bol rovnaky. Aj za chodu motorcekov nebol problem zrkadlom pretlacit zavitove tycky dovnutra, samozrejme bez zacvaknutia tych klbov. Skusal som to zatlacit aj energickejsie, naraz prudkym zatlacenim, ale nic. Iba to preskoci dolu, za staleho vcrania motorceka, ktory tycku pomaly vytlaci naspat hore.
Proste to na tom zavite preskakuje az prilis lahko. Vsetko je to asi nejaka umela hmota.. Co je to za system, ved to by sa malo dat nejako zaistit pri montazi, sudruhovia to nedomysleli asi. _________________ Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Jan 15, 2013 9:46 am Predmet: |
|
|
Vyskusaj si jemne zvacsit tie otvory na červeno zakružkovaných miestach na tvojej fotke (napr. nejakym vrtacikom - ale len tak rukou, nie do vrtacky upinat). Potom to pojde lahsie zacvaknut, len to neprezen, aby to zas aj drzalo. Postup opakuj.
Alebo si zozen taku vidlicku, ktoru naohybas a zasunies na ten klbik, a tak si to zaistis proti vtiahnutiu do motorceka. Len to musis spravit z pevneho (aby sa neohol) a tenkeho (par mm hrubka) materialu. Ja taky lahkodostupny nepoznam _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
MajklNajt Strieborný užívateľ....
Založený: 18.07.2009 Príspevky: 377 Bydlisko: BB
|
Zaslal: Ut Jan 15, 2013 10:04 am Predmet: |
|
|
Presne taku vydlicku som si vyrobil zo stvorky gulatiny, ktoru som nakonci rozklepal na nakove a vyrezal drazku na uchytenie klbu. Pridrzal som si nou tu tycku a tlacil na zrkadlo dost velkou silou, az kym sa mi to cele nevysmyklo a nezabil som aj to nove zrkadlo (samozrejme toto sa mi stalo az po viacerych neuspesnych pokusoch)
Este som to skusal aj nahrievat teplovzduskou, len to mi zase po nasunuti klbu roztiahlo celu tu vnutornu plochu a roztvorilo sa to ako makovy kvet. Musel som to nahriat a stlacit do povodneho tvaru. Este to skusim s tym vrtakom kusok zvacsit. Mozno to uz konecne skoci na svoje miesto.
Az potom budem skusat s novym zrkadlom
_________________ Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan |
|
Návrat hore |
|
|
AReYco Strieborný užívateľ....
Založený: 23.08.2011 Príspevky: 1142 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Ut Jan 15, 2013 10:36 am Predmet: |
|
|
Ani nestrašte chalani, idem to čoskoro meniť a ak budem mať rovnaký problém, tak ma švacne _________________ Opel Vectra B 2.0i 16V 100kw 1996 - Zobraziť fotogalériu
Ex: Opel Corsa B (1996) 1.2 33kW - Zobraziť fotogalériu
Nezabudnite kuknúť aj moje stránky: AndySynak.com a endy.sk
|
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Jan 15, 2013 11:21 am Predmet: |
|
|
Ja som to na Corse zvladol (ale boli potrebne 2 osoby) _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
AReYco Strieborný užívateľ....
Založený: 23.08.2011 Príspevky: 1142 Bydlisko: Žilina
|
Zaslal: Ut Jan 15, 2013 11:56 am Predmet: |
|
|
Idem meniť celý späťák, to by som prešróboval, ale to čo mi prišlo, nemá asferické zrkadlo, tak to budem musieť robiť aj toto čo kolega.
Alebo ho odlepím a na to nové iba zasilikonujem (mechanizmus necham ten pôvodný) _________________ Opel Vectra B 2.0i 16V 100kw 1996 - Zobraziť fotogalériu
Ex: Opel Corsa B (1996) 1.2 33kW - Zobraziť fotogalériu
Nezabudnite kuknúť aj moje stránky: AndySynak.com a endy.sk
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|