|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
v.barney Pravidelný užívateľ...
Založený: 16.10.2008 Príspevky: 41 Bydlisko: Liptovsky Hradok, SK
|
Zaslal: Po Júl 30, 2012 11:47 am Predmet: P0234(5B) Nizky plniaci tlak turba (2.2DTI) |
|
|
Ahojte.
Diagnostika vypisuje P0234(5B) Nizky plniaci tlak turba. Turbo bolo menene za repasovane. Preveril som ovladanie turba a vyzera ze je v poriadku. Preveril som aj potrubie od turba, ktore tiez vyzera ok.
Diagnostika ukazuje tlak je o nieco nizsi ako pozadovany (cca 10%). Aj citit ze auto moc netaha (nemyslim nudzovy rezim - ten hodi ked dlhsie pozadujem vykon od motora - napr. na dialnici).
Neviem prist na to, co to moze sposobovat.
1. Mohol by to byt zaneseny intercooler? (so starym turbom auto dymilo)
2. Vraj mam zle vstrekovace (ale to chcem riesit po tomto probleme). Mohlo by to ovplyvnit turbo, ak dobre nespaluje = nizsi tlak vo vyfuku?
Skuste poradit co skontrolovat/vyskusat. _________________ Signum Y22DTR, 2004 |
|
Návrat hore |
|
|
alzafir Strieborný užívateľ....
Založený: 15.09.2010 Príspevky: 164 Bydlisko: Ostrava
|
Zaslal: Ut Júl 31, 2012 6:48 am Predmet: Re: P0234(5B) Nizky plniaci tlak turba (2.2DTI) |
|
|
v.barney Napísal: |
Preveril som ovladanie turba a vyzera ze je v poriadku |
Podle čeho tak soudíš?
Tlak nižší o 10% nižší, to je po celou dobu , ve všech režimech jízdy?
Jestli fungují podtlaky, to uvidím, co napíšeš, viděl bych to na špatný repas, to je bohužel dost běžné
Máš diagnostiku?
Zkus vyčistit MAP, ale tím to nebude. Nic však nezkazíš. Vystříkej to sprayem, nic do něj nestrkej!! _________________ Zafira 2,2DTi 2005 |
|
Návrat hore |
|
|
v.barney Pravidelný užívateľ...
Založený: 16.10.2008 Príspevky: 41 Bydlisko: Liptovsky Hradok, SK
|
Zaslal: Ut Júl 31, 2012 7:35 am Predmet: |
|
|
Vdaka za odpoved.
Ano tlak je vpodstate stale nizsi - ked je jazda ustalena. Ked pridam plyn samozrejme sa ten rozdiel nejaku dobu vacsi.
RJ tuto chybu zdetekuje, ked idem na dialnici - motor musi viac tahat.
Diagnostiku mam, tak som to nejaky cas sledoval.
MAP som asi pred 2-3 mesiacmi cistil (aj bol dost spinavy) - ale este to pre istotu spravim znova. (Aky sprej je vhodny?)
Aj nad turbom som rozmyslal. Skusal som trocha menit ovladanie turba (skratit aj predlzit tu tycku co ovlada geometriu lopatiek), ale nejaku zmenu som nespozoroval (mozno to bolo malo). _________________ Signum Y22DTR, 2004 |
|
Návrat hore |
|
|
natally Nový užívateľ...
Založený: 03.08.2012 Príspevky: 9
|
Zaslal: St Dec 12, 2012 1:35 pm Predmet: |
|
|
ahoj, zaujmalo by ma ako si dopadol, co vlastne sposobovalo tu chybu P0234? Pretoze aj mne to vyhadzuje . |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Dec 12, 2012 7:33 pm Predmet: |
|
|
Myslím, že by som ešte mohol mať turbo pre tento motor.
Treba sa ohlásiť a ja ho pofotím. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
v.barney Pravidelný užívateľ...
Založený: 16.10.2008 Príspevky: 41 Bydlisko: Liptovsky Hradok, SK
|
Zaslal: Pi Dec 14, 2012 9:23 am Predmet: |
|
|
Tak bola to chyba v turbe. Bolo treba nastavit doraz na turbe a nie dlzku tycky. Ta nie je moc dolezita. Ten doraz (taka mala srobocka) sposobil ze lopatky boli moc natocene a turbo nevladalo dat tolko vzduchu.
Turbo bolo repasovane, ale nikto ho nenastavil - zla firma! _________________ Signum Y22DTR, 2004 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|