|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
raffaello Nový užívateľ...
Založený: 21.10.2012 Príspevky: 5 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: Ne Okt 21, 2012 10:26 pm Predmet: Padajúci tachometer, blikajúce kontrolky (video) |
|
|
Dobrý deň, vie mi niekto poradiť s poruchou na Astre A-H 1,9 88 kW diesel r.v. 2007?
Počas jazdy (po zahriatí motora) spadne najskôr tachometer na nulu, rozsvieti sa kontrolka ESP, chvíľu sa nič nedeje a následne začnú blikať kontrolky batérie, ABS a servis. Niekedy spadúva aj otáčkomer pričom zdrháva motor, dokonca občas skape (vyradí posilňovač riadenia..) Po zastavení a opätovnom naštartovaní zohriateho motora sa už tachometer nespamätá. Ak idem na studenom motore cca 2 km a niekedy aj viac porucha sa neobjaví a auto funguje normálne.
Auto bolo v autorizovanom servise už 2x, káble premerali nič nezistili, akurát vylúčili poruchu riadiacej
jednotky. Odporúčajú postupne vymeniť palubku potom asi káble atď. čo je drahý postup s neistým
výsledkom.
Ak má niekto skúsenosť s podobným problémom uvítam nasmerovanie kde môže byť chyba. Vďaka.
Pripájam videá natočené počas jazdy.
http://youtu.be/GjXiwv9hN_8
http://youtu.be/CgZBJbC-d0Q |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Okt 22, 2012 1:25 pm Predmet: |
|
|
nuz chcelo by to vycitat diagnostikou chybove kody z rozlicnych jednotiek.
nejake ti to nevypisuje ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
texno_lover Strieborný užívateľ....
Založený: 21.03.2010 Príspevky: 384 Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
|
Zaslal: Po Okt 22, 2012 2:06 pm Predmet: |
|
|
čo tak porucha CIM modulu ? _________________ Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika |
|
Návrat hore |
|
|
raffaello Nový užívateľ...
Založený: 21.10.2012 Príspevky: 5 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: Po Okt 22, 2012 5:54 pm Predmet: |
|
|
V origo opláckom servise bolo auto niekoľko týždňov, podľa ich vyjadrenia všetky hlášky diagnostiky prešli, premerali káble, vymenili riadiacu jednotku a žiadnu poruchu nenašli... záhada... len auto naďalej nie je v poriadku. Takže každá rada poteší. |
|
Návrat hore |
|
|
Kesi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 23.09.2008 Príspevky: 4865 Bydlisko: EHMK :-)
|
Zaslal: Po Okt 22, 2012 8:03 pm Predmet: |
|
|
A čo alternátor? Premeral to niekto? _________________ Astra F 1,4 Caravan
Astra H GTC 1,9 (110 kw)
|
|
Návrat hore |
|
|
raffaello Nový užívateľ...
Založený: 21.10.2012 Príspevky: 5 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: Ut Okt 23, 2012 2:24 pm Predmet: |
|
|
Bol som v servise a mimo iné som sa pýtal na alternátor, a ten, že bol skontrolovaný ako prvý a je v poriadku. Problém vraj je s komunikačnou chybou systému CAN-BUS. Dnes som sa na aute vozil a zo začiatku som prešiel asi 30 km po diaľnici a žiadny problém. Keď som prišiel po prvú križovatku a ubral plyn spadol rýchlomer na nulu a pri brzdení sa rozsvietli kontrloky ABS, batérie a servis. Pri ďalšej jazde sa už rýchlomer z nuly nepohol , najskôr občas preblikovali kontrolky, potom už častejšie ak nebola jazda plynulá, nerovnosti na ceste a samozrejme pri brzdení. Asi dvakrát sa zobral aj rýchlomer, autom trhlo, potom zase spadol na nulu. |
|
Návrat hore |
|
|
texno_lover Strieborný užívateľ....
Založený: 21.03.2010 Príspevky: 384 Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
|
|
Návrat hore |
|
|
destroyer Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 22.11.2010 Príspevky: 280 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Okt 24, 2012 7:39 pm Predmet: |
|
|
Pokial bolo auto v origo Opel servise bola vykonana aj zvolavacka na CIM modul ? Predpokladam ze sa aj Tvojho auta urcite tyka(la) ... _________________ Astra H Caravan Cosmo 1,9 CDTI |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Okt 24, 2012 7:51 pm Predmet: |
|
|
zvolávacia kampaň na CIM sa týka funkčnej poruchy klaksónu,nie ďalších chýb _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Zeppelin Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.02.2010 Príspevky: 48 Bydlisko: Plzeň
|
Zaslal: Pi Okt 26, 2012 7:35 am Predmet: |
|
|
Jak psal texno_lover, je to CIM modul. Mám stejný problém už asi dva roky. Protože na můj ročník stojí nový CIM cca 640 euro, přes 15 tisíc KČ, rozhodl jsem se ho zítra v sobotu nadobro vyndat a rozebrat. Zjistil jsem, že pokud je kolem 10 stupnů, nejdou budíky vůbec počínaje odemknutím auta (když minulou zimu mrzlo, problémy to nedělalo dobrých 700 kilometrů ani jednou). Rozběhnou se nejdřív po zahřátí auta a i tak potom počas jízdy padají, jako tobě. Bude to nějaký studený spoj na desce. Snad se mi podaří CIM rozebrat až na desku, na polském aukru desky z CIMu prodávají, tak to snad půjde. Třeba něco zjistím. Pokud jo, dám hned vědět. Jen doufám, že pokud to nespravím, tak s tím autem ještě odjedu... |
|
Návrat hore |
|
|
raffaello Nový užívateľ...
Založený: 21.10.2012 Príspevky: 5 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: St Nov 28, 2012 5:42 pm Predmet: |
|
|
Po viacnásobných kozultáciách som dal vymeniť CIM modul za nový ale porucha - spadnutie merača rýchlosti a následné blikanie ABS, bateky a servisu sa výmenou neodstránila. Takže v CIMe to nie je.
P.S. mám zánovný CIM modul za dobrú cenu. |
|
Návrat hore |
|
|
texno_lover Strieborný užívateľ....
Založený: 21.03.2010 Príspevky: 384 Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
|
Zaslal: St Nov 28, 2012 6:23 pm Predmet: |
|
|
tak to teda neviem, este je tam modul UEC to je vlastne poistkova skrina čo je v motorovej časti pred šoferom , da sa vymontovať drži na 4 šroboch potom, a skusit to kontoxom alebo nejakym sprayom na kontakty postriekať , alebo to bude kabeláž medzi CIM a niečim ? popripade riadiaca jednotka motora ale ta je oddelena od motora čiže tam by teplota motora nemala nejako blbnúť riadiacu, potom este kabelaž z riadiacej čo ide, no je toho dosť, ked ma na to vplyv teplota motora, tak si skvor myslim že to bude v motorovej časti nejaka kabelaž alebo čo , možno sa mylim , ale aspon sa snažim nejako vypomôcť aj ked zatial márne _________________ Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika |
|
Návrat hore |
|
|
raffaello Nový užívateľ...
Založený: 21.10.2012 Príspevky: 5 Bydlisko: Zvolen
|
Zaslal: Št Nov 29, 2012 4:34 pm Predmet: |
|
|
Díky za námety. Po posledných skúsenostiach si myslím, že teplota motora na to nemá vplyv. Lebo , hlavne za mokra a dažďa, ukaovateľ rýchlasti spadne už po 100 m od naštartovania studeného motora pri spomaľovaní na prvej križovatke po stlačení spojky, brzdení a preradení.
Za sucha vydrží niekedy aj 20 km kým spadne. Po spadnutí rýchlomera na nulu počas jazdy chvílu funguje všetko v norme, teda okrem rýchlomera, no po čase asi elektronika vyhodnotí, že niečo nie je v poriadku keď rýchlomer je na nule a auto ide rýchlosťou 90 km a preto asi začnú preblikávať kontrolky. Prvotným bude nájsť dôvod -poruchu, čo sposobuje spadnutie rýchlomera. |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Nov 29, 2012 8:29 pm Predmet: |
|
|
Mi napadlo, skús prekontrolovať ľavé predné čidlo ABS a vedenie k nemu. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|