Opelclub Fórum
Alternator slabo dobija, skokova zmena napetia
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - ELEKTRO
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
igi76
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 08.04.2010
Príspevky: 101
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

PríspevokZaslal: Št Máj 17, 2012 2:46 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vyzera to na diodovy mostik akurat ho neviem objednat lebo na alernatore nemam ziadne oznacenie.Nevite niekto poradit ake altiky sa montovali na motory z19dth r.v.2005 pred faceliftom.Neviem ani ci uz bol altik meneny Sad
_________________
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
igi76
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 08.04.2010
Príspevky: 101
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

PríspevokZaslal: Št Máj 24, 2012 12:22 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kedze som nevedel objednať nahradný diel do altika tak sme pomenili len diody na mostiku a este volnobežku ktora bola kaput.Kontrolka dobijania zhasla a hodnoty su medzi 13,6 pri záťaži až po 14,0 takže to bude asi v poho.Dufam že vydrží co najdlhsie. Smile
_________________
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.10.2010
Príspevky: 324
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Máj 24, 2012 3:50 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

co ta to vyslo?
_________________
VeCe 2.2 16V direct sedan
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
igi76
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 08.04.2010
Príspevky: 101
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

PríspevokZaslal: Št Máj 24, 2012 9:44 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vyslo ma to spolu na 120.-eur aj s prácou.
_________________
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.10.2010
Príspevky: 324
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Máj 25, 2012 11:46 am    Predmet: Odpovedať s citátom

good job. ja ani neviem kde moze byt problem. este som nemal alt dolu. mne to dobija len po zvyseni otacok nad 2 tis :/ a napatie potom drzi medzi stanovenymi hranicami
_________________
VeCe 2.2 16V direct sedan
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
igi76
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 08.04.2010
Príspevky: 101
Bydlisko: Lipt.Mikuláš

PríspevokZaslal: Pi Máj 25, 2012 4:30 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

V tvojom prípade to može byť aj reglér,lebo sa sprava inak ako u mna.
_________________
Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Máj 30, 2012 3:40 am    Predmet: Odpovedať s citátom

dajte tam originalny alternator, malo by to fungovat
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.10.2010
Príspevky: 324
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Jún 20, 2012 8:18 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

alternator som dal zrepasovat. robil to fakt skuseny chlapik. po nastartovani uz nemusim pridat aby sa nabudil a aby zacal nabijat. problem odstraneny. stve ma ale stale kontrolka. vymazal som ju cez op com ale po nastartovani opat nabehne. pritom alternator dobija. riesil toto niekto?
chyba
Kód:
P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction
(04)  - Present

_________________
VeCe 2.2 16V direct sedan
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.10.2010
Príspevky: 324
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Jún 21, 2012 8:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

mrkol som sa dnes pod auto. pri pohlade na alternator zdola, sa mi zdalo ze na B1+ nie je kabel.
je mozne ze je tam zlle uchyteny alebo nie je pripojeny ked alternator dobija spravne? nemoze to mat vplyv na svietiacu kontrolku?
_________________
VeCe 2.2 16V direct sedan
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
jupaza1
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.05.2009
Príspevky: 1316
Bydlisko: Źilina

PríspevokZaslal: Pi Jún 22, 2012 6:54 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tuto chybu som riešil aj ja a chyba bola v tom tenkom kábliku, čo vedie do alternátora - chýbala tam matica - voľný kontakt a raz za čas vyhodilo túto chybu Wink
_________________
Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006

Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.10.2010
Príspevky: 324
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Okt 08, 2012 12:43 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

pre lepsiu predstavu pripajam obrazok
konektor B1+ na lavo ma byt niekde napojeny? nie som elektrikar ale na tom alte to vyzera ako by tam mal ist kabel.
pozn: alt zrepasovany, dobija spravne, svieti kontrolka dobijania Rolling Eyes
len si chcem byt isty ci to nemoze byt tym kablom.
dakujem
_________________
VeCe 2.2 16V direct sedan
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Okt 08, 2012 1:48 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

B+ je hruby kabel k akumulatoru
L je spravidla ocko s tenkym kablom - budenie+kontrolka. u Vectra C uz ide do RJ motora

u vyznacenych typov motorov je L a F spolu v dvojpinovom konektore.

F - Field je pouzity len u Z22YH. Podobne u Astry H u 1.7CDTi (Z17DTL,Z17DTH). Ide o nejaku "vylepsenu" komunikaciu medzi alternatorom a motorom.

Ak je ten kabel od F k RJ motora dobry, tak vyskusaj vymenit alternator za nerepasovany


_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
VeCeZ22YH
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.10.2010
Príspevky: 324
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: St Okt 31, 2012 1:13 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

mam ten dvojpinovy konektor. ako mam zmerat napatie na L obovde, mam merat pri vypnutom, zapnutom zapalovani, nastartovanom motore? ma tam byt 0,5 alebo 0,75?
dakujem
_________________
VeCe 2.2 16V direct sedan
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - ELEKTRO Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group