|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
petkop Nový užívateľ...
Založený: 17.05.2012 Príspevky: 2
|
Zaslal: Št Máj 17, 2012 9:07 pm Predmet: štart zafira |
|
|
Zdravim pani,neviem ci je to problem alebo je to u zafir normalne..zda sa mi ze to pridlho startuje,odhad cca 3 sekundy,obcas hend po nastartovani zhasne ale opet chyti na supu,,,neviem ci sa mi to zda alebo to tak ma tak dlho startovat.....mam cdti,88kw rv.08,ma 101 tisic km,ako kamos ma octavku a ta chyti na brnk,mne toto pride ze to je tyranie starteru a myslim ze takto to dlho nevydrzi...bola na diagnostike,vsetko v poriadku... no a este jedna vec...vobec sa mi nepaci ta krasna total hrdzava trubka ktora je myslim na chladenie,je hned pri plastovom kryte motora,mam silne obavy ze to prdne a nakolko nemam teplomer na pristrojovke co je uzastne:-)tak moje obavy su myslim na mieste,dakujem chalapy za kazdu radu,dakujem |
|
Návrat hore |
|
|
janovie.opel Nový užívateľ...
Založený: 15.01.2011 Príspevky: 14
|
|
Návrat hore |
|
|
daniel zafira 2.0 DTi Nový užívateľ...
Založený: 23.11.2011 Príspevky: 6
|
Zaslal: Po Aug 20, 2012 10:09 am Predmet: zle startuje cez leto |
|
|
moja zafira tiez zle startuje ale mne ked je teplejsie tak nezapne zhavic, cital som niekde na fore ze je to chronicka chyba dieslovych motoroch od oplu ktrore maju nabehane viac ako 180 000 km.. proste motor je navrhnuti tak aby v plusovych teplotach nastartoval bez zhavenia.. niekde vo vlakne od Astra som cital ze sa to riesi tak ze na ten snimac teploty motora sa naletuje odpor asi 1kohm a tak zvysi hranicu zhavenia na + 15 C, zakladny zhavic sa nezapne ked je nad 5 C... zatial to vsetko som sa docital vo vlaknach, nic nemam odskusane... neviem kde najdem to cidlo a na ktory z tych dvoch kablov iducich k cidlu mam ten odpor dat!... ak uz to niekto robil nech da vediet... uz ma nebavi to dlhe startovanie |
|
Návrat hore |
|
|
texno_lover Strieborný užívateľ....
Založený: 21.03.2010 Príspevky: 384 Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
|
Zaslal: Po Aug 20, 2012 4:32 pm Predmet: |
|
|
zase ale nepleťte tu hrušky z jablkami, dvaja riešite motor 1.9 CDTI a ty klasicku chybu u 2.0 DTI , su to uplne ine motory ,preto to nie je dobre motať do jednej témy ... teplotne čidlo na 2.0 Dti je z predu motora myslim že na lavej strane ked sa postaviš pred auto, vidieť ho pekne z predu , alebo je pod lavym prednym rohom toho deklu čierneho plastoveho čo sa da zhodiť z motora ...ked ho odpojíš tak auto ti bude žhaviť pri kazdej teplote ale bude ti svietiť kontrolka motora myslim , ale skusit to môžeš ked ho odpojiš tak skus či ti bude lepšie chytať ked ti v teple nažhaví , možno že mas iny problem a toto ti nepomože ...a problem bude s padanim nafty
prikladam foto kde sa nachadza to čidlo, je to to dole na lavo kde je napisane čidlo teploty
tu je odkaz:
http://www.opelclubrenbau.cz/e107_files/public/1220876613_251_FT100587_popis_motoru_20_di_dti_ver1.jpg _________________ Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|