|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
webz Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.04.2010 Príspevky: 78
|
Zaslal: St Júl 18, 2012 5:26 pm Predmet: nieje kadial tahat kable z kabiny do motoru |
|
|
Chcel som si nahodit nejake budiky a nikde ziadna diera kadial tahat kable- dokonca aj kabel z povodneho budiku tlaku turba som sledoval ale v motori ho uz nikde nevidno..
samozrejme nasiel som 3 vchody kadial ide otvaranie kapoty atd. ale maju tam gumovu zaslepku cize tadial to nejde.
Nejake tipy? Som si isty ze niekde prechod musi byt, davno som mal ventilator vedeny takto do kabiny napriamo (vytvor predchadzajuceho majitela) ale kabel prehorel a vytiahol som ho a uz neviem kde ten prechod je. |
|
Návrat hore |
|
|
mick04 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 21.11.2008 Príspevky: 1224 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Júl 18, 2012 8:39 pm Predmet: |
|
|
káble od motora idú dnu za lavým uložením tlmiča ako je diagnostika,
_________________ Astra Bertone Z20LET
Calibra C20NE-EX |
|
Návrat hore |
|
|
bukelo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 17800 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: St Júl 18, 2012 10:42 pm Predmet: |
|
|
Vsak vyvrtaj dieru, prestrc kable a zasilikonuj, alebo pouzi existujucu prechodku, len jej zvacsi otvor, aby ti presli potrebne kable, a obsilikonuj. _________________
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM ::: |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Júl 19, 2012 12:09 am Predmet: |
|
|
najjedenoduchsie je vrtat dieru do stredoveho tunela _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
webz Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.04.2010 Príspevky: 78
|
Zaslal: Št Júl 19, 2012 10:19 pm Predmet: |
|
|
vdaka, do stredoveho tunela? preco prave do stredu a nie u vodica dole niekde? inak vrtat som prave chcel ako poslednu moznost, skor to co vravil bukelo troska rozsirit tu existujucu kadial ide ta splet kablov.
kazdopadne rady si cenim diky
Naposledy upravil webz dňa Št Júl 19, 2012 10:43 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Júl 19, 2012 10:30 pm Predmet: |
|
|
precital som si znova.
ak chces tahat tenke kable, tak mozes popri existujucich, len musis pretiahnut nejaky drot bez ostrych hran aby si neprerezal kable
vectra B ma nalavo prechod kabloveho zvazku, a napravo schovany priechod pod torpedom pre kabelaz motorovej jednotky. mozno to mas podobne _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
webz Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.04.2010 Príspevky: 78
|
Zaslal: Ne Aug 19, 2012 11:31 am Predmet: |
|
|
zdarec, nakoniec som kable pretiahol cez gumovu zaslepku kadial vedie hadica ostrekovaca, co ma velmi tesi.
Otazka na vas Mam zapojene zatial 3 pridavne budiky, vsetky 3 som napojil na jeden kabel k +12v poistke (dal som ich na poistku lave parkovacie svetlo-hned prva poistka zlava) http://vibein.blogspot.sk/2008/01/calibra-fuses-relay-locations.html
Unesenie poistka v pohode zataz budikov? (nemam merac prudu). Poistka je cervena 10A. Ak nie, stacilo by ju zamenit za poistku s vyssou kapacitou (napr. zelenu 30) ? alebo radsej napojit niektore budiky na inu poistku a podobne? Planujem totiz pridat este aspon 2 budiky.
Taktiez ventilator chladenia, nakolko mam nastaveny na manualne zapinanie, som dal tiez na poistku parkovacky ale lavej, (na obr. č. 21), a original by mal byt 30A. Mozem teda zmenit poistku za vyssiu?
vdaka za odpovede |
|
Návrat hore |
|
|
Miro Kohut Strieborný užívateľ....
Založený: 28.02.2008 Príspevky: 4063 Bydlisko: Trencianske Teplice
|
Zaslal: Ne Aug 19, 2012 11:36 am Predmet: |
|
|
zaspavas za volantom? ked potrebujes tolko budikov...
- zartujem _________________ bratranec ma omegu.....tak pridem na šniclu do Likavky ked bude |
|
Návrat hore |
|
|
webz Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.04.2010 Príspevky: 78
|
Zaslal: Ne Aug 19, 2012 11:57 am Predmet: |
|
|
Ja som ich daval hlavne kvoli zisteniu ci su vsetky hodnoty idealne, najma tlak a teplota oleja. Teraz chcem este pridat A/F a mozno vaacum, ale to A/F som sa docital, ze bezne budiky maju dost nepresne, ze su to vyhodene peniaze (kedze prud z lambda sondy ma rozpatie iba 0-1 V). Na zahranicnych forach odporucaju wide-band O2 senzor, co ale stoji tak min. 200eur. Tvoj nazor?
chcem totiz tlak turba zvysit na 1bar ale bez toho aby som vedel aky je A/F to robit nebudem. |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ne Aug 19, 2012 12:58 pm Predmet: |
|
|
webz Napísal: |
Taktiez ventilator chladenia, nakolko mam nastaveny na manualne zapinanie, som dal tiez na poistku parkovacky ale lavej, (na obr. č. 21), a original by mal byt 30A. Mozem teda zmenit poistku za vyssiu?
vdaka za odpovede |
zle riesenie. ventilator ma velky odpor prudu.
taketo spotrebice treba zapajat osobitne. nemozes pretazovat tie tenke drotiky pre 10A okruh
najlepsie od akumlatora napriamo, s poistkou a zapinat z kabiny cez rele.
dufam, ze to mas urobene tak, ze sa ventialtor zapne pri vysokej teplote bez ohladu na spinac v kabine _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Aug 19, 2012 1:15 pm Predmet: |
|
|
Takže káble natiahnuté, môže sa zamknúť.
Ak sa chcete baviť o budíkoch a poistkách vytvorte si na to tému.
.: locked :. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|