|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
rastafy Pravidelný užívateľ...
Založený: 19.03.2010 Príspevky: 51 Bydlisko: Liptovsky Mikulas
|
Zaslal: Ut Júl 17, 2012 12:09 pm Predmet: trhanie motora |
|
|
Zdravím vás,
mám problém s vectrou B 1,6/16V (1998)/LPG. Sa mi zdá že ide na 3 valce pri benzíne vo všetkých otáčkach. Na LPG na voľnobehu to trasie,ale vo vyšších otáčkach ide plynule. Meral som tlaky valcov,OK, menil sviečky, vyčistil krokáč, klapku, egr a stále nič. Problém by mohol byť aj v zapalovacej lište,alebo ešte vstreky prečistiť.
Nemá náhodou niekto zvyšnú funkčnú zapalovaciu lištu? Bol by som veľmi vďačný keby sa niekto v blízkom okruhu Lipt. Mikuláša(prinajhoršom sa aj ďalej preveziem) našiel a skúsili by sme ju vymeniť, či je problém v lište, a ak by bol, kludne by som ju aj kúpil. Nechcem zbytočne kupovať lištu keď neviem či je tam problém.
Je možné keď som meral odpor všetkých VN káblov že bol cca len 20ohm?Keď malo by byť rádovo v kiloohmoch? či som to zle meral? nie som nejaký extra elektrotechnik
Naposledy upravil rastafy dňa Ut Júl 17, 2012 1:45 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
p.s. Strieborný užívateľ....
Založený: 14.11.2009 Príspevky: 244 Bydlisko: KARLOVARSKO
|
Zaslal: Ut Júl 17, 2012 12:17 pm Predmet: |
|
|
kabely by měly mít něco mezi 6kiloohmy až 18 kiloohmy ty moje s tesly blatná maj 8 kiloohmů _________________ opel vectra B 1.6 74KW 1996-ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octtávie combi 1,6 SR 74KW |
|
Návrat hore |
|
|
rastafy Pravidelný užívateľ...
Založený: 19.03.2010 Príspevky: 51 Bydlisko: Liptovsky Mikulas
|
Zaslal: Ut Júl 17, 2012 1:43 pm Predmet: |
|
|
čital som tu niekde na fóre že by to mohlo byť spôsobené aj posunutím rozvodu o zub? Ale treba spomenúť že na LPG mi ide vo vyšších otáčkach bezchybne, iba na voľnobehu to dusí. |
|
Návrat hore |
|
|
tomi1583 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 29.04.2009 Príspevky: 1940 Bydlisko: Banská Bystrica
|
Zaslal: Ut Júl 17, 2012 1:51 pm Predmet: |
|
|
ano to je pravda je to mozne _________________ Opel Astra G 1,8 16V 85kw CDX sedan rv.1998(Limo)
Skoda Favorit Sport Line - KO
. už tri tankovania začína sa to podobať realite |
|
Návrat hore |
|
|
p.s. Strieborný užívateľ....
Založený: 14.11.2009 Príspevky: 244 Bydlisko: KARLOVARSKO
|
Zaslal: Ut Júl 17, 2012 3:06 pm Predmet: |
|
|
já když to koupil tak servis co dělal motor netrefil rozvody o 2 zuby na levý vačce auto jezdilo neklepalo se akorát to netáhlo od spoda jinak kontrolou nastavení rozvodů nic neskazíš
nejdřív zjisti kterej válec vynechává a proč _________________ opel vectra B 1.6 74KW 1996-ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octtávie combi 1,6 SR 74KW |
|
Návrat hore |
|
|
rastafy Pravidelný užívateľ...
Založený: 19.03.2010 Príspevky: 51 Bydlisko: Liptovsky Mikulas
|
Zaslal: Ut Júl 17, 2012 6:27 pm Predmet: |
|
|
taká technická otázka, ako zistím ktorý valec vynecháva? |
|
Návrat hore |
|
|
p.s. Strieborný užívateľ....
Založený: 14.11.2009 Príspevky: 244 Bydlisko: KARLOVARSKO
|
Zaslal: Ut Júl 17, 2012 7:01 pm Predmet: |
|
|
můžeš mrknout na barvu svíček 3 by měli mít barvu stejnou jedna bude třeba černá známka toho že to nepálí
nebo postupně tahej kabely ze svíček když vytáhneš ten co pálí dobře motor změní zvuk bude mít snahu chcípnout pokud vytáhneš a zvuk bude stejnej je to jasný
dále se dá vyndat lišta vstřiků a když zastartuješ musí stříkat ze všech benzín- tady je dobrý mít při tom odpojený zapalování
trochu mi to připomíná nedávnou záhadu na HTP fábii v podstatě to dělalo to samí a nakonec to byly podpálený ventili na prvním válci
http://www.autorevue.cz/kdyz-promluvi-zapalovaci-svicka_1 _________________ opel vectra B 1.6 74KW 1996-ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octtávie combi 1,6 SR 74KW |
|
Návrat hore |
|
|
rastafy Pravidelný užívateľ...
Založený: 19.03.2010 Príspevky: 51 Bydlisko: Liptovsky Mikulas
|
Zaslal: St Júl 18, 2012 8:22 pm Predmet: |
|
|
Takže mám zaujímavé postrehy.
Zistil som že iskry hádžu všetky sviečky,takže zapalovacia lišta a káble by mohli byť dobré. Zaujala ma absolútne čistá ako od výroby sviečka na treťom valci, takže mi došlo že tam asi nevstrekuje palivo. Rozobral som vstrekovaciu lištu a a akurát tretí vstrkovač bol úplne zanesený,takže som sa ani nečudoval že to nedávalo palivo. Kúpil som použitú funkčnú vstrekovaciu lištu so vstrekmi a zapojil to. Na moje prekvapenie sa absolútne nič nezmenilo, chod motora taký istý na benzíne ako aj na plyne ako pred tým, ale s tým rozdielom že už aj sviečka na treťom valci bola v prevádzke.
Takže záhada mi pokračuje a môžem aj vstreky vyškrtnúť ako možnú chybu. |
|
Návrat hore |
|
|
Misto Strieborný užívateľ....
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 261
|
Zaslal: Ne Júl 22, 2012 9:27 pm Predmet: |
|
|
Ja mam podobny problem. Auto po nastartovani na zaradenom P alebo N trosku trha motor. Nie nejak hrozne ale citit to. A to aj ked je motor uz zahriati po dlhej jazde.
Nehlasi vsak ziadnu chybu ani to nema vplyv na vykon, ci ine jazde vlastnosti. |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|