Opelclub Fórum
Octavia II uz je doma..
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ONLINE KECY...
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Nov 07, 2011 2:14 am    Predmet: Odpovedať s citátom

možno...
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
jakobz
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 922
Bydlisko: Bzince pod Javorinou

PríspevokZaslal: Po Nov 07, 2011 2:15 am    Predmet: Odpovedať s citátom

iurai Napísal:
japonske auta su zvlastne. ich kupci tiez.


Nie zvláštne, iba iné...
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Nov 07, 2011 2:38 am    Predmet: Odpovedať s citátom

vychadzam z toho, ako nam jap. automobilky dlhu dobu servirovali 4-dverove sedany s benz. motorom, a obcas aj nejake ozaj spatne kombi k tomu. pricom zvysok zemegule bol uz niekde uplne mimo, co sa tyka aut.

teda, je mozne ze uz pochopili, a vyrobili nieco ako S-Favorit
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
jakobz
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 922
Bydlisko: Bzince pod Javorinou

PríspevokZaslal: Po Nov 07, 2011 10:59 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Mne je zase aspoň sympatický ich jednoduchší prístup - ponúknu auto - dajú k dispozícii 4 motory a už v základnej výbave dajú slušnú výbavu... Európske značky by sa v tomto mohli trochu "naučiť". U nás spravia auto dajú do neho 12 motorov 5 stupňov výbav a v základe je to iba "holobyt" k tomu odvodia ďalších 5 verzii, na ktorých sa ale musia použiť úple iné diely. A po roku niečo vo výrobe menia lebo zistili nejaké závady...

A ktorá je najviac zarábajúca automobilka, alebo do zemetrasenia aspoň bola? Toyota...

Perfektný príklad sú autá Lexus - napríklad model IS-F má v príplatkovej výbave jedinú položku: strešné okno - inak je všetko "v základe"
Keď sme objednávali X5-ku tak v základe to je úplne chudobné auto za 1,5 milióna... Keď sa do neho nedá výbava za pár sto tisíc, tak na pohľad nechápeš prečo je také drahé.

Dizajn je individuálna záležitosť.

Teraz netvrdím že japonské autá sú najlepšie, len to že na ich prístupe niečo je. A niečo bude aj na tej ich spoľahlivosti. Niesom nijak zaujatý, že mám Opla, že doma máme BMW, že snívam o Ferrari. Ale snažím sa triezvo premýšlať aj o inom "prístupe".
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
marek1512
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 11.04.2008
Príspevky: 1654
Bydlisko: UK

PríspevokZaslal: Ne Nov 13, 2011 8:41 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Dám to sem: http://adam.cas.sk/clanky/9859/test-ktore-auta-vas-najcastejsie-nechaju-v-stichu.html
_________________
Porsche 944 2.5 1988
VAUXHALL VECTRA B 1.8 16v 1999
Ford Focus 2.0 16v ZETEC 1998
ex - OPEL VECTRA B 1.6 16v 1998
ex - Škoda Favorit 1.3 1992
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Barry
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 27.01.2008
Príspevky: 844
Bydlisko: Zahorie

PríspevokZaslal: Ut Nov 15, 2011 6:10 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

No jasne... Vectra, ze som to necital v januari 2008.
_________________
Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)

EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Máj 18, 2012 12:10 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak čo Barry, ako Octavia?
Minule som sa v nej viezol, tak som si na Teba spomenul.
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Barry
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 27.01.2008
Príspevky: 844
Bydlisko: Zahorie

PríspevokZaslal: Št Máj 24, 2012 5:58 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Kajo Napísal:
Tak čo Barry, ako Octavia?
Minule som sa v nej viezol, tak som si na Teba spomenul.


Oktavka stale v pohode, ma len 7 tis km, takze zatial vsetko ako nove. Ja s tyn jazdim len ked ideme niekam s deckami. Moje hodnotenie...

1. - Vyssia spotreba (ked soferujem ja)
2. - Slabsi vykon
3. - Velky vplyv bocneho vetra, asi je to lahke auto.
4. - Menej presne radenie rychlosti
5. + vyborne sedenie v sedackach
6. + dobre odhlucnenie
7. + kvalitne spracovany interier
8. + vyborne audio, zatial naj zvuk co som mal v aute
9. + vyborne svietenie v noci

Takze za tu cenu neni co riesit.

Som max. Spokojny Smile
_________________
Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)

EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999)
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Kajo
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 09.05.2008
Príspevky: 9412
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Jún 14, 2012 7:19 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

1. - Vyssia spotreba
(malý motor treba vytáčať, pochopiteľné)
2. - Slabsi vykon
(viď vižšie, v meste to zachraňujú krátke prevody, ale diaľnica a plne naložené auto musí byť o život, myslím medzi kamiónmi a tak)
3. - Velky vplyv bocneho vetra, asi je to lahke auto.
(skôr má krátky rázvor a jednoduché nápravy, teda zadnú. Podvozok je tiež veľmi tvrdý, ale to je u Škodoviek bežné.)
4. - Menej presne radenie rychlosti
(zvláštne, nikdy som si to na VW group nevšimol, možno zle nastavené lanovody, mne skôr vadí blbo odstupňovaná prevodovka)
5. + vyborne sedenie v sedackach
(až na zadnú lavicu, tam sa stále cítim ako na bydielku, aj keď menej ako v OI)
6. + dobre odhlucnenie
(u benzínu asi áno, dízel je počuť, teda iba 2.0 TDI som skúšal)
7. + kvalitne spracovany interier
(áno, VW štandard, čas ukáže ako je to s kvalitou naozaj. Dizajn - divné je, že niektoré verzie s veľkou navi vyzerajú veľmi pekne a niektoré bez nej sú hnusné, akoby tam bola úplne iná prístrojovka. Taktiež to pukalo v zadných dverách, ale ja som jazdil s dízlom. Osvetlenie interiéru nedostatočné.)
8. + vyborne audio, zatial naj zvuk co som mal v aute
(neviem sa vyjadriť)
9. + vyborne svietenie v noci
(Škody tradične, počnúc Feliciou dobre svietia.)
Takze za tu cenu neni co riesit.
(To by som netvrdil, za tú cenu dostaneš aj lepšie alebo lepšie vybavené autá. Iná vec je, že Octavia stráca na hodnote pomaly, je to také približovadlo, ktoré síce ničím moc nezaujme, ale ani moc nenahnevá. Niekomu sa to môže aj páčiť.)
Som max. Spokojny Smile
(To je hlavné.)
_________________
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
palix
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.02.2008
Príspevky: 401
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: St Jún 20, 2012 2:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Možno sú japonské auta mierne odlišné od európskych, ale aj americké sú iné - väčšinou hodnotené ako horšie = spotrebný tovar.
Na druhej strane čo tak dlhý čas sledujem, tak spoľahlivosť japonských áut je úplne super - je tu oveľa menej nespokojných ako u iných značiek!

Technologicky sú napr v motoroch úplne inde ako ostatný svet - variabilné časovanie... Spotreby sú super, výkon tiež dobrý a spoľahlivosť.
Cenová politika japonských áut je skvelá a tie autá majú v základnej výbave naozaj veľmi veľa vecí, len zas nestoja 11 000€, ale začínajú napr od 14 000 až 15 000€.

Mňa "japonci" lákajú - Astra bola kúpa z rozumu (za dané peniaze maximum - na viac som nemal), ďalšie auto bude tiež kúpou z rozumu (budem pozerať hlavne na spoľahlivosť), ale za viac peňazí, budem pozerať aj na výbavu, motor a skúsim japonské auto - isto to bude minimálne riziko. Kupovať budem možno o pár rokov, tak za tú dobu sa možno ešte niečo zmení.

Mne sa napr páči nová Honda Civic, Mitsubishi Lancer sportsedan, Mazda 3 sedan.

A prečo sa vlastne hovorí: "Japonec až na konec?
A: Japonské autá sú také nezaujímavé, že sa pre neho rozhodneme, až keď nenájdeme nič iné???
B: Každý raz skončí pri japonskom aute na základe spoľahlivosti a neochoty riešiť kopec bežných problémov s inými autami Smile??

Mimochodom minule som tak parkoval pri Tescu, vyberal som dcéru zo sedačky a vedľa stáli dvaja páni po 55-ke (trochu zazobaní) pri Opli Insignia a rozprávali sa (neurazme sa prosím Opláci):
"Kúpil som túto Insigniu, ale stále s ňou niečo je, nejaké maličkosti, stále niečo... Predtým som mal Mazdu 6 a to auto bolo úplne bez problémov. Moje ďalšie auto bude "japonec".

Tento človek skúsil v živote isto viac áut - vyzeral na to a hovoril z vlastnej skúsenosti. Naschvál sme vystupovali pomaly, aby som počul, čo hovorí na Insigniu...

Nič ale nemám proti Oplom. Moja Astra ide super, len na budúce chcem skúsiť niečo iné. Modernejšie, lepšie vybavené a tiež aby mi nikto nehovoril "Ty máš Opel? Sad"
_________________
Opel Astra Classic 2, 1,4 Twinport, r.v. 2007
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
kimino
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.12.2008
Príspevky: 4564

PríspevokZaslal: St Jún 20, 2012 7:31 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Keď sme kúpili citrusa, tak starkého kamoš stále chcel, aby som mu poradil, aké auto kúpiť, lebo aj on chcel niečo väčšie a octavku 4x4 už tiež odpísal a tak ju dal synovi.
Lámal som ho na C-crosser, ale on stále vymýšľal. Chcel Sharana 4Motion (myslel si, že to bude offroad Very Happy ). Mal som veľa prospektov od áut z autosalónu v BA, lebo aj ja som v tej dobe vyberal. No nakoniec si vybral Antaru, lebo doktorom dávajú zľavu na Ople. Very Happy
Takže síce má o pár mesiacov novšie auto no, väčšinou keď sme mu volali tak bol v servise. Very Happy Dokonca sa so starkého bratom stretli a tak aj spoznali v BB v Opli. Laughing Opel proste spája ľudí.
My chodíme každoročne do servisu len na prehliadky, kde menia olej a vykonávajú základne úkony čo majú. Zaujimavé že?

Kajo podpichnem trošku: lebo mi je divné, že s 2.0TDi si mal spotrebu okolo 8 litrov Laughing a teraz čítam, že je hlučný. V Passate ho v podstate ani nepočuť, až na taký ten typický "chrapot" vo veľmi nízkych otáčkach. Laughing
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
f_fabregas4
Site Admin, Opelclub Member
Site Admin, Opelclub Member


Založený: 04.09.2010
Príspevky: 2973
Bydlisko: Poprad

PríspevokZaslal: St Jún 20, 2012 8:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

neuveríš, ale jeden japonec mi stojí na dvore. teda, nie je môj, ale okupujem sedadlo vodiča dennodenne.

zhodnotil by som to takto:
mazda by mala vydržať strašne veľa, ako motor, tak aj ostatné veci na nej. avšak, ja som sa "zamiloval" do astry, preto je na ceste ďalšia. a zase to také s kazovosťou japoncov nie je až taká výhra. ja už som riešil problémové štartovanie (v zime sa cítiš ako v dízlaku- hustý olej v motore a v prevodovke), volačo sa zaseklo na čeľusti brzdiča a hlásilo to chybu ABS, sedadlá sú asi stavané na tie malé japonské stvorenia, tak isto ani priestor pre zadných pasažierov v mazde 3 nie je najväčší, ani spotreba nie je úchvatná. mne sa osobne to auto veľmi páči, najmä kvôli farbe. taktiež sa mi páči, že keď tomu motoru stúpim, tak aj 1.6i dokáže ťahať. síce začne sa strácať vo vyšších rýchlostiach, no celkovo je to pekné vozenie. tvrdý podvozok, presné riadenie, no treba vymeniť tie sériové gumy z výroby a hodiť tam niečo poriadne a dá sa s tým autom stvárať hocičo. avšak mne nevyhovuje komfort sedadiel. na tie oplácke sa to nechytá ani náhodou. a tie ich vraj skvelé plasty tiež vŕzgajú. a spotreba sa pri vyšších otáčkach šplhá do neznáma a to nechcem hovoriť o kopcoch. ach. akože, ak by mi mazda 3 nezarezala do oka, tak ju nekupujeme. krásna je, ale zaľúbený som do astry. pred mesiacom asi, som sedel v novem CX5 a to auto je v celku pekné ale neoslovilo ma. má to ten úžasný SKYACTIV motor, no len s tým automatom som sa bál, čo môžem čakať a čo si môžem dovoliť, nakláňalo sa to v zákrutách a pod. to dokáže aj lacnejšie auto. ale z Mazdy 6 poslinkávam. aj tie MPS kúsky sú krásne, lenže tie už stoje horibilné prachy.keď mňa skôr oslovili niektoré staršie japonské kúsky, ktoré si chlapíci berú na tuning Smile chcel som v mazde skúsiť 2.0 24V Smile ...

čiže neviem čo na tom bude, ale ja som povedal, že nemecká kvalita na nezaplatenie. okrem iného sú mi po chuti viac nemecké autá ako japonské. do auta sa musíš zamilovať, potom ti je jedno. a práve to u mňa s japonskými autami nejako nejde. na zraze slintali s Xedosa, no ja by som dal prednosť Omege. typovo veľmi podobné autá, no BLESK prirástol k srdcu a je mi absolútnbe jedno, že niekto o tom hovorí, že LEN OPEL? aspoň sa môžem pochváliť, že mám auto roka 2010 a že tých oplov nestretávam až tak veľa, ako napríklad trápnu chrochtávku, z ktorej sa mi chce už grcať. rátali sme to po diaľnici s bratrancom, vyšlo nám, že približne každé 4. auto z Prahy po Brno bola koktávka. to je akože lepšie? mať tak tuctové auto? najednu stranu plus pre výrobcu, že má dopyt po svojom výrobku, na druhú stranu je to fakt na grc. a ak by boli tie ople tak vážne nahovno, tak už náš klub je dosť rozpadnutý a nemal by tu kto chodiť, lebo by všetci vymenili autá. áno, každé staršie auto má problémy, Opel má miernu nevýhodu, že pri určitých materiáloch a súčiastkach prišetril a zvolil zlého dodávateľa resp. zlú výrobnú metódu. no pochopili, že tamaď cesta nevedie a začali konať. a možno tá insignia nebola dobrý kúsok. tým ju nechcem obviňovať a ani obhajovať, sám som bol s astrou párkrát v servise na zvolávačku, ale to mi hovorili, že tak nové auto nebude mať vychytané chyby. no hold, cez zamilovanosť prepáčiš aj tých pár chybičiek. a ak sa do auta nezamiluješ, budeš na neho nadávať stále

ale suma sumárum, vždy sa teším do astry. je to jedno kedy, je to jedno kde, rád v nej sedím. teraz čakám na 1.4T 140k LPG a odtiaľ ma už asi nikto nevyberie Smile

ale to je vec vkusu. som aj na mazďáckom klube, tam je to tiež o prirastení k srdcu. ich tie autá nadchýňajú, milujú ich. ak by bola mazda moja, možno by som mal k nej rovnaký vzťah. mne sa niektoré páčia, no nie je to "láska" Smile proste, vždy sa rád otočím za nejakým oplom.
_________________
Real identity: Robo Twisted Evil
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
omegav6
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 05.06.2012
Príspevky: 350

PríspevokZaslal: Št Jún 21, 2012 8:25 am    Predmet: Odpovedať s citátom

opel ako auto-sluzobnik za malo penazi.. moze byt...

porovnajte si ceny 2001 omegy (do 2000E)
a ceny 2001 bmw (5000-7000E)

myslim ze nie je o com...

ale opel je stale len low end ci je to opc, ci je to gsi ...a s kvalitou siel vyrazne dolu..nikdy v zivote by som za ziadny opel nedal viac ako 5000euro nech je to aj nove neviemco...

omega B facelift mi pride ako konkurencie schopne auto pre audi a bmw z rokov 95/96..proste to vidno, ze je to lacak.. odvezie, ale nieco tomu chyba a to nieco je naozaj vyrazny pocit z radosti z jazdy..su to sterilne auta bez emocii..

kto na to ma a chce naozaj top kvalitu po opli urcite nesiahne.tam sa pozera po triu bmw audi mercedes z japoncov mozno honda a lexus..u mna tychto 5 znaciek hra prim ostatne su v druhej vlne...

opel je konkurencia tak pre ford, skoda, seat, mazda, citroen, peugeot, renault atd..
_________________
ex:opel corsa A 1,3, opel astra F cabrio 2,0, opel omega B 3,0
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Komo
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 19.03.2007
Príspevky: 2924
Bydlisko: Komjatna [RK]

PríspevokZaslal: Št Jún 21, 2012 9:18 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Nechcem Vam do toho kecat, bo tu od toho niesom, ale mate temu Octavia II .... tak dajte daco o koktavke Twisted Evil
_________________
VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Št Jún 21, 2012 9:20 am    Predmet: Odpovedať s citátom

súhlas s Komom Exclamation
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
palix
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.02.2008
Príspevky: 401
Bydlisko: Prešov

PríspevokZaslal: Pi Júl 13, 2012 1:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Tak sme sa zamotali. Kolega kúpil Octáviu Tour II - minule som v nej sedel a celkom v pohode. Stála okolo 12000€ a za tú cenu super auto.
Na výber ďalšieho auta sa pripravujem postupne už teraz.
Nech ale hľadám na Astre chyby ako chcem - to auto jazdí dobre a cítim sa v ňom taktiež dobre Smile. Takže mám ju rád Smile.
_________________
Opel Astra Classic 2, 1,4 Twinport, r.v. 2007
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ONLINE KECY... Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group