|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Nov 07, 2011 2:14 am Predmet: |
|
|
možno... _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
jakobz Strieborný užívateľ....
Založený: 25.07.2009 Príspevky: 922 Bydlisko: Bzince pod Javorinou
|
Zaslal: Po Nov 07, 2011 2:15 am Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
japonske auta su zvlastne. ich kupci tiez. |
Nie zvláštne, iba iné... _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Nov 07, 2011 2:38 am Predmet: |
|
|
vychadzam z toho, ako nam jap. automobilky dlhu dobu servirovali 4-dverove sedany s benz. motorom, a obcas aj nejake ozaj spatne kombi k tomu. pricom zvysok zemegule bol uz niekde uplne mimo, co sa tyka aut.
teda, je mozne ze uz pochopili, a vyrobili nieco ako S-Favorit _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
jakobz Strieborný užívateľ....
Založený: 25.07.2009 Príspevky: 922 Bydlisko: Bzince pod Javorinou
|
Zaslal: Po Nov 07, 2011 10:59 am Predmet: |
|
|
Mne je zase aspoň sympatický ich jednoduchší prístup - ponúknu auto - dajú k dispozícii 4 motory a už v základnej výbave dajú slušnú výbavu... Európske značky by sa v tomto mohli trochu "naučiť". U nás spravia auto dajú do neho 12 motorov 5 stupňov výbav a v základe je to iba "holobyt" k tomu odvodia ďalších 5 verzii, na ktorých sa ale musia použiť úple iné diely. A po roku niečo vo výrobe menia lebo zistili nejaké závady...
A ktorá je najviac zarábajúca automobilka, alebo do zemetrasenia aspoň bola? Toyota...
Perfektný príklad sú autá Lexus - napríklad model IS-F má v príplatkovej výbave jedinú položku: strešné okno - inak je všetko "v základe"
Keď sme objednávali X5-ku tak v základe to je úplne chudobné auto za 1,5 milióna... Keď sa do neho nedá výbava za pár sto tisíc, tak na pohľad nechápeš prečo je také drahé.
Dizajn je individuálna záležitosť.
Teraz netvrdím že japonské autá sú najlepšie, len to že na ich prístupe niečo je. A niečo bude aj na tej ich spoľahlivosti. Niesom nijak zaujatý, že mám Opla, že doma máme BMW, že snívam o Ferrari. Ale snažím sa triezvo premýšlať aj o inom "prístupe". _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
marek1512 Strieborný užívateľ....
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 1654 Bydlisko: UK
|
|
Návrat hore |
|
|
Barry Strieborný užívateľ....
Založený: 27.01.2008 Príspevky: 844 Bydlisko: Zahorie
|
Zaslal: Ut Nov 15, 2011 6:10 pm Predmet: |
|
|
No jasne... Vectra, ze som to necital v januari 2008. _________________ Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999) |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Máj 18, 2012 12:10 am Predmet: |
|
|
Tak čo Barry, ako Octavia?
Minule som sa v nej viezol, tak som si na Teba spomenul. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Barry Strieborný užívateľ....
Založený: 27.01.2008 Príspevky: 844 Bydlisko: Zahorie
|
Zaslal: Št Máj 24, 2012 5:58 am Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
Tak čo Barry, ako Octavia?
Minule som sa v nej viezol, tak som si na Teba spomenul. |
Oktavka stale v pohode, ma len 7 tis km, takze zatial vsetko ako nove. Ja s tyn jazdim len ked ideme niekam s deckami. Moje hodnotenie...
1. - Vyssia spotreba (ked soferujem ja)
2. - Slabsi vykon
3. - Velky vplyv bocneho vetra, asi je to lahke auto.
4. - Menej presne radenie rychlosti
5. + vyborne sedenie v sedackach
6. + dobre odhlucnenie
7. + kvalitne spracovany interier
8. + vyborne audio, zatial naj zvuk co som mal v aute
9. + vyborne svietenie v noci
Takze za tu cenu neni co riesit.
Som max. Spokojny _________________ Opel Vectra C Caravan, 1,9CDTI 88kW (2008)
Škoda Octavia II Tour, 1,6 MPI 75kW (2011)
EX-Opel Astra G 1,2 16V (2002)
EX-Opel Kadett E 1,3 (1986)
EX-Škoda Felicia 1,4 MPI (1999) |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Jún 14, 2012 7:19 pm Predmet: |
|
|
1. - Vyssia spotreba
(malý motor treba vytáčať, pochopiteľné)
2. - Slabsi vykon
(viď vižšie, v meste to zachraňujú krátke prevody, ale diaľnica a plne naložené auto musí byť o život, myslím medzi kamiónmi a tak)
3. - Velky vplyv bocneho vetra, asi je to lahke auto.
(skôr má krátky rázvor a jednoduché nápravy, teda zadnú. Podvozok je tiež veľmi tvrdý, ale to je u Škodoviek bežné.)
4. - Menej presne radenie rychlosti
(zvláštne, nikdy som si to na VW group nevšimol, možno zle nastavené lanovody, mne skôr vadí blbo odstupňovaná prevodovka)
5. + vyborne sedenie v sedackach
(až na zadnú lavicu, tam sa stále cítim ako na bydielku, aj keď menej ako v OI)
6. + dobre odhlucnenie
(u benzínu asi áno, dízel je počuť, teda iba 2.0 TDI som skúšal)
7. + kvalitne spracovany interier
(áno, VW štandard, čas ukáže ako je to s kvalitou naozaj. Dizajn - divné je, že niektoré verzie s veľkou navi vyzerajú veľmi pekne a niektoré bez nej sú hnusné, akoby tam bola úplne iná prístrojovka. Taktiež to pukalo v zadných dverách, ale ja som jazdil s dízlom. Osvetlenie interiéru nedostatočné.)
8. + vyborne audio, zatial naj zvuk co som mal v aute
(neviem sa vyjadriť)
9. + vyborne svietenie v noci
(Škody tradične, počnúc Feliciou dobre svietia.)
Takze za tu cenu neni co riesit.
(To by som netvrdil, za tú cenu dostaneš aj lepšie alebo lepšie vybavené autá. Iná vec je, že Octavia stráca na hodnote pomaly, je to také približovadlo, ktoré síce ničím moc nezaujme, ale ani moc nenahnevá. Niekomu sa to môže aj páčiť.)
Som max. Spokojny
(To je hlavné.) _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
palix Strieborný užívateľ....
Založený: 18.02.2008 Príspevky: 401 Bydlisko: Prešov
|
Zaslal: St Jún 20, 2012 2:29 pm Predmet: |
|
|
Možno sú japonské auta mierne odlišné od európskych, ale aj americké sú iné - väčšinou hodnotené ako horšie = spotrebný tovar.
Na druhej strane čo tak dlhý čas sledujem, tak spoľahlivosť japonských áut je úplne super - je tu oveľa menej nespokojných ako u iných značiek!
Technologicky sú napr v motoroch úplne inde ako ostatný svet - variabilné časovanie... Spotreby sú super, výkon tiež dobrý a spoľahlivosť.
Cenová politika japonských áut je skvelá a tie autá majú v základnej výbave naozaj veľmi veľa vecí, len zas nestoja 11 000€, ale začínajú napr od 14 000 až 15 000€.
Mňa "japonci" lákajú - Astra bola kúpa z rozumu (za dané peniaze maximum - na viac som nemal), ďalšie auto bude tiež kúpou z rozumu (budem pozerať hlavne na spoľahlivosť), ale za viac peňazí, budem pozerať aj na výbavu, motor a skúsim japonské auto - isto to bude minimálne riziko. Kupovať budem možno o pár rokov, tak za tú dobu sa možno ešte niečo zmení.
Mne sa napr páči nová Honda Civic, Mitsubishi Lancer sportsedan, Mazda 3 sedan.
A prečo sa vlastne hovorí: "Japonec až na konec?
A: Japonské autá sú také nezaujímavé, že sa pre neho rozhodneme, až keď nenájdeme nič iné???
B: Každý raz skončí pri japonskom aute na základe spoľahlivosti a neochoty riešiť kopec bežných problémov s inými autami ??
Mimochodom minule som tak parkoval pri Tescu, vyberal som dcéru zo sedačky a vedľa stáli dvaja páni po 55-ke (trochu zazobaní) pri Opli Insignia a rozprávali sa (neurazme sa prosím Opláci):
"Kúpil som túto Insigniu, ale stále s ňou niečo je, nejaké maličkosti, stále niečo... Predtým som mal Mazdu 6 a to auto bolo úplne bez problémov. Moje ďalšie auto bude "japonec".
Tento človek skúsil v živote isto viac áut - vyzeral na to a hovoril z vlastnej skúsenosti. Naschvál sme vystupovali pomaly, aby som počul, čo hovorí na Insigniu...
Nič ale nemám proti Oplom. Moja Astra ide super, len na budúce chcem skúsiť niečo iné. Modernejšie, lepšie vybavené a tiež aby mi nikto nehovoril "Ty máš Opel? " _________________ Opel Astra Classic 2, 1,4 Twinport, r.v. 2007 |
|
Návrat hore |
|
|
kimino Strieborný užívateľ....
Založený: 29.12.2008 Príspevky: 4564
|
Zaslal: St Jún 20, 2012 7:31 pm Predmet: |
|
|
Keď sme kúpili citrusa, tak starkého kamoš stále chcel, aby som mu poradil, aké auto kúpiť, lebo aj on chcel niečo väčšie a octavku 4x4 už tiež odpísal a tak ju dal synovi.
Lámal som ho na C-crosser, ale on stále vymýšľal. Chcel Sharana 4Motion (myslel si, že to bude offroad ). Mal som veľa prospektov od áut z autosalónu v BA, lebo aj ja som v tej dobe vyberal. No nakoniec si vybral Antaru, lebo doktorom dávajú zľavu na Ople.
Takže síce má o pár mesiacov novšie auto no, väčšinou keď sme mu volali tak bol v servise. Dokonca sa so starkého bratom stretli a tak aj spoznali v BB v Opli. Opel proste spája ľudí.
My chodíme každoročne do servisu len na prehliadky, kde menia olej a vykonávajú základne úkony čo majú. Zaujimavé že?
Kajo podpichnem trošku: lebo mi je divné, že s 2.0TDi si mal spotrebu okolo 8 litrov a teraz čítam, že je hlučný. V Passate ho v podstate ani nepočuť, až na taký ten typický "chrapot" vo veľmi nízkych otáčkach. |
|
Návrat hore |
|
|
f_fabregas4 Site Admin, Opelclub Member
Založený: 04.09.2010 Príspevky: 2973 Bydlisko: Poprad
|
Zaslal: St Jún 20, 2012 8:07 pm Predmet: |
|
|
neuveríš, ale jeden japonec mi stojí na dvore. teda, nie je môj, ale okupujem sedadlo vodiča dennodenne.
zhodnotil by som to takto:
mazda by mala vydržať strašne veľa, ako motor, tak aj ostatné veci na nej. avšak, ja som sa "zamiloval" do astry, preto je na ceste ďalšia. a zase to také s kazovosťou japoncov nie je až taká výhra. ja už som riešil problémové štartovanie (v zime sa cítiš ako v dízlaku- hustý olej v motore a v prevodovke), volačo sa zaseklo na čeľusti brzdiča a hlásilo to chybu ABS, sedadlá sú asi stavané na tie malé japonské stvorenia, tak isto ani priestor pre zadných pasažierov v mazde 3 nie je najväčší, ani spotreba nie je úchvatná. mne sa osobne to auto veľmi páči, najmä kvôli farbe. taktiež sa mi páči, že keď tomu motoru stúpim, tak aj 1.6i dokáže ťahať. síce začne sa strácať vo vyšších rýchlostiach, no celkovo je to pekné vozenie. tvrdý podvozok, presné riadenie, no treba vymeniť tie sériové gumy z výroby a hodiť tam niečo poriadne a dá sa s tým autom stvárať hocičo. avšak mne nevyhovuje komfort sedadiel. na tie oplácke sa to nechytá ani náhodou. a tie ich vraj skvelé plasty tiež vŕzgajú. a spotreba sa pri vyšších otáčkach šplhá do neznáma a to nechcem hovoriť o kopcoch. ach. akože, ak by mi mazda 3 nezarezala do oka, tak ju nekupujeme. krásna je, ale zaľúbený som do astry. pred mesiacom asi, som sedel v novem CX5 a to auto je v celku pekné ale neoslovilo ma. má to ten úžasný SKYACTIV motor, no len s tým automatom som sa bál, čo môžem čakať a čo si môžem dovoliť, nakláňalo sa to v zákrutách a pod. to dokáže aj lacnejšie auto. ale z Mazdy 6 poslinkávam. aj tie MPS kúsky sú krásne, lenže tie už stoje horibilné prachy.keď mňa skôr oslovili niektoré staršie japonské kúsky, ktoré si chlapíci berú na tuning chcel som v mazde skúsiť 2.0 24V ...
čiže neviem čo na tom bude, ale ja som povedal, že nemecká kvalita na nezaplatenie. okrem iného sú mi po chuti viac nemecké autá ako japonské. do auta sa musíš zamilovať, potom ti je jedno. a práve to u mňa s japonskými autami nejako nejde. na zraze slintali s Xedosa, no ja by som dal prednosť Omege. typovo veľmi podobné autá, no BLESK prirástol k srdcu a je mi absolútnbe jedno, že niekto o tom hovorí, že LEN OPEL? aspoň sa môžem pochváliť, že mám auto roka 2010 a že tých oplov nestretávam až tak veľa, ako napríklad trápnu chrochtávku, z ktorej sa mi chce už grcať. rátali sme to po diaľnici s bratrancom, vyšlo nám, že približne každé 4. auto z Prahy po Brno bola koktávka. to je akože lepšie? mať tak tuctové auto? najednu stranu plus pre výrobcu, že má dopyt po svojom výrobku, na druhú stranu je to fakt na grc. a ak by boli tie ople tak vážne nahovno, tak už náš klub je dosť rozpadnutý a nemal by tu kto chodiť, lebo by všetci vymenili autá. áno, každé staršie auto má problémy, Opel má miernu nevýhodu, že pri určitých materiáloch a súčiastkach prišetril a zvolil zlého dodávateľa resp. zlú výrobnú metódu. no pochopili, že tamaď cesta nevedie a začali konať. a možno tá insignia nebola dobrý kúsok. tým ju nechcem obviňovať a ani obhajovať, sám som bol s astrou párkrát v servise na zvolávačku, ale to mi hovorili, že tak nové auto nebude mať vychytané chyby. no hold, cez zamilovanosť prepáčiš aj tých pár chybičiek. a ak sa do auta nezamiluješ, budeš na neho nadávať stále
ale suma sumárum, vždy sa teším do astry. je to jedno kedy, je to jedno kde, rád v nej sedím. teraz čakám na 1.4T 140k LPG a odtiaľ ma už asi nikto nevyberie
ale to je vec vkusu. som aj na mazďáckom klube, tam je to tiež o prirastení k srdcu. ich tie autá nadchýňajú, milujú ich. ak by bola mazda moja, možno by som mal k nej rovnaký vzťah. mne sa niektoré páčia, no nie je to "láska" proste, vždy sa rád otočím za nejakým oplom. _________________ Real identity: Robo
Astra J, A14NET+LPG, r.v. 2012 |
|
Návrat hore |
|
|
omegav6 Strieborný užívateľ....
Založený: 05.06.2012 Príspevky: 350
|
Zaslal: Št Jún 21, 2012 8:25 am Predmet: |
|
|
opel ako auto-sluzobnik za malo penazi.. moze byt...
porovnajte si ceny 2001 omegy (do 2000E)
a ceny 2001 bmw (5000-7000E)
myslim ze nie je o com...
ale opel je stale len low end ci je to opc, ci je to gsi ...a s kvalitou siel vyrazne dolu..nikdy v zivote by som za ziadny opel nedal viac ako 5000euro nech je to aj nove neviemco...
omega B facelift mi pride ako konkurencie schopne auto pre audi a bmw z rokov 95/96..proste to vidno, ze je to lacak.. odvezie, ale nieco tomu chyba a to nieco je naozaj vyrazny pocit z radosti z jazdy..su to sterilne auta bez emocii..
kto na to ma a chce naozaj top kvalitu po opli urcite nesiahne.tam sa pozera po triu bmw audi mercedes z japoncov mozno honda a lexus..u mna tychto 5 znaciek hra prim ostatne su v druhej vlne...
opel je konkurencia tak pre ford, skoda, seat, mazda, citroen, peugeot, renault atd.. _________________ ex:opel corsa A 1,3, opel astra F cabrio 2,0, opel omega B 3,0 |
|
Návrat hore |
|
|
Komo Strieborný užívateľ....
Založený: 19.03.2007 Príspevky: 2924 Bydlisko: Komjatna [RK]
|
Zaslal: Št Jún 21, 2012 9:18 am Predmet: |
|
|
Nechcem Vam do toho kecat, bo tu od toho niesom, ale mate temu Octavia II .... tak dajte daco o koktavke _________________ VeCe Z18XE
VeA C20NE - ex
- Diagnostika -
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Št Jún 21, 2012 9:20 am Predmet: |
|
|
súhlas s Komom _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
palix Strieborný užívateľ....
Založený: 18.02.2008 Príspevky: 401 Bydlisko: Prešov
|
Zaslal: Pi Júl 13, 2012 1:56 pm Predmet: |
|
|
Tak sme sa zamotali. Kolega kúpil Octáviu Tour II - minule som v nej sedel a celkom v pohode. Stála okolo 12000€ a za tú cenu super auto.
Na výber ďalšieho auta sa pripravujem postupne už teraz.
Nech ale hľadám na Astre chyby ako chcem - to auto jazdí dobre a cítim sa v ňom taktiež dobre . Takže mám ju rád . _________________ Opel Astra Classic 2, 1,4 Twinport, r.v. 2007 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|