|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
misopap Nový užívateľ...
Založený: 27.02.2011 Príspevky: 22 Bydlisko: okres Detva
|
Zaslal: St Apr 06, 2011 2:06 pm Predmet: Rozvody Vectra 2,0 DI - prosím poradte |
|
|
Prosim vas,nema niekto presný návod nastavenia rozvodov na motore X20DTL,potreboval by som vedieť polohu vačky.Ked nastavím kolieska kluky a čerpadla na značky,tak vačka prave začína otvárať ventil na 1 valci,čo sa mi nejak nezdá,ani podľa knihy Jak na to tonejak nesedí.Mal som zlomený mostík na hydrošteloch,tak sa mi zdá že sapri tom pootočila aj vačka.
Môže mi iekto poradiť? _________________ Vectra B 2,0 DL *97
Skoda Forman 135 *93
Dácia 1300 *75 vo výslužbe |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: St Apr 06, 2011 3:10 pm Predmet: |
|
|
Nechaj tu mail, večer ti pošlem schému nastavenia. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
LMCAR Pravidelný užívateľ...
Založený: 15.02.2011 Príspevky: 55
|
Zaslal: St Apr 06, 2011 4:56 pm Predmet: |
|
|
Musis dat dole viko ventilov a vakuovu pumpu ktora je pripevnena o hlavu a vsunuta na konci vacky.Zarez na tom konci vacky musi byt vodorovne s vrchom hlavy. Dierka vo vacke ktora je nad alebo pod zarezom musi byt otocena smerom hore.Inac je na to specialny pripravok na aretaciu vacky. Ale da sa to aj bez toho,staci trocha sikovnosti.Ak chces cely postup nastavenia rozvodu daj vediet a poslem ti SS _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
misopap Nový užívateľ...
Založený: 27.02.2011 Príspevky: 22 Bydlisko: okres Detva
|
Zaslal: St Apr 06, 2011 7:59 pm Predmet: |
|
|
No práve tá drážka vakuovej pumpy nie je rovnobežne ale trochu pootočená v smere chodu motora a dierka je pod nou.O tych aretovacích prípravkoch viem ale zmaknem to aj bez nich,len ten postup by sa hodil pre istotu _________________ Vectra B 2,0 DL *97
Skoda Forman 135 *93
Dácia 1300 *75 vo výslužbe |
|
Návrat hore |
|
|
LMCAR Pravidelný užívateľ...
Založený: 15.02.2011 Príspevky: 55
|
Zaslal: St Apr 06, 2011 8:29 pm Predmet: |
|
|
Poslal som ti sukromnu spravu .ak by si nahodou niecomu neporozumel napis. _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
LMCAR Pravidelný užívateľ...
Založený: 15.02.2011 Príspevky: 55
|
Zaslal: St Apr 06, 2011 8:32 pm Predmet: |
|
|
... alebo zavolaj na 0917369142 a vysvetlim .Volaj kludne do 22:00 _________________ > PODPIS < |
|
Návrat hore |
|
|
misopap Nový užívateľ...
Založený: 27.02.2011 Príspevky: 22 Bydlisko: okres Detva
|
Zaslal: St Apr 13, 2011 8:38 pm Predmet: |
|
|
Ahojte!Tak s pomocou tohto fóra a užívatela LMCAR som nastavil tie rozvody a motor naskočil (čo ma potešilo,lebo sa tym vylúčila chyba vstrek. čerpadla,na ktorú to mnohí tipovali).
objavila sa však iná vec:
Z motora sa ozýva taký plechový hrkot pri studenom motore v 3-5 sekundových intervaloch a pri zohriatom motore je to už skoro stále.Môže to robiť natiahnutá rozvodová reťaz?A ak ano,čo všetko musím pri tomto type motora vymeňiť?
PS.:ešte raz vďaka LMCAR-ovi za pomoc _________________ Vectra B 2,0 DL *97
Skoda Forman 135 *93
Dácia 1300 *75 vo výslužbe |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Apr 13, 2011 8:44 pm Predmet: |
|
|
nemože to robiť reťaz, pretože pri tomto motore sa nemení resp. Ja osobme neviem o tom ,že by ju niekto niekedy menil _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
misopap Nový užívateľ...
Založený: 27.02.2011 Príspevky: 22 Bydlisko: okres Detva
|
Zaslal: St Apr 13, 2011 8:50 pm Predmet: |
|
|
niekde tu som čítal aj o výmene reťazí,preto sa pýtam.Sa mi zdalo,že ten španovák reťaze sa vysúva dosť ďaleko. _________________ Vectra B 2,0 DL *97
Skoda Forman 135 *93
Dácia 1300 *75 vo výslužbe |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Apr 13, 2011 9:20 pm Predmet: |
|
|
sú tam 2 reťaze to znamená aj 2 šponováky _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
pikes Nový užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 10 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Po Máj 16, 2011 11:05 pm Predmet: |
|
|
Ahojte. Zasa po dlhšom čase problém. Asi sa mi pohádali piesty s ventilmi. Asi určite - hlava dole (strach, MB 1000 by za ten čas bola po GO) pečiatky na 3. a 4. pieste. Neviem ako sa to stalo pri reťazi a motor 163t km.(vraj, kúpené bez servisnej knižky pri 97t). Najprv divný zvuk pri väčšom plyne a potom BUM . Iba cca 100m od domu . Potreboval by som návod nastavenia rozvodov na motore Y20DTH. Prosím _________________ Zafira 2,0 74kW, 2003 |
|
Návrat hore |
|
|
stano1 Nový užívateľ...
Založený: 11.05.2012 Príspevky: 3
|
Zaslal: So Máj 12, 2012 8:09 am Predmet: |
|
|
LMCAR Napísal: |
... alebo zavolaj na 0917369142 a vysvetlim .Volaj kludne do 22:00 |
no ahoj to som ja co som ti volal ohladom motora opel 2,0 dtl 16v neviem ho zoradit.Prosim ta vies mi pomoct.
moja adresa je s.b@netkosice.sk |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|