|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Pi Feb 03, 2012 9:57 pm Predmet: Nepravidelny chod, zhasínanie motora (X20XEV) |
|
|
Auto išlo bez problémov, no asi pred dvomi týždňami ma začal srať. Cestou domov z práce mi zakaždým po zošliapnutí spojky a vyradení rýchl. zdochol motor. Po opätovnom naštartovaní som musel jemne držať plyn aby znovu nezdochol. Vyčistil som krokáč, škrtiacu klapku, sviečky, skontroloval konektory a nesvieti mi ani žiadna kontrolka. Po naštartovaní ide motor OK, ale keď začne naberať prevádzkovú teplotu znovu po zošl. spojky zdochne alebo otáčky klesnú pod 500 až bliknú všetky kontrolky, vtedy si motor sam pridá, znovu klesnú, zase prída ... V čom môže byť problém? RJ, váha vzduchu? _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
tuning-hifi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.12.2009 Príspevky: 2906 Bydlisko: Martin, Pata
|
Zaslal: Pi Feb 03, 2012 10:11 pm Predmet: |
|
|
snimac tepolty vody.. ked mu pridas ide horsie do otacok?? (prechlastava???) _________________ Blacky - Opel Omega A Limuzina 2,6i CD manual
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution - Opel Omega B limuzina 2,0i 16v manual
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6 |
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: So Feb 04, 2012 3:43 pm Predmet: |
|
|
tuning-hifi Napísal: |
ked mu pridas ide horsie do otacok?? (prechlastava???) |
Práve, že nie. Keď som vyčistil sviečky, boli trochu mastné lebo už dávnejšie mi presakoval olej, tak by som povedal, že auto je trochu svižnejšie. Akceleruje bez problémov. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: St Feb 08, 2012 1:25 pm Predmet: |
|
|
na volnobeh je tu special tema, kukni si ju.
skontroluj netesnost sania a otvor v skrtiacej klapke _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Št Feb 23, 2012 1:48 pm Predmet: |
|
|
Kde sa na mojom motore nachádza snímač teploty vody? _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Feb 23, 2012 2:18 pm Predmet: |
|
|
Pod zapaľovacím modulom. Modrý konektor.
Na obrázku je síce Z20LET, ale umiestnenie čidla je rovnaké.
_________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Št Feb 23, 2012 7:33 pm Predmet: |
|
|
Poriadne neprístupné miesto. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Št Feb 23, 2012 9:48 pm Predmet: |
|
|
To sa ti len zdá. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Pi Feb 24, 2012 7:41 pm Predmet: |
|
|
Pri pozdĺžne uloženom motore ani nie. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Feb 24, 2012 8:06 pm Predmet: |
|
|
Tak to hej. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Miro Kohut Strieborný užívateľ....
Založený: 28.02.2008 Príspevky: 4063 Bydlisko: Trencianske Teplice
|
Zaslal: So Feb 25, 2012 1:43 am Predmet: |
|
|
dociahol som ho z pravej strany.....zabudli ho pripojit po vymene spojky _________________ bratranec ma omegu.....tak pridem na šniclu do Likavky ked bude |
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Po Feb 27, 2012 1:22 pm Predmet: |
|
|
Kdesi na nete som čítal, že sú 2 druhy. Zdvojený (4-kontaktový) a dva samostatné, jeden pre RJ motora a jeden pre teplomer na palubovke. Ak by bol zlý, neukazovalo by mi predsa teplotu. Alebo sa mýlim?
A druhá vec. K veku hlavy idu dve hadice. Jedna do sacieho potrubia (B) a druhá tenká ku škrtiacej klapke (A). Jedna z nich by mala byť podtlaková. Ktorá?
http://imageshack.us/photo/my-images/404/omega20x20xev20ecotec.jpg/
A kde by sa dal kúpiť separator oleja? U Opla je určite poriadne drahý. A pomáha vôbec? _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz
Naposledy upravil .:DeViL:. dňa Ut Feb 28, 2012 10:16 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
TUKESKO Strieborný užívateľ....
Založený: 11.12.2008 Príspevky: 1336 Bydlisko: Hrádok medzi NM a PN pri D1
|
Zaslal: Po Feb 27, 2012 7:39 pm Predmet: |
|
|
Ani A a ani B nieje podtlaková.
B je iba teplý vzduch od vačiek je dobré mat OBE čisté!
a druhá neviem načo je.
a ak by si chcel ten snímač teploty vody viem ti ho zapožičat. mne je už na nič! _________________ 0918338400
Opel omega B 3.2 CARAVAN
auto scan opel |
|
Návrat hore |
|
|
tuning-hifi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 10.12.2009 Príspevky: 2906 Bydlisko: Martin, Pata
|
Zaslal: Po Feb 27, 2012 8:45 pm Predmet: |
|
|
ta druha je z odvetravania palivovej nadrze _________________ Blacky - Opel Omega A Limuzina 2,6i CD manual
Drobcek2 - Opel Omega A Caravan 2,6i CD Automat
Evolution - Opel Omega B limuzina 2,0i 16v manual
Evolution II - Opel Omega B limuzina 2,5 V6 manual
Srsen - Opel Corsa A 1,2
Maco - Mitsubishi Pajero Wagon GLS 3.0 V6 |
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Po Feb 27, 2012 8:53 pm Predmet: |
|
|
tuning-hifi Napísal: |
ta druha je z odvetravania palivovej nadrze |
Ani jedna z nich nie je nijako spojena s palivovou sústavou. Idu priamo z veka hlavy do sania. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Feb 27, 2012 10:36 pm Predmet: |
|
|
Nešpekuluj. Čidlo pre budík je inde.
Hadice sú obe podtlakové. Hrubšia ide do krku pred klapku, tenšia priamo do klapky, cez cca 1mm otvor. Ten treba občas prečistiť.
Obe odsávajú olejové pary spod veka ventilov. Ich priechodnosť je dosť doležitá.
Dlučovač oleja nie je drahý, ale vraj veľký význam nemá. Sám som ho neskúšal. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Ut Feb 28, 2012 10:12 pm Predmet: |
|
|
macil Napísal: |
Nešpekuluj. Čidlo pre budík je inde. |
Na každom fóre sa človek dočíta niečo iné, tak som len chcel vedieť ako je to vlastne riešené.
macil Napísal: |
Hadice sú obe podtlakové. Hrubšia ide do krku pred klapku, tenšia priamo do klapky, cez cca 1mm otvor. Ten treba občas prečistiť.
Obe odsávajú olejové pary spod veka ventilov. Ich priechodnosť je dosť doležitá.
Dlučovač oleja nie je drahý, ale vraj veľký význam nemá. Sám som ho neskúšal. |
Hrubá je čistá, aj tenka ale ten malý otvor na klapke som nekontroloval. Je dosť možné, že bude upchatý, lebo keď som tú hadičku odpojil nebolo na nej cítiť nič. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ut Feb 28, 2012 10:48 pm Predmet: |
|
|
Ak to nebolo nikdy čistené, tak je to dosť pravdepodobné. Takéto malé otvory sú na telese klapky dva. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Ne Apr 01, 2012 12:49 pm Predmet: |
|
|
Po mesiaci sa opäť vraciam k svojmu problému. Po vyčistenú vyššie spomínaných podtlak. hadičiek (ta tenká bola úplne upchatá, konkr. otvor na klapke) motor išiel bez problémov, nezdochínal, otáčky nekolísali len za jazdy si držal voľnobežné otáčky 1000 - 1200/min. Trochu vyššie ako predtým. Posledné dni mi ale zas začali kolísať otáčky, ale len občas. Najčastejšie po vyradení rýchlosti. Skontroloval som klapku a hadice, či znovu niesu zanesené ale nie. Všetko čistučké ako nové. Včera sa mi rozsvietila kontrolka motora. Po vypnutí a opätovnom naštartovaní tiež a motor si sám dosť pridával ako keby som sa hral s plynom. Po chvíli zhasla a ide ako predtým. Čo može spôsobovať takéto blbnutie?
Dnes som pripojil OP-Com. Vypísalo mi dve chyby, P0100 a P01xx, tie dve čísla mi akosi vypadli. Vymazal som ich, naštartoval, ale už nič, žiadna chyba. Uvidíme či to spraví zas. Na diagnostike som sledaval teplotu, aby som zistil či je v poriadku snímač teploty. Teplota postupne narástala, takže to kolísanie otáčok teplotou asi nebude. Už keď mal motor 50°C som zistil, že sa mi nahrieva aj chladič, z čoho vyplíva, že mám v prdeli termostat. Može to mať vplyv na motor? _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Apr 01, 2012 4:33 pm Predmet: |
|
|
Chyba P0100 má súvislosť s váhou vzduchu. Skontroluj konektor. Aj to občasné kolísanie otáčok by som pripísal na jej vrub. Robí mi to to isté. Občas na voľnobehu otáčky poklesnú a znovu sa vrátia na pôvodnú hodnotu. Niekedy to spraví viackrát po sebe, niekedy len raz. Na diagnostike sa hodnoty javia v poriadku.
Pokiaľ ide o termostat, ak sa ti motor, pri plynulej jazde, do 10km zohreje na prevádzkovú teplotu, neriešil by som to. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|