|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
stando466 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 37
|
Zaslal: Št Jan 22, 2009 12:13 am Predmet: info motor |
|
|
zdravim vas chalosi mam kadett gsi 2l 16v chcem sa spitat je spolahlivi tento motor ?aku mate vy spotrebu pri tomto motore?je velmi zle ked radim pri otackach 1500 richlosti pri 55km/h mam uz 5stupen je dusenie pre tento motor velmi zle ??niekdo mi hovoril ze ked radim v niskich otackach mozem motor nejak ze zoslabit pripadne ze nebude taky zivi neskor neviem co je pravda ak to tu je tak prepacte snad mi niekdo odpovie?koncovi tlmic nemam seriovi ale remus ak dam original novi posledni tlmic vifuku spotreba klesne ?? dakujem moc za odpoved _________________ GSI 2l 16V |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Št Jan 22, 2009 6:37 am Predmet: |
|
|
Fuu, si si mal radsej diesel kupit......Ale sak mas 16V, optimalne otacky na preradovanie su podla mna 2500 a hore vyssie.....Riadne ho dusis....No tak moze sa ti to cele dodrbat, zakarbonovat, popripade strelit piest dosledkom podtacania. _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
Stanley224 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 12.03.2008 Príspevky: 949 Bydlisko: Veľké Leváre
|
Zaslal: Št Jan 22, 2009 9:21 am Predmet: |
|
|
no chudák motor,ked pri takých nízkych otáčkach radíš. _________________ Vectra C-Y22DTR-92kw,r.v.02 |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Št Jan 22, 2009 9:25 am Predmet: |
|
|
Presne tak. To ze mas velky motor, bo niekto si to o dvoj litroch mysli, tak to neni tak, ze jemu stacia nizke otacky, bo je silny a utiahne to, uz aj take domyslania som pocul. Proste je to benzinovy 16V tak si zasluzi poriadne otacky. Ja kolko krat radim pri 3500 a spotrebu mam v meste do 7 litrov. _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
stando466 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 37
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:06 am Predmet: |
|
|
nom parada zacnem radit minimalne pri 2300otacok ...este by som sa chcel opitat ako ze strelit piest ?? jako prepalit sa moze ?? je vela 317000km pre tento motor ?? zatial som s nim velmi spokojni nezerie olej nic a vikon je stale oziveni _________________ GSI 2l 16V |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:11 am Predmet: |
|
|
Hm, no kilometrov dost.Ja mam 217000 a piest mi zhorel, praskol. Chyba vstreku. No hej...nadmierne podtacanie motora vedie k destrukcii.
Len sa neboj, ten motor potrebuje otacky, uvidis jak sa zobudi, a bude ovela sviznejsi. Hlavne ked bude zohriaty, ho troska prevetraj do obmedzovaca, a tolko sajrajtu co z neho vyleti.....Budes prekvapeny. _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
stando466 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 37
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:15 am Predmet: |
|
|
heh dneska natankujem za 10e a ideme nato za 20minut je po benzine lebo ked som to kupil bolo to strasne silne proste ece silnejsie ale teraz kamos ze tusim ti o trolilinku menej zaltaca do sedacky tak ho prevetram :d nech si da ale tak snad znese ten motor by mal dost zniest nie?? _________________ GSI 2l 16V |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:21 am Predmet: |
|
|
Ja mam 1,4 16V. Ma to 90 koni. A ten tak isto znese. Neboj sa toho....preto tam ten obmedzovac je. Len nechaj ho dobre zohriat. Potom mu trocha slap na krky, a prosim tam...Nedus to uz....Dopraj mu otacky......
Vcera som jazdil na Fabia 1,4 TDi, tam tiez, pod 2000 ot to je katastrofa.... _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:23 am Predmet: |
|
|
1500 je OK, aj len s malo stlacenym plynom
ale motor sa takto zanasa. otacok sa preto netreba bat
optimalne otacky pre motor su tak 3000-4000. ovsem nie na spotrebu, ale pre motor _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
stando466 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 37
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:24 am Predmet: |
|
|
ALE TAK ZASA TO MAS DISEL TO MUSIS TIES TROSKU HORE PRERADIT BO TO SKPAE :d ... a to ked dusim tak sa to zakarbonuje a usadzuje ?? _________________ GSI 2l 16V |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:25 am Predmet: |
|
|
Iuraj, suhlasim s tebou, ale iba ciastocne. Sa zapocuvaj na ten zvuk, ked ides na benzinovom aute na 1500 ot.
Ten motor keby mal nohy, sa podla mna dvihne, streli ti facku a odide.....
nic v zlom..... _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:26 am Predmet: |
|
|
stando466 Napísal: |
ALE TAK ZASA TO MAS DISEL TO MUSIS TIES TROSKU HORE PRERADIT BO TO SKPAE :d ... a to ked dusim tak sa to zakarbonuje a usadzuje ?? |
hej, cele sa to zasiera. A tym ze mu dneska doprajes trocha otacky, tam budu vecsie tlaky, a precisti ti to, aspon ciastocne _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
stando466 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 37
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:33 am Predmet: |
|
|
jak to mislis ?? ze streli facku a odide heh jak ?? _________________ GSI 2l 16V |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:35 am Predmet: |
|
|
To bolo myslene ironicky zo srandy...
No ze podla mna sa to tomu motoru nepaci.....Trapi sa, v tak nizkych otackach _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
stando466 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 37
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:36 am Predmet: |
|
|
sak jasne pochopil som to ale nepochopil to ze ci jako vistartuje abo odide ze bude k.o _________________ GSI 2l 16V |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 10:59 am Predmet: |
|
|
pozri mas 2.0 16v , vynikajuci motor a na ten objem aj vynikajuci vykon... to ze ma najazdene 320000km je teraz nepodstatne, pises ze je v dobrej kondicii.. ked chces jazdit kludne tak drz otacky okolo 2000, ked ides dole kopcom alebo dochadzas na semafor kludne daj prec nohu z plynu a nechaj ich padnut aj na 1500...pod 1500 uz radsej podrad, alebo vyrad rychlost lebo benzin neusetris a pokial sa chces zase pohnut tak zase by si mal mal aspon 2000otacok ked sa zacnes pohynat..ked mas menej motor sa ti trapi...
a semtam mu daj kludne tych 5000/6000 otacok (myslim ze tvoj motor ma maximalny vykon nieco pod 6000otacok takze viacej ho netoc nema to zmysel,na obmedzovac zabudni je to zbytocne ho "vyuzivat") nech sa trosku zobudi a prevetraju sa rozne hadicky..men pravidelne olej a motorom sa netrap staraj sa o hrdzu a podvozok spotrebu budes mat od 8 do 10.... viacej sa neda...
Naposledy upravil azmodan dňa Pi Jan 23, 2009 11:02 am, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 11:01 am Predmet: |
|
|
Amen...... _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
Viktor Strieborný užívateľ....
Založený: 03.02.2008 Príspevky: 597 Bydlisko: V.Horeš, okr. TV
|
Zaslal: Pi Jan 23, 2009 11:17 pm Predmet: |
|
|
ak je menený olej, nič neklepe, nekvapká, tak tie kilometre sú v norme, a výrobca dal obmedzovač tam kde je preto aby sa mohol motor využívať v celom rozmedzí od voľnobehu do obmedzovača, a keď je všetko OK s motorom tak prečo mu nedať tých 5000, pri 16ventiloch je lepšie držať motor vo vyšších otáčkach, 8V pri 1800 to je pohodová jazda ale 16V pri 1800 to je trápenie, máš 110kW motor 2liter tak sa musíš zmieriť so spotrebou okolo 9litrov, mať tvoj motor v mojom kadette tak pod 12nejdem ten adrenalín, 110kW a hmotnosť do tony.... _________________ Kadett E 1.6 |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: So Jan 24, 2009 8:31 am Predmet: |
|
|
To neznamena, ze ked tam mas obmedzovac ze je uzitocne ho vytacat az do obmedzovaca ked pojdes po dlhej rovnej ceste tak tam hod dvojku a toc ju zlahka od 2000 az do obmedzovaca a budes krasne citit kde ti taha a kde ti prestane tahat a uz len stupaju otacky a motor sa trapi, potom hodis trojku a na 3tom prevodovom stupni ti bude motor tahat lepsie ako na 2ke v obmedzovaci...
pozri si vykonovy graf toho motoru, od cca 5800 otacok vykon KLESA a tvoje auto zrychluje uz len kvoli tomu, ze pokles vykonu je este vykompenzovany stupajucimi otackami..keby sa dal tento motor tocit do 10 000 otacok a maximum vykonu by mal pri 5800 tak by si krasne videl, ze pri 10 000 otackach by si siel pomalsie ako pri 5800 otackach a to z hore popisaneho dovodu, ze po maximalnom vykone nastava POKLES vykonu a cim viac otacok od maximalneho vykonu tym prudsi je ten pokles.. |
|
Návrat hore |
|
|
Viktor Strieborný užívateľ....
Založený: 03.02.2008 Príspevky: 597 Bydlisko: V.Horeš, okr. TV
|
Zaslal: So Jan 24, 2009 10:27 am Predmet: |
|
|
máš pravdu, ja som to myslel tak že keby sa na aute malo jazdiť do 2000ot, tak by mohol dať výrobca obmedzovač na 2500, ale ten obmedzovač je tam kde je aby sa ten motor mohol využívať v širokom spektre otáčok, tých 5000ot nie je na trvalú jazdu to hej ale často využívam pri predbiehaní, je to bezpečnejšie predbehnúť kamión o 3sekundy rýchlejšie _________________ Kadett E 1.6 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|