|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
emilko Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.04.2009 Príspevky: 66 Bydlisko: Skalica
|
Zaslal: Ne Jan 29, 2012 4:21 pm Predmet: Pretlakovy ventil kurenia |
|
|
Ahoj iurai. Jeden velmi zavazny dotaz. Mam Omegu B X20DTH. Vsetko bolo ok ale ked sa mi prehrialo auto tak cez pretlakovy ventil kurenia isla vrchom voda. Kvapkala. Ale pomalicky sa stratila skoro cela. No tak sme ho vymenili za novy. Problem je ale ten ze ja som tam mal kedysi dvojcestny Ventil 1820016 a dali sme tam trojcestny aky mas na fotke s tym ze sme zaslepili spodok. Teraz ale pozeram na tu fotku a zistujem ze to je na odpojovanie okruhu na studenu vodu atd atd. V com je ale problem. Vcera mi prdol ventil takym sposobom ze behom pol hodiny som mal pradzny system a vsetko islo von ventilom. Otazka je. Zhanat original alebo zase tam dat takyto a zaslepit ho. Rozdiel v cene je znacny. Dvojcestny je 4x drahsi nez trojcestny. Vopred dik za radu. _________________ Opel Omega 2.0 Dti 16V Gl X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
Peter Kuľha Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 07.12.2010 Príspevky: 469 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 9:53 am Predmet: |
|
|
Dvojcestny myslis spolu aj s privodom? alebo dvojcestny myslis ze ma dva vyvody? Rozmyslam a rozmyslam, musis mat taky ako je hore na obrazku, inak proste tam ten ventil nie je na nic, ked prepne podtlakom na dolny vyvod (aby sa vlastne vyhlo kureniu) tak ty ked si ho mal zaslepeny tak voda nemala asi kam ist? _________________ Vectra B X18XE1 2000 http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=37110
Vectra B X25XE Steinmetz - ND
e-mail: peterkulha7@gmail.com
tel. : 0944393951 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 10:18 am Predmet: |
|
|
co som sa dival, cena oboch ventilov je cca 54 eur.
kludne ho mozes nahradit priamou trubkou. aspon docasne.
nabudes mat problem s motorom, ze a vznika velky tlak v chladiacej sustave ? napr. kvoli viecku, alebo problemu s hlavou
ako sa ti prehrial ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 10:24 am Predmet: |
|
|
Na červenej Vectre som nemal podtlakový ventil kúrenia a tiež tam bola origo hadica, asi z verzie bez klímy.
Možno to trochu zhoršovalo tepelnú bilanciu v lete, ale ja som to nepocítil. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
emilko Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.04.2009 Príspevky: 66 Bydlisko: Skalica
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 2:15 pm Predmet: |
|
|
@iurai No slapalo to uplne normalne. Zrazu prestalo kurit tak som klikal znizoval, hral sa atd. Mam dvojzonvku klimu auto. No a dolial som asi pol litra nemrzky. Obcas ked som valil tak 170 tak to vedelo spravit. Ale skoro cele leto nic a ani potom az teraz. No nahradil som to trubkou. Pridem domov a postnem obrazky povodneho co som tam mal a potom toho trojcestneho co som zaslepil. A predvcerajskom ked som sa vracial tak som mal trosicku pod vieckom u nadrzky ako poprskane. Ako keby tade vyprskla voda. A od vtedy to robi vlastne. Tak uvidime co povie ta trubka. Snad mi to neroztrhne nieco. _________________ Opel Omega 2.0 Dti 16V Gl X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
emilko Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.04.2009 Príspevky: 66 Bydlisko: Skalica
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 4:42 pm Predmet: |
|
|
Co sa tyka ventilov tak som to vyriesil zatial tou trubkou. Ale zistil som zrazu dalsi problem. Ked stojim tak nekuri a ked pridam na 1500 otaciek tak v poho ide kurenie ako ma. Co sa tyka tlaku tak som skusal spravit okruh asi 40 km kde som kus isiel 140-150 a potom tak 110 -120. Zastavil som vypol motor. Otvoril kapotu a skusal hadice od termostatu. No boli tvrde tak ze som ich nepremackol. Otvoril som pomalicky nadrzku iba zasicala a v pohode ani voda nesla von. Tak teraz nevim ci to tlakuje ci nie a preco to kuri iba pri 1500 a vyssie. Ze by vodna pumpa? Alebo nedovrety termostat? Ja netusim. 2,5 roka mi slapala ako hodinky a teraz taketo........)) Kukni aj na tu odpoved pred tymto. Dakujem
iurai Napísal: |
co som sa dival, cena oboch ventilov je cca 54 eur.
kludne ho mozes nahradit priamou trubkou. aspon docasne.
nabudes mat problem s motorom, ze a vznika velky tlak v chladiacej sustave ? napr. kvoli viecku, alebo problemu s hlavou
ako sa ti prehrial ? |
_________________ Opel Omega 2.0 Dti 16V Gl X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 4:48 pm Predmet: |
|
|
tam bude nejaka vacsia zrada _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
emilko Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.04.2009 Príspevky: 66 Bydlisko: Skalica
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 6:09 pm Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
tam bude nejaka vacsia zrada |
Radil som sa s kamaratmi a jeden tvrdi ze tesnenie pod hlavou a druhy tvrdi ze vodna pumpa. Ze vraj do tych 1500 to neroztoci tu vodu tak ako ma a ze po 1500 az 2000 uz to kuri ako ma. Fukar fuka, auto ide, co by si mi poradil??? Moze byt ze je termostat na pol otvoreny? Vsak dva dni dozadu tomu nic nebolo akurat ako hovorim raz sa mi stalo ze zablblo kurenie a to bolo vsetko. Teraz som vystup z ventilu zablendoval sroubom a dal tam na priamo trubku. Pred tym ked mi to spravilo som vypol kurenie, zapol a zacalo to a neriesil som to. A teraz toto. Som zo Skalice. Kdo tu vie niekdo z okolia nepoznas? Co sa moze stat ked to ma velke tlaky??? Moze ma to nechat niekde na ceste alebo nie? Moze nieco prdnut?? Lebo laicky som si hovoril ze ked som presiel v takom tempe a napore po okrskach v takom tempe tak snad nie., Ale to iba laicky:( A zajtra mi ma prist ten druhy ventil tak to uvidim a vymenim a uvidim ci to pomoze. Ale zase aby som ho "censored" ked tam je tlak aby ho to nevytlacilo, _________________ Opel Omega 2.0 Dti 16V Gl X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
emilko Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.04.2009 Príspevky: 66 Bydlisko: Skalica
|
Zaslal: Po Jan 30, 2012 6:57 pm Predmet: |
|
|
Aky mozem mat problem koli viecku?? Co sa tyka prehriatia tak sa to stalo vcera tak ze som isiel do kopca a zrazu zacala pomalicky rucicka stupat a zarazila sa uplne o doraz:( ale pustil som fukar zvnutra lebo ma niekto strasil ze pri mojej jazde to neuchladi tak som z relatka na vetrak namontoval on/off tak som pustil a behom 30 sec bola teplota na 85-89 takze si myslim ze za tak kratky cas by sa to prepalit snad nemalo.
iurai Napísal: |
co som sa dival, cena oboch ventilov je cca 54 eur.
kludne ho mozes nahradit priamou trubkou. aspon docasne.
nabudes mat problem s motorom, ze a vznika velky tlak v chladiacej sustave ? napr. kvoli viecku, alebo problemu s hlavou
ako sa ti prehrial ? |
_________________ Opel Omega 2.0 Dti 16V Gl X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Jan 31, 2012 11:37 am Predmet: |
|
|
viecko ma drzat spravny tlak.
ked to nekuri a robi takeho divne veci, tak by som s tym ani nejazdil.
mozes zadriet motora.
nanajvys tak do servisu ako dochodca, a nezohriat to cez 90
ci mas prasknute tesnenie ti zistia v servise skuskou na CO _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
|
Návrat hore |
|
|
emilko Pravidelný užívateľ...
Založený: 13.04.2009 Príspevky: 66 Bydlisko: Skalica
|
Zaslal: Ut Jan 31, 2012 7:42 pm Predmet: |
|
|
iurai Napísal: |
viecko ma drzat spravny tlak.
ked to nekuri a robi takeho divne veci, tak by som s tym ani nejazdil.
mozes zadriet motora.
nanajvys tak do servisu ako dochodca, a nezohriat to cez 90
ci mas prasknute tesnenie ti zistia v servise skuskou na CO |
Np je to sila. Kuri to od 1500 som zistil. Teplota nevyleze viac nez na 90 aj ked valim 160. Vcera na nejakych kratkych usekoch som skusal ci sa vysplha. Termostat otvara a zatvara. Nastartoval som ked bolo minus 6 a behom 5 minu uz hadica co ide do kurenia, ta z motorovej casti tak uz bola vlazna. Na 80 stupnov uz bola horuca a hadice u termostatu ok. Potom bola horna tepla ked sa otvoril. No asi to bude ta blba pumpa. Logickym myslenim som si hovoril ze pri nizkych otackach to asi neroztoci a voda necirkuluje a potom ked pridam na 1500 rpm tak uz aj v nadrzke vidim pohyb aj kuri jak ma. No uvidime co bude ked vimenim pumpu. Dam vediet. Zatial dakujem moc. _________________ Opel Omega 2.0 Dti 16V Gl X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|