|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
BUBU Pravidelný užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 36 Bydlisko: LV
|
Zaslal: Ne Mar 02, 2008 11:39 am Predmet: Priame sanie (Šiška) |
|
|
Chcel by som sa spýtať bolo by možné namontovať otvorené sanie teda trošku dvihnúť výkon a zlepšiť zvuk na môjho Kadetta je to motor: Označenie 13S, a Karburátor Pierburg 2 E 3, Poprosil by som prípadne aj link ,ktorý by odkazoval na konkrétny produkt prípadne nejaké rady k montáži dík _________________ Corsa GSi 109 koníkov |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Ne Mar 02, 2008 11:49 am Predmet: |
|
|
Podla mna ti to vykon nezlepsi vobec mozno ten zvuk.. je to placebo efekt tieto filtre skus si vybrat vzduchovy filter co mas teraz prejdi sa po ulici a uvidis ze to auto pojde rovnako bez neho ako s nim... len zvuk bude iny aj to nie vzdy |
|
Návrat hore |
|
|
BUBU Pravidelný užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 36 Bydlisko: LV
|
Zaslal: Ne Mar 02, 2008 12:02 pm Predmet: |
|
|
No ono mne ide aj o ten zvuk aj o skrášlenie motorového priestoru. _________________ Corsa GSi 109 koníkov |
|
Návrat hore |
|
|
Kimi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.01.2006 Príspevky: 2841 Bydlisko: Diviacka Nová Ves
|
Zaslal: Ne Mar 02, 2008 12:19 pm Predmet: |
|
|
... tak potom si to namontuj, ale mne Ascona s 1.8i motorom išla horšie so šiškou ako s origo filtrom, osobne som uprednostnil výkon pred zvukom a zas ani ten zvuk pod zavretou kapotou nie je bohviečo _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
BUBU Pravidelný užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 36 Bydlisko: LV
|
Zaslal: Ne Mar 02, 2008 1:21 pm Predmet: |
|
|
No niečo som našiel na Pierburg pasuje napr. filter z Favorita lebo fáčko má ten istý typ karburátora. Takže napr. filter Green karburátorový. Len či pasne aj pod kapotu.
Kimi - tak vyskúšam čo to spraví _________________ Corsa GSi 109 koníkov |
|
Návrat hore |
|
|
mirrco Strieborný užívateľ....
Založený: 12.06.2007 Príspevky: 629 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: So Máj 17, 2008 6:28 pm Predmet: |
|
|
Vyskusaj sa odviezt bez filtra niekde na kopci kde je cisto a este ten horny poklop tak zdvihni aby tam slo co najviac vzduchu.
Skusl som to na jednom letisku ale nezistil som ziadny rozdiel ale zvuk bol iny taky goglavy nad 3000ot. _________________ Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
|
|
Návrat hore |
|
|
BUBU Pravidelný užívateľ...
Založený: 24.01.2008 Príspevky: 36 Bydlisko: LV
|
Zaslal: Ne Máj 18, 2008 10:11 am Predmet: |
|
|
už to nejak neriešim otec mi to vyhovoril a ja ako dobrý syn poslúchol som _________________ Corsa GSi 109 koníkov |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Máj 18, 2008 11:13 am Predmet: |
|
|
to sa to uz preberalo trosku vyssie vo fore skus prekuknut _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
Viktor Strieborný užívateľ....
Založený: 03.02.2008 Príspevky: 597 Bydlisko: V.Horeš, okr. TV
|
Zaslal: Ne Jan 04, 2009 4:28 pm Predmet: |
|
|
ako je to so športovým filtrom na karburátor? môžem tam dať šišku? mám prerobený C16NZ na karbec a mám tam ten krohový filter v tom kruhovom hrnci, a podľa šrubov a rozmerov by tam nemal byť problém dopasovať tú tzv. žabu čo je na novších C16NZ a k nej potom športový filter, ale na nete som našiel kopu športových filtrov kruhového tvaru čo sa osadí rovno na karbec ale moc sa mi to riešenie nepáči, len neviem či by som to nepokazil keby som to vyriešil tak ako som to opísal _________________ Kadett E 1.6 |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Jan 04, 2009 9:47 pm Predmet: |
|
|
Je dosť možné, že by si takou úpravou viac stratil, ako získal. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
mirrco Strieborný užívateľ....
Založený: 12.06.2007 Príspevky: 629 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: So Jan 10, 2009 3:58 pm Predmet: |
|
|
Vyskusaj sa previezt niekde bez toho sportoveho filtra ze co to spravi a uvidis.Mne sa tiez pozdaval lepsie karburator ako vstrek, ale zistil som ze moj problem je v tlaku paliva, a druhy ze mam nie dobru vahu vzduchu.
Na C16LZ to bolo riesene super, tam bola taka mala skatulka , volaky snimac podtlaku v sani. Lebo tu vahu vzduchu co mam tak vlastne pruzenie tej vahy ubera vzduch ktory by tam mohol ist poviac. To mas ako keby dvere ktore chces otvorit silnym vetrom a ked tam das tu somarinku co automaticky dvere zatvarara to co je aj na vytahovych dverach tak potom ked ich chces otvorit musis vyvinut vacsi tlak a energiu.A to sa mi nelubi, veru a mam aj ten snimac pod tlaku ale nemozem to za to zamenit lebo to funguje opacne a este je tam aj ine napatie (max 5V ked je klapka otvorena) a vo vahe vzduchu max 12V ked je klapka otvorena...ale neviem ako je to aj z linearizaciou, vidim to na vlasnte vyrobenu RJ ak by som to chcel a kopu roboty a casu a nervov a pripadne odpalenych suciastok ako sa poznam. _________________ Opel Ascona C 1.8i (C)18NE 74KW šaragľa
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|