|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
pindo67 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 41 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Št Mar 31, 2011 7:20 pm Predmet: prepadove hadicky |
|
|
Ahojte! chcem sa vas opytat, chcel by som na mojej VEBE vymenit prepadove hadicky mam motor 2.0 DTI 16V, a chcem sa vas spytat ci treba odmontovat ten kovovy kryt na motore lebo tie hadicky idu dnu, ze ci ich nestaci len potiahnut a oni sa vytiahnu s nasadky a potom tam strcim novu. _________________ Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007 |
|
Návrat hore |
|
|
Bruno Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 01.03.2007 Príspevky: 9867 Bydlisko: Bojnice
|
Zaslal: Pi Apr 01, 2011 6:13 am Predmet: |
|
|
aky kovovy kryt ??? asi myslis ten plast s napisom ecotec
ten das prec a mas krasny pristup.
pribal si orezavaci noz s novou cepielkou , vsetky hadicky na tych teckach samozrejme stare narez , je dost pravdepodobne, ze to bude stvrdnute mozes ich lahko zlomit _________________ Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk |
|
Návrat hore |
|
|
pindo67 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 41 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Pi Apr 01, 2011 3:59 pm Predmet: |
|
|
ten plast to je mi jasne ze ho treba dat dole, a tam su tie hadicky, ale ide oto ze tie hadicky idu smerom do motora.
a to chcem vediet ze ako ich dostanem odtial von, mam tie hadicky potiahnu a nasledne nove tam potom staci nasunut. _________________ Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007 |
|
Návrat hore |
|
|
jony5 Strieborný užívateľ....
Založený: 13.01.2008 Príspevky: 452 Bydlisko: Zohor
|
Zaslal: So Apr 02, 2011 8:04 am Predmet: |
|
|
myslim ze je tam taka lista co vedie elektriku ta sa da uvolnit a potom bude lepsi pristup k hadickam teda ak ma pamat neklame, a ked ich budes tahat pravdepodobne sa ti rozpadnu a v tej hlave kam ich mas zastrcit budes mat ich pozostatky a tie treba vycistit , a ked ich budes nasadzat konce trochu namazat niecim aby lachsie smykali, aspon mne to potom islo lachsie _________________ Vectra C Caravan 3,0 CDTI 2006 |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Apr 03, 2011 10:56 am Predmet: |
|
|
idu vytiahnut ale ked su stvrdnute tak sa moze odtrhnut a kusok ostst v traverze ale da sa to vycistit bez akejkolvek demontaze _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
pindo67 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 41 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: Po Apr 04, 2011 7:02 am Predmet: |
|
|
Chlapci dýky moc, pomohli ste mi! Bal som sa ze to budem muset rozobrat, a to sa mfakt nechce _________________ Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007 |
|
Návrat hore |
|
|
MajklNajt Strieborný užívateľ....
Založený: 18.07.2009 Príspevky: 377 Bydlisko: BB
|
Zaslal: Ut Apr 05, 2011 9:23 am Predmet: |
|
|
Cena hadciek v Opli 30€/m a jedno T-cko 4,5€. T-cko si kup aspon jedno do nahrady, predsa je to len plast a ten sa moze pri manipulacii zlomit. Hadicky som kupoval v Gufere 2€/m. Zatial v poriadku.. _________________ Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan |
|
Návrat hore |
|
|
Bruno Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 01.03.2007 Príspevky: 9867 Bydlisko: Bojnice
|
Zaslal: Ut Apr 05, 2011 9:31 am Predmet: |
|
|
30 € / m to su z coho vyrobene ? z kevlaru ??? _________________ Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk |
|
Návrat hore |
|
|
MajklNajt Strieborný užívateľ....
Založený: 18.07.2009 Príspevky: 377 Bydlisko: BB
|
Zaslal: Ut Apr 05, 2011 9:36 am Predmet: |
|
|
No ja som tiez hladel na toho predajcu ako na zjavenie, nakoniec som kupil aspon to T cko. _________________ Opel Vectra 2.0 DTi
r.v. 2000 edition, sedan |
|
Návrat hore |
|
|
pindo67 Pravidelný užívateľ...
Založený: 21.01.2009 Príspevky: 41 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: St Apr 06, 2011 5:22 pm Predmet: |
|
|
ja som kupil unas v janikovciach u servisaka original na palivovu sustavu a 1m/7euro, us su aj vymenene
ja som ich menil kvoli tomu ze mi len rano dlksie startovalo, najprv som menil zhavice nepomohlo, potom palivovy filter plus kusok prepadovej hadicky a us to nerobilo tak som sa potesil
No ale opar dni ma napodlo ze vymenim vsetky prepadove hadicky, tak som ich vymenil a na druhy den rano to zas dlho tocilo aj doteras to roby a ja uz fakt neviem co to moze byt _________________ Opel Astra Caravan 1.7 CDTi rv.2007 |
|
Návrat hore |
|
|
Bruno Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 01.03.2007 Príspevky: 9867 Bydlisko: Bojnice
|
Zaslal: Št Apr 07, 2011 7:52 am Predmet: |
|
|
daj do hladania : padanie nafty, zly start DTi , cerpadlo VP44 ..... a mas citania na cely tyzden _________________ Mercedes-Benz A-Klasse W168 A160 75kW Avantgarde...lebo medved
www.branko.salem.sk |
|
Návrat hore |
|
|
jolka Pravidelný užívateľ...
Založený: 02.07.2009 Príspevky: 70 Bydlisko: Trencin
|
Zaslal: St Apr 20, 2011 5:46 pm Predmet: |
|
|
takze vymenu prepadovych hadiciek mam aj ja uspesne za sebou,treba fakt davat pozor ked ich vytahujete z motora,lebo mne sa jedna utrhala a ostala v traverze a vybrat ju von bola teda fuska,
hadicky som kupil v autolip v TN za 2 ecka/meter _________________ vectra caravan
99,2.0 DTi X20DTH |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Máj 06, 2011 7:45 pm Predmet: |
|
|
niekde som cital, ze bezne prepadove hadicky nie su dobre, lebo "netesnia uz v okamihu montaze".
aku mate s tymto skusenost ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Pi Máj 06, 2011 8:27 pm Predmet: |
|
|
ja som pouzil prepadove hadicky origo ako su tusim niekde na scanii alebo na nejakom tak tahaci... otec mim ich priniesol
pokial ide o netesnost tak asi len v pripade ze neni vhodna na teplotne rozdiely ake tam vznikaju alebo castym vytahovanim cim sa porusi ich elasticita a je to v haji _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
csala Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.03.2007 Príspevky: 32
|
Zaslal: Ut Okt 18, 2011 3:03 pm Predmet: |
|
|
Niekto niekde písal, že tie prepadové hadičky by sa mali preventívne meniť každý rok. Možno má pravdu, ja som ich menil minulý rok v lete a už mám problémy so studeným štartom, možno sa to fakt trocha zavzdušňuje cez tie prepady. Asi začnem s tou výmenou, je to predsa len najrýchlejšie a najlacnejšie riešenie. Nestretol sa niekto s priehľadnými hadičkami, ktoré by na ten účel vyhovovali? A jak to potom odvzdušňujete, po výmene tých hadičiek? Stačí injekčnou striekačkou naťahať naftu cez hadičku posledného vstreku, alebo škrtíte aj prívod nafty do filtra? _________________ Omega C 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Ut Okt 18, 2011 3:22 pm Predmet: |
|
|
ono by sa to malo odvzdusnit samo je to prepad ktory podla mna asi ide do nadrze cize ten zbytocny vzduch je uvolneny tam... pokial ide o tie priesvitne prepad hadicky to by bolo riadne zaujimave ved by sa dalo odsledovat aj to ked prepad nedrzi (bublinky a tak) ale neviem ci je mozne vobec nejake take zohnat _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
csala Pravidelný užívateľ...
Založený: 01.03.2007 Príspevky: 32
|
Zaslal: Ut Okt 18, 2011 5:44 pm Predmet: |
|
|
dikard Napísal: |
ono by sa to malo odvzdusnit samo je to prepad ktory podla mna asi ide do nadrze cize ten zbytocny vzduch je uvolneny tam... pokial ide o tie priesvitne prepad hadicky to by bolo riadne zaujimave ved by sa dalo odsledovat aj to ked prepad nedrzi (bublinky a tak) ale neviem ci je mozne vobec nejake take zohnat |
Samo sa to neodvzdušní, veď to je najväčšia choroba dieslových Oplov, že majú prepad zaústený naspäť do čerpadla. Ono sa to síce odvzdušní aj samo, ale najprv musíš naštartovať a to sa práve tým netesným prepadom vôbec nemusí podariť
Priehľadné hadice na naftu niektoré automobilky štandartne používajú, ale neviem o takých priemeroch, ktoré by boli vhodné na prepady. Je tam značné teplotné namáhanie. _________________ Omega C 2.2DTI (Y22DTH) r.v.2001
Diagnostika OpCom |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Ut Okt 18, 2011 5:55 pm Predmet: |
|
|
csala: ano mas pravdu je to najvacsie choroba a nejak som zabudol na to vyustenie do cerpadla.... teplotne namahane to je riedne lebo striedanie tepla zimy je tam riadne preto neodporucaju pouzivat cisto len "gumenne" prepad. hadicky ale tie s tou ochrannou latkou co znizuje priamy vplyv na tu hadicku.... _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Okt 18, 2011 8:24 pm Predmet: |
|
|
ma DTI spatne vedenie do nadrze ?
pomohlo by prepad zaviest do nadrze namiesto cerpadla ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Ut Okt 18, 2011 8:56 pm Predmet: |
|
|
iurai: pokial ma pamät naklame tak oplacke cerpadla potrebuju mat uzavrety okruh a to by sa dalo dosiahnut iba najkym spätnym ventilom a ano bolo by to fajn aby prepad isiel az do nadrze a nie priamo do cerpadla dôvod je taky ze ohrievana nafta by isla do nadrze a zaroven by zvysila mierne teplotu nafty v nadrzi a tym by sa predislo zamrzaniu(keby tam bola voda alebo aj nafty pri nizsich teplotach) pokial sa nemylim tak takto je to vyriesene na Aligatore kde je tlacene cerpadlom(tusim tam je pridavne ktore tlaci 30lit za min) a tym dodava take mnozstvo paliva ake potrebuje a prebytocne sa vracia spät do nadrze(jednej s dvoch)... je tam sice doravne cerpadlo navyse ale pokial viem tak ani v oploch si neberie iba potrebne mnozstvo nafty ale stalu maximalnu davku paliva a prebytocnu vracia cez prepady _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|