|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Spohrelt Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 28.09.2008 Príspevky: 1595 Bydlisko: Sered
|
Zaslal: St Máj 19, 2010 8:32 pm Predmet: |
|
|
Moj nazor na motory CDTi, kto chce silnejsi vykon, jednoznacne chipnut . _________________ Opel Vectra GTS, 1.9 CDTi, Z 19 DT, / 2005 / |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Máj 20, 2010 5:19 am Predmet: |
|
|
Misto Napísal: |
Podla mna to nie je papagajovanie. A preco logicky nezmysel. Mne zasa logicky vychazda ze by to mohla byt pravda. Skus mi teda logicky vysvetlit, preco si myslis opak? Alebo najdi clanok, ktory potvrdi tvoje slova.
Alebo je to len tvoj nazor? |
je to papagajovanie. lebo jeden rozmysla, a nieco povie. ostatni to len opisuju.
nikoho nezaujima, ze ako bol mysleny povodny vyrok, a na aky druh prevodovky.
nie je problem napisat clanok. problem je zacat mysliet a k niecomu dospiet.
takze k tomu tvrdeniu, ze neradit N.
isteze kazde radenie znamena opotrebenie materialu.
ulohou prevodovky je vsak radit stupne.
technicky je iste spravne, ze ak prevodovka nebude radit stupne, ze opotrebovanie bude mensie. no ale naco je nam prevodovka, co si
dame do vitrinky, aby sa neopotrebovala.
takze moja otazka - nakolko rada neradit N prinesie predlzenie zivotnosti prevodovky ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Palizer Strieborný užívateľ....
Založený: 03.03.2010 Príspevky: 202 Bydlisko: Žilina / USA
|
Zaslal: Št Máj 20, 2010 9:05 am Predmet: |
|
|
Podla mna staci 88kW. Nemusis sa bat predbiehat a ma celkom slusne jazdne vlastnosti. Ale ak chces blaznit na ceste a sponzorovat policiu, tak kludne kup aj troj liter. _________________ Opel Vectra C Caravan 1,9 CDTI 88kW r.v.2007
__________________________________
Opel Vectra B Caravan 2,0 DTI 74kW r.v.2001-ex
Opel Corsa 1,4i r.v.1998-ex |
|
Návrat hore |
|
|
Marky Bronzový užívateľ...
Založený: 01.06.2007 Príspevky: 136 Bydlisko: Vysocina - CZ
|
Zaslal: Št Máj 20, 2010 8:12 pm Predmet: |
|
|
Mozna jsem to tu psal, pred nakupem jsem testoval ruzne motory 1.8 103kW , 1.9 88kW, 1.9 110kW a 2.8T 169kW v automatu a pokud bych koukal na pocit z motoru, tak by bylo i takove poradi a ta 2.8T samozrejme z nich by byla king.
Kazdy ma sve mouchy a moje subjektivni pocity bylu takove:
1.8 byla v kombiku v porovnani s ostanima motorizacema nejslabsi. Vesmes meli i slabou vybavu, ale zase je motor tusim slusny drzak bez pripadnych investic.
1.9 88kW 8ventil mi prisla vuci 110kW o neco mene kultivovana, ale zase nema virive klapky, takze plus a urcite sazka na jistotu
1.9 110kW uz ma relativne slusny vykon a zatah, ale ma virive klapky, takze pokud auto je pred rokem 2007 tak je pravdepodobnost, ze bude treba menit sani.
2.0T 129kW jsem nejel coz je skoda, mazna bych jinak zakotvil u nej
2.8T 169kW je radost na jezdeni, holdenacky sestivalec je proste sestivalec, ale je tam docela draha pojistka a samozrejme spotreba neni zrovna nejmensi a neni to uz pro kazdeho.
Jinak si myslim, ze se dnes najde hodne lidi co si koupi diesel a nejedou malo kilometru prestoze vi, ze se to nevyplati, ale proste jim vyhovuje charakteristika motoru, i kdyz se soucasnym razantnim nastupem turbobenzinu se to bude asi menit. _________________ Astra G Caravan NJOY Y20DTH 74kW + Vectra C Caravan Elegance Z19DTH 110kW
Naposledy upravil Marky dňa Št Máj 20, 2010 10:15 pm, celkom upravené 1 krát |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Pi Máj 21, 2010 9:20 am Predmet: |
|
|
Marky Napísal: |
...
1.8 byla v kombiku v porovnani s ostanima motorizacema nejslabsi. Vesmes meli i slabou vybavu, ale zase je motor tusim slusny drzak bez pripadnych investic.
1.9 88kW 8ventil mi prisla vuci 110kW o neco mene kultivovana, ale zase nema virive klapky, takze plus a urcite sazka na jistotu
1.9 110kW uz ma relativne slusny vykon a zatah, ale ma virive klapky, takze pokud auto je pred rokem 2007 tak je pravdepodobnost, ze bude treba menit sani.
2.0T 129kW jsem nejel coz je skoda, mazna bych jinak zakotvil u nej
2.8T 169kW je radost na jezdeni... |
Presne, tvoje slova mozem potvrdit. Mam tu 1.8 103 kW, nie je to sice raketa ale tiez to nie je ani slimak. A hlavne neviem co je servis. Najazdil som na nej po kupe takmer 40.000 km ( na tachu takmer 190.000 ) a okrem vymeny filtrov, oleja a sviecok nic nepyta.
2.8T je extrem, na ten motor treba mat prijem na urovni regionalneho manazera...
1.9 CDTi - 110 kW je risk a komu by nestacil 88 kW 8-ventil, moze ho cipnut a razom ozije - predpokladam na nejakych 105 kW by to slo v pohode.
Ostava 2.0T
To je asi idealna motorizacia, len spotreba bude tiez niekde inde. Ratam okolo desiatky no a v casoch krizy.... _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
Robino Bronzový užívateľ...
Založený: 02.10.2008 Príspevky: 87 Bydlisko: Nová Dubnica
|
Zaslal: Pi Máj 21, 2010 1:32 pm Predmet: |
|
|
K tej automatickej prevodovke musím s Juraiom len súhlasiť.Neviem či tí ktorí tu píšu dotazy majú automat,alebo nie, ale ja mám automat a na križovatke pri semafóroch takmer vždy vyraďujem.A vyraďujem skoro vždy keď viem že budem maličko dlhšie stáť(vystupovanie,nastupovanie osôb,atď...).Vôbec si nemyslím že by to malo prevodovke uškodiť,ba práve naopak keď je zaradené a stojíš na brzde tak sú viac zaťažené brzdy a rýchlejšie sa zohrieva olej v prevodovke,pretože aj keď viradí a je v D-čku tak motor je vždy trošku v zábere.Je to cítiť a aj spotreba je vyššia(ako bolo spomínané). _________________ Vectra 2,2 DTI |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: Pi Máj 21, 2010 2:46 pm Predmet: Re: automat |
|
|
24petusko Napísal: |
Mne sa tiez zdalo ze to nebude celkom tak s tym N-kom.
Ja som radil neutral aj ked som dlhsie stal na semafore.
Tiez mi to moj mechanik silno odporucal, aby som nenechaval prevodovku v D-cku.
Pretoze vtedy sa auto pri pusteni brzdy ma tendenciu rozbiehat a ty mu v tom branis. Lenze motor je v zabere a lamely v prevodovke sa nadmerne opotrebuvaju.
Tak to bolo vysvetlene mne.
A este k tahaniu - automat sa nesmie tahat, ci??? |
Zopakujem moj prispevok, tiez si myslim ze mensie zlo je vyradit do N-ka na automate ked vies ze budes nejaky cas stat. Predsa v D-cku je to v zabere a toho sa dost bojim, toho trvaleho zatazenia. _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
|
Návrat hore |
|
|
Misto Strieborný užívateľ....
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 261
|
Zaslal: Ne Máj 23, 2010 3:24 pm Predmet: |
|
|
Robino Napísal: |
K tej automatickej prevodovke musím s Juraiom len súhlasiť.Neviem či tí ktorí tu píšu dotazy majú automat,alebo nie, ale ja mám automat a na križovatke pri semafóroch takmer vždy vyraďujem.A vyraďujem skoro vždy keď viem že budem maličko dlhšie stáť(vystupovanie,nastupovanie osôb,atď...).Vôbec si nemyslím že by to malo prevodovke uškodiť,ba práve naopak keď je zaradené a stojíš na brzde tak sú viac zaťažené brzdy a rýchlejšie sa zohrieva olej v prevodovke,pretože aj keď viradí a je v D-čku tak motor je vždy trošku v zábere.Je to cítiť a aj spotreba je vyššia(ako bolo spomínané). |
Tak ja na automate jazdim uz nejaky ten rok. Oplacke automaty mame dva a ani na jednom nevyradujeme pri stati (semafor, nastupovanie a pod). Poradili mi tak v servise.
Naopak kamaratovi odisla prevodovka a jednym z dovodom bolo, ze pri kazdej moznosti vyradoval a znova zaradoval potom.
Skratka ja zastavam nazor, ze cim menej do nej zasahujes tym lepsie a zatial sa mi to vyplaca. Je to mozno aj vec nazora, ale nikde som sa nedocital, ze sa to odporuca. |
|
Návrat hore |
|
|
jouzsi Pravidelný užívateľ...
Založený: 03.09.2008 Príspevky: 60
|
Zaslal: Ut Máj 25, 2010 7:38 pm Predmet: |
|
|
Dúfam, že nedostanem červenú s týmto príspevkom... Ale ak sa jedná o názory na autá aj s motorom 1,9 CDTi poprosil by som všetkých ktorý by sa vedeli k tejto téme vyjadriť aby tak učinili :
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=19535
Preto je to pre mňa dôležitou otázkou, lebo mi auto dosť prirástlo k srdcu a tak ho neviem ohodnotiť dosť objektívne... _________________ 3. Opel Vectra C Caravan 1,9 CDTi, 150 PS, r.v. 2006 - ex
2. Opel Astra G Caravan 2,0 DI 16V, 82 PS, r.v. 1998 - ex
1. Opel Corsa B City 1,0i 12V , 54 PS, r.v. 1999 - ex |
|
Návrat hore |
|
|
Robino Bronzový užívateľ...
Založený: 02.10.2008 Príspevky: 87 Bydlisko: Nová Dubnica
|
Zaslal: St Máj 26, 2010 7:36 pm Predmet: |
|
|
Nechcem sa hádať,to vôbec nie,len sa mi zdá absurdné aby prevodovka odišla pretože sa na križovatkách vyraďovalo,atď.Vectra v žiadnom prípade nie je šport a vobec nie super šport s automatom,ale v normálnej prevádzke sa jej nemôže nič stať a človek nemusí hladieť nato či môže preradiť do "N" alebo nie.Predsa pri zaparkovaní auta do garáže nebudem niekoho prosiť aby mi stál na brzde,pretože nemôžem vyradiť na tú chvíľu kím odomknem garáž(napríklad) _________________ Vectra 2,2 DTI |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: St Máj 26, 2010 7:42 pm Predmet: |
|
|
Pockaj, na toto dostanes odpoved typu aby si zatiahol rucnu brzdu a ta by to ubrzdila.... _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Máj 27, 2010 12:05 am Predmet: |
|
|
Misto Napísal: |
Naopak kamaratovi odisla prevodovka a jednym z dovodom bolo, ze pri kazdej moznosti vyradoval a znova zaradoval potom.
Skratka ja zastavam nazor, ze cim menej do nej zasahujes tym lepsie a zatial sa mi to vyplaca. Je to mozno aj vec nazora, ale nikde som sa nedocital, ze sa to odporuca. |
co sa tyka toho dovodu, tak to je asi domnienka niekoho.
teda pokial tvoj kamarat nezlikvidoval automat este v zaruke _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
Misto Strieborný užívateľ....
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 261
|
Zaslal: St Jún 02, 2010 10:28 am Predmet: |
|
|
Neviem, neviem. S tym automatom sa stretavam s roznymi nazormi a zacinam byt z toho zmatany |
|
Návrat hore |
|
|
boban Nový užívateľ...
Založený: 09.09.2011 Príspevky: 13
|
Zaslal: Pi Okt 14, 2011 2:02 pm Predmet: |
|
|
Spohrelt Napísal: |
Ja mam 1.9 CDTi 88 kW a mohol by byt vykonnejsi, ale dufam, ze chip to urobi ... |
čauko...uz si to cipopol? |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|