|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: So Dec 27, 2008 6:12 pm Predmet: OMEGA B pozink a x25xe |
|
|
cavte mam niekolko otazok ohladom omegy B
1.nevie niekto ci ma omega B pozink? konkretne ma najviac zaujima facelift od rv.2000 (ak je pozink tak od kedy)
2.a este otazka na spolahlivost x25xe cital som ze sa zvykne pretacat rozvodovy remen.
3. to sa tyka aj x25xe aj x30xe ako casto odchadzaju tie cidla (polohy niecoho a este jedno)
4.co je to za motor 2.6 V6 a ako je to s dostupnostou a cenou ND asi ich bude dost malo ze?
5. ak viete o nejakych dalsich muchach ci uz kasne alebo motorov sem s nimi diky |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 12:11 am Predmet: |
|
|
1. vraj má pozink iba podvozok (motor-talk.de).
2. to je zbytočná obava, ak meníš rozvody včas (60t.). Tí, čo chcú ušetriť väčšinou zničia motor.
3. čidlá odchádzajú menej často než u 4valc., ale odchádzajú. Súvisí to jednak s menšími vibráciami a s menším termickým namáhaním.
4. je to zväčšená 2.5ka +nerezové zvody +elektronický plyn +2 lambdy navyše. 180 PS.
5. klasické muchy. tzn., spínacia skrinka, predná náprava, ložiská, slabnúce xenóny, výfuk a tu a tam nejaká maličkosť.
Ale inak je to nádherné vozenie, nenašiel som zatiaľ nič lepšie pre mňa. Pomer cena/výkon/priestor/pohodlie ideálny.
ND sú dosť drahé vzhľadom na image značky a vzhľadom na ich trvácnosť. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 8:42 am Predmet: |
|
|
Diky kajo za info dost pomohlo
z toho co si napisal dedukujem ze 2.6 v6 bude asi dost drahsi na udrzbu a ako som pisal bude ich asi dost malo na ND
tie cidla neviem ci menej casto lebo uz som velakrat cital ze sa u omieg sype elektronika , neviem ci tym mysleli tie cidla ak ano to by bolo najmenej... este zistim cenu tych cidiel som zvedavy..
tie muchy to nie je nic extra , s tym sa rata pri kazdom aute asi..a co konkretne odchadza na prednej naprave? myslis klasicke veci ako stabilizatory atd. ci nieco vaznejsie?
skoda ze nema pozink to ma dost hneva...
a kajo kolko si dal za rozvody na MV6tku?
je to jeden z mojich favoritov na novu karu aj ked to ma este cas dopredu zistujem nejake veci... chcel som jednoznacne A6tku ale tie maju tiez tolko problemov ze neverim ze je to audi a okrem toho omegy su lacnejsie o tretinu a viac takze to potesi zvonku sa mi velmi paci, interier je slabucky ale za tie prachy sa to da prezit... |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 11:12 am Predmet: |
|
|
Tie čidlá sú Bosch alebo Siemens, obdobné nájdeš aj u iných značiek. Problém nie je v čidle, ale v podmienkach, akých pracuje. Ak by si mal Franc. alebo Talianske auto, to by si videl, ako sa sype elektronika!
Predná náprava - odchádzajú tyčky stabilizátora (tykadlá), 1 x ročne kvalitné, 2 x ročne španielske. Potom tie vnútorné gumovo-kvapalinové silentbloky na trojuholníkových ramenách. A spojovačky.
Rozvody ma stáli - ťažko povedať. Dokopy asi cca 18 tisíc som platil za výmenu rozvodov, sviečok, vodnej pumpy, vn káblov, tesnení čapíc, mikrodráž. remeňa. To je robota v Opli+veci z Auto Štangl.
Ale čo sa týka interiéru, nemôžem s Tebou súhlasiť. Textílie sú veľmi kvalitné, aj po dlhom používaní vyzerajú ako nové. Je tam veľa odklad. priestorov, všetko je veľmi prehľadné a dosažiteľné, miesta habadej.
Takmer všetko je z mäkkých materiálov, žiadne tvrdé plasty.
A ešte jedna vec, keď už porovnávame s Audi - radenie rýchlostí. To je na Omi radosť, skoro ako u BMW. Na Audi je to hrôza, najmä u tých s viac km _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 11:19 am Predmet: |
|
|
Kajo Napísal: |
A ešte jedna vec, keď už porovnávame s Audi - radenie rýchlostí. To je na Omi radosť, skoro ako u BMW. Na Audi je to hrôza, najmä u tých s viac km |
s tymto si dovolim hlboko nesuhlasit ja som mal na mysli presnost radenia aby to tam krasne zacvaklo a zapadlo a paka po zaradeni rychlosti nemala ani milimeter vole... taketo radenie som zatial videl len u bmw a audi...dalej omega ma dost dlhe drahy paky ...
k tomu interieru som mal tiez na mysli kvalitu materialov nie ergonomickost a usporiadanie...
ale to su nepodstatne veci mna zaujima skor technika pouzita v aute.. a spolahlivost.. omega je dost rozporuplne auto lebo ten komu slape bez problemov si ju nevie vynachvalit, ze za take peniaze sa da kupit fajn auto... a tomu komu sa sype to je nocna mora
ale pomohol si mi svojimi radami velmi niektore veci som si ujasnil ohladom omegy |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 11:35 am Predmet: |
|
|
ale co nemozem omege zobrat je to , ze ked som si do nej sadol citil som sa velmi pohodlne v nicom sa mi este nesedelo lepsie neviem preco
musi to byt velmi pohodlne auto , ale zase na druhu stranu v jednom teste som cital ze je to bezpohlavne auto pre nemeckych dochodcov bez nejakeho extra pozitku z jazdy ..proste len ide ) |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 1:17 pm Predmet: |
|
|
hmm, efekt zacvaknutia rýchlosti na Omege nie je, to je pravda. Ale inak sa pákou pohybuje veľmi ľahko. A navyše - spiatočka je synchronizovaná!
Ten interiér - na fotke je základná výbava s hnusným plastovým volantom a pod. Už o trochu lepšia výbava má všetko možné v koži a to Ti je paráda! Sedadlá sú omnoho väčšie a pohodlnejšie než v Audi a BMW, to sa mi páči.
Čo sa jazdy týka, to sú vážne hlúposti s tými nemeckými dôchodcami
Poviem Ti len, že kamoš má novú Octaviu RS - tú 200 koňovú. Do 100 kmh zrýchľujeme rovnako, potom ho predbehnem. Ja mám Omegu od výroby zníženú, čo je síce na úkor komfortu, ale v zákrutách sa nenakláňa a drží ako pribitá, najmä v lete na 235kách gumách. Riadenie nie je preposilované. Samozrejme, auto je ťažké, nie je vhodné na slalom, i keď, s mojou starou Omi som mal podobný čas, ako Friedl s upraveným Nissanom Sunny (ak chceš, pošlem výsledky). Ale inak je to pre to auto trápenie. Toto je skrátka diaľničné vozidlo, ľavý pruh je takmer vždy Tvoj. V nemecku si dávam tempomat na 180 a v aute je pohoda. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Ne Dec 28, 2008 1:55 pm Predmet: |
|
|
ved ja ti verim mne sa to auto velmi paci, len ma dost vela much takze dufam ze ak sa pre nu rozhodnem najdem nejaky spolahlivejsi kusok terajsi c20ne nasadil latku spolahlivosti velmi vysoko |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: St Mar 11, 2009 4:36 pm Predmet: |
|
|
http://www.senatorman.de/v2/index.html
Po kliknuti na OMEGA -> OMEGA B sa dostanete na stranku o Omege B a su tam naozaj vycerpavajuce informacie.. Len treba vediet po nemecky |
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: St Mar 11, 2009 5:12 pm Predmet: |
|
|
Tu stránku poznám. Dozvedel som sa tam dosť zaujémavých vecí ohľadom Omegy. Len škoda, že nezačali vyrábať tu s 5.7l motorom, ten musel mať spotrebu. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
shipply Strieborný užívateľ....
Založený: 06.08.2007 Príspevky: 557 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: So Apr 11, 2009 3:39 pm Predmet: |
|
|
ja mam omegu 2.5dti vyrobenu jul 2001 a je cela pozinkovana |
|
Návrat hore |
|
|
Manta Strieborný užívateľ....
Založený: 05.02.2007 Príspevky: 1245 Bydlisko: Ba
|
Zaslal: So Apr 11, 2009 5:44 pm Predmet: |
|
|
.:DeViL:. Napísal: |
Tu stránku poznám. Dozvedel som sa tam dosť zaujémavých vecí ohľadom Omegy. Len škoda, že nezačali vyrábať tu s 5.7l motorom, ten musel mať spotrebu. |
s tym motorom nezacali vyrabat udajne kvoli tomu ze mali problem s chladenim a asi to nevedeli alebo nechceli riesit, motor sa tam pouzil z corveti tusim. _________________ Opel Manta B GSi C20NE
Opel manta B GT/E 20E cabrio
www.opelmanta.sk |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Apr 12, 2009 9:53 pm Predmet: |
|
|
Ako som čítal na nemeckých fórach, problém s chladením V8 bol iba výmysel; v skutočnosti bolo všetk ok, iba vedenie Opel rozhodlo, že V8 nebude (nebol by vraj odbyt). Urobilo sa len pár kusov pre prezentačné účely pod názvom V8 COM - to bola tá Omega, ktorá mala LCD v hlavových opierkach a pod. _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Po Máj 04, 2009 6:45 pm Predmet: |
|
|
Páni, objavil som veľmi zaujímavý kúsok, Omega B, 2,6 V6, r.v. 2001. Bol som to dnes obzriet, povozit sa.. Veľmi sa mi zapáčilo, super výbava, super stav... Len mám pocit, že motor na 180 koní je akosi lenivý... Neviem, auto má LEN 106 tis. km nabehaných, vyzerá že je to pravda. Aký má mať ten motor ťah?? neviem si to nejak porovnať, chcem výškušať ešte nejakú inú aspon 2,5 V6. Mám pocit, že moja Corsa je o dosť živšia... _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Ut Máj 05, 2009 10:05 am Predmet: |
|
|
Ťažko povedať či je lenivá alebo taká má byť. To by sme museli najprv vyskúšať. Ber do úvahy, že Omega má hmotnosť ako 2 Corsy. Mne sa tiež zdá, že ta moja je na 2-liter poriadne lenivá. Ale nad kúpou 2,6 Omegy by som porozmýšľal. Je to pomerne zriedkavý motor. Dosť tažko sa zháňajú ND. Radšej by som bral 2,5 alebo 3,0. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: Ut Máj 05, 2009 10:37 am Predmet: |
|
|
Vaha, sprevodovanie, to vsetko robi svoje... Ze je to velky objem , to neznamena ze to bude trhac asfaltu.. To by sme tu trhali asfalt hocicim, lebo aut okolo objemu 3.0 je strasne vela A predsa su to len rychlejsie presuvadla Ten objem sa Ti prejavi napriklad v kopcoch, kde to pojde omnoho lahsie ako s terajsou 1.8 a budes citit ze ten motor sa taha sam ani na to nemusis moc slapat... A V6 sa zacina zobudzat az s otackami odpodu to posobi obycajne Len to ma krajsi zvuk , ale este vyskusaj aj tu 2.5 pre porovnanie.. |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ut Máj 05, 2009 12:17 pm Predmet: |
|
|
Pravda, chcem íst vyskušať este nejakú 2,5 pre porovnanie, no v okolí žiadna nie je... a kvôli tomu sa mi nechce zase cestovať nejakých 100 km... uvidíme... _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ut Máj 05, 2009 12:54 pm Predmet: |
|
|
A čo brzdy?? ako na tomto aute hodnotíte brzdy?? Zdali sa mi totiž pomerne slabé, teda hlavne nástup, potom to už brzdilo _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
.:DeViL:. Strieborný užívateľ....
Založený: 12.04.2008 Príspevky: 312 Bydlisko: Michalovce
|
Zaslal: Ut Máj 05, 2009 5:16 pm Predmet: |
|
|
Brzdy ako každé iné. Asi to auto dlhšie stalo a trochu zhrdzaveli kotúče + prach. Alebo sú už mierne opotrebované. Stačí presustrúžiť kotúče a prebrúsiť obloženie, prípadne vymeniť ak už je príliš tenké. _________________ ...::: Opel Omega B "Jubileum 100" 2.0 16V 136HP r.v. 1999 Jungle Green :::...
...::: Opel Omega B "Elegance" 2.5 V6 170HP r.v. 2000 Star Silver :::... - mimo provoz |
|
Návrat hore |
|
|
NagyAttila Strieborný užívateľ....
Založený: 06.01.2009 Príspevky: 406 Bydlisko: okr.michalovce
|
Zaslal: St Okt 14, 2009 7:52 pm Predmet: |
|
|
Hello!
Teraz planujem aj ja kupit omegu c alebo po facelift benzin 2,2 alebo 2,6 a mal by som aj ja jednu otazku aky zivotnost ma prevodovka automaticka lebo ten co som nasiel co sa mi paci to su iba automatickou prevodovkou
Prosim poradte mi vopred dakujem _________________ Signum 3,2 v6 |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|