Opelclub Fórum
Modul PP pro TID pre astru G

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - ELEKTRO
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 2:02 pm    Predmet: Modul PP pro TID pre astru G Odpovedať s citátom

Modul PP pro TID na astru G nevie niekto kde sa da objednat Razz
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 2:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Hľadaj.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 2:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ale kde_
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 3:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Nasiel som toto ale tam nie je kde sa to da zohnatModul PP pro TID – Návod k použití

Ovládání:

Ovládání modulu PP je stejné jako u standartního MIDu, tj. dvěma tlačítky na ovládací páčce stěračů u řízení. Tl. SET provádíme výběr zobrazovaného parametru, tl. RESET daný parametr nulujeme. Po stisknutí tl. SET je na chvíli zobrazen typ zobrazovaného parametru a následně jeho hodnota.

Okamžitá spotřeba:
Okamžitá spotřeba je zobrazena v litrech za hodinu, v případě rychlosti vozidla nad cca 15KM za hodinu v litrech na 100KM.

Průměrná spotřeba:
Průměrná spotřeba je počítána podle spotřebovaného množství paliva a ujeté vzdálenosti od posledního nulování tohoto parametru. K vynulování parametru je nutné podržet tl. RESET na dobu delší než-li tři vteřiny.

Spotřebované palivo:
Průměrná rychlost:
Ujetá vzdálenost:
Množství spotřebovaného paliva, průměrná rychlost a ujetá vzdálenost je počítáno rovněž od doby posledního nulování daného parametru. K vynulování parametru je nutné podržet tl. RESET na dobu delší než-li tři vteřiny.

Dojezd vozidla:
Měření dojezdu vozidla je možné provádět dvěma možnými způsoby a to podle způsobu nulování tohoto parametru. Po podržení tl. RESET na dobu delší než-li tři vteřiny se objeví nabídka s možností volby zda-li byla, či nebyla načerpána plná nádrž.
V případě volby PLNÁ NÁDRŽ je počítán dojezd s počátečním definovaným množstvím plné nádrže, které je možné nastavit v servisním menu a výpočet se provádí podle spotřebovaného paliva. Tento způsob měření je přesnější, jelikož obchází senzor měření množství paliva v nádrži, vstupní A/D převodník a případný náklon vozidla.
Pokud není zvolena volba plné nádrže, počítá se dojezd podle změřeného množství paliva v nádrži. Ke změření stavu nádrže dochází po každém zasunutí klíče ve spínací skřínce do aktivní polohy.
Dojezd počítá s průměrnou spotřebou vozidla za posledních 30KM. Zobrazení této spotřeby za posledních 30KM se zobrazuje každou minutu na 5 vteřin v případě právě zobrazované funkce dojezdu vozidla.

Stopky:
Ovládání dané funkce se provádí stiskem tl. RESET, kterým stopky spouštíme, zastavujeme a nulujeme.

Stav nádrže:
Měření množství paliva v nádrži se provádí průběžně a je zobrazováno v litrech na displeji. Je třeba vzít na vědomí, že měření bude vždy zatíženo chybou z důvodů: Přesnost snímače v nádrži a jeho opotřebení, tolerance vstupních obvodů A/D převodníku, náklon vozidla, pohyb vozidla. Velikost nádrže lze nastavit v servisním menu.

Rychlost vozidla:
Otáčky motoru:
Jelikož dané parametry je nutné měřit pro správnou funkci palubního počítače, nebyl zde důvod je nezobrazit na displeji a využijeme je při kontrole správnosti ukazatelů palubních přístrojů.

Měření Akumulátoru (autobaterie):
Měření napětí palubní sítě je nutné pro správné měření stavu nádrže a dále jej uživatel využije při kontrole správného dobíjení akumulátoru. V optimálním případě se napětí při nastartovaném motoru pohybuje od cca 13.7V do 14.3V. Výrazný rozdíl znamená poruchu v elektrické soustavě. Modul PP je rovněž vybaven funkcí automatické kontroly dobíjení autobaterie, která je nastavena na rozsah od 12.5V do 15.5V. V případě překročení tohoto rozsahu je uživatel informován výstražným nápisem na displeji.

Imobilizér:
Funkci imobilizéru je možné zapnout/vypnout v servisním menu. V případě použití funkce imobilizéru a připojení externího relé, je nutné po otočení klíče ve spínací skřínce do aktivní polohy zadat kód PIN. V opačném případě nelze vozidlo nastartovat. PIN se zadává pomocí ovládací páčky a to následným způsobem:

Příklad: (PIN kód 23)
2 x stisknout kl. SET, 1 x stisknout kl. RESET
3 x stisknout kl. SET, 1 x stisknout kl. RESET
1 x stisknout kl. RESET

PIN může být v délce jednoho až čtyř čísel. Použité PINy jsou dva a to ADMIN/UŽIVATEL. Pomocí admin PINu můžeme deaktivovat imobilizér a vstoupit do servisního menu. Pomocí uživatelského PINu lze deaktivovat imobilizér, ale nelze do servisního menu vstoupit. Prvotní hodnota admin PINu je č. 3.

Denní svícení:
Výstup pro denní svícení se aktivuje po nastartování motoru a deaktivuje se po vypnutí motoru.

Servisní menu:
Servisní menu umožní nakonfigurovat modul PP dle vlastních požadavků s následnými možnostmi:

- Volba jazyka (česky/anglicky)
- Nastavení PINů
- Nastavení imobilizéru
- Nastavení rozměru pneumatik
- Impuls tachometru na 1km
- Volba ŘJ motoru
- Nastavení uživatelského menu
- Nastavení velikosti nádrže
- Korekce spotřeby

Pro vstup do servisního menu je nutné podržet obě tlačítka na dobu delší než-li tři vteřiny a po nabídce, která se nám objeví si pomocí tl. SET vybereme položku Servisní menu. Modul PP nás požádá o vložení Admin PINu.
V servisním menu si dané parametry vybíráme pomocí tl. SET a potvrzujeme pomocí tl. RESET. Pro uložení parametrů je nutné stisknout obě tlačítka na dobu delší než-li 3 vteřiny.

Volba jazyka:
V případě volby anglického jazyka jsou k dispozici názvy jako u standartního MIDu. V případě nastavení jazyka českého je zde jedno omezení a to, že nejsou k dispozici diakritická znaménka. Je to z důvodu absence české znakové sady v TIDu, která se zde z pochopitelných důvodů nenachází (proč by němci měli mít ve svém zařízení českou znakovou sadu).

Nastavení PINu:
Po výběru položky změny PINu se nejdříve vybereme, který PIN chceme změnit (admin/uživatel). Po výběru zadáme hodnotu PINu, tak jak je napsáno shora u položky imobilizéru. Pro kontrolu je nutné zadat hodnotu ještě jednou. Pokud jsou hodnoty stejné, je nový PIN uložen, v opačném případě je vypsána varovná hláška.

Imobilizér:
Imobilizér je možné v servisním menu zapnout a vypnout a dále je zde možnost volby spínacího nebo rozpínacího režimu výstupního relé imobilizéru. V případě volby spínacího režimu je výstupní relé sepnuto po zadání správného PINu (danou volbu využijeme v případě, pokud chceme blokovat např. startér). Rozpínací režim využijeme v případě blokování např. palivového čerpadla. V tomto případě se relé aktivuje (rozepne) v případě nastartování motoru bez předchozího zadání kódu PIN.

Nastavení rozměrů pneumatik:
V tomto případě máme možnost volby přesného rozměru použitých pneumatik, což nám zajistí opravdu skutečnou hodnotu ujeté vzdálenosti a tím správné měření spotřeby. Pokud žádáme stejnou hodnotu ujeté vzdálenosti jako na ukazateli palubních přístrojů zvolíme si zde položku „Dle Impul.“. V tomto případě bude PP počítat z nastavenou hodnotou počtu impulsů na 1km. Dané nastavení je ovšem většinou zatíženo chybou kolem 2%!

Impuls tachometru:
Pokud jak je uvedeno výše použijeme volbu „Dle impul.“ Nastavíme si zde počet impulsů, které vozidlo ujede za 1km. Hodnotu tohoto parametru zjistíme podržením tl. nulování denních kilometrů na palubních přístrojů za současného otočení klíče ve spínací skřínce do aktivní polohy.

Volba ŘJ motoru:
V daném menu si vybereme typ ŘJ, který odpovídá vozidlu ve kterém je modul PP použit.

Nastavení uživatelského menu:
Modul PP umožňuje přepínat dvě různé menu. Menu „A“ zobrazuje všechny parametry. Menu „B“ pouze vybrané. Zobrazované parametry v menu „B“ si můžeme nastavit zde a tak si zobrazit pouze ty parametry, které nás opravdu zajímají.


Velikost nádrže:
Velikost nádrže u vozidel Opel Astra G je cca 51 litrů. V tomto případě máme možnost si volbu upravit a tím korigovat ukazatel dojezdu vozidla.

Korekce spotřeby:
Měření spotřeby je v podstatě založeno na době otevření vstřikovacích palivových ventilů motoru. Teoreticky je množství paliva lineárně závislé na době otevření vstřikovacího ventilu, za předpokladu stále stejného tlaku v palivové soustavě. Ve skutečnosti se ovšem tlak v palivové soustavě mění, byť v úzké toleranci a má na něj vliv mnoho faktorů. Kvalita PHM a jeho hustota, palivové čerpadlo a jeho opotřebení, stav palivového filtru a palivové soustavy, zatížení motoru atd.. Dále je třeba vzít v úvahu dobu zavření/otevření vstřikovacího ventilu. To vše zanáší do měření spotřeby mnoho proměnných, což se v závěru projeví rozdílem měřené a skutečné spotřeby, jak jsem si sám ověřil testováním na několika vozidlech se stejným motorem. Měřený rozdíl ovšem není velký, projeví se většinou rozdílem v cca jedné až dvou desetin průměrné spotřeby.
Z tohoto důvodu byla do servisního menu přidána položka korekce spotřeby, kterou je možné nastavit podle vlastního vozidla. Rozdíl zjistíme jednoduše natankováním plné nádrže, vynulováním počítadla spotřebovaného paliva na PP a následným vyjetím nádrže. Poté opětovně natankujeme plnou nádrž a podle dočerpaného paliva a ukazatele na PP zjistíme rozdíl.
Množství načerpaného paliva poté vydělíme hodnotou spotřebovaného paliva na PP a výsledek zadáme po zaokrouhlení do položky korekce spotřeby.

Případné další dotazy rád zodpovím na adrese veramon.astra@seznam.cz
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 3:13 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Alebo toto
Instalace modulu palubního počítače

Modul se instaluje k zobrazovacímu displeji (TID), který se nachází v horní části středové konzoly, kterou je tedy nutné demontovat. Dále je nutné vyjmout modul palubních přístrojů, kde se na přívodní kabelový svazek připojí měření otáček motoru a stavu palivové nádrže, dále protáhnout a připojit vodič k ŘJ motoru a vyměnit pravou ovládací páčku u řízení. Před instalací je vhodné odpojit autobaterii.

Demontáž středové konzoly:

- Vyjmout autorádio a odkládací prostor („šuplík“ pod autorádiem)
- Vyjmout popelník a sejmout kryt autozapalovače
- Povolit šrouby pod popelníkem a krytem autozapalovače
- Vyjmout kovovou šachtu autorádia (v zadní části se nachází šroub)
- Vyjmout konektory k autorádiu, včetně konektoru antény
- Povolit šrouby po stranách, kde se nacházela šachta autorádia
- Odpojit ovládání vzduchotechniky (2 spony shora a 2 spony zespoda)
- Tahem vyjmout spínač výstražných směrových světel

Nyní nám již celý kryt středové konzoly drží za horní kovovou sponu, takže jej lze silnějším tahem vysunout ven a následně.

- Vysunout konektor výstražných světel
- Odpojit konektor z displeje TIDu

Demontáž desky palubních přístrojů:

- Odklopit dva kryty v dolní části palubních přístrojů
- Povolit čtyři šrouby (2 dole a 2 nahoře)
- Vysunout plastový kryt palubních přístrojů
- Povolit šrouby, které drží palubní přístroje (2 dole)
- Odpojit konektor (v levé horní části se nachází plastová páčka)
- Vyjmout desku palubních přístrojů
- Vyjmout konektor s kabelovým svazkem z držáku

Pro vyjmutí konektoru s kabelovým svazkem z držáku je nutné zmáčknout plast držáku v levé dolní části směrem dolů. Konektor se svazkem lze poté směrem vlevo snadno vysunout ven

Demontáž krytu řízení

- Vytáhnout dvě plastové krytky šroubů pod volantem (je nutné si volant pootočit)
- Vyšroubovat šrouby pod těmito kryty
- Směrem nahoru sejmout horní kryt řízení
- Zespoda vyšroubovat šroub spodního krytu řízení
- Shora povolit dva šrouby spodního krytu řízení
- Sejmout spodní kryt řízení
- Ovládací páčku vysuneme po zmáčknutí dvou plastových západek po stranách




Protažení vodiče do motorového prostoru:

Do motorového prostoru je možné se dostat několika způsoby a to:

- Kolem ovládacího bowdenu otevírání kapoty motoru
- Gumovou průchodkou nad pedály
- Po umístění průchodky do vstupního otvoru vzduchotechniky

U některých vozidel se již vodič od ŘJ může nacházet na konektoru kabelového svazku, který je vyveden z motorového prostoru do vnitřního prostoru vozidla. Je to vhodné ověřit před instalací, ušetříme si tažení nového vodiče. V případě tažení vodiče se nejlépe jeví protažení vodiče kolem ovládacího bowdenu pro otevírání kapoty motoru. K protažení je vhodné použít nějaký tvrdší vodič, který na konci naostříme a poté propíchneme gumu, kterou bowden prochází do motorového prostoru. V motorovém prostoru umístíme vodič nejlépe do automobilového „husího krku“ a připevníme po trase k ostatním vodičům pomocí stahovacích pásek.

Připojení modulu PP:

Modul PP zasuneme černým, 12-ti pinovým konektorem do displeje (TIDu). Konektor na modulu je menší než otvor na displeji, takže dbáme na to, aby konektor byl uprostřed a ne výrazně posunut k jedné ze stran. Konektor jde zasunout poměrně ztuha, takže tlačíme přímo na piny konektoru a ne za kraje desky modulu! Orientace modulu na displeji je zobrazena na fotografii, která se nachází na www stránkách. Na modulu se nachází otvor, který slouží k upevnění modulu k displeji pomocí šroubku. Při montáži šroubek podložíme umělohmotnou podložkou, mezi desku modulu a displej dáme přiložený umělohmotný sloupek.
Připravíme si externí konektor k modulu PP, jehož vodiče povedou k desce palubních přístrojů, do motorového prostoru a k ovládací páčce u řízení. Vodiče opředeme izolační páskou, případně umístíme do automobilového „husího krku“. Konektor si nachystáme do montážního prostoru a ponecháme v délce vodičů rezervu pro snadnou manipulaci s konektorem. Vodiče protáhneme k místům, kde budou připojeny a připevníme je po trase k ostatním vodičům pomocí stahovacích pásek. Vodiče pro snímání otáček a stavu paliva vedoucí k desce palubních přístrojů je vhodné zasunout do nějaké „bužírky“.

Deska palubních přístrojů:
Otáčkoměr - PIN č. 20 na konektoru k desce palubních přístrojů (zelený vodič)
Měření paliva - PIN č. 25 na konektoru k desce palubních přístrojů (modročerný vodič)

Ovládací páčka:
Tl. RESet - PIN A na ovládací páčce (bílá)
Tl. SET - PIN D na ovládací páčce (červená)
GND (kostra) - PIN C na ovládací páčce (hnědá)

Vodiče k ovládací páčce můžeme připojit přímo, ale v případě výměny páčky to může způsobit komplikace. Proto je výhodnější použít nějaký 3-pinový konektor. Originální protikus k ovládací páčce se ovšem špatně shání.





ŘJ motoru:

Označení motoru: Typ ŘJ: PIN pro modul PP na ŘJ
X12XE / 1998 Motronic 1.5.5 PIN č. 16
X14XE / X16XEL Multec PIN č. 21
X16SZR Multec PIN č. 9
X18XE / X20XEV Simtec PIN č. 5
X17DTL / X20DTL EDC 15M PIN č. 29
Y17DTL / Y20DTH EDC 15M PIN č. 29
Y16XE / Z16XE Multec PIN č. 47
Z18XE Simtec PIN č. 20
Z22SE Multec PIN č. 8
Z12XE Motronic 1.5.5 PIN č. 52
Y14XE / Z16SE Multec PIN č. 47
Y20DTL / Y20DTH EDC (PSG5) PIN č. 29
Y20DTH / Y22DTR EDC (PSG16) PIN č. 26
Z20LET Motronic PIN č. 52

Umístění některých ŘJ ve vozidlech:

X16XEL vpravo na bloku motoru / spodní konektor, pin č. 21
Z16XE vpravo na bloku motoru / spodní konektor, pin č. 47
X16SZR vedle baterie
X17DTL Pod pravým blatníkem (lze se k ní dostat snadno po sejmutí podběhu)

Při výpisu pinů ŘJ motorů jsem vycházel z dokumentace k instalaci MIDu, kde byly vypsány modely do roku výroby 2002. S velkou pravděpodobností budou platit i pro následné roky výroby, ale je to nutné ověřit v el. dokumentaci k danému modelu vozidla. ŘJ motorů X12XE od roku 1999 nemají údajně přípravu pro palubní počítač. V tomto případě je možné vodič připojit přímo na vstřikovací ventil paliva, ale je nutné použít jiné zapojení vstupních obvodů na modulu PP.
V případě lepší varianty již bude pin na ŘJ osazen a bude na něj připojen nějaký vodič. V tomto případě vodič přerušíme a připojíme se na pin vodičem od modulu PP. Zbylý vodič, který byl původně na pin připojen zaizolujeme a necháme jej nezapojen.
Pokud pin na ŘJ nebude osazen vůbec, je třeba jej doplnit. Jako vhodná varianta se jeví použití pinu z 15-ti pinového konektoru cannon/samice. Nejlépe z prostřední řady, protože pin je delší. Vodič je na pin třeba připájet. Poté přetáhneme pin smršťovací bužírkou. Smršťovací bužírku nedáváme ovšem na celý pin, protože na pinu se nachází malý lem a přetažení bužírky přes tento lem by nám znemožnilo zasunutí pinu do konektoru (viz. foto). Před zasunutím pinu je třeba otvor očistit od silikonu např. malým vrtákem, kterým silikon vytáhneme ven.
Při správném postupu při montáži je riziko poškození minimální. Vývody ŘJ jsou většinou odolné proti zkratu ke kostře vozidla, ale poškodit by je mohlo přímé připojení palubního napětí, tj. napětí autobaterie. Vodič od modulu PP má interně k 12V připojen odpor 10K, takže i v případě špatného připojení vodiče na jiný PIN ŘJ by díky nízkému proudu nehrozilo poškození daného vývodu ŘJ.
Vstupní obvod na modulu PP pro vstup z ŘJ obsahuje tzv. „schmitův klopný obvod“ s poměrně velkou hysterzí, takže je odolný proti rušení. Přesto je možné použít stíněný kabel, čímž je možné ještě více eliminovat případné rušení. Při použití stíněného kabelu je stínění zapojenu pouze u konektoru modulu PP. U ŘJ stínění nepřipojujeme.
Po připojení všech vodičů připojíme k modulu PP původní konektor z TIDu, konektor s vodiči od ŘJ, od palubních přístrojů, od ovládací páčky a můžeme přistoupit ke zpětné montáži. Modul PP zvětší montážní hloubku celého displeje, takže je nutné vyříznout otvor v papírovém krytu za displejem, který by jinak na modul PP a celý displej tlačil a nebylo by možné středovou konzolu zkompletovat.

Technické parametry:
Rozměry: 57 mm x 35 mm x 15mm
Napájení: 12V (14V)
Odběr (Standby) cca 5.5mA
Max. proud pro externí relé: 100mA

Případné další dotazy rád zodpovím na adrese veramon.astra@seznam.cz
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 3:24 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Palubní počítač – Astra G
Modul palubního počítače je určen pro vozidla Opel Astra G, které jsou vybaveny displejem typu TID, který je určen pro zobrazeni času, vnější teploty a informací z rádia/datum. K návrhu konstrukce tohoto doplňku mně vedla skutečnost, že cena nového originálního PP je neúměrně vysoká, zakoupení použitého je poměrně obtížné, protože se jím vybavovaly pouze některé vozidla a pokud se přeci jen podaří nějaký koupit, je vzhledem k nedostatečně promyšlenému návrhu často poškozen způsobem, který se projevuje ztrátou zobrazení jednotlivých sloupců, což postupem času vede až k nečitelnosti displeje.

Modul obsahuje všechny měřící funkce, které zobrazuje standartní palubní počítač MID a to:

- Okamžitá spotřeba
- Průměrná spotřeba
- Spotřebované palivo
- Průměrná rychlost
- Ujetá vzdálenost
- Dojezd
- Stopky


Informace jsou zobrazeny na spodním řádku, který je určen pro zobrazení dat z autorádia. O informace dat z autorádia samozřejmě nepřijdeme, protože jsou součástí výběru pomocí ovládací páčky. Modul je navíc doplněn několika užitečnými doplňkovými a měřícími funkcemi, kterými jsou:

- Měření okamžité rychlosti
- Měření otáček motoru
- Měření napětí palubní sítě (autobaterie)
- Měření množství paliva v nádrži
- Imobilizér
- Kontrola dobíjení autobaterie
- Výstup na relé denního svícení







Funkce kontroly dobíjení měří napájecí napětí palubní sítě, které se v optimálním případě pohybuje kolem 14V. V případě poklesu pod 12.5V, či překročení 15V je uživatel informován nápisem na displeji.

V případě aktivace funkce imobilizéru a zapojení externího relé k modulu PP je nutné po otočení klíče ve spínací skřínce do aktivní polohy vložit pomocí ovládací páčky vstupní kód (PIN). V opačném případě nelze vozidlo nastartovat. PIN může být v délce jednoho až čtyř čísel.

Modul PP je vybaven výstupem pro tzv. relé denního svícení, který se aktivuje po nastartování motoru a deaktivuje po vypnutí motoru.

Ovládání modulu je stejné jako u standartního palubního počítače, tj. dvěmi tlačítky na pravé ovládací páčce volantu. Modul je vybaven „Servisním menu“, kde je možné provést konfiguraci dle vlastních požadavků (volba motoru, rozměr pneumatik, velikost nádrže, korekce spotřeby, nastavení PINu, výběr jazyka česky/anglicky apod.).

Instalace:

Instalace je obdobná jako při doplňkové montáži klasického MIDu, ale je podstatně jednodušší. Stačí vyjmout konektor z displeje TID, do displeje zasunout modul PP a do modulu původní konektor. Na modulu se nachází ještě další konektor, který je určen pro připojení signálů, které se na kabelovém svazku k TIDu nenacházejí a to:

- Vodič k ŘJ (nutno protáhnout do mot. prostoru)
- Vodič k měření otáček motoru (palubní přístroje)
- Vodič pro měření stavu nádrže (palubní přístroje)
- Vodiče k ovládací páčce u řízení

V případě zájmu instalace imobilizéru, či denního svícení se na konektor ještě připojí vodiče k ovládání těchto relé. K montáži je k dispozici podrobná dokumentace s nákresy a schématy zapojení. Bližší informace se nacházejí na stránce http://veramon.czweb.org.

David Benda
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 3:27 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

http://www.astra-g.cz/navody/pc/11.jpg
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 4:07 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

undertaker
Nový užívateľ...



Založený: 02.08.2008
Príspevky: 10
Zaslal: So Aug 02, 2008 11:25 am Predmet:

Ak by bol o modul palubneho pocitaca zaujem tak dajte vediet... ak sa my podari dobavit lepsiu cenu na packy tak by sa to predavalo ako set z modulom PP kabelazou a packou ak nie tak len samotny modul... montaz nie je zlozita najviac casu asi zaberie natiahnutie vodica do motoroveho priestoru. momentalne je to vsetko v testovacej faze a doladuju sa este nejake drobnosti...

Návrat hore Chcééééééééééém aj ja
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Po Nov 03, 2008 4:32 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Šikovný. Wink
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: Ut Nov 11, 2008 12:56 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Milo Napísal:
undertaker
Nový užívateľ...



Založený: 02.08.2008
Príspevky: 10
Zaslal: So Aug 02, 2008 11:25 am Predmet:

Ak by bol o modul palubneho pocitaca zaujem tak dajte vediet... ak sa my podari dobavit lepsiu cenu na packy tak by sa to predavalo ako set z modulom PP kabelazou a packou ak nie tak len samotny modul... montaz nie je zlozita najviac casu asi zaberie natiahnutie vodica do motoroveho priestoru. momentalne je to vsetko v testovacej faze a doladuju sa este nejake drobnosti...

Návrat hore Chcééééééééééém aj ja


uz sa to da objednat?mal by som zaujem...aj o modul a o packu na X14XE a aj s tymi kablami co uz maju tie koncovky nakrimpovane....dakujem......
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Milo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 03.11.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: V.Kapušany

PríspevokZaslal: Ut Nov 11, 2008 2:35 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Ja som to neobjednaval lebo mam auto este v zaruke ale mozno do zasoby sa zide je to super vec Razz
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: St Nov 12, 2008 4:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Dnes mi to prišlo, cena vrátane dobierky bola 1615 SK. Objednával som to s tieneným káblom k RJ a aj s náhradnými neorigo konektorom pre páčku PC.
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
langdon2
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 16.01.2008
Príspevky: 14262
Bydlisko: Nitra

PríspevokZaslal: St Nov 12, 2008 4:31 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Rasto Napísal:
Dnes mi to prišlo, cena vrátane dobierky bola 1615 SK. Objednával som to s tieneným káblom k RJ a aj s náhradnými neorigo konektorom pre páčku PC.


a packu uz mas?Za kolko si ju zohnal?
_________________
Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: St Nov 12, 2008 4:35 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Páčku nemám, boli nejaké ponuky tu a aj na AstraG fóre, ale zatiaľ nič z toho.....
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: St Nov 12, 2008 9:50 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Rasto Napísal:
Páčku nemám, boli nejaké ponuky tu a aj na AstraG fóre, ale zatiaľ nič z toho.....


to bola napr. moja ponuka.
pouzitu so zadnym stieracom viem zohnat za 900
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Št Nov 13, 2008 7:33 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Poslal som Ti mail, za 900 SK ju beriem Very Happy .
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Št Dec 25, 2008 10:44 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

pani, aj ja by som mal zaujem.
aku dodaciu dobu mozem ocakavat ?
pocul som, ze zo strany vyrobcu z poslednej doby komunikacia viazne
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
Trdlo
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 19.12.2008
Príspevky: 27
Bydlisko: ČR - Sudety, Reichenberg

PríspevokZaslal: Pi Dec 26, 2008 12:01 am    Predmet: Odpovedať s citátom

http://veramon.czweb.org/

David reaguje naprosto v pohodě, dodací lhůta od objednání byla v mém případě 2 dny.
Kontaktujte ho na mail, ne v sz nebo na webu.
Wink
_________________
Astra G X14XE, OO, white, xenony and m.o.
Zafira A X18XE1, 99, silver, vrátila se a zůstane
Corsa A, 1.5D, 91, malý spolehlivý stařeček
K tomu dva Fordi, oba na práci
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - ELEKTRO Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group