Opelclub Fórum
Meriva LPG/benzin - blby start

 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
duroslav
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 17
Bydlisko: Partizánska Ľupča (Lipt.Mikuláš-Ružomberok)

PríspevokZaslal: Št Okt 22, 2009 3:04 pm    Predmet: Meriva LPG/benzin - blby start Odpovedať s citátom

Zdravim, chcel by som sa poradit, co s mojou merivkou. Mam s nou taky postupne sa zhorsujuci problem.
Po nie uplne presvedcivom nastartovani nema absolutne tah, dusi sa, po 2 sekundach si dvihne otacky na tych 1100 a tam ide v pohode, problem ale nastava ked sa chcem pohnut a ona nema za uplneho stunedena ziadny tah a musim ist do vysokych otacok a trapit spojku. Musim na nu pomalicky, postupne pridavat otacky, inak sa zakucka a po nejakom kilometri, ked sa dostane do jazditelnej formy, ale nereaguje tak ako ma, ale oneskorene a musi sa uplne zohriat motor aby jazdila takmer dobre.

chronologia: Ked som ju kupil, tak mi majitel tvdil, ze natankoval kus nafty, dymove starty uz ale skoncili a predpokladal by som ze z nafty uz nezostalo nikde nic.. iba ze by?

Chcel by som od vas pomoc, co s tym. Nemeniil som na autku nic, len olej s filtrom a skusal som do nadrze naliat prostriedok na preplach vstrekov a karburatora od valvoline.

Na co to typujete vy? Pomenit filtre (palivovy a vzduchovy)? sviecky?

Pripominam ze najhorsie je to hned po starte studeneho motora, potom sa to zlepsuje. Ked sa prepnem na plyn, tak ide vsetko uplne bez problemov, s lepsimi reakciami plyn/tah motora. Tym padom by sa dalo vylucit vsetko co pouziva auto pri jazde na plyn.

Tak co, napada nikoho nieco konkretne, ci mam pomenit filtre a a sviecky a potom ist na drahsie veci ako lambda, egr alebo co.

otazka 2: Asi by bodla aj diagnostika, oplati sa, ci kupit tu USB a mozem si diagnostikovat kedy chcem. Moc sa v tom nevyznam, ale snimac spiatocky sa mi podarilo opravit Smile

dik za kazdu pripomienku/radu/napad/kritiku.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Št Okt 22, 2009 3:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Môj laický typ by mohol byť práve palivový filter a sviečky- tým treba začať
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
bukelo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 24.01.2008
Príspevky: 17800
Bydlisko: Banská Bystrica

PríspevokZaslal: Št Okt 22, 2009 3:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

teoreticky ak sa to zakuckava za studena, tak to moze zapricinovat aj vaha vzduchu, pripadne cosi podobne...na ten styl...neviem nepises aky mas motor...ale dake cidlo nasavaneho vzduhu tam mas isto...pripadne zanesena skrtiaca klapka...zacal by som tou klapkou..pojazdit a uvidis...

nepises ani aky to mas rocnik, ci uz tu klapku niekto cistil, ci sa na tom vozis len po meste (vtedy sa prave najviac zanasa), alebo bola merivka jazdena aj po riadnych cestach...vela zavisi aj od toho..

ale s ta nafta...ta tam nema chybu...mohla aj ona nieco pokazit...neviem..vyjadria sa aj ostatni...snad.
_________________

Spritmonitor.de
::: Čoskoro opäť amatérske diagnostikovanie pomocou OP-COM :::
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Št Okt 22, 2009 6:36 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Aj lambda to môže mať, po tých dymových štartoch, už za sebou.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
dulo
Moderátor - Zlatý užívateľ...
Moderátor - Zlatý užívateľ...


Založený: 20.06.2007
Príspevky: 18298
Bydlisko: Levoča

PríspevokZaslal: Št Okt 22, 2009 7:16 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Skús zájsť na diagnostiku. Odkiaľ si?
_________________
Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex

Der Opel Omega - Technik, die Begeistert
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
duroslav
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 17
Bydlisko: Partizánska Ľupča (Lipt.Mikuláš-Ružomberok)

PríspevokZaslal: Št Okt 22, 2009 9:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Takze je to Opel Meriva 1,6 16V 74kw, 08/2004, dovoz z nemecka tohto roku, majitelom, co ho predal mne.
Ma serkvencne vstrekovanie plynu na ktory chodi dobre.... preto neviem ci to moze byt lambda, ona sa nepouziva aj pri jazde na plyn? Mrzi ma ze o tom vsetkom neviem viac, jedine co som na merivke zatial opravil je cidlo spiatocky a dokazal som vymenit olej. Na diagnostiku asi budem musiet ist, ale som z Liptovskeho Hradku a nejak neviem kam ist, najblyzsi Opel servis dost daleko... Skusim pochodit servisy a vyzistit ci nerobia diagnostiku a servis opla.

btw, ja tam mam aj vahu vzduchu? Shocked

ked bude cas, lebo ked to na lpg chodi dobre, tak to stale odsuvam... Dam vediet ako to dopadlo, skusim teda palivovy filter a sviecky na zaciatok. Ajtak to treba menit. Drzte palce aby na nom fungovala diagnostika, bo som pocul ze auta po buracke s tym maju problemy.

Dik za rady, kludne tu hadzte napady co s tym dalej, budem vas priebezne informovat, ako sa to vyvyja.

Keby som sa do toho viac vyznal tak to rozoberiem, pokukam a poriesim, ale tazko ked som to nikdy nerobil. Dajte mi pocitac a odvirim ho, rozoberem, poskladam, vsetko, ale auta.... Smile
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Pi Okt 23, 2009 1:28 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ak verime, ze sa to stalo natankovanim nafty, vyskusame odpojit lambda sondu. kedze su 2, tak to budu 3 kombinacie. a skusime, ci trhanie zmizne.

tiez si demontujeme sviecky a pozrieme, v akom su stave.
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Pi Okt 23, 2009 1:31 am    Predmet: Odpovedať s citátom

akonahle slapne na plyn viac nez stvrtinu, neverim, ze by potom EGR alebo spinava klapka mali nejaky vplyv na chod motora.
ma ten motor vobec EGR ?
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
macil
Forum Admin, Opelclub Member
Forum Admin, Opelclub Member


Založený: 25.02.2006
Príspevky: 29027
Bydlisko: Košice

PríspevokZaslal: Pi Okt 23, 2009 9:23 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Má.
_________________
Opel Astra F-CC, X18XE Spritmonitor.de
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky
Rasto
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Opelclub Member - Zlatý užívateľ...


Založený: 05.12.2006
Príspevky: 1134
Bydlisko: Prievidza

PríspevokZaslal: Ne Okt 25, 2009 7:21 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Váhu vzduchu nemáš. Neviem Ti to povedať na 100% ako je to u Teba, ale môj systém LPG používa aj signál z lambda sondy (aj LPG musí spĺňať emisné mormy). Ak Ti to na LPG ide dobre, potom by som hľadal problém v dodávke a vstrekovaní benzínu, pretože pri jazde na LPG sa používajú všetky systémy motora okrem vstrekovačov benzínu (tie zablokuje RJ LPG a podľa vstrekovacích časov RJ motora aktivuje vtrekovače LPG).
_________________
Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
majcek
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 21.07.2009
Príspevky: 4

PríspevokZaslal: Po Nov 09, 2009 8:58 pm    Predmet: Diagnostika Odpovedať s citátom

Skus v LM. Bosch-Service. Mam tam dobre skusenosti.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
duroslav
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 17
Bydlisko: Partizánska Ľupča (Lipt.Mikuláš-Ružomberok)

PríspevokZaslal: So Jún 26, 2010 5:43 pm    Predmet: Re: Diagnostika Odpovedať s citátom

majcek Napísal:
Skus v LM. Bosch-Service. Mam tam dobre skusenosti.


no neviem.... citaj nizsie


Caute, tak som sa dost dlho neozval a za tu dobu som si toho s merivkou dost uzil. To auto pozralo tolko prachov, ze to radsej nejdem pocitat. Ale moja chyba.

Takze som si chodil a zvykol na tie nekonfortne starty, az do zimy, kedy sa mi podarilo spravit na neposypanej ceste, pri vyhybacom manevri hodiny, pricom som rozbil predok a zadok. Fotku radsej nemam, to by ma furt mrzelo. Takze posiel predny naraznik, zadny naraznik, predny nosnik novy, auto na stolicu a natahovat.... no strach a hnus kedze nemalo havarijnu poistku. Zalostne som som zaplakal a dvihol cenu investicie do auta o dalsich 1850eur. A to bol servis po znamosti... Este ze to bolo burane auto bez opravenych airbagov, inak by som dostal facku airbagom. Takto ma len kus cuklo... Vo zvodidle 0,5m priehlbina ale nerozthlo sa.
Toz meriva je dost tazka, na zadku este 100kg navyse (LPG) takze sedela dobre, ale ked som ju raz vyviedol z drahy tak ani nove PIRELLI ju neudrzali na ceste.
Ked som potom jazdil 2 mesiace na maminom Twingu, tak som mal respekt pred tym ako lietalo po ceste.

Takze BACHA na tazke auta bez ESP!!!

po 2 mesiacoch bez auta som si musel po opatovnom sadnuti znovu zvykat, a nezvykol som si na hluk od starych kollies, takze sli nove letne pneu NOKIAN, chybajuce koberceky (konecnce po roku Smile a deflektory.
To by boli veci ohladom exterieru a interieru, kolies.

Ale naspak ku problemu s motorom.

Aj ked som pri tej havarke myslel ze to budu rozoberat, a servisovat aj motoricky, nestalo sa a problem zostal tam kde bol. Teda nie, postupne sa to zhorsovalo, takze uz sa na to nedalo zvykat a stavalo sa ze som sa pekne pohol z prace a zaradil do prudu vozidiel, ale nemohol som sa rozbehnut z rychlosti 10 km/hod, a to fakt nasere ked za vami ide kolona aut a vy nemozete rozbehnut auto.
Dalsia vec co sa mi stala bolo jednorazove zlyhanie pri starte a po tomto sa startovaci proces zmenil a to tak, ze ked dam klucik do poslednej polohy pred startom, tak mi predtym zhasla kontrolka motora, teraz mi shasne az po nastratovani.
Dalsia vec je ze sa mi zda ze to auto sa nejak viac prehrieva. Ked stojim tak teplota stupne tak, ze sa roztoci ventilator, a to aj ked nieje prilis vysoka teplota vonku. Mam pocit ze predtym sa teplota drzala furt krasne na tych 90°C (rucicka). Teraz ked mu dam kus zabrat tak aj za jazdy vystupa az ku 100°C.
Dalsia vec je – sa mi zda ze menej taha. Chcelo by to zajst na brzdu, nech vidim grafy.

Tak som sa to rozhodol riesit:

1. vymena palivoveho cerpadla – v servise - efekt nulovy (chalam sa s tym dost trapil Renault LM)
2. vymena sviecok – svojpomocne (maturita riadna pre mna) - zistil som ze su tam normalne 2-polove sviecky na benzin (bosh super) , suche neopalene. Dal som zakladne na lpg(bosh super plus – LPG/CNG), 1-polove s odtrhom 0,9mm bez upravy odtrhu (na LPG odporucaju 0,7mm) – efekt som nezaznmamenal.
3. vyčistenie vstrekov – BOSH servis LM (podla odporucania vyssie) – auto tam bolo tyzden. Cakal som profi servis (maju slovak gold 2006), ale nemaju tam ani ultrazvukovu cisticku, posielaj to inde, oni len namontuju a vymontuju. Cena? Tak to bol celkom šok pre mna. 114 Euro. Z toho robota 69 Euro. A to cistenie a nastavovanie vstrekov v tom nieje. Za 69 euro ich len vybrali a zalozili. Nikdy viac by som tam nesiel so sukromnym autom. Ako sa u nas hovori „do ruk nasrat a tyzden k vode nepustit“. – efekt vyrazny. Auto uz ide takmer v pohode. Na nete som sa v priebehu masivneho citania for dozvedel ze plyn je suchy (v BOSH-i si myslia ze mastny) hlavne propan je uplne suchy, butan ze je zmeska ale hlavne splodiny plynu zasie..ju benzinove vstreky. Preto je dobre sa prejst obcas na benzine, nech sa to preplachne, pripadne dat do benzinu aditiva, alebo tankovat shell V-power. Ja som sa ale rozhodol dat to precistit, aby som vedel ze len to je chyba. Ano z 80% to bolo vo vstrekoch.

Teraz mam ale dalsi problem: stale to je neiste v nizkych otackach, teraz ale aj na benzine, aj na LPG. Diagnostiku v BOSHE spravili, vraj len vstreky vyhodilo, ked vycistili tak ze nic nevhadzuje. Sory ale neverim im.

Inak k tomu servisu este tolko: Jeden servisak hovori ze je LPG mastny (do telefonu) a druhy ze suchy (pri preberani auta). Ale obidvaja sa zhodli v tom, ze mam chodit aj na benzin, nech sa to preplachne. Ten do telefonu vravel ze 50%plyn, 50%benzin Very Happy Very Happy Very Happy . Jasne, to je uplne bezne. Very Happy Len som zostal ticho. No nevadi. Proste tam uz nepojdem.

Dalsi boj s chorobami auta: vcera som vymenil po dlhom laborovani pelovy a vzduchovy filter. Sklamalo ma ze vzduchovy nebol nejak spinavy, takze dalsia moznost napravy padla.

Zistil som ze chybalo 0,5l chladiacej kvapaliny, tak som dolial vodu a hlinikovy prasok na zalepenie dierok (uz mi raz pomohol, stary chladic som mal deravy, a ono to fakt pomohlo, vrelo odporucam). Budem priebezne sledovat, ale bojim sa –- znizeny vykon+miznuca chladiaca kvapalina.... este nebudem malovat certa na stenu.

Záverom:
- Sledovať brzdovú kvapalinu, olej a spotrebu LPG/benzinu + teplotu. Zatial bez konspiracnych teorii.
- vybavujem havarijnu poistku. Chystame sa s priatelkou cestovat cez leto kus. (preto davam autko do pucu)
- prikladam obrazky motora, pretoze chcem instalovat FlashLube
http://www.ochranamotoru.cz/stahni/flashlube-ochrana-motoru-navod-manual-lpg-cng-valve-saver-kit.pdf
je to externe aditivum kvoli LPG domastovaniu, chraneniu sediel ventilov, dekarbonizacii.......a vstup tohoto aditiva ma byt niekde medzi klapkou a sacím potrubím, 50-100 mm od klapky smerom k saciemu potrubiu. Vie mi niekto povedat kde je klapka a kde sacie potrubie z prilozenych fotiek? PLS. Toto ma pre mna teraz MAX prioritu.
- dalsia vec su brzdy.... brzdia ale no, mam pocit ze by to malo byt presvedcivejsie + pri brzdeni z vyssej rychlosti trha volantom (predpokladam ze jedna strana brzdi menej alebo prerusovanie - krivy brzdovy kotuc? neviem) Kuknite tie kotuce, mozu tak vyzerat funkcne kotuce? Mne sa to moc nezda. Predne su ako tak, ale zadne sa mi nepacia. Predne a zadne rozoznate tak, ze predne platnicky su na celu hrubku kotucov, zadne len cast. Chystam sa to cele rozobrat, vycistit a pomernit platnicky a aj kotuce ak bude treba. Mam pocit z su v dost dezolatnom stave.
- Dalej by som chcel namontovat denne svietenie, len neviem odkial to napojit, takze ak niekto rozmie tej spleti kablov, pls kde je nejaka rozvodna skrinka, napajanie svetiel, kde to mam napajat. (az tak nesuri, len keby niekto tomu rozumel)

Je toho vela, viem, ked by mal niekto nejaky pstreh, tak budem rad. Pripadne keby sa nasiel nejaky fanda do toho vsetkeho, mal nejaku garaz a bol by ochotny niektore z tych veci co som pisal spravit za rozumne peniaze, bol by som rad. Nehladam menica suciastok. Boze co by som dal za kamosa sikovneho automechanika.

obrázky dnesne
http://picasaweb.google.sk/duroburo/20100626Merka#
_________________
Opel Meriva 1,6 16V 74kw, 08/2004 LPG/benzin
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
duroslav
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 17
Bydlisko: Partizánska Ľupča (Lipt.Mikuláš-Ružomberok)

PríspevokZaslal: So Jún 26, 2010 5:58 pm    Predmet: hmm Odpovedať s citátom

pohravam sa aj s myslienku ze by mohla byt na vine elektrika, je dost zasadny rozdiel v tom ako svietia svetla, podsvietenie pristrojovky a ako idu lektricke ona ked je zanuty a ked vypnuty motor. Chapete, malo stavy, slabsi vykon palivoveho cerpadla, pripadne vstreky neviem ako funguju....Preto otazka znie: ked nastartujem, kedy sa dostava elektrina z alternatora do systemu, aj pri volnobehu, ci od nejakych otacok?..... tato otazka vyvodzuje dalsiu. Ak ma dobijat a zasobovat spotrebice aj pri volnobeehu (co by asi malo)..... je altrenator v poriadku? Nuz ale na to je tam asi kontrolka dobijania baterie.... Len ci to s tym nemoze mat cosi spolocne.
_________________
Opel Meriva 1,6 16V 74kw, 08/2004 LPG/benzin
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Ne Jún 27, 2010 2:50 am    Predmet: Odpovedať s citátom

auto neiste v nizkych otackach ? skus sviecky vymenit. je 10-20 Eur
Mohol by si vyskusat aj jednoduche 1 kontaktove a nastavit vzdialenost elektrody
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
duroslav
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 17
Bydlisko: Partizánska Ľupča (Lipt.Mikuláš-Ružomberok)

PríspevokZaslal: Št Júl 01, 2010 12:11 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Sviecky som menil, su tam 1-kontaktove.

Na ten flashlube sa nik nechytil, skoda, asi zalozim novu temu. Trosku mi to suri.
_________________
Opel Meriva 1,6 16V 74kw, 08/2004 LPG/benzin
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 1:39 am    Predmet: Odpovedať s citátom

tvoj prispevok bol prilis dlhy, myslim, ze nan malokto zareaguje.

k otazke o napajani, alternatore

vstrekovace a vacsina senzorov funguju nezavisle od presneho napatia v palubnej sieti

alternator dobija bateriu aj pri volnobehu, okrem stavu maximalneho odberu
ak alternator nedobija, system bezi na energiu z akumlatora, ked sa tento vybije tak zacnu blbnut rozlicne veci az auto zastane Wink
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
duroslav
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 17
Bydlisko: Partizánska Ľupča (Lipt.Mikuláš-Ružomberok)

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 7:19 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Aha, dik za info. Ten prispevok si fakt precita asi len niekto co sa nudi alebo ma problemy s LPG, tak dufam ze niekomu do buducna posluzi. LPG problemik mam pravdepodobne vyrieseny, autu sadli aj nove sviecky upravene na 0,7mm. Je zivsie a spotreba klesla na 8l/100km LPG (70% dialnica 120km/h,). Presnejsie to zistim na dovolenke. Tak drzte palce, ze by sa nic na ceste nestalo. Smile
Mal by som dalsi dotaz, ale zalozim novu temu. Potrebujem totiz oko na tahanie, ale tu by to niekto necital.
_________________
Opel Meriva 1,6 16V 74kw, 08/2004 LPG/benzin
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 9:38 am    Predmet: Odpovedať s citátom

pozri sem:

http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?p=353308&highlight=tahanie#353308
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
duroslav
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 25.07.2009
Príspevky: 17
Bydlisko: Partizánska Ľupča (Lipt.Mikuláš-Ružomberok)

PríspevokZaslal: Po Júl 05, 2010 10:32 am    Predmet: Odpovedať s citátom

fajne, dik, temu zbytocne zakladat nebudem Very Happy
_________________
Opel Meriva 1,6 16V 74kw, 08/2004 LPG/benzin
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
skvaso
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 27.01.2011
Príspevky: 1

PríspevokZaslal: Po Júl 25, 2011 9:07 am    Predmet: presne ten istý problem Odpovedať s citátom

Ahoj cele som to precital lebo mam podobný problém. Mám merivu 1.6 74 KW benzin + LPG. Pri studenom starte alebo ked auticko dlhsie stojí robí mi problém rozbehnuť auto na 1 alebo 2 prevodovom stupni ale po neakých 500 m sa to upravý a po prepnutí na LPG je vsetko OK. Docítal som sa ze na 80 % ti pomohlo vycistit vstreky tak to skusim a dám vediet ci to pomohlo. Budem ich cistit svojpomocne neakým aditívom a natankovaním Shell v power a trochu pojazdím len na benzin uvidim ci sa to zlepsí. Dakujem este raz za super vlákno, presne to som potreboval.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> CORSA, COMBO, MERIVA, AGILA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group