|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Respo Strieborný užívateľ....
Založený: 22.08.2009 Príspevky: 1073 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Ne Jún 19, 2011 4:33 pm Predmet: Z18XE , X20XEV , Z22SE |
|
|
ahojte chcel by som kupit astru g
No neviem ktory motor je spolahlivejsi resp. menej kazovy a je snim najmenej starosti
co zatial viem tak je ze:
Z22SE ma problem z retazou ( napinakom a mazanim retaze ) ale je to najvykonnejsia atmosfera do g-cka ( a vraj vykon je dost skrteny a da sa zneho dostat omnoho viac ako len 108kw )
X20XEV ma vacsiu spotrebu ako 2.2 ale me mensi vykon o 8kw ako 2.2 ... technicke nedostatky zatial neviem
Z18XE ...
Poradte ktory s tychto 3 motorou je asi najvhodnejsi ?
Pripadne nejake osobne skusenosti s danym motorm ktory je tu uvadzany _________________ mám OPEL |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Jún 19, 2011 5:25 pm Predmet: |
|
|
ak možem poradiť tak Z22SE určite nekupuj _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
Miro Kohut Strieborný užívateľ....
Založený: 28.02.2008 Príspevky: 4063 Bydlisko: Trencianske Teplice
|
Zaslal: Ne Jún 19, 2011 8:17 pm Predmet: |
|
|
mne sa na x20xev nepacilo to ,ze som dva krat za rok pretesnoval veko ventilov ....vtedy zaleje aj sviecky a kable inak slapal normalne ,len tietesnenia ma sraly _________________ bratranec ma omegu.....tak pridem na šniclu do Likavky ked bude |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: Ne Jún 19, 2011 8:18 pm Predmet: |
|
|
Miro Kohut Napísal: |
mne sa na x20xev nepacilo to ,ze som dva krat za rok pretesnoval veko ventilov ....vtedy zaleje aj sviecky a kable inak slapal normalne ,len tietesnenia ma sraly |
Mirec ale to sa vobec nečuduj neorig. tesnenie a okružky su na P.... _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Ne Jún 19, 2011 8:19 pm Predmet: |
|
|
Asi si ho zle pretesnil. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
Miro Kohut Strieborný užívateľ....
Založený: 28.02.2008 Príspevky: 4063 Bydlisko: Trencianske Teplice
|
Zaslal: Ne Jún 19, 2011 8:21 pm Predmet: |
|
|
posledne menil Kajo,origo vsetko tak som zvedaví kolko to vydrzi. z majitelom som v kontakte ,je to kamarat _________________ bratranec ma omegu.....tak pridem na šniclu do Likavky ked bude |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Jún 21, 2011 12:16 pm Predmet: |
|
|
Signum Napísal: |
ak možem poradiť tak Z22SE určite nekupuj |
okrem toho problemu s rozvodmi je tam aj iny velky problem ?
tu som omylom nasiel 10 stranovy popis z roku 2000, kde sa Opel chvali, aky dobry motor vymyslel. teda mozno ich je viac zalozenych na tej konstrukcii, nie len Z22SE
http://www.edisk.sk/sk/stahni/41882/mtz_z22se.pdf_962.03KB.html _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
dulo Moderátor - Zlatý užívateľ...
Založený: 20.06.2007 Príspevky: 18298 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: Ut Jún 21, 2011 1:25 pm Predmet: |
|
|
takže predsa sa tam dávalo aj turbo _________________ Omega B Sport X30XE 155 kW (1998) A/T + Omega B MV6 X30XE 155 kW(1997) LPG RAT STYLE
Omega B Sport X25XE 125 kW (1998) - ex
Omega B Sport Y26SE 132 kW (2001) - ex
Corsa C GSi Z18XE 92 kW (2001) - ex
Der Opel Omega - Technik, die Begeistert |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|