Opelclub Fórum
rozdiel DI a DTI
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
dikard
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.08.2010
Príspevky: 6943
Bydlisko: Okres Nove Zamky

PríspevokZaslal: Št Apr 14, 2011 6:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Kajo: no nikdy som nemal rad presne poucky a ani presne znenia danych veci skor by som chcel odpoved nejaku bud teoreticku alebo prakticku, buduci tyzden mi to namontuje mechanik(treba natiahnut nejake vedenie novych hadic), ale aj tak vdaka som si to precital ale nejak som nedosiel k zaveru akurat iba to co viem ze studeny vzduch ma mensi objem a tym je aj stlacitelnejsi a tym dokaze viac natlacit do valca a vzniknut lepsie horenie-spalovanie
_________________
Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Št Apr 14, 2011 7:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

dikard Napísal:
iurai: sorry ale mozes mi to prosim prelozit nech citam ako citam neviem co si napisal??? Laughing


ked to tvoje turbo je schopne tlacit vzduch pod takym tlakom, ze ide do valcov horuci, tak intercooler pomoze.

inak nie je potrebny
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
dikard
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.08.2010
Príspevky: 6943
Bydlisko: Okres Nove Zamky

PríspevokZaslal: Št Apr 14, 2011 9:03 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

do valcov nejde a vlastne ani nemoze ist horuci ale len co ja viem bez naporu asi vlazny ale pri vyssich otackach a napore vzduchu ide chladnejsi.... ale ked si zoberiem rebrovanie intercoolera a prietok naporoveho vzduchu tak je to o hodne chladnejsi vzduch ako bez neho, pokial su moje poznatky spravne tak rozdiel medzi turbom 60KW-ta a 74KW-ta nieje ziaden iba v zahnutosti vyvodu chladneho vzduchu na pravo pri com u 60KW ide ten vyvod priamo no velkost lopatiek a celkovo velkost je rovnaka- ked sa mylim opravte ma
necakam od toho 14KW navrch ale za predpokladu len polovicneho naratu vykonu budem spokojny Wink
_________________
Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dikard
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.08.2010
Príspevky: 6943
Bydlisko: Okres Nove Zamky

PríspevokZaslal: Ut Máj 03, 2011 4:14 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tak nemal som nejak cas sem napisat ale uz mam mojho tatosika DTI , bol dorobeny intercooler za spracovanie a montaz musim velmi podakovat chalanom od firmy Frankl (sorry za tu reklamu ale je to parada), no najprv som si myslel ze to ani nic s toho nebude ale po odskusani je to parada. Necakal som az taky narast hlavne krutiaceho momentu(nemam este udaje nebol som na brzde) a to v nizkych otackach sa auto taha krasne do otacok az takmer bez plynu. Auto nestraca na vykone ani pri strmsom kopci a staci trosku pridat a auto ide(nie ako pred tym ako keby ho neco dusilo asi nevladalo). Co ma trosku sklamalo tak to ze nad asi 3500ot/min auto uz nema ten smrnc ako dovtedy ale to iba na 4 az 5 prevodovom stupni. To musim este doriesit co je tomu vlastne. Astricka na podiv stichla motor sa menej chveje a pri zosliapnuti na podlahu zadymi ale hned sa vycisti(cize myslim si ze po chipnuti tam bolo viac zmesi ako vzduchu a preto mi to aj dost dymelo nie moc ale viac ako inym). Fotky dodam ked nebude prsat. Po montazi som najazdil nejkych 500km a bez zmeny stale rovnako reske. Este nebola moznost to poriadne prevetrat iba na necelych 150km/hod co nebolo tak zdlhave ako pred tym Laughing
zatial tolko oplom zdar Wink
_________________
Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
dikard
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 03.08.2010
Príspevky: 6943
Bydlisko: Okres Nove Zamky

PríspevokZaslal: Pi Máj 06, 2011 6:06 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

tak uz tu mam aj foto ako je to prerobene akurat astricka je dost spinava ale to sa spravi zajtra:
http://img864.imageshack.us/img864/939/p1010055b.jpg



http://img135.imageshack.us/img135/204/p1010056z.jpg
_________________
Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group