|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
M4jky Bronzový užívateľ...
Založený: 15.02.2010 Príspevky: 114 Bydlisko: Bánovce n/B
|
Zaslal: Ne Jan 30, 2011 10:53 pm Predmet: |
|
|
Takze zajtra sa chystam pri jazde pomerat hodnoty dobijania. Potom napisem ci uz je vsetko vporiadku.
Ubytok som meral a rozdiel bol mojim dvestokorunovym merakom nemeratelny.
Update: tak napatia pomerane. Haluz je ze to asi tak do 7 kilakov dobijalo az okolo 14,9V, potom to pomali kleslo pod 14,5V. Je mozne ze pri dost vyslahanej baterke a v takejto zime to nabija vacsim napetim ? _________________ Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Feb 03, 2011 9:31 am Predmet: |
|
|
cim vyssia teplota, tym nizsie regulacne napatie alternatora. _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
M4jky Bronzový užívateľ...
Založený: 15.02.2010 Príspevky: 114 Bydlisko: Bánovce n/B
|
Zaslal: Št Feb 03, 2011 8:38 pm Predmet: |
|
|
Takze je to v poriadku ? Predosly regulator mi totizto odisiel z dovodu ze zacal dobijat uz mierne nad 15V a skapinali mi pristroje kvoli tomu. Ale zas nemusim byt paranoidny . Dik za info. _________________ Vebe 1.6 16V '96 hatchback, X16XEL 74kW |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Apr 28, 2011 9:05 pm Predmet: |
|
|
langdon2 Napísal: |
To mi je jasne....Lenze neda....Netusim kde moze byt chyba..ci blbe ukostrenie alebo kery ancias.... |
Ahoj.
ked neda alternator na volnobeh 14V ale az pri vyssich otackach mam ho dat hned repasovat? vraj je tam blb diodovy mostik :/ alebo regulator
dakujem
vece direct 2004 _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Št Apr 28, 2011 9:16 pm Predmet: |
|
|
zavisi od toho, ake spotrebice mas zapnute. klima, ventilator, svetla a ohrev zadneho okna su najvacsie.
ake je to napatie ? _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Máj 10, 2011 10:23 am Predmet: |
|
|
ahoj iurai
vcera som sa dostal cez palubak do servisneho testmenu.
pri zapnutom ventilatore na 7 stupni, svetlach a radiu ukazovalo napatie 14,1 - 14,0 V na volnobehu pri cca 20°C .
skusal som este dobijanie ze som odpojil - pol na baterke a rozvietil svetla, zapol dalsie spotrebice atd. vsetko islo ok aj bez baterky. tzn dobijanie by malo byt ok.
lenze kontrolka stale svieti a nezhasne ani po pridani otacok.
? _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Ut Máj 10, 2011 11:41 am Predmet: |
|
|
pri beziacom motore nemas co odpajat bateriu, mohlo by dojst k zniceniu riadiacich jednotiek. to je taka sprosta rada 30 rokov stara
chyba u teba je svietiaca kontrolka, alternator sa zda, ze funguje.
neviem posudit, ci je potreba to riesit
motor Z22YH ma specialne rieseny alternator, treba sa pozriet na to diagnostikou
podobne ako u Astra-H 1.7 CDTI, vid tema
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=14972&highlight=alternator+riadiaca _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Št Jún 16, 2011 5:41 pm Predmet: |
|
|
ahoj juraj. cital som temu ohladom budenia alt pri astre H 1,7 . neviem povedat ci je to ten isty problem.
jedna sa o chybu :
P0621 - Generator Lamp "L" Control Circuit Malfunction
kedze alteranator je po starte "mrtvy" - vybija sa baterka , treba ho ozivit zvysenim otacok. potom mi zacne dobijat. pri cca 30°C vonkajsej teploty na zhruba 14 - 13,9 V co by malo byt normalne. pri zapnutych spotrebicoch (radio, svetla, hmlovky, vyhreivanie sedadiel, ventilator) na zhruba na 13,5 V
mne ale kontrolka dobijania nezhasne ani po nabudeni alternatora. preco?
je nutne vymenit regulator alebo to bude len nejakym kablom?
mozem nejak laicky (odpojit,zapojit ?) zistit ci je to kabelazou?
pozn. VeCe 22 benz 2004. alternator nebol meneny (dufam) ani repasovany.
prikladam foto:
Na displeji po starte
Po zvyseni otacok - nabudeni
Po zapnuti spotrebicov
vyzera ze regulator je dobry lebo dobijanie neklesne pod referencne napatie 13,5 a nestupne viac ako 14,2 (pri t=30°C) _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: Št Jún 16, 2011 8:42 pm Predmet: |
|
|
neviem, či Ti to pomôže, ale presne túto chybu P0621 mi to vyhadzovalo raz za čas aj mne viď http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=22105&start=20 _________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Pi Jún 17, 2011 12:50 am Predmet: |
|
|
vo Vectre C ma motor Z22YH ma podobne ako Z22SE alternator s inym druhom reglera - ma 2 kontakty
u Z22YH su oba kontakty zapojene na Rj motora. tato vykonava pociatocne budenie alternatora, a aj nejake sledovanie generovaneho napatia
tento alternator je mozne zapojit aj klasicky - budenie kontrolkou v pristrojovke
rozumny popis tej chyby P0621(4) som nenasiel
chyba moze byt - regler, kabelaz, RJ motora.
kedze staci pridat plyn, dojde k samovybudeniu a alternator dobija.
v principe to staci riesit, az prestane uplne dobijat
este som nasiel nejaku opravu, ze sa nahra novsi SW do Rj motora. to by sa ale malo tykat blikajucej kontrolky.
co ta kontrolka presne znamena, najdes v prirucke _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Pi Jún 17, 2011 5:33 pm Predmet: |
|
|
dakujem za popis. sice som laik ale snad som nieco pochopil
musim este raz pozriet tie kable. ked k tomu je ale strasne blby pristup. omg.
elektrikar mi poradil ako skontrolvat kabalaz. za na alt idu tie dva kable ako si spominal aj ty. povedal ze mam skusit odpojit tenky kabel (asi prvotny primatny budic ). kontrolka by mala zhasnut. ked zhasne tak je problem v kabelazi.
dufam ze len v tom to bude.
nejde mi stale do hlavy to ze ta kontrolka stale sviti a rovnakou intenzitou. ziadna zmena ani po nabudeni. proste nezhasne ani ked dobija spravne. cudne.
chcel by som to vsetko ponechat ako je to od vyroby a neprehadzovat to na budenie kontrolkou :/ este to musim nastudovat. _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Jún 18, 2011 1:03 am Predmet: |
|
|
tie rady elektrikara tu neplatia. funguje to inaksie. do alternatora idu 3 kable.
2 tenke a jeden hruby. tie 2 tenke idu do RJ motora.
kontrolky su ovladane pocitacom, nicim inym _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ut Apr 03, 2012 7:56 pm Predmet: |
|
|
je mozne aby som mal v alternatore dva regulatory? jeden na dobijanie a druhy ktory "riadi kontrolku" . _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Pi Máj 11, 2012 9:09 pm Predmet: |
|
|
Mne sa vyskitol nasledovny problem.Včera mi zacala pri ceste domov svietiť kontrolka dobijania a motor po naštartovaní a cca 30 sekundach samovolne zvysil otacky z cca 900 na 1100.Dnes to iste az na to ze ked som daval auto do garaže tak už len cvaklo a nenaštartovalo.Evydentne to pestalo dobijať.Neviem ci chyba moze byť niekde v ukostreni alebo je to už altík .Mal som isť zajtra na diagnostiku ale takto sa nikde nepohnem.Netrufam si zajsť asi 3km ani po dobití baterie. _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Máj 11, 2012 9:22 pm Predmet: |
|
|
S najväčšou pravdepodobnosťou ti odišiel alternátor. Daj ho na repas.
A nerieš to v dvoch témach. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Pi Máj 11, 2012 9:30 pm Predmet: |
|
|
Neviem s čim je spojená pricina lebo som spominal aj tie otačky na motore.Po nastartovaní normalnych cca 900 a po cca 30 sekundach samovolne na cca 1100.Ak je to tym altikom tak celkom nerozumiem preco sa to tak sprava.A vykon motora sa mi tiež nezdá ale možno je to len nejaka zhoda nahod. _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Máj 11, 2012 9:37 pm Predmet: |
|
|
Sú tam elektricky ovládané solenoidy. Keď nie je šťava, nie je výkon. Motor sa zrejme snažil zvýšenými otáčkami kompenzovať klesajúce napätie, ale keďže nedobíja, tak bez odozvy. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Pi Máj 11, 2012 9:46 pm Predmet: |
|
|
Ďakujem,už so mudrejší,dam to nejako pomerať a uvidim...no asi zacnem pomali zhanať aj niekoho kto repasuje alternatory _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
VeCeZ22YH Strieborný užívateľ....
Založený: 18.10.2010 Príspevky: 324 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Máj 14, 2012 10:50 am Predmet: |
|
|
igi76
repas alebo vymena ta neminie ale ak chces tak vyskusaj ci ti dobija po zvyseni otacok.
dobi baterku, nastartuj, pri zapnutom radiu drzat "settings" az kym radio nepipne a potom 2x tlacidlo "BC" . dostanes sa takto do akehosi test menu kde uvidis aj dobijacie napatie podla obrazkov vyssie.
zvys otacky nad 2000 a sleduj ako sa ti zmenia hodnoty U.
pokial taketo menu na palubaku nemas tak to mozes vyskusat v tme.
po zvyseni otacok ti zacnu viac svietit svetlomety a vnutorne osvetlenie. podla toho vies ci sa nabudil alt.
ja takto jazdim uz viac ako rok ale repas bude za par tyzdnov _________________ VeCe 2.2 16V direct sedan |
|
Návrat hore |
|
|
igi76 Bronzový užívateľ...
Založený: 08.04.2010 Príspevky: 101 Bydlisko: Lipt.Mikuláš
|
Zaslal: Ut Máj 15, 2012 7:13 pm Predmet: |
|
|
Dnes po dobití baterky som to pozeral a dobijanie aj po zvyseni otacok na hodnote 11,6 Alternátor je po malom potrapení už von tak dám premerať a potom asi ten repas.Dam vedieť ako to dopadlo. _________________ Sigi 1,9CDTi 110kW Sport Edition
Astra F White 1,4 44KW EX |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|