Opelclub Fórum
Astra G - 3 dverova - 1,6 16V - komplet tuning
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Št Nov 29, 2007 11:07 am    Predmet: Odpovedať s citátom

marian Napísal:
yuri Napísal:
ak das len seriove piesty a seriove tesnenie, obavaj sa ze to nevydrzia.. tie piesty su hrozne... radsej investuj do kovanych od Wossner.. tie su s kompresiou 9,0:1 a su pre motor 1,6 16V

cena cca 200 EUR kus + DPH od EMS motorsport tu v BA

zaroven si daj urcite kovove tesnenie pod hlavu.. a chcelo by to aj tie stifty miesto hlavovych srobov.. potom sa nebudes bat tam fuknut viac ako len 0,6 bar.. turbo od Dbilas stoji ale celkom dost vela EUR.. lacnejsie to je kupou komponentov od ineho vyrobcu.. garet turbo s gulickovymi loziskami stiji v USA cca do 25.000 Sk + doprava.. vyfuk stoji na mieru v modre cca do 20.000 Sk a zvody v HG motorsport stoja cca 350 EUR... tak ze ak ratas

piesty : 1000 EUR
turbo : 750 EUR
tesnenie : 70 EUR
stifty cca 150 EUR
Zvody : 350 EUR
Intecooler : 300 EUR
vyfuk : 600 EUR
a zisli by sa aj kovane ojnice za 600 EUR
spojka : 300 EUR

tak to ja skoro to iste ako od Dbilas, ale fuknes viac cca 1,2 - 1,3 bar, a mas istotu ze to neprdne.
a si na nejakych 280 PS

zotrvak dasj odlahcit len o cca 1 kg.. inak ti budu celkom slusne padat otacky pri preradovani.. ja ho mam teraz odlahceny na 5 kg a dam seriu radsej

ale stale ostava vysiet otazka ako s RJ .... dbilas to ma osetrene ale nemozes cakat ze s tym budes robit zazraky.. ak das pevnejsie komponety tak si v kely lebo to bude neodladene.. ja mam volneprogramovatelny Motec tak ze ja som za vosou ale to je drahy spas.. rataj tak 120.000 vratane montaze a auto prec minimalne 3 mesiace..



No, ide o to ze ja uz som si objednal ten Turbo Kit od DB... S tym uz asi nic neporiesim.

Ale tie kovane piesty, kovove tesnenie, stifty miesto hlavovych srobov, spojku to stoji urcite za zvazenie.

Co sa tyka zotrvacnika, kua, to som nevedel. Musim sa porzpravat s tym chlapikom co mi bude odlahcovat zotrvacnik, ci sa to da vyladit alebo budem mat taky problem ako ty.

No a RJ, uz asi nebudem menit, lebo mam obj. ten DB Kit a to by som na tom prerobil asi aj gate.

Inac poslali mi z DB graf z brzdy s tym Kit-om a od 2000 ot do 3000ot je tam linearny narast krutiaceho moimentu zo 150Nm na cca 230Nm, potom sa to cca drzi na 230Nm az do 6500ot a potom to klesa, ale taha to az do 7250ot. Myslim, ze celkom slusne.

Inac dik za rady. Som zvedavy na moj vypis z brzdy a taktiez na ten tvoj s tym silnejsim turbom.

Very Happy


S tym zotrvakom to nieje aj take tragicke, len nech to spravi tak aby bol odlahceny len trochu.. cca max. 1 kg.. potom to bude OK.. ja som ho odlahcil asi o 2,5 a je to tak ze pri zoslapnuti spojky pri preradeni to klesa celkom rychlo dole... tak ze tolko k zotrvaku.

7250 otacok ? tak to su aj ine vacky potom.. ja tam nechavam tiez tie vacky co mam .. su to 266° od Risse Motorsport...

Co prevodovka a spojka ? minimalne by si mal dat novy kit.. aku mas prevodovku ? F15 F17 ?

Spojkovy kit skus pozret na www.ompracing.it alebo ich predajca na SKK www.autotechna.sk

ked tam nebude astra tak by to malo byt to iste ako je tigra 1,6 alebo corsa B Gsi 1,6 16 V.. http://www.ompracing.it/pdf/en/frizioni.pdf

seriu zoderies ako nic pre 230 Nm
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Po Apr 07, 2008 7:38 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Auto na predaj.. 220.000 Sk najdete v sekcii predaj.. priority sa menia Smile
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
marian
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 03.09.2007
Príspevky: 56

PríspevokZaslal: So Apr 12, 2008 11:27 am    Predmet: Odpovedať s citátom

yuri Napísal:
Auto na predaj.. 220.000 Sk najdete v sekcii predaj.. priority sa menia Smile


opat ju predavas, kua, hrozna podcena. je to skoda ked investujes take prachy do auta a potom ho musis predat za taku cenu ako niekto kto si ani sedadla nevysaval. Sad
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
azmodan
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 29.08.2007
Príspevky: 2872

PríspevokZaslal: So Apr 12, 2008 12:09 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

otazka skor znie naco su tie upravy dobre ...za taku cenu mohol mat ovela lepsie auto aj ked seriu a potom raz zistis ze si vyhodil prachy na nieco co predas hlboko pod cenu
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: So Apr 12, 2008 12:17 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

azmodan Napísal:
otazka skor znie naco su tie upravy dobre ...za taku cenu mohol mat ovela lepsie auto aj ked seriu a potom raz zistis ze si vyhodil prachy na nieco co predas hlboko pod cenu


tuning robis pre seba nie pre zisk

samozrejme je tuning neekonomicky. ale nemusis sa na vsetko divat ekonomicky
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
yuri
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.04.2006
Príspevky: 350
Bydlisko: Bratislava

PríspevokZaslal: Pi Apr 18, 2008 9:36 am    Predmet: Odpovedať s citátom

ide o to ze viac ma bavilo to robit ako ked je to hotove, ale je to skvele auto co ma vsetko co si zmyslis a pritom to nie je docapana blbina, ake vidis vsade, z vonku je vidno iba kolesa a svetla s maskou.. inac seria Smile))

cena je nizka, ale ked sa nepreda tak ju pod tuto cenu uz nedam..radsej si ju necham Smile
_________________
BMW F10, 2 x astra opc line 1,9 cdti ( jedna manual, jedna automat ) combo tour 1,7 dti a nakoniec : astra g 2,0 16 V s motorom C20XE
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
misso101
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 22.02.2009
Príspevky: 511
Bydlisko: Rimavská Sobota

PríspevokZaslal: St Apr 27, 2011 9:56 am    Predmet: Odpovedať s citátom

a ajtak tu z vás nikto nakoniec nenapísal či tam to turbo skončilo alebo sa to tam nedalo.
_________________
Astra G 2,0 16V Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> TUNING a STYLING - VŠEOBECNE Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group