|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
JRD McLAREN Strieborný užívateľ....
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 254
|
Zaslal: Ne Apr 10, 2011 9:09 pm Predmet: |
|
|
no tak dneska mi pristala v garazi Zafira 1.9 Y19DT..
nepravidelny volnobeh, pri rozbehu takom neistom "na 3 valce"..
sa zrazu motor prebudi, a potom uz taha normalne...
ako tu tak citam tak take 3 mozne priciny ma napadaju...
EGR, pripadne SW, ci vaha vzduchu ...
ja mam este podozrenie aj na vstrekovace..
skusal som odpajat, 1. a 3. mali najmensi vplyv na chod motoru na volnobehu ..
skusal tu niekto vycistenie vstrekovacov ..??
ci to zabralo, ..??
alebo teda nemam spekulovat, a ist poradie EGR, MAF, SW ... ??? _________________ Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04 |
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: Po Apr 11, 2011 2:54 am Predmet: |
|
|
ked ide nepravidelne, tak by som videl problem vo valci.
vstrekovac, kompresia, ventily. alebo kabelaz k vstrekovacu _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
JRD McLAREN Strieborný užívateľ....
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 254
|
Zaslal: Po Apr 11, 2011 8:52 am Predmet: |
|
|
Kompresia je OK. ..zmerane
vstrekovace som skusal odpajat, a ako som pisal 1 a 3 maju minimalny vplyv na chod motoru pri volnobehu..
pri zatazi a vyssich otackach motor ide poznatelne dobre "na 4 valce" _________________ Skoda 105L r.v.'81
Nexia Sedan GT r.v.'96 (C20XE)
Nubira III SW CDX r.v.'04 |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: Ut Jún 07, 2011 10:27 pm Predmet: |
|
|
Tak sa pridám aj ja do klubu trhajúcich motorov. Motor pri ustálených otáčkach, alebo jemnom pridávaní plynu v rozmedzí 1800-2500 ot. začne škubať, ale pri prudkej akcelerácii nie. Neškube ani po prudkej akcelerácii po tomto jave. Hľadal som možnú príčinu a dospel som k záveru, že to bude zrejme EGR ventil. Dnes som odpojil konektor od EGR a pri jazde domov sa motor choval normálne, žiadne trhanie, iba svietila kontrolka na palubovke. Nedávno som EGR-ko čistil a všimol som si deformovanej strunky a voľného piestiku v elektr. časti, zrejme tam bude pes zakopaný. Skúsim to rozobrať a nejako ten piestik upevniť. Poprosím Vaše tipy _________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Jún 08, 2011 5:03 am Predmet: |
|
|
jupaza1 Napísal: |
Tak sa pridám aj ja do klubu trhajúcich motorov. Motor pri ustálených otáčkach, alebo jemnom pridávaní plynu v rozmedzí 1800-2500 ot. začne škubať, ale pri prudkej akcelerácii nie. Neškube ani po prudkej akcelerácii po tomto jave. Hľadal som možnú príčinu a dospel som k záveru, že to bude zrejme EGR ventil. Dnes som odpojil konektor od EGR a pri jazde domov sa motor choval normálne, žiadne trhanie, iba svietila kontrolka na palubovke. Nedávno som EGR-ko čistil a všimol som si deformovanej strunky a voľného piestiku v elektr. časti, zrejme tam bude pes zakopaný. Skúsim to rozobrať a nejako ten piestik upevniť. Poprosím Vaše tipy |
Doporučujem zároveň aj reprogram RJ motora _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: St Jún 08, 2011 8:01 pm Predmet: |
|
|
Signum Napísal: |
Doporučujem zároveň aj reprogram RJ motora |
Dnes som EGr zapojil,motor sa správa tak ako bolo popísané. Tak ma čaká buď jemná oprava, alebo výmena
Signum je nutný reprogram RJ? V čom spočívá? Urobiť sa dá asi len v Opli, pravda? Cenová relácia? _________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Jún 08, 2011 8:46 pm Predmet: |
|
|
Reprogram RJ motora je možný iba orig. diagnostikou typu Tech2 alebo GM MDI
+ je potrebné mať prístup do Tis2Web prípadne Global Tis na DVD
najbližše od Tvojho bydliska je určite Autotip v Žiline ale neviem koľko to u nich stojí napr.v BA je cena 136-200€ preto by som doporučoval kontaktovať uživatela s nickom Rasto je z PD on by TI mohol pomocť _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
jupaza1 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.05.2009 Príspevky: 1316 Bydlisko: Źilina
|
Zaslal: St Jún 08, 2011 8:56 pm Predmet: |
|
|
vďaka za vyčerpávajúcu odpoveď _________________ Opel Astra 1,8i 16v r.v.1994 - ex
Opel Vectra caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM |
|
Návrat hore |
|
|
Signum Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 02.05.2007 Príspevky: 4787 Bydlisko: Galanta
|
Zaslal: St Jún 08, 2011 8:58 pm Predmet: |
|
|
jupaza1 Napísal: |
vďaka za vyčerpávajúcu odpoveď |
niet za čo _________________ mám OPEL
*** Diagnostika vozidiel Opel*** |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|