|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
juro1979 Bronzový užívateľ...
Založený: 19.09.2009 Príspevky: 112
|
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: So Nov 06, 2010 8:06 am Predmet: |
|
|
Teraz som aj ja na pochybach aku bateriu kupit dobija mi pokne 14,2V pri max zatazeni vsetkymi spotrebicmi je to 13,8V, no horsie je to pri rannych startoch nomalny kludovy stav je 12,3-12,7V ale ked zapnem zapalovanie na zhavenie tak mi podla voltmetra padne kapacita na nejakych 11,4V a ked startujem tak ked je nad nulov cca 5stupnov tak klesne na 10,5 a ked bolo cca pod 2stupne tak ukazovalo pri startovani 9,3V co si myslim ze je hodne malo... pri minusovych teplotach mi pri startovani padli rucicky pod nuly a rozsvietili sa mi kontrolky na palubovke rezerva a abs ale vtedy som to nemeral.... dnes idem pozret do obchodov nejaku bateriu no jednoznacne chcem 74AH - 77AH a startovaci prud min 680A - 780A , vyrabaju ich varty, no pozrem aj inu znacku menej komercnu a dam vediet ako sa startuje.... este jedna malickost ked kupim bateriu treba ju dat nabit na nabijacke????? vopred vdaka za odp zdar oplakom _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
robo99999 Strieborný užívateľ....
Založený: 08.07.2009 Príspevky: 183
|
Zaslal: So Nov 06, 2010 9:00 am Predmet: |
|
|
ja som pred rokom kupil CARYON 74ah za 79€ a auto parkujem stale vonku a zatial ide bez problemov a cez zimu najazdim max 3000km _________________ ASTRA G X20 DTL 60kw rv1998 caravan |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: So Nov 06, 2010 5:52 pm Predmet: |
|
|
No tak na koniec som kupil bannerku vid link: http://www.autobaterie24.sk/banner-uni-bull/banner-uni-bull-12v-80ah
no bolo to od znameho tak mi urobil aj cenu no vysla ma na 102€ dal som ju pre istotu este na nabijacku nech je na full nabita a zajtra ju namontujem je prekvapivo silna som velmi zvedavy ako sa bude startovat....
ja som tiez na tom podobne parkujem vonku pri dome a tiez najazdim cca 3000-4000km mozno viac ani neviem...
je mi luto ze sa musim zbavit mojej bosch-ky bo sluzila dlho a dobre no zmena je zivot, zdarl oplakom _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Ne Nov 07, 2010 8:50 pm Predmet: |
|
|
no dnes som s bannerkou prvy krat startoval je to parada auto skoci na brnk a zda sa mi ze ide tichsie no to je mozno iba zdanie, dobijaci prud sa mierne zvysil na 14,4V s 14,2V neviem preco a po zatazeni je to 13,8-14V takze spokojnost, v kludovom stave vypnuty motor je prud 12,7V, tak dufam ze na zimu sme pripraveny _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
Kesi Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 23.09.2008 Príspevky: 4865 Bydlisko: EHMK :-)
|
Zaslal: Ne Nov 07, 2010 8:53 pm Predmet: |
|
|
Citácia: |
v kludovom stave vypnuty motor je prud 12,7V |
nie prúd ale napätie _________________ Astra F 1,4 Caravan
Astra H GTC 1,9 (110 kw)
|
|
Návrat hore |
|
|
dikard Strieborný užívateľ....
Založený: 03.08.2010 Príspevky: 6943 Bydlisko: Okres Nove Zamky
|
Zaslal: Ne Nov 07, 2010 9:00 pm Predmet: |
|
|
no nad tym som rozmyslal ale nevedel som presne co je co no teraz uz viem ze napätie su Volty a prud su Ampere
dik za upozornenie _________________ Opel Astra G Caravan 2.0 DI 16V 60KW intercooler, ročník 2000,X20DTL,prevodv. F23, 225 000km |
|
Návrat hore |
|
|
juro1979 Bronzový užívateľ...
Založený: 19.09.2009 Príspevky: 112
|
Zaslal: Ne Jan 02, 2011 3:33 pm Predmet: |
|
|
dikard Napísal: |
no dnes som s bannerkou prvy krat startoval je to parada auto skoci na brnk a zda sa mi ze ide tichsie no to je mozno iba zdanie, dobijaci prud sa mierne zvysil na 14,4V s 14,2V neviem preco a po zatazeni je to 13,8-14V takze spokojnost, v kludovom stave vypnuty motor je prud 12,7V, tak dufam ze na zimu sme pripraveny |
Tak nech Ti dlho slúži!!!!!!! |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|