Opelclub Fórum
dym ako z T148
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: So Nov 06, 2010 10:52 am    Predmet: Odpovedať s citátom

No a jsme zase u toho. Kontrolka diagnostiky svítí a kódy stále nemáme . To, že ti auto spadne do nouzáku na 4300ot je vada motoru, ne jeho vlastnost ( narážím na tvůj předchozí benzíňák)
A ještě dotaz, kouřit to začalo až po výměně oleje??
Zkus vyčistit MAP senzor, může být pěkně zaneřáděný špatným spalováním. Ale chce to konečně ten výpis diagnostiky!!
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
lubo22
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.04.2009
Príspevky: 4321
Bydlisko: trstena

PríspevokZaslal: So Nov 06, 2010 4:49 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

do 4300 ot to ani ja netocim max do 4000 a to uz ked mam racing naladu Very Happy obcas sa mi stane zo to prekroci nad 4000.
skusil som aj 4500ot ale do nudzoveho ma to nehodilo.
skus tu diagnostiku alebo este to nechaj tak uvidis co to urobi dalej.
hlavne ten olej aby si mal OK a potom sleduj dalej ak si dan ten SHELL AG mam ho aj ja a spokojny som velmi Smile
_________________
Vectra C cierna
Vectra C modra ex
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
joachimdarmo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.09.2010
Príspevky: 30
Bydlisko: Nitra Kolíňany

PríspevokZaslal: So Nov 06, 2010 5:48 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

diagnostika bude az zajtra , t.j. v nedela. Dymit na 90% po vymene oleja. Pred vymenou som to nesledoval, lebo to nedymelo. A kde je MAP senzor? Question
_________________
Opel Vectra C, 2003 , 2,0DTI 16 V , Comfort.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
joachimdarmo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.09.2010
Príspevky: 30
Bydlisko: Nitra Kolíňany

PríspevokZaslal: So Nov 06, 2010 9:02 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Takze. Olej aj filter vymenene. Stihol som aj diagnostiku. Boli tam dve chyby. P 0530 - 03 porucha cidla tlaku klimi a - P0234 - 5B kladná odchýlka v regulacnom okruhu .....viac som si nestihol zapamatat. Zistil nieco s podtlakmi na selenoidy pre klapky a turbo. Obe vraj prepustaju podlak. Vakuovka je vraj v 100% stave. Meral to aj rucnym meradlom na podtlaky. Vymenil ich medzi sebou /boli identicke/ vraj otestujeme co to spravi. Ale pravdepodobne su obe zle, lebo ma to opat hodilo do NR. Chlapi, co stoja tie selenoidy? A co sa tyka dymenia, ako naschval neslo za mnou 20 km ani jedno auto, aby som videl ci som mu zahadzal sadzami svetla. Uvidime zajtra cez den.


Takze nepomohlo. Dymim stale.Sice bol motor studeny a presiel som asi 5 km. A vsimol som si dalsiu vec. Niekde medzi 2500 - 3000 ot/min mi auto akokeby zdochlo a znova naskocilo.Proste prestane tahat a znova sa rozbehne.Trva to asi 1/10 sekundy. Taky okamich. Nic nevypise. Bude to tymi selenoidmi? Alebo je fakt v tahu turbo ! Confused
_________________
Opel Vectra C, 2003 , 2,0DTI 16 V , Comfort.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
iurai
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 14.06.2007
Príspevky: 17354
Bydlisko: Brati ZLA va

PríspevokZaslal: Ne Nov 07, 2010 1:29 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

ked auto dymi tak: vaha vzduchu, turbo, trysky, cerpadlo, zerie olej cez turbo. alebo problem s podtlakmi.
takze poctivo a pomaly vsetko skontrolovat.

napr. vaha vzduchu - tabulka hodnot. podtlaky - ina tema tu
_________________
UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ...
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Zobraziť autorove WWW stránky
alzafir
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 15.09.2010
Príspevky: 164
Bydlisko: Ostrava

PríspevokZaslal: Ne Nov 07, 2010 5:26 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Bohužel jsis zapamatoval zrovna ty nepodstatné chyby pro tenhle problém. Ale jestli je něco se solenoidy, možná po výměně budeš mít po problému. Jen mi není jasné, jak to diagnostikovali, když ti nezjistili, co je konkrétně špatné.
Jinak přesně ,co píše iurai, není co dodat.
Když to dýmí, je málo vzduchu nebo moc nafty. Vše má na svědomí elektronika kolem ovládání motoru ( a jí ovládané podtlaky). Vadný vstřik ( vstřiky) , to je jiná kapitola. Takže ještě jednou, VÝPIS DIAGNOSTIKY!!!
Jinak ovládání klapek nemá na chod motoru zásadní význam, jestli se hýbou nebo ne stejně za jízdy nepoznáš a nepoznáš ani rozdíl když je odpojíš ( jen na zkoušku, jinak ani náhodou , nebo si koleduješ na průser s propálením pístu). Pokud ovšem bude ten solenoid špatný, klidně může rozházet podtlaky pro zbytek ventilů, turboovládání nevyjímaje!!
_________________
Zafira 2,2DTi 2005
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
joachimdarmo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.09.2010
Príspevky: 30
Bydlisko: Nitra Kolíňany

PríspevokZaslal: Ne Nov 07, 2010 5:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Chlapi zatial dik. Zajtra odchadzam na tyzden do Lucenca a Zvolena. Auto ostava doma. Pozical som si druhe. Bude na nom jazdit len zena 10 km denne. Na hambu sveta s dymenim ako prasa. Na diagnistiku neviem odpovedat. Ja som mal volakedy VAGCOM a tam som videl vsetko. Robil mi to chlapik , ktory si plati aktualizacie a co ja viem co vsetko. Ale ako tu bolo pisane mam obavy , ze to nevydrzalo turbo. Uz to ani nevladze tahat a ide to ako litrovy Peugeot. Crying or Very sad
_________________
Opel Vectra C, 2003 , 2,0DTI 16 V , Comfort.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
joachimdarmo
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 23.09.2010
Príspevky: 30
Bydlisko: Nitra Kolíňany

PríspevokZaslal: Pi Nov 12, 2010 5:28 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Zdravím borci. Takze az dnes sa auto dostalo do Opel servisu v Nitre. Isla to vybavit manzelka. Povedala chlapikovi, ze to dymi ako prasa. Majster otvoril kapotu chytil prvu hadiciu co uvidel / vrchná do Interu/ a cuduj sa svete prasknuta na 10-tich centimetroch. Keby som hu nepozoroval 20 x tak nepoviem ani slovo. Docasne opravene hadicou 3M a auto zrazu dostalo druhy dych. Vyhodilo vsetky sadze za dva tyzdne a asi je po probleme. Objednali mi novu. Bude v pondelok. Chlapi, este raz velka vdaka. Fakt je to len o pozorovani a hadiciach./niekedy/. Very Happy
_________________
Opel Vectra C, 2003 , 2,0DTI 16 V , Comfort.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
rudlus
Pravidelný užívateľ...
Pravidelný užívateľ...


Založený: 30.10.2010
Príspevky: 37
Bydlisko: Nimnica,Slovakia

PríspevokZaslal: Po Nov 15, 2010 9:45 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

mam ten isty problem....mam motor x25td a pri otackach do 2000 ani dym ale ak slapnem tak ako ked zakuris uhlim v kachliach...myslel som si ze to bude prasknutim intecoolerom ale po odbornom zaletovani a preskusani na 4 atmosfery-v aute len 2-to robi stale...je to nafta,....vymenil som prevodovy olej,palivovy filter,olejovy sa mi nedal odkrutit tak s tym asi do servisu pojdem..viete mi poradit co treba este precistit alebo skontrolovat funkcnost????motor taha ako divy,olej nezerie,sotreba v norme-nevem nemam komp-dakujem za kazdu radu
_________________
Škoda 120l´88-Fiat Bravo 1,4 12v´96-Peugeot 406 2,0 HDI´03-Fiat Marea Weekend 1,9 JTD´03-Opel Omega 2.5 TD Taxi X25DT sedan´97 - biela kráska
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Brembo.SV
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 06.03.2010
Príspevky: 279
Bydlisko: Matuskovo

PríspevokZaslal: Št Nov 18, 2010 5:25 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

skontroloval si tlak v sacom potrubi? Daj zmerat plniaci tlak a EGR
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> VECTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group