|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
marekson Bronzový užívateľ...
Založený: 29.01.2008 Príspevky: 84 Bydlisko: Pezinok
|
Zaslal: Ut Máj 20, 2008 8:51 pm Predmet: pomale a divne klesanie otacok |
|
|
hello,
mam jeden problem a neviem co s nim. Pri zohriatom aute, ked vyradim rychlost, tak otacky pomaly klesaju. Nakoniec klesnu, ale pri novych autach v priebehu cca 1-2 sek. na tejto Astre je to pozvolne, akoby klesanie po urcitych stupnoch v trvani cca 5-7 sek.
Raz pri ceste do Prahy sa mi stalo, ze pri jazde z kopca na neutraly lietali otacky hore a dole, potom som zastal lebo sa mi to nepacilo, nastartoval a bolo to OK.
Co sa oplati vymenit, kde je podla Vas zrada?
dikes moc,
marek. _________________ Astra F, 1.4, rv. 1999, X 14 NZ |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 7:38 am Predmet: |
|
|
podla mna nejaky podtlak zvetrana hadica, vtedy to zvykne.. pripadne cidlo... |
|
Návrat hore |
|
|
marekson Bronzový užívateľ...
Založený: 29.01.2008 Príspevky: 84 Bydlisko: Pezinok
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 8:56 am Predmet: |
|
|
pls, vedel by si blizsie povedat co s tym treba spracvit? Co vymenit, co skontrolovat?
Vdaka za pomoc. _________________ Astra F, 1.4, rv. 1999, X 14 NZ |
|
Návrat hore |
|
|
azmodan Strieborný užívateľ....
Založený: 29.08.2007 Príspevky: 2872
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 9:32 am Predmet: |
|
|
no to je len moj odhad s tym ze ti na volnobehu skacu otacky... ja som tiez s tym mal problem na predchadzajucom aute a bola zvetrana hadica a aj zanesene boli niektore... tak mi lietali otacky na volnobeh.. problem vyriesis vymenou hadice za novu... len treba zistit ktora to je a to len metodou pokus omyl.. ak to sposobuje teda ono .. pockaj si na niekoho skusenejsieho v oblasti motorov macil signum atd ja len skusam..oni ti skor poradia spravne
btw pri ceste z kopca na neutrali? neviem preco vsetci vyhadzuju rychlost z kopca |
|
Návrat hore |
|
|
marekson Bronzový užívateľ...
Založený: 29.01.2008 Príspevky: 84 Bydlisko: Pezinok
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 9:47 am Predmet: |
|
|
Diki, pockam na ostatnych rady a dufam, ze sa to podari vyreiesit.
Co sa tyka toho neutralu: ked potrebujem brzdit, tak vyuzivam brzdenie motorom, ale toto som isiel cca 2 km dole miernym kopcom cca 110 km/h, takze 5-ka + plyn nebola rozumna. _________________ Astra F, 1.4, rv. 1999, X 14 NZ |
|
Návrat hore |
|
|
Igor Pravidelný užívateľ...
Založený: 25.04.2008 Príspevky: 47 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 1:55 pm Predmet: Re: pomale a divne klesanie otacok |
|
|
marekson Napísal: |
hello,
mam jeden problem a neviem co s nim. Pri zohriatom aute, ked vyradim rychlost, tak otacky pomaly klesaju. Nakoniec klesnu, ale pri novych autach v priebehu cca 1-2 sek. na tejto Astre je to pozvolne, akoby klesanie po urcitych stupnoch v trvani cca 5-7 sek.
Raz pri ceste do Prahy sa mi stalo, ze pri jazde z kopca na neutraly lietali otacky hore a dole, potom som zastal lebo sa mi to nepacilo, nastartoval a bolo to OK.
Co sa oplati vymenit, kde je podla Vas zrada?
dikes moc,
marek. |
Ahoj, ja som maj podobný problém na WV Polo, stým že mi otáčky vo voľnobehu lietali raz hore raz dole a sem-tam mi zhasol motor. Problém bol v šktiacej klapke. Po naštelovaní správneho uhla bolo po probléme. Taktiež nie som odborník na motory. _________________ Igor - Opel Astra Caravan 1.8 92 Kw |
|
Návrat hore |
|
|
kalli Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 26.08.2007 Príspevky: 306 Bydlisko: Bahon
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Pi Jún 06, 2008 8:14 pm Predmet: |
|
|
Áno. Najprv ho odmontuješ od škrtiacej klapky, t.j. v časti 1). Pozor je tam lisované papierové tesnenie. Nezlom ho. Stojí síce pár korún, ale načo si to komplikovať. Potom samotný krokáč rozmontuješ na 2 diely rozobratím v mieste 2). Je tam gumový krúžok, nestrať ho. Časť na ktorú sa pripája konektor je elektrická, v nej skontroluj voľný pohyb kotvy, t.j. malého kovového piestika, prípadne ho zľahka prepláchni benzínom a potom zasa zľahka namaž kvapkou oleja (radšej menej ako viac). Druhá, mechanická časť, je práve tá, ktorá spôsobuje problém, pretože je zväčša zanesená stuhnutým olejom. Trčí z nej tyčka, ktorá zasahuje do elektrickej časti a opiera sa o kotvu. Sú v nej dva otvory, ktoré tvoria tzv. bypas okolo škrtiacej klapky v zatvorenom stave a ktoré uzatvára kužeľovitý ventil, ktorý je súčasťou tyčky. Veľmi ňou nekmáš, aby si nepoškodil sedlo. Do týchto otvorov nastriekaj čistič karburátorov, chvíľu nechaj pôsobiť a vylej. Opakuj dovtedy, kým s toho pôjde sajrajt. Potom to znova poskladaj. Imbusy v časti 1) uťahuj opatrne, závit je v hliníku. Mne sa ten spodný podarilo strhnúť.
Popri tom by som ti odporúčal odmontovať aj teleso škrtiacej klapky a vyčistiť ho komplet aj zospodu a rovnako prečistiť všetky otvory v ňom. Nájdeš ich podľa hadičiek, ktoré vedú do škrtiacej klapky. Napríklad na ďalšej fotke, hadica č.3 vedie pod škrtiacu klapku a ústi do otvoru s priemerom cca 1mm. Ten zvykne byť veľmi často upchatý. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
kalli Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 26.08.2007 Príspevky: 306 Bydlisko: Bahon
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: So Jún 07, 2008 9:13 am Predmet: |
|
|
Mal som písavú náladu.
Veľa šťastia. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
iurai Strieborný užívateľ....
Založený: 14.06.2007 Príspevky: 17354 Bydlisko: Brati ZLA va
|
Zaslal: So Jún 07, 2008 8:08 pm Predmet: |
|
|
ten otvor tusim niekedy zvacsuju.
ale treba na to aj urcitu verziu do riadiacej jednotky _________________ UPOZORNENIE: sukromne spravy mi nepiste. kontakt cez E-mail: jurajlanyi(zavinac)gmail.com
cas sa minul ... |
|
Návrat hore |
|
|
kalli Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 26.08.2007 Príspevky: 306 Bydlisko: Bahon
|
|
Návrat hore |
|
|
macil Forum Admin, Opelclub Member
Založený: 25.02.2006 Príspevky: 29027 Bydlisko: Košice
|
Zaslal: Po Jún 09, 2008 3:49 pm Predmet: |
|
|
Nič zložité. Samotné teleso klapky drží na saní pomocou štyroch štiftov a matíc. Predtým však musíš odpojiť tiahlo plynu a zo zadnej časti hadičky ohrevu klapky a dve podtlakové hadičky. Hadičky ohrevu musíš niečim zaslepiť, pretože inak z nich bude vytekať chladiaca kvapalina. Tiahlo plynu drží na malom guľovom čape a zaistené je zdola drôtenou sponou. Tú musíš vytiahnuť, drží tam vlastnou pružnosťou, tak pozor aby ti neuletela. Potom vysunieš bovden z plechového držiaka. Na bovdene je štelovacia "matka", ale radšej ňou netoč, aby si si nerozladil nastavenie ovládania plynu. Pod klapkou je papierové tesnenie. Mne sa rozpadlo na dve časti, ako keď sa rozlepí lepenka. Dotesnil som to potom vysokoteplotným silikónom.
V najbližšej dobe ma tiež čaká čistenie. Celú klapku mám zas...olejovanú a dnes mi pri návrate domov ostali vysieť otáčky na 1500ot/min. Po pridaní zas klesli, takže jasná diagnóza. _________________ Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika - 診斷
|
|
Návrat hore |
|
|
kalli Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 26.08.2007 Príspevky: 306 Bydlisko: Bahon
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|