|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
devil811 Nový užívateľ...
Založený: 30.09.2010 Príspevky: 16
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 11:26 am Predmet: |
|
|
langdon2 Napísal: |
Ked si autobusar, tak si kup tu 1,9 CdTi ale tu slabsiu verziu, bo ta silnejsia, ta 150 konova ma virive klapky, ktore dost odchadzaju...
Verim tomu, ze s naftou nudzu mat nebudes. |
mal som vyhliadnutu tu 120 hp verziu ale neviem neviem ked to je fiatacky diesel s talianskou elektronikou. |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 11:40 am Predmet: |
|
|
no ja neviem... ako pocul som dost chvaly na tieto fiatacke JTD-cka...
ale ja vseobecne neverim nafte... takze so mnou je to tazke sa bavit o JTD
mozno jedine do coho by som sa nebal ist je bavoracky 3.0d _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
langdon2 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 16.01.2008 Príspevky: 14262 Bydlisko: Nitra
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 11:45 am Predmet: |
|
|
DEVIL, ano ano..pozeraj po tych 120PS verziach....Tie 150PS verzie su 16V motory s virivimi klapkami..aj tuna na fore sa rozobera ten 150PS motor, a problemy s nim...
Pri 120PS su tie klapky neni..Cize o problem menej.
Talianske JTD su dobre motory. Nebal by som sa ich.... _________________ Opel Astra G 1,4 16V
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika, rychlo servis |
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 6:08 pm Predmet: |
|
|
Diesel z druhej ruky je lotéria, common rail je krásna technológia kým sa niečo nepototo... , navyše keď v dnešnej dobe nie je problém s prestavbou benzínu na LPG, tak nevidím dôvod si robiť zbytočné problémy s naftou. _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
devil811 Nový užívateľ...
Založený: 30.09.2010 Príspevky: 16
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 7:32 pm Predmet: |
|
|
langdon2 Napísal: |
DEVIL, ano ano..pozeraj po tych 120PS verziach....Tie 150PS verzie su 16V motory s virivimi klapkami..aj tuna na fore sa rozobera ten 150PS motor, a problemy s nim...
Pri 120PS su tie klapky neni..Cize o problem menej.
Talianske JTD su dobre motory. Nebal by som sa ich.... |
NO a toto je JTD?? ja ze CDti? je v tom nejaky rozdiel?? a keby len klapy ale co turbo co trysky piesty??? A pocul som ze v 1,7 je common rail znacky tusim delphi a ze tie nevydrzia viac ako 200 000km. Ale vraj niektore maju uz siemens a prave to mi nikto este nepovedal aky vyrobca dodava common rail do tej 1,9 cdti 120hp. |
|
Návrat hore |
|
|
devil811 Nový užívateľ...
Založený: 30.09.2010 Príspevky: 16
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 7:34 pm Predmet: |
|
|
Rasto Napísal: |
Diesel z druhej ruky je lotéria, common rail je krásna technológia kým sa niečo nepototo... , navyše keď v dnešnej dobe nie je problém s prestavbou benzínu na LPG, tak nevidím dôvod si robiť zbytočné problémy s naftou. |
Oplati sa prestavovat aj auto so 100 000km??? na plyn? ake su naklady na prestavbu??? 1000? 2000euro??? To neviem ci sa oplati.Daj nejake info ak mas. dik |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 7:37 pm Predmet: |
|
|
tie označenia si dá každý výrobca svoje...
VW Group má TDI, FIAT má JTD a Opel má CDTI
ale tak Opel má 1,9-tky fiaťácke JTD-čka ale označuje ich CDTI
čiže sú to nafťáky od fiatu - JTD _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 7:40 pm Predmet: |
|
|
devil811 Napísal: |
Rasto Napísal: |
Diesel z druhej ruky je lotéria, common rail je krásna technológia kým sa niečo nepototo... , navyše keď v dnešnej dobe nie je problém s prestavbou benzínu na LPG, tak nevidím dôvod si robiť zbytočné problémy s naftou. |
Oplati sa prestavovat aj auto so 100 000km??? na plyn? ake su naklady na prestavbu??? 1000? 2000euro??? To neviem ci sa oplati.Daj nejake info ak mas. dik |
dosť záleží, koľko na tom najazdíš a ako dlho si to chceš nechať ale oplatiť sa to oplatí určite _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 8:11 pm Predmet: |
|
|
K prestavbe na LPG je tu iné vlákno, kde je dosť detailov. Či sa to oplatí je individuálne. Ja LPG mám a išiel by som do neho znovu aj napriek tomu že nenajazdím ročne veľa km. Teraz je zrovna rok čo som ho dal namontovať, najazdil som cca 8000 km a na palive som ušetril cca 260 EUR. Jazdím väčšinou po meste krátke trasy, čím sa ešte LPG znevýhodňuje (štarty a zohriatie motora ide na benzín). Prerábka stála 1150 EUR. Niekto by si to za týchto podmienok nedal prestavať, ja áno.
Z 19 DT, Z 19 DTH, Z 19 DTL majú systém EDC 16C9/16C39 - BOSCH.
Z 17 DTL, Z 17 DTH majú systém EDC 16C9 - BOSCH
Z 17 DTJ, Z 17 DTR majú systém DECE1C - DENSO
Z 13 DTH má systém Multijet 6JO - MAGNETI MARELLI
Z19 DTJ som nenašiel, ale pravdepodobne to bude tiež EDC 16C9/16C39 od BOSCHu. _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
xaviersa Strieborný užívateľ....
Založený: 22.11.2009 Príspevky: 576 Bydlisko: ŠAĽA - LEVICE
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 8:34 pm Predmet: |
|
|
No cena lpg sa znacne zmeni po novom roku. Malo by to byt o priblizne 12centov viac za liter, tak potom uz ten rozdiel voci dieslu nebude velky. Teda ak sa nezmeni vyraznejsie i cena nafty.Ja mam lpg a spokojny. No do buducna by som chcel diesel. _________________ ASTRA J 1.7DTJ COSMO
EX - ASTRA G 1.6 16V LPG, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
24petusko Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 11.12.2009 Príspevky: 6975 Bydlisko: Košice okolie
|
Zaslal: St Okt 13, 2010 8:54 pm Predmet: |
|
|
isto sa zmeni cena aj nafty a bezninu
to som si istý...
povedal by som, že rozdiel ostane zachovaný prípadne sa zmení o minimum _________________ VeCe: '06, Z18XER, Black beauty OPC
|
|
Návrat hore |
|
|
devil811 Nový užívateľ...
Založený: 30.09.2010 Príspevky: 16
|
Zaslal: Št Okt 14, 2010 7:10 pm Predmet: |
|
|
xaviersa Napísal: |
No cena lpg sa znacne zmeni po novom roku. Malo by to byt o priblizne 12centov viac za liter, tak potom uz ten rozdiel voci dieslu nebude velky. Teda ak sa nezmeni vyraznejsie i cena nafty.Ja mam lpg a spokojny. No do buducna by som chcel diesel. |
Nafta pojde asi o 7 centov hore kvoli dani ktora sa zvysuje teda dph a zavadza sa dan na bio zlozku v nafte takze to zvysi cenu. Plyn je fajn ale neviem ci sa mi to oplati . ak by som kupoval uz take auto tak fajn ale dat prestavovat asi ne. a je chcem tak 3-4 roky staru astru H takze ani neviem za kolko sa tie prestavuju. |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|