|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
Andyno Pravidelný užívateľ...
Založený: 05.06.2007 Príspevky: 33 Bydlisko: Oslany
|
Zaslal: Ne Máj 11, 2008 9:06 pm Predmet: Problem s motorom pri vyšších otáčkach |
|
|
Hello,
Mám problém s motorom 1,7TD ISUZU. Po naštartovaní pradie ako má, ako aj pridávaním do zhruba 1500 ot/min.
Potom stači mierne pridať a motor skape, ako keby nemal palivo.
Aj pri plnom zošľapnutí plynu, otáčky vybehnú na max. 2500 ot/min, a nasleduje okamžité zhasnutie motora.
1. vyskúšal som napojiť čerpadlo pramo z fľaše, ale nepomohlo.
2. skontroloval som všetky kontakty, svorky, relátka, poistky, popresvecoval som kable a spoje, no všetko je v poriadku
3. pri jednom naštartovaní som stiahol aj hadičku prepadovej nafty, a boli v nej bublinky...pri pridaní išlo cez hadičku viac vzduchu ako nafty, takže som zdemontoval čerpadlo a dal ho na stolicu, no zatiaľ som nič neobviklé na ňom nenašiel. Čerpadlo je OK, skúšané aj s tryskami...
Napadá ešte niekoho niečo?
Zajtra sa chystám poriadne otestovať magnetický ventil na čerpadle, či náhodou....lebo čerpadlo bolo testované bez neho, zapojené napriamo. _________________ Sintra 2,2DTi, 1999, CD, 7m.
|
|
Návrat hore |
|
|
Andyno Pravidelný užívateľ...
Založený: 05.06.2007 Príspevky: 33 Bydlisko: Oslany
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 6:35 am Predmet: |
|
|
Huráááá, poblém vyriešený - vysunuté sitko z holendra prívodu nafty do čerpadla.
Zaujímavé, lebo z takého istého motora som už vyberal čerpadlo, a žiadne sitko tam nebolo.
Tu to sitko bolo, bolo zosunuté a navyše celé bolo obalené hnusnou plastovou žuvačkou - to už aby som naftu kúpenú na čerpačkách doma predestiloval a až tak zjazdil...
Ale treba poznamenať, že som sa aspoň troška viac zblížil s autom. Veď kedy by som sa dostal k údržbe el. vedenia, očisteniu motora a štartra? Asi len pri nejakom probléme...
Zároveň som vymenil aj rozvodový remeň (192 tis. km). Škoda len, že sa mi nepodarilo zohnať originál od japoncov... _________________ Sintra 2,2DTi, 1999, CD, 7m.
|
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 11:12 am Predmet: |
|
|
...prave som sa Ti chystal napisat! Lebo s niecim velmi podobnym mam skusenost z BMW 520i.
Auto slo perfektne, az kym sa motor poriadne nezohrial, potom presne Tvoje symptomy, i ked to bol benzin.
Rychlo som zistil, ze v tej chvili benzin nema tlak, vymenil som cerpadlo.
Take iste spravanie.
Vsetky privodne hadice som vymenil - hypoteza autoriz. servisu bola, ze hadice teplom zmaknu a splostia sa (cerpadlo nebolo v nadrzi, ale mimo nej).
Ziadna zmena.
Zufalstvo.
Otvoril som nadrz a vytiahol komplet sanie aj s palivomerom. Na konci sania sitko. Nieco diabolske sa vtedy vo mne vynorilo a vytrhol som to sitko a zahodil. Odvtedy ziaden problem!
spatnou analyzou som prisiel na to, co sa stalo:
- cistic beznzinu naleptal sitko, to sa scasti uzavrelo
- horuci benzin je tazsie cepatelny ako studeny
- po zohriati benzinu doslo k vytvaraniu vakuovych bublin, benzin sa "trhal", pumpa chytila vakum a bol koniec
kto neveri, ze benzin sa da v teplom stave lahko roztrhnut, moze ho naliat do inj. striekacky a vyskusat. Ide to lahko
Dufam, ze tento prispevok niekomu usetri tisice _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Máj 21, 2008 5:22 pm Predmet: |
|
|
alebo to este byva chyba na riadiacej jednotke cerpadla a to viem opravit za cca 1000sk _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|