|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
tommyk999 Strieborný užívateľ....
Založený: 02.03.2008 Príspevky: 421 Bydlisko: Oxford [Kosice]
|
Zaslal: St Mar 05, 2008 5:18 pm Predmet: Skratene radenie "shortshift" na VeCe |
|
|
Skracovac radenia pre 2.2L DTi Diesel (Y22DTR) - 3.2L V6 benzin(Z32SE)
Stoji to 49euro = 1590 sk
kupit si to mozte na tejto stranke http://www.mathijssentechnics.nl/ |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Mar 05, 2008 5:51 pm Predmet: |
|
|
pekne ale ci to skrati radenie az o tolko no neviem _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
tommyk999 Strieborný užívateľ....
Založený: 02.03.2008 Príspevky: 421 Bydlisko: Oxford [Kosice]
|
Zaslal: St Mar 05, 2008 6:00 pm Predmet: |
|
|
Ked budu financie a cas tak to skusim dam ti vediet, ale tento je asi jediny skracovac co som nasiel na VeCe. Nevies ci to este vyraba aj niekto iny?? |
|
Návrat hore |
|
|
scorpi4 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 330 Bydlisko: Trnava
|
Zaslal: Ne Mar 09, 2008 3:35 pm Predmet: |
|
|
tommyk999 Napísal: |
Ked budu financie a cas tak to skusim dam ti vediet, ale tento je asi jediny skracovac co som nasiel na VeCe. Nevies ci to este vyraba aj niekto iny?? |
skus to teda, a ak to bude mat taky efekt,rad sa pripojim a dam si to aj ja...len ktovie,aku to ma zivotnost... _________________ 1.Opel Vectra 2,2 DTi Sport GTI hatschback(2004)
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/ |
|
Návrat hore |
|
|
Teo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 5072 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Ne Mar 09, 2008 7:29 pm Predmet: |
|
|
Zivotnost bude v pohode ale ci to potrebuje seriove auto aby dostavali synchrony na prdel no neviem ,Pas Shorshifterikov som uz nahodil ale vsetko boli upravene zavodne prevodovky, tym seriovym to nieje zapotreby ale ak chcete vyhodit peniazky za rychlejsiu smrt vasej prevodovky tak drzim palce "zavodnici" _________________ Omega B caravan 2,5 DTI 150PS
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.tec2000.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže |
|
Návrat hore |
|
|
brhy Strieborný užívateľ....
Založený: 25.08.2007 Príspevky: 971 Bydlisko: Pressburg
|
Zaslal: Po Mar 10, 2008 9:20 am Predmet: |
|
|
Teo Napísal: |
Zivotnost bude v pohode ale ci to potrebuje seriove auto aby dostavali synchrony na prdel no neviem ,Pas Shorshifterikov som uz nahodil ale vsetko boli upravene zavodne prevodovky, tym seriovym to nieje zapotreby ale ak chcete vyhodit peniazky za rychlejsiu smrt vasej prevodovky tak drzim palce "zavodnici" |
no neviem ci to az tak ovplyvnuje zivotnost ale asi nie _________________ Volvo C70 2.3T5 240hp zatial .... |
|
Návrat hore |
|
|
scorpi4 Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 19.01.2008 Príspevky: 330 Bydlisko: Trnava
|
Zaslal: Po Mar 10, 2008 11:55 am Predmet: |
|
|
Teo Napísal: |
Zivotnost bude v pohode ale ci to potrebuje seriove auto aby dostavali synchrony na prdel no neviem ,Pas Shorshifterikov som uz nahodil ale vsetko boli upravene zavodne prevodovky, tym seriovym to nieje zapotreby ale ak chcete vyhodit peniazky za rychlejsiu smrt vasej prevodovky tak drzim palce "zavodnici" |
uzdavno nie som zavodnik,skor som to povazoval za "pohodlnejsie".... ale ak to ma vazne taky vplyv na seriove prevodovky,asi sa toho vzdam a budem tahat salt paku po pol kabine dalej...xixixi _________________ 1.Opel Vectra 2,2 DTi Sport GTI hatschback(2004)
2.VW Golf III Cabrio 1,6 i (1997)
3.VW Sharan 1,9 TDi (2001)
4.BMW 5 3,0 TDi Commonrail (2003)
5.Audi A6 1,9 TDi navi+ (2001) /ex/ |
|
Návrat hore |
|
|
Kajo Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 09.05.2008 Príspevky: 9412 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Máj 14, 2008 8:30 pm Predmet: |
|
|
Ja neviem, podla mna je to nezmysel.
Skuste na youtube najst nejake video z vnutra WRC auta z cias, ked este neboli robotizovane prevodovky uplne vo vsetkych autach. Vidite tie dlhe saltpaky?
nejaky zmysel to asi ma, nie?
Okrem toho, tymto skratenim radenia sa zmensi sila na radiacich tiahlach v prevodovke a zvysi sa rychlost (v porovnani so starym radenim pri rovnakej rychlosti pohybu saltpaky). Sila je mensia, tzn., ze je to ch......a, pretoze potom musi clovek tlacit ako vol. Synchrony tym teda trpia este menej, ako pri obycajnom radeni, ale trpi ruka, dlan... Jezisi ludia, neblbnite, to nema zmysel. A najma na predokolke, kde radenie ide tak ci tak tazko. Na Vectre som jazdil a najradsej by som si saltpaku predlzil, nie skratil peace _________________
|
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|