Opelclub Fórum
Kolísání otáček volnoběhu 900 -50rpm pravidelně, Z20LET
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
 
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému  
Autor Správa
Vesly
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 11.03.2008
Príspevky: 8

PríspevokZaslal: So Apr 19, 2008 11:00 am    Predmet: re Odpovedať s citátom

B@rt0 - tak jak..? Měl si to taky posunuté o zub..?
Já jsem hledal všude na autě a nic nenašel. Včera jsem jel domů z práce a najednou auto začalo cukat jako prase a najednou se rozsvítily kontrolky ELEKTRONIKA MOTORU a ESP. Když jsem znovu nastartoval, tak to bylo v pohodě tak minutu max. Tak jsem si zavolal odtah p.Karáska z Mnichova Hradiště a ten přijel i s diagnostikou a ta mu několikrát po sobě ukázala na display Škrtící klapka. RESETOVAL to a nasimulovali jsme závadu znovu - a opět KLAPKA. Takže ji musím asi vymě+nit. Nevíte kde ji a za kolik seženu novou..? já nic nenašel. Díkes. Jinak to posunutí o jeden zub nechám také zkontrolovat.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
B@rt0
Bronzový užívateľ...
Bronzový užívateľ...


Založený: 09.12.2006
Príspevky: 104
Bydlisko: Poprad

PríspevokZaslal: Po Apr 21, 2008 9:44 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Vesly este som to nedal skontrolovat ..moj mechanik ma momentalne plno a ja tiez...potom dam vediet...s tou klapkou to je zaujimave ..asi by som si ju mal tiez skontrolovat.
_________________
Astra G-CC OPC II, 2,0Turbo, 147KW/200, Z20LET, r.v. 2003
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail
Vesly
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 11.03.2008
Príspevky: 8

PríspevokZaslal: Pi Apr 25, 2008 2:04 pm    Predmet: re Odpovedať s citátom

Takže Vážení s motorem Z20LET - auto mám doma, nová el.klapka od BOSCH a auto jde docela hezky za plynem. Sice to není BRUTÁLNÍ zátah, ale je to přece jen 140kw.
Mechanik co mi to opravil byl velice vstřícný a přeprogramoval mi zdarma středový panel do angličtiny.
Dále mi sdělil, že mírně pocukávání motoru je u tohoto typu v normě a že si tím motor koriguje předstih na palivo v závisloti informací z detonačního čidla. Úplně se mi to nezdá, ale vysvětlení dobré.
dále mi sdělil a na míszě ukázal, že jednotka není programovatelná a nikdo mi do ní nic nenahraje, jedině ji nechat vyměnit.

Rád bych měl 176kw, ale nevím jak na to. Máte někdo ŘJ a potřebné díly k prodeji? Případně kdo mi zvýší výkon nad 170kw ?
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Majkl
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.11.2007
Príspevky: 141
Bydlisko: BA - Petržalka

PríspevokZaslal: Pi Apr 25, 2008 4:47 pm    Predmet: Odpovedať s citátom

Vesly pozri si www.eds-motorsport.de je tam toho o upravach Z20LET dost. Najdes tam diely, nejake tie rady aj grafy nameranych vykonov po upravach. Da sa z toho motora vyzmychat aj cez 300 koni Wink Iba nachipovanim a vacsim Intercoolerom by si sa mal dostat cez 180 kW a 400Nm!! Keby si chcel mat cez 300 koni potrebujes vacsie turbo, vacsi I-cooler, vstrekovace, vacky aj nejake tie kovane piestiky aby to aj nieco vydrzalo a pod. Neviem akym sposobom sa to cipuje ale urcite sa to da. EDS ti dokonca vedia spravit prepinac medzi vykonom v serii a vykonom po uprave. Prajem vela stastia vo zvysovani vykonu..
_________________
Astra Coupe Turbo
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
Vesly
Nový užívateľ...
Nový užívateľ...


Založený: 11.03.2008
Príspevky: 8

PríspevokZaslal: Pi Apr 25, 2008 7:04 pm    Predmet: re Odpovedať s citátom

Majkl - díky moc to je docela vyčerpávající informace. Dufám, že stránky budou i ENGLISH, páč já německy neumím ani nadávat.. Very Happy
Osobně by mi stačilo 230-250koní, víc nechci a ani investovat.
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu
dufusko
Strieborný užívateľ....
Strieborný užívateľ....


Založený: 18.02.2007
Príspevky: 270
Bydlisko: Žiar nad Hronom

PríspevokZaslal: Št Máj 08, 2008 2:03 am    Predmet: Odpovedať s citátom

Skor by som sa priklonil k chybnej mape RJ. Ako je zname EPROM casom starne..... a zacinaju problemy.... Este by som skontroloval cidlo teploty pre RJ...
_________________
Opel Astra F 1.6i C16NZ
Návrat hore
Zobrazit informácie o autorovi Odoslať súkromnú správu Odoslať e-mail Zobraziť autorove WWW stránky MSN Messenger
Zobraziť príspevky z predchádzajúcich:   
Odoslať novú tému   Odpovedať na tému    Obsah fóra Opelclub Fórum -> ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA Časy uvádzané v GMT + 1 hodina
Choď na stránku Predchádzajúci  1, 2
Strana 2 z 2

 
Prejdi na:  
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete hlasovať v tomto fóre



Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group