|
|
Zobraziť predchádzajúcu tému :: Zobraziť nasledujúcu tému |
Autor |
Správa |
saroo1 Nový užívateľ...
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 23
|
Zaslal: Pi Júl 31, 2009 8:59 am Predmet: Tempomat |
|
|
Caute mam astru 2001 1,7 diesel. Planujem tam zabudovat tempomat. zevraj sa to da spravit, ale treba pretiahnut kable co maju ist k samotnej packe tempomatu. Tie kable nemozem najst. Zevraj by mali byt niekde za pedalmi ci tam niekde. Mate skusenosti s niecim takym a viete kde to mam hladat? |
|
Návrat hore |
|
|
Rasto Opelclub Member - Zlatý užívateľ...
Založený: 05.12.2006 Príspevky: 1134 Bydlisko: Prievidza
|
Zaslal: Pi Júl 31, 2009 11:36 am Predmet: |
|
|
Tu nájdeš všetko čo potrebuješ. _________________ Programovanie riadiacich jednotiek vozidiel Opel, originálnym diagnostickým testerom GM MDI.
Lustrácia Security a Radio kódov z VIN čísla vozidiel Opel.
Opel Astra J Sport, 1.6, 85 kW, A16XER + LPG, r.v. 2010; Ex Opel Astra G, Z14XE + LPG, Ex Opel Astra G, X16XEL |
|
Návrat hore |
|
|
saroo1 Nový užívateľ...
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 23
|
Zaslal: Pi Júl 31, 2009 12:09 pm Predmet: |
|
|
hej to mi je jasne. Mam ten plan. Len som si myslel, ze X2 je pripravena niekde pod pristrojovkou. No tak sa mi zda, ze budem musiet natahovat komplet kable |
|
Návrat hore |
|
|
oxanko Nový užívateľ...
Založený: 05.08.2009 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: St Aug 12, 2009 1:49 pm Predmet: tempomat |
|
|
som to robil.. ten X2 je pekne nahovbeles schovaty. radšej ťahaj nové káble... ušetríš kopec času.
odporúčam cez gumenu priechodku vedla brzdoveho posilovača (je tam záslepka) lebo okolo bowdenu na ťahanie kapoty ti môže po čase tiecť voda do auta...
inak, super a pohoda na prvý šup zapojené. _________________ Astra G Classic , 1.4 16V (nie twinport ;o) |
|
Návrat hore |
|
|
saroo1 Nový užívateľ...
Založený: 11.04.2008 Príspevky: 23
|
Zaslal: Št Aug 13, 2009 6:37 am Predmet: Re: tempomat |
|
|
oxanko Napísal: |
som to robil.. ten X2 je pekne nahovbeles schovaty. radšej ťahaj nové káble... ušetríš kopec času.
odporúčam cez gumenu priechodku vedla brzdoveho posilovača (je tam záslepka) lebo okolo bowdenu na ťahanie kapoty ti môže po čase tiecť voda do auta...
inak, super a pohoda na prvý šup zapojené. |
Dik za radu. Len sa obavam pinov. Bude to trochu maturita. Nasiel som tu aj postup ako to napojit na tu RJ. este raz dik |
|
Návrat hore |
|
|
1micra Bronzový užívateľ...
Založený: 22.09.2009 Príspevky: 108 Bydlisko: Levoča
|
Zaslal: St Máj 12, 2010 9:25 am Predmet: |
|
|
Sevas aj Ja mám 1,7 diesel ale DTi, páčku mám len mám nočné mory z tých pinov a káblov....už si to realizoval???Ako sa darilo a nemáš zmeranu dĺžku káblov ich farebne rozlíšenie a návod presne čo a kam zapojiť s fotkami??? |
|
Návrat hore |
|
|
oxanko Nový užívateľ...
Založený: 05.08.2009 Príspevky: 25 Bydlisko: Bratislava
|
Zaslal: Po Aug 16, 2010 8:13 pm Predmet: tempomat |
|
|
kable si nechaj urobiť aspon 2m, je lepšie ich potom odrezať ako niekde cinovať tahanie je v pohode, len si kup aj textilnu pasku, aby si potom nazat zaizoloval grgane čo su v motorovom priestore ku RJ motora.
Piny nájdeš v pohode, konektor je popisany, ale priprav sa na to, že ku konektorom budeš musieť pricinovať tie kabliky. Na moje astre klasik boli natiahnute kable od RJ ku X2 ale ten X2 som sa ani nepokusil otvoriť.. je to dosť komplikovane. Odporučam natianuť o kablik viac a ten potom použiješ na palubny počítač, čo tu ponukaju za facku...
všetko v pohode a nie je to ani vidiet, na STKčke to ani nevšimli, len kukal že PP ide po česky... _________________ Astra G Classic , 1.4 16V (nie twinport ;o) |
|
Návrat hore |
|
|
|
|
Nemôžete odosielať nové témy do tohto fóra Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete hlasovať v tomto fóre
|
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|